Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Malaguszti Creative Commons License 2017.03.17 -5 0 43250
Előzmény: daty55 (43248)
daty55 Creative Commons License 2017.03.17 -12 0 43249

Köszi  a tippeket.

Akkor vékony lesz a vezeték, ahogy Zoli is sejtette.

Ha lesz időm, kicserélem. 

Előzmény: ívfény (43247)
daty55 Creative Commons License 2017.03.17 -13 0 43248

Két szálat vittem, hát... nem túl vastagak, sőt, inkább vékonynak mondanám.

Cseréljem ki vastagabbra?

Előzmény: barnazol75 (43245)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 43247

ha nagyon koszos az olaj, akkor, illő 800-1000km-enként cserélni, 2-3ALKALOMMAL. vagy, míg kellő tiszta nem lesz a leengedett olaj és nem pakura szerű már.... a mosóolajnak én nem vagyok híve, mert, ha nem jól engedik le, marad vissza a motorban és, gyengíti a rendes olaj kenő hatását! két olajleeresztő csavar is van a karteron. egy elől, egy hátul. a két kábel amit bevezettél a zárhoz kellő vastagságú? az amperok szeretnek vastag kábelen érvényesülni.

Előzmény: daty55 (43239)
daty55 Creative Commons License 2017.03.17 -14 0 43246

Köszi, ezek szerint 2 liter kell bele?

Mindegy milyen márkájú olaj, az a lényeg, full szintetikus, 5W-40 dízel legyen?

Vagy Te direkt AUTOHigh-Tech-et vettél?

 

A levegő szűrő hol van, hol keressem?

 

Előzmény: barnazol75 (43242)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43245

Nem tudom. Ennek is kéne annyit tudni, mint a gyárinak. Egy vezetéket vittél, vagy kettőt? Nem lehet, hogy pár szál tartja csak?

Előzmény: daty55 (43244)
daty55 Creative Commons License 2017.03.17 -14 0 43244

Hát elég kicsi.

Régi, 1 Ft-os nagyságú, de itt látni is, a piros az:

 

 

 

Tegyek bele inkább egy rendes 230 V-os csengő kapcsolót?

 

 

Előzmény: barnazol75 (43241)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43243

A szinte fekete az még jó. :) Viccet félretéve, az enyémből sár jött ki, korom fekete sűrű trutyi. 
A csavarról nem tudok képet mert már összeraktam. Én levettem az első lökhárítót, meg nekem a hűtő is ott van ugye.

 

Imbusz (nekem csak ez vette ki a féknyeregből a csavart, az Aldis beletört.

 

http://www.szerszamtar.hu/items/Keziszerszamok_Imbuszkulcs_keszletek_King_Tony_9_reszes_rovid_imbuszkulcs_keszlet-8467

 

 

Előzmény: daty55 (43239)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43242

bárdi

 

Itt volt a legolcsóbb: 

 

BA1601216-1BARDI AUTOHigh-Tech Synt Diesel 5W-40  2.190 Ft 2 db 4.380 Ft

MAW75/3MANN-FILTER  Olajszűrő  2.469 Ft   1 db    2.469 Ft

WA6186WIX  Levegőszűrő   1.451 Ft  1 db   1.451 Ft

Szállítási költség: 0 FtFizetendő összeg: 8.300 Ft

 

Előzmény: daty55 (43239)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43241

Már nem emlékszem, de elég sok ampert eszik az a két motor. Talán kicsi a kapcsoló

Előzmény: daty55 (43238)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43240

Brutál, ami kijött. Szerintem hamarosan megint cserélek, mert az új olaj is egyből fekete lett. Ilyenkor nem lehet valamivel átmosni a motort?

 

Nem tudom létezik-e még mosóolaj . Én régebben ilyen esetben  azt csináltam , hogy pár km erejéig tettem bele valami nagyon olcsó olajat .

 

létezik, hogy magasabb lett az alapjárat olajcsere után? Meg mintha csendesebb is lenne.

 

Szerintem lehet ilyen hatása .

Előzmény: barnazol75 (43236)
daty55 Creative Commons License 2017.03.17 -14 0 43239

Létezik, össze motoromon így van minden olajcsere után, még az újakon is.

 

Én is lecserélem az olajat záros határidőn belül, mert mikor nézem a nívót, szinte fekete benne az olaj.:-(

 

Már csak azt kell kiderítenem, mennyi olaj kell bele, milyen, milyen olajszűrő kell hozzá, és hol kell leengedni az olajat.

 

Te milyen olajat tettél bele, mennyit?

Tudnál egy fotót csinálni az olajleeresztő csavarról?

Szerintem amiket Te beletettél, azok jók az enyémbe is, és ebben is ott van az olaj leeresztő csavar?

 

 

 

Előzmény: barnazol75 (43237)
daty55 Creative Commons License 2017.03.17 -15 0 43238

A hengerfej szinte körbe nagyon "halványan" olajos volt.

Először kétségbe estem, hogy ugyan miféle nagy baja lehet.

Aztán kezdtem a legegyszerűbbel.

Elővettem egy imbuszkulcsot, és szinte erőfeszítés nélkül meg lehetett húzni az összes szelep dekli csavart.:-(

Nem hiszem, hogy lelazultak, szerintem inkább nem voltak rendesen lehúzva.

Most sincsenek tökéletesen, mert egy elég lestrapált imbuszom volt csak itthon, majd veszek egy újat, és azzal lehúzom rendesen.

Lényeg az, hogy már jobban le van húzva mint volt.

 

Tud valaki egy meghúzási nyomatékot a szelep deklihez?

 

A másik.

Szinte az egész délelőttöm ráment, míg végre sikerült behúznom a kárpit alá két szál vezetéket, és előre vezetni a műszerfalra a csomagtér nyitógombját a B oszloptól.

Kb 2-2,5 méter vezeték kellett hozzá, hogy előre hozzam.

Egy vadi új nyomógombot tettem be a régi helyett.

 

És.... szívás.:-(

Hiába nyomom, behúz, de nem annyira, hogy kiakadjanak a záró pöckök, magyarul nem nyílik a hátsó ajtó.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?

A 2-2,5 méter vezetéknek olyan nagy lenne az ellenállása, hogy nem bír akkorát húzni a nyitó motoron?

Mikor visszadugtam a régi kapcsolót a B oszlopnál, simán nyitotta, meg akkor is nyitotta, ha rövidre zártam.

Nagyobbat is csattant, mikor megnyomtam, szerintem azért, mert nagyobbat rántott.

 

Szívesen meghallgatnám az ötleteiteket!

 

Előre is köszönöm!

 

 

barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43237

Szerintetek az létezik, hogy magasabb lett az alapjárat olajcsere után? Meg mintha csendesebb is lenne.

barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43236

King tony imbusz+ egy 60centis cső kihozta. Brutál, ami kijött. Szerintem hamarosan megint cserélek, mert az új olaj is egyből fekete lett. Ilyenkor nem lehet valamivel átmosni a motort? A szijat is kicseréltem. Fogóval forditottam, de nem feszes nagyon, olyan fél centi középen a lógása.

Előzmény: ívfény (43235)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 43235

próbáld megütögetni kalapáccsal a csavart, ha aluból van a karter, akkor ovatosan!, ha nem indul meg, akkor vésővel, indítsd meg a csavart, jobb menetes.

Előzmény: barnazol75 (43233)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 43234

a szíjat, pont ugyanúgy kell ,megfeszíteni, mint egy autónál! én nem szoktam erőmérőt használni. ha ujjal megnyomod, ne lehesen nagyon nyomni, de azért kissé, mozogjon! nem tudom másképpen leírni!

Előzmény: barnazol75 (43228)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 -2 0 43233

Lombardiniből hogy a 3,14csába kéne kivarázsolni az olajleeresztőt?

A hűtőt levettem, de annyira meg van tépve, hogy kenődik a csavar. Nem is igazán lehet hozzáférni a tartóváztól.

Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43232

Az a tengely egy közönséges csavar , amit keresztüldugnak kerékagyon . Belül kulccsal meg kell fogni .

Előzmény: acca59 (43230)
acca59 Creative Commons License 2017.03.17 -7 2 43231

Nekem meg az a bajom vele,hogy nem fér bele a zongora.Ezért kelett venni mégegyet.

Előzmény: oljeg12 (43216)
acca59 Creative Commons License 2017.03.17 -10 0 43230

Elkezdtem leszedni a csavart.Meglazúlt,majd meggondolta megát,és pörög tengelyestől.(?????)

Előzmény: Bakancs4 (43184)
acca59 Creative Commons License 2017.03.17 -9 1 43229

Nyomom neki nyomom,a fara akkorsem tőr ki.A lovakkal sincs baj.

Előzmény: barnazol75 (43185)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43228

Mennyire kell megfeszíteni a szíjat? A pdf-ben 20Nm-t ír egy célszerszámmal, de nekem olyan nincs ugye. Az első, hosszú oldalán tudom a "lógását" csekkolni.

Előzmény: ívfény (43227)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -3 0 43227

ha ilyen vízköves kifolyás van, az régen rosz, a vízpumpára nézve!,  elég sokba fáj, és olyan alkatrész, amit talán nem lehet behelyettesíteni! én az enyém szétszedtem és kicseréltem a csapágyat és a tömszelencét egy használt, m de jó másikra. de sajnos nem tudom, hogy milyen volt a márka, mivel volt, van itthon, vagy 15 féle, fajta, mindenféle kocsikról lebontott vízpumpám, de ki emléxik méár arra, hogy melyik kocsiról, lett lebontva anno. pedig, ha be lehetne azonosítani, az jó lenne, mert, kb 5-8000-ekéet lehetne újat venni és abból kiberhelni az alkatrészeket és berakni a mi kis vízpumpáinkba. a feszítő görgőt meglazítod és , már a kezedben is van a vezszíj! ha már így szét van szedve, illene kicserélni újra!, nem a régit visszarakni.

Előzmény: barnazol75 (43221)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43226

Számomra úgy tűnik, hogy lesz egy új vízpumpád . A vezérműszíjat a görgő feszíti , egyetlen csavar kitekerésével levehető a szíj .

 

Előzmény: barnazol75 (43221)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43225

nem a motortartó bak a rossz hanem a variátor lesz a hibás.az felújítani lehet?

 

Minden műszaki hiba javítható , csak kérdés milyen áron és ki fogja elvégezni a javítást . A Casalinin egyébként is átok ül , mert a szekunder variátort csak kiszerelt motornál lehet javítani ...

Kénye néhány fénykép , hogy lássuk , hogy meglássuk , hogy mit látunk meg .

Még normális képeket se találok :

 

egyedi mazsó Creative Commons License 2017.03.16 -1 0 43224

szia.. sajnos nem a motortartó bak a rossz hanem a variátor lesz a hibás.az felújítani lehet?

Előzmény: Bakancs4 (43214)
egyedi mazsó Creative Commons License 2017.03.16 -1 0 43223

Hali. sajnos nem a motortartó bak a rossz hanem a variátor lesz a hibás.az felújítani lehet?

Előzmény: egyedi mazsó (43215)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43222

Illetve a szíjcseréhez mit kell meglazítani? 

barnazol75 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43221

Fogy a víz a hűtőből. Találtam két "nedves helyet". Az egyik a hűtő alsó sarka, a másik pedig itt a burkolat alatt. Gondolom a vízpumpát látjuk. Kérdés az, hogy van-e ott szimmering, vagy komplett szivattyút kell cserélni? Ki volt cetezve, a sárgaság (remélem) vízkő, mert a víz teteje nem olajos egyáltalán.
A másik az, hogy szerintetek cseréljem-e ki a vez. szíjat?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!