Nem reklám, de egyelőre nem teszem a hahu-ra, hátha itt kell valakinek.
Puntó MK1 selecta CVT automatic. 1160ccm.
1995. Egy év műszaki.
Elől két új gumi.
Új elektromos kuplung. + egy váltó. ( Ennek értéke 120E FT. )
Fokozatmentes autómata.
4-4,5-6,5L fogyasztás. Kipróbálható!
Gyárilag napfényvédő az első szélvédőn. Hátsó ablakfűtés, hátsó ablaktörlő. Magasságállítható vezetőülés.
Vonóhorog. Riasztó. A riasztó zárja a kp zárat és felhúzza az első elablakokat.
Elől elablak. :-)
Servo kormány.
Nagyon szép belső.
Bal és jobbhátsó taposó lakatolva.
Alufelni.
2015 2.hó-ig műszaki.
Fehér színű.
Motorban-váltóban friss olaj.
Az autó nagyon jó állapotban van és napi használatban és női autó. ( Remélem, mert a feleségemé és húsz éve együtt vagyunk. Csak nem most kell csalódnom és újraterveznem az életemet! :-) :-) :-) ) Nem dohányzunk!
Ezzel nem helyettesítheted a hibás zárakat. Előbb csináld meg azokat, hogy belűlről is tud lenyomni, utána beépítheted ezt a komfort távirányítót. Úgymond a távirányító csak "extra" dolog az autókban, hogy ne kelljen kulcsolgatni az ajtót. De a záraknak jóknak kell lennie minden esetben.
Sziasztok! 2002-es 1.9-es JTD Punto-ban (3 ajtós) ha kulcs nyitásra nyílik az összes ajtó (belülről egyáltalán nem lehet kézzel lenyomni a zárat) akkor ha távirányítósra akarom szereltetni a kocsit, elég egy Központizár vezérlő és a segédmotorok nem is kellenek?
Ilyet vennék ebben az esetben:
Vagy van ilyen is amiben benne vannak a motorok is:
Köszönöm a felajánlást, de sikerült lebeszélnem az egyik munkatársammal. Nála megnézzük a kocsit. Viszont valószinűsíthető, hogy beázás miatt ég folyamatosan a lámpa.
Szia, ez alapján 2. henger haldoklik, a 4. meg leirták előttem. Mérjék újra, 16 újkorában sincs.
Bár nekem ellentmondás, amit írtál az elején hogy hallásra szépen jár, a szikra nélküli 3 hengerezést meghallani, és érezni is, hogy rángat. Mikor volt kábel cserélve benne?
Szia értem én, csak mint sok autónál látom/láttam hogy tulaj tippelget, cserélget, rákölt egy vagyont, és 10 perc mérésből kiderül a baja.
Én is: volt több hiba, amivel én is eljátaszottam másfél évig, mire meglett. Külön külön talán könnyebb lett volna megtalálni, de egyszerre jelentkeztek, és okozták a galibát.
Szeretek gondolkodni és saját magam feltárni a hibát. Ugyanakkor említettem, hogy már átadtam a szerelőnek, mert nem volt több időm foglalkozni vele.
Nem éreztem bántásnak az írásodat. Csak azt is tudom, hogy egy ilyen oldalon, ha megosztjuk a gondolatokat akkor nagyon sokat tudunk egymásnak segíteni.
Kb 10 km-t mentem vele, aztán egy 10 percet állt a motor amíg beugrottam egy boltba. A kép utánna készült miután újra beültem a kocsiba. Nem volt gyújtásra téve (még a kezemben volt a kulcs).
Ha űres lenne a tank, akkor a lámpa nem világítana akkor amikor nincs ráadva a gyújtás. Üzemanyag van benne, mert vasárnap tankoltam, és azóta nem mentem vele annyit, hogy kifogyjon. A könyvben próbáltam erre való utalást keresni, de sajnos nem találtam.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, az alábbi jelenséggel találkoztam tegnap délután. Mikor száltam be a kocsiba ésszrevezzem, hogy az üzemanyagszint jelző lámpa folyamatosan világít. Miközben ráadtam a gyújtást kialudt, de utánna újra folyamatosan világított tovább. Menetközben rendeltetéstől eltérő jelenségre nem lettem figyelmes, tompa kotyogó hangott adott ki, ami valószínűleg az egyik szelep, vagy hidrótőke porbléma lehet. Hazamentem leparkoltam, majd később ránéztem a kocsira a visszajelző világított folyamatosan. Lásd a képen.Fordult elő valakivel ugyanez a probléma? Mi lehet az oka? Köszi előre is a segítséget.
Boldog, sikerekben és egészségben gazdag új évet kívánok mindenkinek!
Új év, új probléma a Punto-n. Mostmár biztos, hogy a kis Punto női lélekkel van megáldva és most 14 évesen kezd el hisztizni, serdülni.
Ünnepeket vígan hiba nélkül teljesítette, kapott egy olajcserét apróságokat. Boldogan repített minket haza a síelésből amikor féltávon feltűnt, hogy ugyanazokat a lejtőket, amiket eddig 4. fokozatban nagyobb gázadás nélkül teljesített, most bizony vissza kellett kapcsolgatni 3.-ba. Egy szorosabb előzésnél pedig meg-meg csörrent valami motortérből. Tudtam, hogy haza fog vinni, ettől nem féltem, de furcsa volt.
Elkezdtem tudatosan figyelni, autópályán sokkal nagyobb erőlködéssel érte el a kellemes utazót, hangosabb lett a motor. Tegnap reggel kétszer fulladtam le vele és még a lefulladás után kettőt "pukkant" robbant a motor. Itt már tudtam, hogy gond van.
Délután gyertya csere. Nem lett jobb. Mivel a héten nincs időm foglalkozni vele és érzem, hogy itt akár nagyobb gond is lehet ezért délben beadom műhelybe.
Tippjeim: Gyújtás elment, gyújtótrafó, lambda-szonda, gyújtás elosztó. Vagy a kicserélt és még szerencsére garis üzemanyagszivattyú felkapott valami mocskot. Rosszabbra nem merek még gondolni pl.: gyűrűzés. Mondjuk akkor füstölne.
Hallásra semmi baj nincs, szépen jár, de hiányoznak a lovak. Szerelőm kérdezte mi a panasz, egy mondatot mondtam: Elszaladt a ménes. Értette :)
Természetesen hiba üzenet nincs (kiolvastam), kontroll lámpa nem világít egyik se.