Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Andaa Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52182

Halihó!

 

Feszegetjük már egymás "határait" a "kicsikével" egy ideje, de attól függetlenül jól megvagyunk :)))) De azt nem gondoltam, hogy tud még "újat" mutatni. Valaki nagyon "hozzáértő", vagy inkább tapasztaltabb, homályosítson fel engem légyszi. Miért van az, hogy a kisdrága egy bukkanót (értsd kátyú az úton) észlel egyenes úton, elkezd pittyegni, és leáll. És onnastól kezdve letilt, és még csak beindítani sem lehet. Én meg pislogok,és próbálkozom, hogy egyszercsak megunja, és meg tudom a "hátsóját" mozdítani.....

zafira2.2 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52181

vagy szlikonnal átfújni a gumikat :)

Előzmény: kobold82 (52177)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52180

A héten volt 144144, le is fotóztam, csak a telefonból nem nyertem még ki a képeket.

Előzmény: Zolysys (52125)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52179

Gumiápolóval, vagy glicerinnel (glicerines krémmel) át kell törölni a gumikat az ajtó körül, sokat számít. Nem fagy be olyan könnyen utána.

Előzmény: kobold82 (52177)
alfer Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52178

Egy kis vízzel le kell öntözni. Viszont ha kinyíltak, a gumikat jól le kell törölni, mert visszafagyhat. Meg megelőzésképpen is törölgesd meg az ajtó körüli gumicsíkokat leállás után, talán nem fagy be, de kituggya, ha a víz eccer utat talál...

Előzmény: kobold82 (52177)
kobold82 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52177

Sziasztok!

 

Öteletet szeretnék kérni tőletek, ma reggel, mindegyik ajtó be volt fagyva (sajnos nincs garázsa, és nem is lesz, lakótelep), aztán nagy nehezen sikerült a soför ajtót kinyitni. Mit lehet ilyenkor tenni? Volt már valakinek ilyen?

naveed Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52176

Köszönöm! :)

Előzmény: Martinka. (52174)
.zSoLTi. Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52175

Rendben ha tudok vmit szólok, de sztem ezt igy kell elfogadni. :)

Előzmény: tisvol (52163)
Martinka. Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52174
Előzmény: naveed (52172)
naveed Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52173

Én is felakasztom a szatyrokat. Van egy nagyon rövid gumipókom (egy hosszúra kötöttem egy görcsöt a harmadánál kb) és azzal szoktam beakasztani a szatyor fülét a csomagtérben egy gyűrűbe. Így nem mászik el, nem ömlik szét...

Előzmény: Martinka. (52171)
naveed Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52172

Ja igen, már sokszor akartam kérdezni, de mindíg kiment a fejemből...

Sokan ájánljátok Ateszt autójavítás témában. Ő az aki dunaharasztiban lakik? Vagy ő egy másik Atesz?

Kérhetek hozzá privátban valami elérhetőséget? (abból úgyis kiderülne, hogy már beszéltem vele)

Az ünnepek előtt lehet meglátogatnám pár apróbb problémával...

Martinka. Creative Commons License 2010.12.04 0 0 52171

Talán egy merci bemutatójában láttam, hogy a csomagtartóban a szatyrokat nem a padlóra tette, hanem felakasztotta több kampóra ami a csomagtartó fedelébe volt rejtve. (Asszem 4-ajtós lehetett) Így a csomagok lógtak mint a denevér. Bár egy túlterhelt szatyrot nem bizti hogy fel mernék akasztani. :) Egy fekvőrendőr után csak a szatyor fülei maradnának ott.

_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52170

Ha abból indulok ki, hogy ma 4 félig tele szatyorért meg 2 karton vízért mennyit fizettem akkor szerintem egy telepakolt csomagtartó minimum 2 kiló lenne... :)

Előzmény: ribillió (52167)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52169

Aha! Na azok nem voltak még meg. Így már el tudok képzelni valami értelmes akasztgatást. Köszi.

Előzmény: TiTi1 (52168)
TiTi1 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52168

A roló tartóján -amibe visszatekeredik- is van kettő.

Előzmény: _spyglass_ (52164)
ribillió Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52167

nekem nincs ilyen hálóm, de pókoltam már hátul, én az ajtó előtti fület és a harmadik sor üléseinek elülső rögzítőpontját használtam.  Hogy a szatyrok ne mozogjanak arról a feleségem gondoskodik, mindig televásárolja;-)

Előzmény: _spyglass_ (52161)
zafira2.2 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52166

Sziasztok!

 

Gondoltam megosztom, hogy szervízben van a kisautó. Cserélnek egy ékszíj-at, megcsinálják a rádiót (az ajtóban azért nem szólt a hangszóró, mert össze vissza volt bekötve a gyári(!) vezetékezés) cserélnek egy ellenállást a fűtésszabályzóban (2.ben nem volt fűtés) és a világítását is kicserélik és beállítják a futóművet+berakják az újonnan vásárolt hangszóróimat.

 

Kár, hogy így pont a nagy hóben nem tudom kipróbálni a kicsikét.

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52165

Udv.

 

Nekem is ugyanaz, a szervo sipol, vagy halkan búg. De nem veszelyes, kezdetek ota hallom en is. En így imadom, ahogy van! :)

Előzmény: tisvol (52163)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52164

Én rendületlenül próbálkozom de esélytelen vagyok. :)

Én is arra a kettőre gondoltam fentiként, azt hiszem. Ami ott van közvetlenül a roló beakasztó kérdőjel mellett.

Azt szeretném hinni, hogy ez pont arra jó, hogy rögzítse azokat a cuccokat amik kisebbek, mint a csomagtér. Ehhez képest az össz amit el tudok érni az az, hogy kifeszítek egy hálót a csomagtér ajtóval párhuzamosan, attól 5 centire.

Előzmény: TiTi1 (52162)
tisvol Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52163

Esetleg ugyan arra gondolhatunk?

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=105282391&t=9040099

 

A kormányszervó szivattyú meg úgy szar ahogy van. Engem is idegesít a sípolása amióta megvan a kocsi. Megoldást egyelőre nincs.  Szerintem nem is lesz. Ha te találsz valamit, oszd meg velünk :-)

Előzmény: .zSoLTi. (52149)
TiTi1 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52162

Kettő van még a roló szélén is. Még egyszer sem használtam a 6 év alatt, de azért mindig viszem. Hátha lesz egy nélküle megoldhatatlan feladat. :)

Előzmény: _spyglass_ (52161)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52161

Újabb kardinális kérdés. :)

Most elsősorban SW tulajok felé: hogyan kell rendeltetés szerűen használni a csomagtér rögzítő hálót? Gyári. Amit látok, az egy gumis háló, téglalap alakú. 4 sarkában akasztó, plusz a hosszanti oldalak felénél. A csomagtérben összesen 4 akasztó, kettő lent a két szélen, egész az ajtónál, kettő pedig feljebb, a vízszintes elválasztó cucc alatt közvetlenül de szintén közel a csomagtér ajtóhoz. Amit viszont nem látok: hogy a túróba akaszgassam ezt a hálót úgy, hogy pl. a bevásárló szatyrok ne kezdjenek rohangálni minden kanyarban fel-alá?

ribillió Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52160
Jena307 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52159

Azért nem szaggat, kínlódik előtte mert ha nincs meg a szükséges 1.4Bar nyomás a kisnyomású rendszerben, egyáltalán nem is nyitnak a befecskendező injectorok, és tiltja a kisnyomású szivattyút is álltalában a további károsodás elkerülése miatt.

 

Ugye hogy nem pug a szutyok, hanem a magyar üzemanyag :)

Előzmény: SanyiHdi (52156)
Sziszó78 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52158

Gondolom méri az üzemanyag nyomást elötte és utánna is, és ha elér egy "szintet" a különbség akkor tilt. Ezért nincs rángatózás, nehezen indulás stb.........

Előzmény: SanyiHdi (52156)
ribillió Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52157

a polski is tud forogni:-) és még a szalagkorlátot is könnyű elkerülni vele, mert kicsi meg amúgy megfogja a félretolt hó

Előzmény: Jena307 (52154)
SanyiHdi Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52156

Probléma megoldódott! Üzemanyagszűrő volt eldugulva,

a biztonság kedvéért lecseréltem most már nem világít

a diag lámpa, indul, de azért mégiscsak érdkes, hogy

se rángatás, se nehéz indulás, egyszer csak leáll és kész.

remélem most már nem fog cserben hagyni

mondenkinek köszi

Előzmény: Jena307 (52153)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52155

Szerintem az viszont más, de nekem is ugyanez van.

nem tudom, hoyg ez baj-e? Gondolom nem, mert már csak szólt volna valaki:DDD

Előzmény: .zSoLTi. (52152)
Jena307 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52154

Kinyomott ESP kézifék.

 

Én minden télen az első értelmes havazáskor, már hagyomány tisztelően kimegyek a megfelelő helyre és elkezdek csapatni, egyrészt mert jó játék keresztben autózni, másrészt mert rááll a kezem a teendőkre ha megindul az autó, tehát rögzőnek a teendők.

Szegény ember vezetéstechnikai tréningje :)

Idáig ugye a pálmát a Bömi viszi, az valami fantasztikus (akinek ladája volt ne hasonlítsa mert ez más dimenzió (speer))

Sokat szívtam a bömivel az egy éve alatt, de azért az egy éjszakáért amit 30cm-es friss hóban lenyomtam vele, azért megérte megvenni.

Fiat uno 1.4Td 70le első saját gépjármű, féltettem a hóban, de fürge volt, könnyű kasztni, még hó nélkül is jól lehetett kézifékezni.

Az  206 1.4 8V 75le, hát halottakról jót vagy sermmit.

307 1.4 16V 90le-betegágy-hulladék-sz@r-f@s-g@nyé stb stb-

307 2.0HDI ez már jól csinálta, szerettem.

passat-majd kiderül nálunk még csak az eső esik.

MAN 14-192 -hát a hátsókerékhajtás csak a legtutibb, úgy lehet vele egyhelyben forogni, mint az állat :)

 

Előzmény: naveed (52147)
Jena307 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52153

Légyszi sorold már fel miket javítottak rajta mert nekem kapásból lenne egy 6ezer ft-os tippem a hibára.

Tehát sorban mit cseréltek? Mik a tünetek mit csinál, mit nem ha leáll. Van e valami rendszer a leállásában? Hogy indul a leállás után ha indul? Világit e a diag lámpa mikor leáll? Kiír e valamit mikor leáll? Hol javították?

Én  közelebb is adnék szervíz tippet Bp-nél, ha tudnám hol vagy.

Előzmény: SanyiHdi (52129)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!