Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GYURMA 944 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 30461
Kistarcsa 200
Előzmény: -peter (30459)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 30460

1242 ccm, 58 Le  :-)

Előzmény: GYURMA 944 (30456)
-peter Creative Commons License 2014.01.10 0 0 30459

hol laksz?

200ezerre tartod?!

Előzmény: GYURMA 944 (30457)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.10 0 0 30458

Szerintem meg hívd fel Lesit:  http://www.puntoclub.hu/user/5792

 

Mond el neki, mit mond rá. Annál olcsóbban nem fogod kihozni, jól dogoznak, ismerik a Fiatokat elektromosan, és egyáltalán nem drágák...

És ez nem a reklám helye, tapasztalat..

Előzmény: T1987 (30453)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 30457

Jobb hátsó silent csere. Hátul új marelli gátlók.

 

Előzmény: GYURMA 944 (30456)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 30456

Na akkor!

 

Nem reklám, de egyelőre nem teszem a hahu-ra, hátha itt kell valakinek.

 

Puntó MK1 selecta CVT automatic. 1160ccm.

1995. Egy év műszaki.

Elől két új gumi.

Új elektromos kuplung. + egy váltó. ( Ennek értéke 120E FT. )

Fokozatmentes autómata.

4-4,5-6,5L fogyasztás. Kipróbálható!

Gyárilag napfényvédő az első szélvédőn. Hátsó ablakfűtés, hátsó ablaktörlő. Magasságállítható vezetőülés.

Vonóhorog. Riasztó. A riasztó zárja a kp zárat és felhúzza az első elablakokat.

Elől elablak. :-)

Servo kormány.

Nagyon szép belső.

Bal és jobbhátsó taposó lakatolva.

Alufelni.

2015 2.hó-ig műszaki.

Fehér színű.

Motorban-váltóban friss olaj.

Az autó nagyon jó állapotban van és napi használatban és női autó. ( Remélem, mert a feleségemé és húsz éve együtt vagyunk. Csak nem most kell csalódnom és újraterveznem az életemet! :-) :-) :-)  )   Nem dohányzunk!

 

Kettőszáz darab pisztolyorrú Mátyás az ára.

PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 30455

Ezzel nem helyettesítheted a hibás zárakat. Előbb csináld meg azokat, hogy belűlről is tud lenyomni, utána beépítheted ezt a komfort távirányítót. Úgymond a távirányító csak "extra" dolog az autókban, hogy ne kelljen kulcsolgatni az ajtót. De a záraknak jóknak kell lennie minden esetben.

 

  B.

Előzmény: T1987 (30453)
kacagógerle Creative Commons License 2014.01.09 0 0 30454

Ha van központizár a kocsiban, akkor csak a felső kell.

Előzmény: T1987 (30453)
T1987 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 30453

Sziasztok! 2002-es 1.9-es JTD Punto-ban (3 ajtós) ha kulcs nyitásra nyílik az összes ajtó (belülről egyáltalán nem lehet kézzel lenyomni a zárat) akkor ha távirányítósra akarom szereltetni a kocsit, elég egy Központizár vezérlő és a segédmotorok nem is kellenek?


Ilyet vennék ebben az esetben:

 

 

 

Vagy van ilyen is amiben benne vannak a motorok is:

 

 

 

Szerintetek akkor nekem melyik kell?

Tatyó_78 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30452

Köszönöm a felajánlást, de sikerült lebeszélnem az egyik munkatársammal. Nála megnézzük a kocsit. Viszont valószinűsíthető, hogy beázás miatt ég folyamatosan a lámpa.

Mégegyszer köszi a segítséget. 

Előzmény: Törölt nick (30445)
SebyHun Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30451

Sziasztok!

 

Új adatok: Kompresszió: 13, 11, 13, 10

 

Üdv

Előzmény: Törölt nick (30450)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30450

Szia, ez alapján 2. henger haldoklik, a 4. meg leirták előttem. Mérjék újra, 16 újkorában sincs.

Bár nekem ellentmondás, amit írtál az elején hogy hallásra szépen jár, a szikra nélküli 3 hengerezést meghallani, és érezni is, hogy rángat. Mikor volt kábel cserélve benne?

Előzmény: SebyHun (30448)
-peter Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30449

4. hengerét mérjék meg újra, a 16 baromság, annyi nem lehet.

Előzmény: SebyHun (30448)
SebyHun Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30448

Szia!

Sziasztok!

 

Meg van a hiba oka: 2. henger gyertyakábele szakadt.

 

Ugyanakkor mértek kompressziót is: 1. henger 13, 2. henger 11, 3.henger 13, 4.henger 16

 

Kap egy új gyertyakábel készletet, kértem egy motormosást (ráfér) egy fényszóró állítást, 4 gyertyát megvettem már korábban, azt rakatom bele.

 

Számla végösszegét még nem tudom.

 

Üdv:

SebyHun

Előzmény: Törölt nick (30447)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30447

Szia értem én, csak mint sok autónál látom/láttam hogy tulaj tippelget, cserélget, rákölt egy vagyont, és 10 perc mérésből kiderül a baja.

Én is: volt több hiba, amivel én is eljátaszottam másfél évig, mire meglett. Külön külön talán könnyebb lett volna megtalálni, de egyszerre jelentkeztek, és okozták a galibát.

 

Előzmény: SebyHun (30446)
SebyHun Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30446

Szia!

 

Szeretek gondolkodni és saját magam feltárni a hibát. Ugyanakkor említettem, hogy már átadtam a szerelőnek, mert nem volt több időm foglalkozni vele.

 

Nem éreztem bántásnak az írásodat. Csak azt is tudom, hogy egy ilyen oldalon, ha megosztjuk a gondolatokat akkor nagyon sokat tudunk egymásnak segíteni.

 

Üdvözlettel:

SebyHUN

Előzmény: Törölt nick (30436)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30445

Ez alapján body vezérlő beázás, vagy műszerfal halál. Pesten próba műszerfalat tudok rádugni, ha érdekel, illetve diagnosztikát is tudok rátenni.

Előzmény: Tatyó_78 (30444)
Tatyó_78 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 30444

Kb 10 km-t mentem vele, aztán egy 10 percet állt a motor amíg beugrottam egy boltba. A kép utánna készült miután újra beültem a kocsiba. Nem volt gyújtásra téve (még a kezemben volt a kulcs).

Előzmény: -peter (30443)
-peter Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30443

üzemmeleg volt a motor amikor a fotót csináltad?

csak gyújtásra van téve?

Előzmény: Tatyó_78 (30437)
Tatyó_78 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30442

Hű ezt eddig ésszre se vettem. Köszi, hogy szóltál. Hát most már biztos hogy az lesz. Köszi, az eddig segítséget.

Előzmény: PeeWee33 (30441)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30441

A vízhőfokmérő is felet mutat............................hmmm.

 

Diag?

Előzmény: Tatyó_78 (30437)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30440

Ja, az kimaradt, akkorelektromos kehe.

Előzmény: Tatyó_78 (30439)
Tatyó_78 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30439

Ha űres lenne a tank, akkor a lámpa nem világítana akkor amikor nincs ráadva a gyújtás. Üzemanyag van benne, mert vasárnap tankoltam, és azóta nem mentem vele annyit, hogy kifogyjon. A könyvben próbáltam erre való utalást keresni, de sajnos nem találtam.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30438

szia, ez alapján üres a tank. Meg kell tankolni.

 

Előzmény: Tatyó_78 (30437)
Tatyó_78 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30437

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni, az alábbi jelenséggel találkoztam tegnap délután. Mikor száltam be a kocsiba ésszrevezzem, hogy az üzemanyagszint jelző lámpa folyamatosan világít. Miközben ráadtam a gyújtást kialudt, de utánna újra folyamatosan világított tovább. Menetközben rendeltetéstől eltérő jelenségre nem lettem figyelmes, tompa kotyogó hangott adott ki, ami valószínűleg az egyik szelep, vagy hidrótőke porbléma lehet. Hazamentem leparkoltam, majd később ránéztem a kocsira a visszajelző világított folyamatosan. Lásd a képen.Fordult elő valakivel ugyanez a probléma? Mi lehet az oka? Köszi előre is a segítséget. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30436

Szia, nem bántásból, de mit érsz a tippekkel? Mérni kell rajta,  csak pénzkidobás / szemfényvesztés....

Oszcilloszkóppal végigmenni rajta, esetleg menet közbeni kompreszió mérés, gyújtás, befecskendezés, lambda szonda, satöbbi..

Előzmény: SebyHun (30435)
SebyHun Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30435

Sziasztok!

 

Boldog, sikerekben és egészségben gazdag új évet kívánok mindenkinek!

 

Új év, új probléma a Punto-n. Mostmár biztos, hogy a kis Punto női lélekkel van megáldva és most 14 évesen kezd el hisztizni, serdülni.

 

Ünnepeket vígan hiba nélkül teljesítette, kapott egy olajcserét apróságokat. Boldogan repített minket haza a síelésből amikor féltávon feltűnt, hogy ugyanazokat a lejtőket, amiket eddig 4. fokozatban nagyobb gázadás nélkül teljesített, most bizony vissza kellett kapcsolgatni 3.-ba. Egy szorosabb előzésnél pedig meg-meg csörrent valami motortérből. Tudtam, hogy haza fog vinni, ettől nem féltem, de furcsa volt.

 

Elkezdtem tudatosan figyelni, autópályán sokkal nagyobb erőlködéssel érte el a kellemes utazót, hangosabb lett a motor. Tegnap reggel kétszer fulladtam le vele és még a lefulladás után kettőt "pukkant" robbant a motor. Itt már tudtam, hogy gond van.

 

Délután gyertya csere. Nem lett jobb. Mivel a héten nincs időm foglalkozni vele és érzem, hogy itt akár nagyobb gond is lehet ezért délben beadom műhelybe.

 

Tippjeim: Gyújtás elment, gyújtótrafó, lambda-szonda, gyújtás elosztó. Vagy a kicserélt és még szerencsére garis üzemanyagszivattyú felkapott valami mocskot. Rosszabbra nem merek még gondolni pl.: gyűrűzés. Mondjuk akkor füstölne.

 

Hallásra semmi baj nincs, szépen jár, de hiányoznak a lovak. Szerelőm kérdezte mi a panasz, egy mondatot mondtam: Elszaladt a ménes. Értette :)

 

Természetesen hiba üzenet nincs (kiolvastam), kontroll lámpa nem világít egyik se.

 

Egyenlőre ennyi.

 

Tipp?

 

Üdv:

SebyHun

SebyHun Creative Commons License 2014.01.07 0 0 30434

Szia,

 

Tegnap este ment neked egy levél.

 

Üdv:

SebyHun

Előzmény: Durexx (30433)
Durexx Creative Commons License 2014.01.06 0 0 30433

Sziasztok, 1.1 benzines punto 1 bontódik nálam ha kellene valakinek valami, motor váltó kaszni stb, bármi kell keress bátran a miskar.m@freemail.hu-n

BY-75-98 Creative Commons License 2014.01.05 0 0 30432
Érdekkődtem milyet keres,ennyi. Az enyém 3 ajtósként keresi majdani gazdáját...
Előzmény: R!ck4 (30428)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!