Az ok egyszerű! Gyenge a sávszélesség és nem tudja frissíteni a kpet a beltéri mert nincs mire! Ilyenkor megáll az előző kép! Sajnos ennyi csatornát nehéz ilyen sávszélességen átnyomni. Ezért nem fogja soha elérni a földi adók kontrasztját, képfrissítését a digitális! Persze ha nem spórolnának akkor lehetne fele ennyi adó és sokkal jobb lenne a kép, de a műholdbérlés nem olcsó!
Tudja e valaki mi a gond olyankor,amikor a kép a másodperc egy töredékére megáll,utána megy tovább.Tegnap még azt hittem a rossz idő miatt.De ma is csinálja.Eléggé idegesítő.Eddig ilyen gond nem volt.
Szerintem a Hallmark is kopott kópiákkal dolgozik, akárcsak a Filmmúzeum, azért lehet életlenebb a többinél. És nem is LCD-re vannak azok a filmek optimalizálva.
Nálam a képcsöves tv-n semmi kifogásom nincs a Hallmarkra sem hang- sem képügyileg. Persze nem HBO minőség, de teljesen élvezhető.
Nekem kockás nemigen szokott lenni, néha inkább életlen, mosott, mint egy VHS felvétel. LCD-n meg főleg előjön az élesség hiánya.
A Hallmarkon, ha nézem a Kisvárosi gyilkosságokat, mintha egy 20 éves TV műsor lenne, leginkább a hangminősége olyan, mintha egy MK27-es magnórol adnák be :-)
Őszintén szólva fogalmam sincs.Én is csak reménykedni tudok a javulásban.Nekem pl van amikor nagyon jó kép van,van amikor ugyanaz a csatorna annyira kockás,agyontömöritett,hogy szinte nézhetetlen.Bízzunk:-)A lepényhal elsőre,a reményhal meg utoljára.Engem igazából a HD csatornák érdekelnek,ezért rendeltem be.
Mármint arra gondoltam volna, hogy a mostani adások minősége (pl. Hallmark) néha igen halovány, amolyan VHS video minőségű. EZ eléri-e majd legalább az élő TV adás minőségét ?
Ismerőstől megtudtam, aki dolgozott UPC ügyfélszolgálaton, hogy az egész beszélgetés egy sablon folyamatábra szerint zajlik részükről. Alap válasz az, hogy nem tehet semmit, jelenleg nincs akció, vagy ilyesmi. De ha ekkor előjössz azzal, hogy akkor kilépsz/lelépsz/lemondod vagy elrebeged, h te olyan hűséges vagy, akkor jön a megnézem mik a lehetőségek válasz. Azok pedig mindig vannak.
Hívd fel az 1221-et és mond meg, hogy sokallod a listaárat és nem lehetne-e valamilyen kedvezőbb díjat kérni. 1 év hűségért nagy valószínűséggel fel fogják ajánlani a Silver csomagot (volt Családi+) 4500.-Ft-ért (a jelenlegi előfizetőknek most ezt szokták felajánlani). Az HBO-ra viszont nem biztos, hogy lehet hűséget hosszabbítani, ez sajnos a csatorna döntése, nem a UPC-é. Ha nem sikerülne az 1221-en kedvezményt kapni, akkor a 0640150155-ös telefonszámot kellene megpróbálni, ez az ügyfélmegtartó csoport, itt eddig mindenkinek adtak kedvezményt.
Valaki korábban lentebb írta, hogy neki sikerült elérnie újabb hűség aláírásával az ugyanolyan olcsó havidíjat. Érdemes lenne megkérdezned őket.... (mármint UPC-t) esetleg említsd meg, hogy felbontod a szerződést és máshova mész... hátha hat....
Nekem pedig az a tapasztalatom, hogy 2 éves hűségnyilatkozat letelte után felemelték a havidíjamat kétszeresére. Eddig fizettem 5700 Ft-ot, Családi csomag+HBO MaxPak, most pedig kijött a számla egy 10540 Ft-os havidíjról. Mert ugye két évvel ezelőtt aláírtam, akkor akciósan adták az alapcsomag+sportcsomag+AXN+rajzfilmcsatorna. Most mindent külön számláztak.
És ráadásul nem is akciósan. Két év után mondjuk nem ezt vártam.
Nem tudom, mindenhol fenáll-e ugyanez a probléma, de most a Liverpool-Arsenal alatt a Viasat kritikán aluli minőségben jön a Dirceten. Minden percben van 10 másodperc kihagyás, azon kívül végig szaggat a műsor.