Gasolin engedelmevel belinkelem ujbol, bar ismetles a...szal tudod mije :))
L Lärmschutz Csendes (zajszegény) autó, azaz ausztriában éjszaka is közlekedhet. 150KW alatt 78dB, 150KW felett 80dB, összkerekes autóknál 82dB alatti a kibicsájtott zaj. G max. 80dB alatti csendes autó, de nem egyezik meg az osztrák előírással S (fehér alapon zöld betű) Megfelel az EU zaj előírásainak és teljesíti az EURO2 normát E (sárga kör alapon fekete betű) Össztömegében visszaminősített teherautó. A járművet az engedélyezettnél alacsonyabb maximális össztömeggel helyezték forgalomba. (pl. a németeknél a régi B-s jogsival lehet 7,5t-ig teherautót vezetni, ezért néhány öregebb pl. honvédségi) autót átalakítanak lakóautóvá és vusszaminősítik, hogy ne kelljen hozzá teherautó jogsi, majd elmennek vele világot látni. A (fehér alapon fekete betű) fekália, szippantó, élelmiszer hulladék, fertözőnek minősülő anyagok stb. szállító jármű R (sárga alapon fekete betű) Olyan út, ahonnét normál esetben teherautó ki van tilta, de engedélyel az ilyen jelzést viselő teherautó közlekedhet H (sárga alapon fekete betű) Össztömegében visszaminősített teherautó, de amennyiben használja a H betűt akkor a maximális össztömeget kihasználhatja S (zöld alapon fehér betű) csak ausztriában érvényes "Környezetbarát" (tiszta) teherautó U (zöld alapon fehér betű) csak ausztriában érvényes. Zaj és "környezetbarát" autó Az utolsó 2 használata nem kötelező csak ajánlott.
Sikerult a forgalom vizsga, ugyhogy vegre igazi "kamionos" is lehetek, nem csak 7.5-es :P
Hazafele azert biztos ami biztos, megcsinaltuk 2 fuvart is :DDD En mindenesetre nagyon elveztem, tok jo dolog ez a tandem pot, olyan helyekre tolattam be vele, hogy meg en is meglepodtem :))
A Gasolin Press értésülései szerint a Volvo 5db nagyteherbírású dömpert adott el a visontai külszíni lignitfejtéshez. Egy jármű ára 60mFt. A járműveket a VCE gyártja, ami a volvo építőipari részlege. A hírből sajna nem derül ki, hogy mekkora teherbírásúak a dömperek, csak annyi, hogy csuklótagosak.
M3-on tép 3ukrán kamion egymás után.Szinte tök egyformák a pótok kívülről.Mellé érve látom,hogy SOMMER na mondom lefotózom a következőt,neketek ha már bele vágtunk a pótkocsi üzletágba.
Erre nem SCHWARZMÜLLER volt a másikon,hogy az a @&}@ß>< !!!!
Gondoltam csak nem várom be a másikat,mert hülyének fognak nézni :ĐĐĐĐĐĐĐ
Tiszacsege-Ároktő közt kompoztam egy jót.Debrecenből be kellett ugranom Miskolcra,de annyira nem volt kedvem a 35-ös menni,hogy csak na.Így a 33-ason téptem vissza felé és gondoltam majd Tiszacsegénél elindulok Nyékládháza felé :o)))
Ekkor vettem észre a térképen a kompot,de akkor már késő volt :o)) Gondoltam miért is ne,kell a változatosság.
A meghajtó motort gondoltam az ügyesebbek kitalálják :ĐĐĐĐĐĐĐ
MALWIN nagy spíller ebben :o)) meg Tector és Gasolin is.
ha közel-keleti dolgokat akarsz látni és olvasni akkor menj fel a willi-betz site jára, vagy vagyez de ha másokat is megakarsz nézni akkor eme helyen is megteheted!
de ha igazán megőrülsz a közelkeleti dolgokért (mint én is), akkor minden "régi" cég aki ismerteti magát a honlapjukon, azon tuti talász ilyen cikkeket, "meséket"
egyszerűen a góglit átrakod angolnyelvűbe és jellegzetes szavakat, mondatokat beírsz.. pölö "trans to iran", or "trans to saud-arabia" etc
Te egy Isten vagy!!!!!! Nagyon kegggyetlen jóóó ez az oldal, amit belinkeltél. Ilyesmire számítottam illetve ilyesmit kerestem, mindig is érdekelt a Közel-Keletre fuvarozás képekben, nagyon állat jóóóóók, mégegyszer Köszi!
akkor azt csinálja, ennyire a műszaki dolgokhoz nem értek, ilyen "hőskori" gépet még nem próbáltam, sajnos még jogsim sincs C-ből, csak B-ből, meg még erőssen tanuó vagyok mert őssszel fogom elkezdeni a fősulit.
A mai csak azert huzott fel ennyire, mert tavaly pont ugyanigy tortek ossze. Akkor csak egy Stop tablat nezett el az ellenfel. Gondolom el tudod kepzelni mi maradt egy Puntobol. Most pedig nagyon nem hianyozna egy ilyen tortenet...