Feszegetjük már egymás "határait" a "kicsikével" egy ideje, de attól függetlenül jól megvagyunk :)))) De azt nem gondoltam, hogy tud még "újat" mutatni. Valaki nagyon "hozzáértő", vagy inkább tapasztaltabb, homályosítson fel engem légyszi. Miért van az, hogy a kisdrága egy bukkanót (értsd kátyú az úton) észlel egyenes úton, elkezd pittyegni, és leáll. És onnastól kezdve letilt, és még csak beindítani sem lehet. Én meg pislogok,és próbálkozom, hogy egyszercsak megunja, és meg tudom a "hátsóját" mozdítani.....
Egy kis vízzel le kell öntözni. Viszont ha kinyíltak, a gumikat jól le kell törölni, mert visszafagyhat. Meg megelőzésképpen is törölgesd meg az ajtó körüli gumicsíkokat leállás után, talán nem fagy be, de kituggya, ha a víz eccer utat talál...
Öteletet szeretnék kérni tőletek, ma reggel, mindegyik ajtó be volt fagyva (sajnos nincs garázsa, és nem is lesz, lakótelep), aztán nagy nehezen sikerült a soför ajtót kinyitni. Mit lehet ilyenkor tenni? Volt már valakinek ilyen?
Én is felakasztom a szatyrokat. Van egy nagyon rövid gumipókom (egy hosszúra kötöttem egy görcsöt a harmadánál kb) és azzal szoktam beakasztani a szatyor fülét a csomagtérben egy gyűrűbe. Így nem mászik el, nem ömlik szét...
Talán egy merci bemutatójában láttam, hogy a csomagtartóban a szatyrokat nem a padlóra tette, hanem felakasztotta több kampóra ami a csomagtartó fedelébe volt rejtve. (Asszem 4-ajtós lehetett) Így a csomagok lógtak mint a denevér. Bár egy túlterhelt szatyrot nem bizti hogy fel mernék akasztani. :) Egy fekvőrendőr után csak a szatyor fülei maradnának ott.
Ha abból indulok ki, hogy ma 4 félig tele szatyorért meg 2 karton vízért mennyit fizettem akkor szerintem egy telepakolt csomagtartó minimum 2 kiló lenne... :)
nekem nincs ilyen hálóm, de pókoltam már hátul, én az ajtó előtti fület és a harmadik sor üléseinek elülső rögzítőpontját használtam. Hogy a szatyrok ne mozogjanak arról a feleségem gondoskodik, mindig televásárolja;-)
Gondoltam megosztom, hogy szervízben van a kisautó. Cserélnek egy ékszíj-at, megcsinálják a rádiót (az ajtóban azért nem szólt a hangszóró, mert össze vissza volt bekötve a gyári(!) vezetékezés) cserélnek egy ellenállást a fűtésszabályzóban (2.ben nem volt fűtés) és a világítását is kicserélik és beállítják a futóművet+berakják az újonnan vásárolt hangszóróimat.
Kár, hogy így pont a nagy hóben nem tudom kipróbálni a kicsikét.
Én rendületlenül próbálkozom de esélytelen vagyok. :)
Én is arra a kettőre gondoltam fentiként, azt hiszem. Ami ott van közvetlenül a roló beakasztó kérdőjel mellett.
Azt szeretném hinni, hogy ez pont arra jó, hogy rögzítse azokat a cuccokat amik kisebbek, mint a csomagtér. Ehhez képest az össz amit el tudok érni az az, hogy kifeszítek egy hálót a csomagtér ajtóval párhuzamosan, attól 5 centire.
A kormányszervó szivattyú meg úgy szar ahogy van. Engem is idegesít a sípolása amióta megvan a kocsi. Megoldást egyelőre nincs. Szerintem nem is lesz. Ha te találsz valamit, oszd meg velünk :-)
Most elsősorban SW tulajok felé: hogyan kell rendeltetés szerűen használni a csomagtér rögzítő hálót? Gyári. Amit látok, az egy gumis háló, téglalap alakú. 4 sarkában akasztó, plusz a hosszanti oldalak felénél. A csomagtérben összesen 4 akasztó, kettő lent a két szélen, egész az ajtónál, kettő pedig feljebb, a vízszintes elválasztó cucc alatt közvetlenül de szintén közel a csomagtér ajtóhoz. Amit viszont nem látok: hogy a túróba akaszgassam ezt a hálót úgy, hogy pl. a bevásárló szatyrok ne kezdjenek rohangálni minden kanyarban fel-alá?
Azért nem szaggat, kínlódik előtte mert ha nincs meg a szükséges 1.4Bar nyomás a kisnyomású rendszerben, egyáltalán nem is nyitnak a befecskendező injectorok, és tiltja a kisnyomású szivattyút is álltalában a további károsodás elkerülése miatt.
Ugye hogy nem pug a szutyok, hanem a magyar üzemanyag :)
Gondolom méri az üzemanyag nyomást elötte és utánna is, és ha elér egy "szintet" a különbség akkor tilt. Ezért nincs rángatózás, nehezen indulás stb.........
Én minden télen az első értelmes havazáskor, már hagyomány tisztelően kimegyek a megfelelő helyre és elkezdek csapatni, egyrészt mert jó játék keresztben autózni, másrészt mert rááll a kezem a teendőkre ha megindul az autó, tehát rögzőnek a teendők.
Szegény ember vezetéstechnikai tréningje :)
Idáig ugye a pálmát a Bömi viszi, az valami fantasztikus (akinek ladája volt ne hasonlítsa mert ez más dimenzió (speer))
Sokat szívtam a bömivel az egy éve alatt, de azért az egy éjszakáért amit 30cm-es friss hóban lenyomtam vele, azért megérte megvenni.
Fiat uno 1.4Td 70le első saját gépjármű, féltettem a hóban, de fürge volt, könnyű kasztni, még hó nélkül is jól lehetett kézifékezni.
Az 206 1.4 8V 75le, hát halottakról jót vagy sermmit.
Légyszi sorold már fel miket javítottak rajta mert nekem kapásból lenne egy 6ezer ft-os tippem a hibára.
Tehát sorban mit cseréltek? Mik a tünetek mit csinál, mit nem ha leáll. Van e valami rendszer a leállásában? Hogy indul a leállás után ha indul? Világit e a diag lámpa mikor leáll? Kiír e valamit mikor leáll? Hol javították?
Én közelebb is adnék szervíz tippet Bp-nél, ha tudnám hol vagy.