Hát ahogy néha karbantartanak, lehet vizet se cseréltek benne.
Lehet iszapos lerakodás is. Ki kell mosni a hűtőt.
A viszko meg a forgásra besürüsödik felveszi a fordulatszámot amit kap a tengelyen, nem azonnal kicsit lassabban de van mikor kézzel megfogod és áll a lapát. Mondjuk ritka eset.
Nah akkor ebbe mélyebben bele kell ásnom magam,mert ez így eddig nem sokat mond... viszont pont most este kíváncsiságból megpumpaltam a felső hűtőbe bemenő vastag csövet,de nem vettem észre,hogy körbe pumpálná a vizet és hiába hideg volt a motor túl puhának se mondanám a csövet.ez lehet dugulás? A tartályban a két jelzés kB középen van a viz.. igazából már vagy 8 éve nem foglalkoztam ilyen téren autókkal szóval most újra "tanulok" mindent...
Holnap kicserélem a fűtésnél a hideg meleg levegő állító ajtót. (Remélem nem hengerfej miatt nincs futes)
A viszkóz hogyan tudom ellenőrizni,hogy rendesen működik?
Mosd át tölts fel. Ausztriába hegynek fel 140 nél ment 100 fokra fel. 2.7 t vontatáskor nem ment feljebb./40 mérföldön át/ 100 alatt kellene hogy maradjon. Lehet szar a viszkó.
99-es wj v8 motorral. A vizhofok 100 fok alatt egy hajszalnyival all meg. Ez normalis? Attol feljebb normal hasznalatban nem megy feljebb, bar multkor vontattam egy olyan 1,5tonnas futot, dombnak felfele akkor felkuszott 110ig,de gondolom terheles alatt normalis ha tovabb melegszik. Igazabaol az erdekel,hogy a 100 fokos alapallapot az normalis e? Futesem nem igazan van,de a futopanel hozza is a 54 52 es hibakodott szoval gondolom az a kis ajto a bunos emiatt es nem hengerfej problema van... ahogy latom a huto az eleg uj...
A kezelési utasításban 80W-90 írnak normál használatra.Nagyobb igénybevételhez(pl vontatás) 75W-140.Lényeg hogy "4x4 limited slip" legyen.Én most fogom cserélni(MANNOL 75W-140) mert sokat vontatok.Többen írták hogy ezzel a sűrűbb olajjal csendesebbek a difik.
Csak rácsodálkoztam, mert a Moparhoz nem hoz fel semmilyen cross reference-t a net. És több helyen említik, hogy "only 05016796AC" Ezért gondoltam, hogy valami nagyon spéci olaj lehet.
Új vagyok még itt, ugyan nem ez az első Jeep-em. Sikerült most szert tennem egy jó állapotú 2.7crd WJ-re.
A kérdésem az lenne, hogy hol találhatnék magyar nyelvű kezelési utasítást ehhez az autóhoz?
Szükségem lenne az első kardántengely hátsó gumiporvédőjére és az nv247-es osztóműbe való olajra is! Ezek hol szerezhetők be? Unix,Bárdi Láng, Intercars négyesnél már próbáltam, de sikertelenül.
Más. Van valakinek esetleg tapasztalata Dana 44-be szerelhető Eaton Truetrac Helical fogaskerekes bolygóművel?
Könnyes szemmel megválunk az asszony Jeep Commanderétől. Magyarországi, 9 éve/20 ezer km-es kora óta nálunk, garázsban tartott, sérülésmentes, valóban 108 ezer km, szervizkönyv, fehér színű, nagyon-nagyon szép. Hátha érdekel valakit...
Akkor ranezek azokra... akkor azok a pogacsak is elegek ahoz,hogy kicsit emeljen rajta... peckesebben alljon... igazan terepezni nem akarok vele csak maximum konnyebb terepen... neztem rola videot,hogyan kell berakni es hat...... az alapjan nekem nem tunik olyan stabilnak...
Hali. Az normalis Wj-nel,hogy lassu temponal riszalja a hatuljat? Velemenyek az olcso lift kitrol? Amit csak a rugo ala kell berakni... mennyire marad stabil az auto?
Megnézték a vasat! alsó kitamaszto gombfej és jobb oldali felső kell! akciósan 45ezer lett a vége az alkatrésznek! sajnos a felső csak lengokarral együtt van és csak a japanparts forgalmazza
Es ha kicserelem a gyujtaskapcsolot meg a taviranyitonak az osszes cuccat azt programozni kell az ecu-ban? Gyujtaskapcsolot valoszinuleg cserelnem kell igyis ugyis... no meg a masik... az ecuban turkalni,hibat kiolvasni stb van hozza speckos program?