Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pestigyerek Creative Commons License 2006.08.03 0 0 709
"több százezret" alatt azt értem, hogy amíg garis az autó előírják hol szervizeltethetem és az ugye fix áras szokott lenni. Van barátom nem egy márkaszervízben és tudom hogy szemrevételezéssel átnézik, lecserélik az olajat és többnyire ennyi. Ja és mindezt tipustól egyebektől függően 30-50.000-ért! Ezt szorozd meg egy három éves autónál a szervizek számával! Namármost az én automon egy ilyen szervíz 10.000-ből megvan és olyan olajjal amit én veszek nem pedig a szervíz által dupla áron adott ki tudja milyen "kicserélt" olajjal. A kopó alkatrészekre meg amúgy sincs gari. Sőt, egy új autóval nem mernék Angliába elindulni, míg egy 3 évessel aminek ismerem a multját és tudom minden gyermekbetegsége elmult (hála a törődő előző gazdinak aki fél életét a szervízben töltötte) azzal simán.
Előzmény: jub20282 (707)
jub20282 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 708

"Én nem állítom hogy a peugeot vagy hogy a 607 a legjobb autó, sőt még azt sem hogy nagyon jó, de mégsem cserélném hasonló kategoriában semmire. Ez lenne a szerelem?"

 

Ez biztos szerelem:)

Én is valahogy így érzek:) De azért benne lehet az is, hogy a Pug igenis egy jó autó. Leglábbis nálam ez a helyzet.

Előzmény: pestigyerek (705)
jub20282 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 707

"Szóval amíg a "birka" a garancia alatt "megcsináltatja" az autóját, rákölt több százezret "

 

Ezt nem értem. A garancia lényege pont az, hogy ne kelljen ezekre a gyári hibákra költeni.

Én csak a saját példát tudok felhozni. Apám megvette a 406-ost újonan. Az első egy évben megcsináltatta a szokásos hibákat (pl.: indexkapcsoló, vagy négyszer cserélték), azóta tökéletesen megy. (mondjuk nem is volt vele igazán baj, kop-kop) Így tulajdonképpen nem költött rá egy fillért se a szokásos szervízeken kívül, azt pedig egy használt autóra ugyanúgy ráköltöd + az egyébb használatból fakadó problémákat. Az pedig, hogy hol szervizeled, nem a korától függ.

Azóta vett egy C5-t. Szintén újonan. Ezzel már valamivel több gond van, de garancia miatt nem kerül semmibe.

Ezen túlmenően egy használt autó mindig rizikós. (talán ha jól ismered az előéletét kevésbé) A külföldről behozottaktól meg egyenesen írtózom.

Ha megtehetném, én is új autót vennék. (Persze azért van egy minimum elvárás, nem véletlenül nem egy kis autóval járok, hanem inkább használttal:)

Előzmény: pestigyerek (701)
Roland80 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 706
Ezek nagyrészét már átnyálaztam a jobmonitoron! Sajnos én beszélek tárgyalóképesen angolul, inkább csak szakmai angolnyelv ismeretem van.
Itt meg szinte mindenhol megkövetelik. De azért 1et találtam ami nekemvaló lenne:-)

A legalacsonyabb fogyasztásom: 4,5-4,7 liter volt 70-80km/h-s tempóban, 2300-2500 körül tartva a fordulatszámot. De országúton 90/3000rpm szoktam menni, és ilyenkor 5 litert fogyaszt. Lehet, ha 60-nal mennék 100km-t lemenne 4-re is tán.
Előzmény: pestigyerek (705)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.02 0 0 705

Még ezen az oldalon (jobb oldalon) találtam hivatkozást ahol 50 rendszergazda hírdetés van!

 

http://www.profession.hu/hu/allasok/ms/30/s/3017

 

Amúgy a benzines dízeles fogyasztással az nálad mennyi? csak mert egy ezres dizel 3-4 L-t eszik.. Igaz, biciglivel is lehagyod, de elvisz mindenhova. Én már mentem 6L-es fogyasztással 3000 Km-t teljesen normális tempóban (autopálya 130, városban 50-70, stb) és 2.2-s a verdám. Persze 10-L-rel is eljárok néha ha csak araszolgatok itt a belvárosban... A barátnőm se a legokosabb, legszebb nő az országban, mégis őt szeretem. Ezt a márkahűségre írtam. Én nem állítom hogy a peugeot vagy hogy a 607 a legjobb autó, sőt még azt sem hogy nagyon jó, de mégsem cserélném hasonló kategoriában semmire. Ez lenne a szerelem?

Előzmény: Roland80 (704)
Roland80 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 704
OK, nem adom fel:-)
Nem dízel, 954ccm benzin, de dízeles a fogyasztása!! Részletre vettem 'majd 2 éve.
Ja, és nem költöttem szervízre semmit. Egy db bendixet cseréltem saját magam az önindítójában tavaly novemberben, és most raktam bele TOTAL Q9000ret. Ennyi. :-)
Előzmény: pestigyerek (703)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.02 0 0 703

OFF:

Ne add fel! ez a lényeg! A sült galmbért meg kell dolgozni! Ha olyan könnyű lenne egész vidék itt élne Pesten... A 190Km nem sok oda-vissza útra. Kollégám 120-at megy mindennap csak hogy bejárjon. Ha suliban vagy rendszergazda akkor 2 hónapod van nyáron munkát keresni. Vagy nem? A párom egy ici-pici falubol jött fel egy csöves albérletbe ahol idegennel volt egy szobában 6 éve. De a lényeg hogy döntött és megtette. Kb 20 helyre pályázott és bejött neki. Azóta egy csomó ajánlatot kapott (könyvelő), de nem vált, pedig igértek cégautót és 15%-kal több pénzt is. Szóval "jól" keres és megbecsülik. Náluk a recepciós is 150-et keres.

Persze neki motiváció volt az is hogy a szülőhelyén maximum csirkét tenyészthetett volna...

ON:

Ahhoz képest hogy nem keresel jól, elég komoly a verdád. Honnan loptad? Legalább dizel?

Előzmény: Roland80 (702)
Roland80 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 702
OFF

"Nem akarlak megbántani, de ... Inkább nem mondom. Egy valamire való rendszergazda 2-300ezret keres itt Pesten. Tele van a NET rendszergazda állásokkal. Simán megpályázhatnál párat,"

Azt hiszed én nem tudom??
Tegnap múlt egy hónapja, hogy állásinterjún voltam a székely M. utcában, előtte a Hermina úton, azaz kétszer. Azt mondták két héten belül visszajeleznek. És persze hogy basztak visszajelezni. Arra sem méltatják az embert, hogy küldjenek egy mélt, pedig az tényleg nem kerül semmibe. Nekem egy pesti út 190km oda-vissza. És persze szabit kell kivennem, ha menni akarok. És idő, pénz, fáradság - a semmiért.

"Az emberek többsége nem mer változtatni, marad a biztos középszerünél a bizonytalan de jobb választása helyett. .."

- lehet, nem is alaptalanul.
Pesti szemmel nézve ez furcsa lehet, de ez vidék sajnos, és itt másképp mennek a dolgok.
Előzmény: pestigyerek (697)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.02 0 0 701

Ha vita ám legyen! :)

 

Új autó a legnagyobb baromság! Már bocs mindenkitől, de ha a pénz nem számít akkor tényleg újat vennék, már csak azért is hogy én fingjak bele először! :)

Csak láttam pár ismerősöm hogy megszívták uj autóval! Nem sorolom fel, de már csak a kötelező karbantartások ahol egy szimpla olajcsere meg átvizsgálás 40.000 Ft egy csöves citroen AX-en is. Egyfolytában szervízbe jártak az uj verdákkal (daewoo lanos, citroen AX, mitsu L200, ...) Computer csere, ablakmodul csere, váltó csere, kuplung csere, motorcsere -ez utobbi 1 éves AX-nél, stb..)

Szóval amíg a "birka" a garancia alatt "megcsináltatja" az autóját, rákölt több százezret 3 év alatt bukik rajta több milliót az "új autó érzés" miatt. Majd jövök én, és megveszem 3 évesen a full karbantartott és gyári hibáktól már mentes autót az új ár feléért!!! 20.000-ként olajat cserélek otthon 10.000-ből, meg fékbetétet ha elkopik. A többi pl futóműalkatrész meg ügye a garis autónál sem garis, így ugyanúgy meg kell vennem, és mivel nem márkaszervízbe viszem kb a feléből megvan.

Ki így spórol ki úgy. A párom corollája is zsír hibátlan, igaz 4 évesen jutottunk hozzá az uj ár egyharmadáért! Azóta egy kuplingtárcsát cseréltünk benne 40.000-ből. (2 év alatt) és nem kellett állandóan arra pazarolni a szabadidőnket hogy garanciális szervizekre hurcolásszuk, meg ott hagyjunk egy rakat lovét kamu javításokra (fékolajcsere, stb amit sose csinálnak meg, csak kiszámláznak mint kötelező időszakos karbantartás).

Előzmény: jub20282 (700)
jub20282 Creative Commons License 2006.08.02 0 0 700

Üdvözlök minden topiklakót

 

Pestigyerekkel ellentétben én nagyon szeretem ezt a márkát, így olvasgatom ezt a Pug-os topikot is rendszeresen, csak mivel nekem nem 607-m van így inkább csak érdeklődésből, mivel hozzászólni nem igen, vagy csak nagyon ritkán tudok. Viszont ez egy érdekes felvetés, és azért ezzel vitatkoznék egy picit. Vannak azért szempontok, amiket érdemes figyelembe venni:

 

1. Ha nem lenne senki, aki új autót venne, akkor a használt értéke sem lenne ennyivel kevesebb az újnál. Tehát sokan vesznek újat, így bizony megállja a helyét az az állítás, hogy az ""új" érzés megér ennyit". Ezen túlmenően sokan jobban bíznak az új autóban, mint egy használtban, és ez talán jogos is. (persze a mai új autóknál már sajnos nem mindig...)

 

2. Lehet a jólét egy érzése is. "Megtehetem, hogy új autót vegyek" Pl. apám is nagyon örült, mikor megvette az első vadi új autóját, (persze nem számítva régen a Daciat, Skodát stb.) és mondta, hogy ennyi idősen megérdemli és örül, hogy megengedheti ezt a luxust. (pedig vehetett volna valami használt "presztízsautót" is)

 

3. Azért az anyagiak levezetése sem stimmel. Egy új autónál elvileg sokkal kevesebb hiba lép fel, így a szervizköltségek jóval alacsonyabbak, nem is beszélve a garanciáról, ami sok külön kiadástól megmenthet, ha esetleg mégsem olyan jó az új autó.

 

Biztos lehet még ötleteket felhozni az új autó mellett, most hirtelen ennyi jutott eszembe. (az értékesítő szerintem meg egy tehetségtelen, hozzánemértő barom)

 

Persze kinek mi a fontos...

 

Előzmény: Cornetto33 (699)
Cornetto33 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 699

Ja ..a faterom eladta a verdáját és felhajtottam neki egy 2 éves 307 1.6 i-s sw-t .

Az eladó 4.8 ért vette hitelre és a faternak lealkudtam 2.8 -ra. Az autó első gazdás M.O.-i ,a peugeotos ismerősömnél lecsekkolt ,60.000 km-es jó állapotú. Az eladó 2,4 misit bukott (hitellel együtt) két év alatt. Azaz 100.000/hó . Egy közép kategóriás autón! Nekem ez durva.....

Egyébként amikor szervízen voltam ráértem és oda mentem az értékesítőkhöz. Kérdezetem hogyért lenne egy 1.6 sw XT ? Az eladó buzgón (látván ,hogy 607-esem van-zsíros falat...)olyan 4,9 körűl levezette az árat és rávilágított milyen jól járok, merrt mennyit engedett. Aztán levezettem neki a fent leírtakat és feltettem neki a kérdést miért vegyem meg az újat, mikor ilyen iszonyúan veszti az értékét. Az eladó leforrázottan állt, majd 5 mp útán azt mondta mert "új" érzés megér enyit. Nagyon nagy önuralommal , hogy hangosan ne röhögjek és alázzam meg, leültem magamba kuncogva a szervíz monitorja elé és néztem a tv-be hogyan javítják a 607-esem.

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 698

Érdekes témát feszegettek.

1. A húgomnak szereztem egy 99-es 306 -ost 1.4 -est . Első gazdás ráadásul jól ismertük atulajt. 1 év és 20.000 kmalatt kb 300.000 -et költött rá szegény húgom. (Legdurvább 150.000 ft a vezérlő computer volt-bontott!)  A kis fenntartású autó is tud szép meglepiket tartogatni. Eladta a húgom egyébként.

2.Volt itt a fórumba szintén egy rendszergazda MORVAIZ néven (nem izgatás képpen) aki vatta újonnan vett egy egy 607 2.2 HDI-t tiptronic váltóval.......

3. Az én elevem az, hogy csak annyit költök autóra amennyi pénzem van. Nem veszek fel hitelt, mert az már sok hogy az amortizáció mellet még a mocskos bankok is viszik a pénzem kamatokban. Az én gépemet 4 évesen vettem az új ár 35-40% -ért. Sokáig nézelődtem (1.5 hónap), de megérte. Az autóm évenete 400.000-et veszt az értékéből . Számomra ez a felső plafon amit elviselhezőnek találok egy autónál. (Persze ez szubjektív) Egyébként  mindent így veszek, jet-skit 2 évesen új ár 60%-ért , múlt héten egy óriás robogót 3 évesen új ár 60%-ért.

Szóval nekem is érthetetlen,  hogy újonnan ki vesz 607-est. És mennyit kell ahoz keresni, hogy fittyet hányjon az első éves 3 misis buktához.

De azért remélem, hogy 10 év múlva csak jót mosolygunk ezen az eszmefuttatáson.

Ha már filozofálunk.......

C.

pestigyerek Creative Commons License 2006.08.01 0 0 697

OFF:

Nem akarlak megbántani, de ... Inkább nem mondom. Egy valamire való rendszergazda 2-300ezret keres itt Pesten. Tele van a NET rendszergazda állásokkal. Simán megpályázhatnál párat, még ha csak hétvégére járnál is haza simán megérné. Havi 70.000-ért lehet találni lakást rezsivel, így egy százas minimum  maradna tisztán, de ez csak rajtad múlik hogy mit akarsz elérni! Az emberek többsége nem mer változtatni, marad a biztos középszerünél a bizonytalan de jobb választása helyett. ..

Előzmény: Roland80 (695)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.01 0 0 696
Egyébként a téma amit feszegetsz elég kényes. Ha körkérdést tennél itt fel, hogy ki honnan jött, mivel kezdte, miért vett ilyen autót, miből vette, míért engedhet meg magának havi 100.000 értékesést, stb akkor biztos mindenki meg tudná magyarázni! Tudod van akinek ez fontos, van akinek a családja, van akinek a háza! Én fiatalabb koromban is kilógtam a sorból4 Amíg a havejaim disco-ba lógtak, meg moziztak én napi 16 órát melóztam a nyári szünidőben naponta, és gyüjtöttem hogy vehessek egy nyugati motort, mert az volt a vágyam, álmom. Évekig trabantoztam, saját magam újítottam fel a 6.000-ftért vett járgányt nagy élvezettel és imádtam! 6 éve beleszerettem a 607-be és azt mondtam nekem egyszer ilyen lesz! És most van, és szeretem az összes hibájával együtt! Nem cserélném el semmilyen VW-re vagy mercire sem. Nem vagyok márkabuzi sem fanatikus rajongója egyetlen márkának sem. Panelben élek, hitelből vettem autót (lakást is), de engem kielégít a jelenlegi életformám. És ennyi. Nekem is szarul esik mikor meghallom mi mennyi (féktárcsa csere, lengéscsillapító csere, vezérműszíj csere, lengőkar szilentek cseréje, gömbfej, vagy 2 kiló lesz a napokban) de hát mikor megvettem az autót vállaltam ennek a "kockázatát". Ha nem bírom anyagilag nem muszáj autóval járni! Ez van! De annyira szeretem az autóm, most mit tegyek?
Előzmény: Roland80 (693)
Roland80 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 695
Igen, annyi. És egy suliban üzemeltetem a 140db gépből álló hálót(rendszergazda vok)
Elmennék én szivesen pestre, ha nem kéne 60-70ezres albérletet fizetni, mert akkor uannyi marad, mintha ittmaradok.

Autót venni meg bukta mindenhogy, akármilyen.
Előzmény: pestigyerek (694)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.01 0 0 694

63000 ? Gyere hozzánk lakatos vagy elektromos szerelőnek! 100.000 a netto alap próbaidőre!

amúgy részben igazat adok. Az autóipar elsősorban az igényeket akarja kielégíteni. Ezért gyárt csendes, erős, alacsony fogyasztású autókat tele "extrákkal". Persze ha egy intelligensebb ember belegondol az alacsony fogyasztásba, mindjárt rájön mekkora átverés! Az én autom vételi árához képest 2 év alatt 2 milliót esett az értéke, azaz havi 80.000 Ft-ot. Kérdem én, hogy számít-e ebben az esetben a fogyasztás? Ha egy benzinzabálót vettem volna 2 éve, ami már akkor is "olcsó" volt (4.2-es audik, 750-es BMW, stb) 20 L-es fogyasztással akkor összesen mennyivel jártam volna rosszabbul/jobban? Egyszerűen kiszámítható. 100 Km-enként 3500 Ft-tal drágább a benzines, ám de 40.000 Km-en ez 1.4 millió Ft ! A 2 milliós értékvesztést figyelembevéve ha a brenyáson 6 kilót bukok 2 év alatt akkor tök mindegy mivel járok. Persze más a feelingje mindkét autónak, kinek ez, kinek az jön be. A számítás elméleti, és idősebb benzines autóra gondoltam, mert egy újabb az nem 6 kilót esik 2 év alatt.

Előzmény: Roland80 (693)
Roland80 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 693
szia

egyértelműen szervízigényesebbek a mai dízelek, mint mondjuk a 10-15 éves konstrukciók. És ez a fenntartási költségükben is erősen tükröződik. Ahogy olvasom a tc népítélet-ét (nemcsak peugeot), egyszerűen megdöbbentőnek tartom, ahogy emberek 50, 60, 70, vagy akár 150 ezer forintos szervízdíjakat képesek kifizetni. Én a magam részéről, ha már egy 30-40ezer ftos javítást kéne kifizetnem, az anyagi padlóra vágna, és hetekig nem tudnám feldolgozni. És a fent említett összegekben általábanban "csak" a folyadékok és 1-2 alkatrész cseréje van benne. Lehet, a fizetések ilyen jók pesten, hogy a 300+ ft-os üzemanyagárak mellé ilyen szervízdíjak tartoznak és ezt sokan vállalják, vagy csak én vagyok nagyon szegény a 63ezres fizetésemmel, de ez szerintem maga a rablás. Bár ha sok pénzem lenne akkor se fizetnék ki egy mocsok szervíznek 10(100)ezreket.

Egyébként nem vagyok idegen a márkától, ő az enyém:


Előzmény: pestigyerek (690)
Roland80 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 692
Igen, tegnap olvastam végig a topicot és 1ik beírásodban láttam, hogy FAPfolyadék adagolóra gondoltál, ugyhogy nem szóltam :-)
Előzmény: Cornetto33 (691)
Cornetto33 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 691

Nem akartam mást írni, mert a részecskeszűrő folyadék adagolóra gondoltam.

Remélem nem adják be a motorok 100.000 -nél a törölközőt, mert én most tartok itt.

C.

Előzmény: Roland80 (689)
pestigyerek Creative Commons License 2006.07.31 0 0 690

Ugy látom válaszoltál is magadnak... 100-150.000 Km-t mennek el. Persze nem mindenkinek. Ha nekem csak ennyit bírt volna biztos felgyujtom.

amúgy 1300-1400 bar nyomás -dinamikus terhelés- nem kis igénybevétel egy mai dizelnél. Nekem már az is csoda hogy ennyit kibirnak. Hasonló teljesítményű benzinesekkel is illik 200.000 körül foglalkozni befecskendező szinten, mert semmi sem örök életű.. Persze van ami 3-400 e-t is elmegy gond nélkül. Nagyon sok múlik a karbantartáson, az olaj minőségén, a vezetési stíluson (hiden gyilkolod a motort...) na meg a gyári összeszerelésen is (illesztési hézagok, stb)..

Előzmény: Roland80 (689)
Roland80 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 689
Cornetto33:

A Skoda SuperB topicba írtad, hogy cseréltek az autódba "adagolót". Sztem mást akartál írni....
egyébként mennyire megbízhatóak a HDi-k?? Befecskendező rendszer hogy bírja? Turbó? Mennyit futnak el a motorok? egyébként én nem értem mi a francért romlanak el ezek a mai csodadízelek, mért kell cserélni a befecskendezőrendszert 100-150e km lefutása után. Egy ismerősömnek 240e km van a Xantiájában (1.9D szívó) és még mindig jól működik, pedig semmi nem volt cserélve benne.
Cornetto33 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 688
Ez is.2
Cornetto33 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 687

Tetszik ez a felni.

 

1

 

 

 

C.

pestigyerek Creative Commons License 2006.07.29 0 0 686

Nem akarlak megrémíteni, de szerintem kérdezz utána a fehérvári szervizes kapcsolatodnál az alábbi témakörnek:

2 napja teljesen szokványos gyorsításkor (1-es fokozat, 3000 ford) leállt az autom. Alig tudtam félregurulni. Be is pánikoltam. Gyujtás le majd vissza és egy motor szimbolum jelent meg a kijelzön. Beindítottam és simán ment tovább minden gond nélkül. Véletlenül másnap (azaz tegnap) pont találkoztam halacska mesterrel, akinél volt egy laptop tesztprogrammal. rá ios dugta és kiolvasta a hibatárolom. A motor leállásának oka, az 1437 bar nyomás a nyomóoldalon. A computer azonnal leállította a motor, mert magas rendszernyomást észlelt (1400 felettit). Ha jol értettem a mestert egy nyomásszabályozó mágnesszelepem "piszkos" ami miatt tulterhelt a nagynyomású kör. Véleményem szerint, ha ez egy annyira káros folyamat ami miatt azonnal le kell állítani a motort, akkor egy P-BOX kütyü ami becsapja a computert és megnöveli a hdi technológia leggyengébb elemét biztos nem egészséges hosszabb távon.

Azt nem is mondom, hogy 120.000,- ért árulják ezt a bizonyos P-BOX dobozt, meg még olcsóbban is láttam (kb 2 perc alatt lehet beszerelni), így a fehérvári "barát" nem annyira baráti áron kínálja a portékát.

Ez természetesen "csak" az én véleményem, utána lehet/kell járni nem-e tévedek.

 

üdv

Előzmény: KKoppány (684)
KKoppány Creative Commons License 2006.07.29 0 0 685

Szia!

 

Végül nem raktunk fel frissítést, mert nekem jó, hogy németül dumál velem a navigáció... De ha betesszük a tunert, akkor esetleg lehet, hogy megpróbálkozunk eggyel... :)

 

Üdv:

 

Koppány

Előzmény: Cornetto33 (682)
KKoppány Creative Commons License 2006.07.29 0 0 684

Szia Halacs!

 

Az a helyzet, hogy erre a P-Box-ra esküszik a székesfehérvári szalon vezetője, aki régi jóbarát. Persze nyitott vagyok mindenre, még nincs benne a P-Box a kocsiban... :)

 

Üdv:

 

Koppány

Előzmény: halacs0926 (681)
KKoppány Creative Commons License 2006.07.29 0 0 683

Jövő héten viszek neked magyar navigációt! Nem egy nagy szám, azt fenntartom, de ennél jobb sajna nincs!

 

Üdv:

 

Koppány

Előzmény: pestigyerek (680)
Cornetto33 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 682

Koppány !

Írd meg légyszi milyen változásokat tapasztaltál a software frissítés után !

Pestigyrek !

Szerdára lesz magyar navid ahogy igértem. Ez a Halacs mester tud valamit, ezek szerint bejött a feltételezése. Elmentettem a számát. Sosem tudni...

C.

halacs0926 Creative Commons License 2006.07.28 0 0 681

szia KKOPPÁNY halottam hogy P-BOX-ot akarsz tenni az autodba ráadásul horibilis áron!!! Nem javaslom a P-BOX-ot mert az a üzemanyag rendszer nyomását viszi fel 30%-kal. A HDI motor maximum nyomása 2300-as fordulattol padlogázon eléri a 1350 Bar nyomást most képzed el ezt P-BOX-al Kb. 1600-1700Bar. terheli a nagynyomásu szivatyut,szabályzolyát és a befecskendezöszelepeket.

 

Persze tetudod csak némi info a P-BOX-okrol. 

Előzmény: KKoppány (676)
pestigyerek Creative Commons License 2006.07.28 0 0 680

Hú képzeljétek, már félig megy a kijelzőm! A kék szín nem megy, de már szól a hifim, meg a navigáció is működik, hála Halacska mesternek a pözsó-szitroen istennek. :)

Majd egy magyar navi CD-t másolhatna valaki. Adok érte 6.0-s szoftver CD-t amivel állítólag újabb menük jönnek elő és élesebb kép, na meg a navigáló beszéd nyelvét lehet átállítani. Majd megnézem milyen az audióformátum, és ha lehet magyarra cserélni jelentkezek!

Előzmény: KKoppány (676)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!