Ja csak nem mindegy, hogy mennyi a fizetés, és az órabéred.
C+E-t is állja a munkaügyi? Ahol én vagyok, az csak a C+GKI-t állja, de az is valami, utána megyünk E-re, majd jelentkezünk tovább, szerintem csak a motort hagyom ki, az nem fontos annyira, csak hobbi lenne.
Dante igen 4-500 ezer Ft a két kategória, de lehet megéri nekik hosszútávon. Számold csak ki. Ha azt mondja, hogy aláírat 5 éves szerződést, valahol mindenki jól jár. 5 évig fix munkahelyed van. A cégnek lesz X00 alkalmazottja, 5 évig pl nem lesz emberhiány, mert mondjuk nem fognak tömegével felmondani, hisz a mai világban jó, ha van fix állása az embernek ez az egyik, a másik pedig, hogy lehet kamatos kamattal kellene visszafizetni a tanfolyam árát, ami akár 1-2 millió Ft érték is lehet az ő szemszögükből. Ezt még ugye nem tudjuk, mekkora összeget követelne, ha szerződés lejárta előtt kilépnél. Hamarosan okosabb leszek. Azt olvastam, hogy hirdetett a munkaügyi központ átképzést C illetve C+E kategóriára, hogy az állam állta a költségeket, valamelyik közlönyben volt benne. De ugye több ezres túljelentkezés volt ott is.
Itt ha minden igaz, az Arrivánál 600 embert kell átképezni decemberig... De állítólag tízszeres túljelentkezés volt, amit el is tudok hinni. Sok fórumon hirdették.
Furcsa, hogy senki nincs itt olyan, aki esetleg benne volt az első körös tájékoztatóban (ha volt). Nem gondolnám, hogy egy kisebb nézőtéri létszám előtt lesz kedden egyetlen egy tájékoztató :D
Elvileg B-ről átképeznek C-re, és majd D-re. Ez volt az első információ amit kaptam. Az orvosi alkalmassági vizsgálatot és a PÁV2 illetve a GKI kártyát is a cég állja.
Az utasnak több joga van mint a buszvezetőnek. Amennyiben nem tetszik a hajléktalan szaga akkor a kedves utas dobja vagy szó szerint vagy kérje meg hogy tűnjön le innen.
Nem hinném hogy a BKK követelmény változott volna az E6-on kivül. Az is fura hogy a Daimler nem tud elegendö kedvezményt adni hogy a VT mellette döntsön, amikor már majd' 300 uj kocsijuk lesz tölük.
Könnyen lehet pl., hogy a MAN nagyobb mennyiségi kedvezményt ad, a VT-s mennyiség pedig közelebb van a volánoshoz, mint a BKV alaphoz. De műszaki követelményekben is lehet eltérés.