Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bmrenault Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2078
Hát ahogy néha karbantartanak, lehet vizet se cseréltek benne.
Lehet iszapos lerakodás is. Ki kell mosni a hűtőt.
A viszko meg a forgásra besürüsödik felveszi a fordulatszámot amit kap a tengelyen, nem azonnal kicsit lassabban de van mikor kézzel megfogod és áll a lapát. Mondjuk ritka eset.
Előzmény: gyugyus86 (2077)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2077
Nah akkor ebbe mélyebben bele kell ásnom magam,mert ez így eddig nem sokat mond... viszont pont most este kíváncsiságból megpumpaltam a felső hűtőbe bemenő vastag csövet,de nem vettem észre,hogy körbe pumpálná a vizet és hiába hideg volt a motor túl puhának se mondanám a csövet.ez lehet dugulás? A tartályban a két jelzés kB középen van a viz.. igazából már vagy 8 éve nem foglalkoztam ilyen téren autókkal szóval most újra "tanulok" mindent...
Előzmény: Bmrenault (2076)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2076
http://users.atw.hu/mb-w108/tech/visco.htm
Ha szar nem zár össze soha /nem lesz azonos fordulatszám/
Előzmény: gyugyus86 (2075)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2075
Holnap kicserélem a fűtésnél a hideg meleg levegő állító ajtót. (Remélem nem hengerfej miatt nincs futes)
A viszkóz hogyan tudom ellenőrizni,hogy rendesen működik?
Előzmény: Bmrenault (2074)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2074
Mosd át tölts fel. Ausztriába hegynek fel 140 nél ment 100 fokra fel. 2.7 t vontatáskor nem ment feljebb./40 mérföldön át/ 100 alatt kellene hogy maradjon. Lehet szar a viszkó.
Előzmény: gyugyus86 (2073)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2073
99-es wj v8 motorral. A vizhofok 100 fok alatt egy hajszalnyival all meg. Ez normalis? Attol feljebb normal hasznalatban nem megy feljebb, bar multkor vontattam egy olyan 1,5tonnas futot, dombnak felfele akkor felkuszott 110ig,de gondolom terheles alatt normalis ha tovabb melegszik. Igazabaol az erdekel,hogy a 100 fokos alapallapot az normalis e? Futesem nem igazan van,de a futopanel hozza is a 54 52 es hibakodott szoval gondolom az a kis ajto a bunos emiatt es nem hengerfej problema van... ahogy latom a huto az eleg uj...
bandigreen Creative Commons License 2019.05.14 0 0 2072

Hi!

 

ha küldesz egy email címet, akkor küldök neked egy digitálisat.

Előzmény: ZTamás78 (2064)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2071
Tudom a difikre is csak azt hoz. Mopar is the best!!
Csak olyan 20 éves a specifikáció.
Sok forum van lehet innét onnét infót szerezni.
Előzmény: ZTamás78 (2068)
öreg vas Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2070

A kezelési utasításban 80W-90 írnak normál használatra.Nagyobb igénybevételhez(pl vontatás) 75W-140.Lényeg hogy "4x4 limited slip" legyen.Én most fogom cserélni(MANNOL 75W-140) mert sokat vontatok.Többen írták hogy ezzel a sűrűbb olajjal csendesebbek a difik.

Előzmény: ZTamás78 (2069)
ZTamás78 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2069

Illetve jelenleg a márkaszerviz a Petronas Tutela Powergear4 olajat ajánlja ami egyfokozatú 80W viszkozitású...

Előzmény: ZTamás78 (2068)
ZTamás78 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2068

Csak rácsodálkoztam, mert a Moparhoz nem  hoz fel semmilyen cross reference-t a net. És több helyen említik, hogy "only 05016796AC" Ezért gondoltam, hogy valami nagyon spéci olaj lehet.

Előzmény: Bmrenault (2067)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2067
Szerinted mért írtam őket?
Előzmény: ZTamás78 (2066)
ZTamás78 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2066

Köszönöm! Ezek az olajok behelyettesíthetők a Mopar helyett? 

 

Előzmény: Bmrenault (2065)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2065

Castrol syntrax vagy shell spirax kell az osztóműbe. Limited slip.

Ebay különbőző webshopokban találsz hozzá cuccokat.

Előzmény: ZTamás78 (2064)
ZTamás78 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 2064

Üdvözlöm a fórumozókat!

Új vagyok még itt, ugyan nem ez az első Jeep-em. Sikerült most szert tennem egy jó állapotú 2.7crd WJ-re.

A kérdésem az lenne, hogy hol találhatnék magyar nyelvű kezelési utasítást ehhez az autóhoz? 

Szükségem lenne az első kardántengely hátsó gumiporvédőjére és az nv247-es osztóműbe való olajra is! Ezek hol szerezhetők be? Unix,Bárdi Láng, Intercars négyesnél már próbáltam, de sikertelenül.

 

Más. Van valakinek esetleg tapasztalata Dana 44-be szerelhető Eaton Truetrac Helical fogaskerekes bolygóművel?

Csipisz006 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 2063

Könnyes szemmel megválunk az asszony Jeep Commanderétől. Magyarországi, 9 éve/20 ezer km-es kora óta nálunk, garázsban tartott, sérülésmentes, valóban 108 ezer km, szervizkönyv, fehér színű, nagyon-nagyon szép. Hátha érdekel valakit...

Bmrenault Creative Commons License 2019.05.09 0 0 2062
Néhány csavar nem metrikus, a légszüröből van 4 vagy több féle, /ugyan az a motor de 5 mm rövidebb a szürő/
Előzmény: gyugyus86 (2061)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 2061
Azta kurva :) hat szamomra ez nem mindennapos megoldas.. .. van meg ilyen es ehez hasonlo amcsi megoldas? Csak hogy ne lepodjek meg annyira
Előzmény: Bmrenault (2060)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.09 0 0 2060
https://www.crownautomotive.net/Jeep-WJ-Rear-Brake-Parts.html
Mert a kézifék az dobfék.
Előzmény: gyugyus86 (2059)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 2059
Hali. Az 1999-es v8-as Cherokee jott ki gyarilag hatso tarcsafekkel? Kezifek bowdent kellene cserelnem,de csak dobfekhez ad fel....
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.06 0 0 2058
Sokan használják mert olcsóbb mint a gyári.
Előzmény: gyugyus86 (2057)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.06 0 0 2057
Akkor ranezek azokra... akkor azok a pogacsak is elegek ahoz,hogy kicsit emeljen rajta... peckesebben alljon... igazan terepezni nem akarok vele csak maximum konnyebb terepen... neztem rola videot,hogyan kell berakni es hat...... az alapjan nekem nem tunik olyan stabilnak...
Előzmény: Bmrenault (2056)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.06 0 0 2056
Szar az a frame. Illetve a stabrudak.
Lehet csak pogácsával emelni max 4" aszem
Előzmény: gyugyus86 (2055)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.06 0 0 2055
Hali. Az normalis Wj-nel,hogy lassu temponal riszalja a hatuljat? Velemenyek az olcso lift kitrol? Amit csak a rugo ala kell berakni... mennyire marad stabil az auto?
tyson107 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 2054

Megnézték a vasat! alsó kitamaszto gombfej és jobb oldali felső kell! akciósan 45ezer lett a vége az alkatrésznek! sajnos a felső csak lengokarral együtt van és csak a japanparts forgalmazza

Bmrenault Creative Commons License 2019.05.01 0 0 2053
Ha cseréled talán jó lesz. Gyújtáskapcsolon is van érzékelő.
Nem cseréltem anno a ford szopatott ilyennel. Azóta inkább klónoztatom a kulcsot.
Előzmény: gyugyus86 (2052)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 2052
Ebayen van fent gyujtaskapcsolo 2 kulccsal taviranyitoval meg az erzekelovel ami az utas oldali ablakemelovel van egybe epitve.
Előzmény: Bmrenault (2051)
Bmrenault Creative Commons License 2019.05.01 0 0 2051

Ha újat szerzel igen.

20 évvel ezelőtti protokollt használ, néhány újabb olvasó nem is kommunikál az ecujával.

Ha szerzel egy Chrysler gyári diagot az oké. Amúgy meg valami klón kell hozzá meg egy jó kábel.

2.7 crd hez kell a bosch diag.

Ha kiütöd a diaggal az ecut drága lesz/gondolok itt a beletúrkálásba/, nem rég keresgéltem Bandinak.

Előzmény: gyugyus86 (2050)
gyugyus86 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 2050
Es ha kicserelem a gyujtaskapcsolot meg a taviranyitonak az osszes cuccat azt programozni kell az ecu-ban? Gyujtaskapcsolot valoszinuleg cserelnem kell igyis ugyis... no meg a masik... az ecuban turkalni,hibat kiolvasni stb van hozza speckos program?
Előzmény: Bombász2.7 (2037)
tyson107 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 2049

köszi

Előzmény: Bmrenault (2048)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!