Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10730

igen igen, amíg nem olvasod át a 120 oldalas szerződést, addig semmi nem biztos. :D

Úgy volt a közlönyben, hogy volt sima B kategória is, C + GKI, C+E és D kategória is volt, de a busznál feltétel volt a B, C kategória is.

Előzmény: Törzs utas (10728)
430 322 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10729

A T&J Volvo buszai is mehetnek másfelé, nincs benne a forgalmi engedélyükben, hogy csak a 7-esen járhatnak.

Előzmény: FJX-220 (10724)
Törzs utas Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10728

Ja csak nem mindegy, hogy mennyi a fizetés, és az órabéred.

C+E-t is állja a munkaügyi? Ahol én vagyok, az csak a C+GKI-t állja, de az is valami, utána megyünk E-re, majd jelentkezünk tovább, szerintem csak a motort hagyom ki, az nem fontos annyira, csak hobbi lenne.

 

Kitudja mennyi humbuk vannak itt ezekbe..

Előzmény: Törölt nick (10727)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10727

Dante igen 4-500 ezer Ft a két kategória, de lehet megéri nekik hosszútávon. Számold csak ki. Ha azt mondja, hogy aláírat 5 éves szerződést, valahol mindenki jól jár. 5 évig fix munkahelyed van. A cégnek lesz X00 alkalmazottja, 5 évig pl nem lesz emberhiány, mert mondjuk nem fognak tömegével felmondani, hisz a mai világban jó, ha van fix állása az embernek ez az egyik, a másik pedig, hogy lehet kamatos kamattal kellene visszafizetni a tanfolyam árát, ami akár 1-2 millió Ft érték is lehet az ő szemszögükből. Ezt még ugye nem tudjuk, mekkora összeget követelne, ha szerződés lejárta előtt kilépnél. Hamarosan okosabb leszek. Azt olvastam, hogy hirdetett a munkaügyi központ átképzést C illetve C+E kategóriára, hogy az állam állta a költségeket, valamelyik közlönyben volt benne. De ugye több ezres túljelentkezés volt ott is. 

Itt ha minden igaz, az Arrivánál 600 embert kell átképezni decemberig... De állítólag tízszeres túljelentkezés volt, amit el is tudok hinni. Sok fórumon hirdették.

Furcsa, hogy senki nincs itt olyan, aki esetleg benne volt az első körös tájékoztatóban (ha volt). Nem gondolnám, hogy egy kisebb nézőtéri létszám előtt lesz kedden egyetlen egy tájékoztató :D

Előzmény: Dante001 (10717)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10726

Az MHU-727, harmadik ajtó, jobb szárnyán van egy TAG karcolás.

trizs77 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10725

Mennyi időt kell aláírnia a jelentkezőnek (kiképzendőnek) ha az ARRIVA-hoz jelentkezik buszvezetőnek ?

 

A végzés után mennyi időt kell az ARRIVA-nál dolgoznia ?

 

Ha előbb kilép, mennyit kell visszafizetnie ?

 

FJX-220 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10724

Azok a februári adatok. Aszerint még a 7-esre is visszajönnek, de nyilván nem viszik el a Volvókat.

Előzmény: 430 322 (10723)
430 322 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10723

2015. 04. 02-től induló menetrendet néztem.

Előzmény: FJX-220 (10722)
FJX-220 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10722

Nem valószínű, azok még a március előtti adatok.

Előzmény: 430 322 (10721)
430 322 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 10721

A GTFS szerint, áprilistól Arriva visszatér a 97E-re?

SZALAROAA Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10720

Azt tudom mondani, mint mindig: szigorúbban kéne kötbéreznie a BKK-nak.

Előzmény: FKU-911 (10714)
Törzs utas Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10719

Szerintem van az több is :)

Előzmény: Dante001 (10717)
Törzs utas Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10718

Durva a helyzet, ha már C-t is támogatják :) meg az orvosit, és pávot, csak azért hogy ott melózhass...

Előzmény: Törölt nick (10716)
Dante001 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10717

Ez also hangon is 4-5, de inkább 5-600 ezer forint. Furcsállnám ha mindezt fizetnék.

Előzmény: Törölt nick (10716)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10716

Szia. 

Elvileg B-ről átképeznek C-re, és majd D-re. Ez volt az első információ amit kaptam. Az orvosi alkalmassági vizsgálatot és a PÁV2 illetve a GKI kártyát is a cég állja. 

 

Kedden kiderül mi lesz. Mi igaz mindebből..

Előzmény: Törzs utas (10713)
Daniiel90 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10715

HSJ-463-as, 3. ajtónál az alsó részén lévő lépcső rész ''külön életet él''. Nem is kicsit balesetveszélyes ez...

FKU-911 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10714

Akkor már bőven lett volna idő javítani... :(

Előzmény: .BPO-346. (10712)
Törzs utas Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10713

Annyira hiány van, hogy már C-t is álják? :D PÁV2-t támogatják, vagy zsebből kell fizetni?

Előzmény: Törölt nick (10711)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10712

Az minden 2. nap az, hónapok óta....érintkezési gondjai vannak.

Előzmény: SZALAROAA (10710)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10711

Szia,

 

Engem keddre hívtak 13 órára az Andor utcai telephelyre, egy tájékoztatóra. 
Gondolom elmondanak mindent. C-D kategória képzés, GKI kártya, PÁV2 letétele, EÜ2 megfelelés, stb stb...

Előzmény: localló (10708)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10710

MHU-773 első monitor fehér.

localló Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10709

Az utasnak több joga van mint a buszvezetőnek.  Amennyiben nem tetszik a hajléktalan szaga akkor a kedves utas dobja vagy szó szerint vagy kérje meg hogy tűnjön le innen. 

Előzmény: W25 (10690)
localló Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10708

Elindult a tanfolyam az új embereknek!

SZALAROAA Creative Commons License 2015.03.05 0 0 10707

MHU-732 hátsó monitor fehér.

08-73 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 10706

MHU-841 hátsó kijelző vaksötét

.BPO-346. Creative Commons License 2015.03.04 0 0 10705

MHU-813 vs személyautó a 220- on, Izzó utca-Fóti út megállók között Újpest-kp felé :/
https://www.facebook.com/ujpest.kaposztasmegyer/photos/a.168294556546258.30773.159090637466650/866096436766063/?type=1&theater 

fberci Creative Commons License 2015.03.04 0 0 10704

A BKK és a BKV ill. VT követelményei nem feltétlenül egyeznek meg. Van, amiben a szolgáltatónak szabad keze van.

Előzmény: Dante001 (10703)
Dante001 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 10703

Nem hinném hogy a BKK követelmény változott volna az E6-on kivül. Az is fura hogy a Daimler nem tud elegendö kedvezményt adni hogy a VT mellette döntsön, amikor már majd' 300 uj kocsijuk lesz tölük.

Előzmény: fberci (10702)
fberci Creative Commons License 2015.03.04 0 0 10702

Itt meg VT-s árról van szó. :)

 

Könnyen lehet pl., hogy a MAN nagyobb mennyiségi kedvezményt ad, a VT-s mennyiség pedig közelebb van a volánoshoz, mint a BKV alaphoz. De műszaki követelményekben is lehet eltérés. 

 

 

Előzmény: Dante001 (10701)
Dante001 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 10701

Az a volánbuszos ár volt. A BKV-s tenderre is adott be ajánlatot a MAN, de nem volt olcsobb a Conectonál. 

Előzmény: Törölt nick (10700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!