Nah szóval a suli 4,5 éves lesz. Az első két évben ilyen mindenféle nyavaját fogunk tanulni, gondolom minden felesleges vagy csak nagyon minimálissan használható dolgot (de aztán lehet csak én gondolom így). A két év után pedig válik szét a szak szakirányokra. Lesz környezetvédő, anyagtechnológus, logisztikus, meg még talán egy dolog. Tehát a második két év lesz a számomra "érdekesebb" év. Az uccsó félév meg diplomamunka, meg gyakszi valami helyen. Lehet aztán a diploma után fel is vesznek dolgozni ezek a cégek közül valamelyikbe. De káár ezen így előre agyalni, az még 5 évre van. Előbb menjek át a nyelvvizsgán, meg sikerüljön a technikusi vizsgám baze. Aztán itt a nyár, melózok ismét (már várom komolyan mondom).
Deps neked van C-s jogsid, esetleg valamilyen nagyobb kategória??
Ősszel kezdek a Dunaújvárosi Főiskolán műszaki menedzser szakon, azon belül pedig majd logisztikusként fogok tanulni. Tehát a suli után logisztikus leszek, hacsak valami banális dolog nem történik velem. Külföldet nem tudom még, a német hétszentség, hogy jóóó lenne, nagyon profin nyomják ők az ilyen dolgokat. Spanyolba szívessen mennék, nagyon tetszik az az ország, ott már voltam egyszer. Csak az a gáz, hogy egyenlőre csak angolul tudok (a magyaron kívül). De majd kitanulok valami nyelvet.
Itt a Balcsinál meg tuti nem lesz logisztikai fejlődés, mert itt idegenforgalom van (ELVILEG - ami nem igazán igaz), meg mondjuk nincs semmi ipar, amihez kéne a szállítás. Itt Siófokon csak az InterFuvar van ilyen kamionos cég, de ők is inkább billencsesekkel járnak, meg fuvar szervezéssel foglalkoznak, de sajnos nem tudják túlzásba vinni. Talán ami nagyobb volumenű, az a Siólé gyár, ott van mindennap fuvar. Pl.: a szomszédomnak van egy 10 tonnás kis MAN-ja emelőhátfallal, ő állandóan visz Siólevet fuvarba (esetek 95%-ában) és szinte állandóan Pestre jár. A Siónak is az InterFuvar szállít, úgyhogy el van ez folytva itt Siófokon elég rendessen. Székesfehérváron azért több lehetőség van, de az olyan 40-45 km ide.
siófok környékéről nemigazán hallani jóóó dolgokat a fuvarszervezőktől!!!
olvasni a ctb-ben(régebbi kiadásúban) hogy nemigazán lehet fuvarokhoz hozzájutni, és hogy ha hozzájutsz, akkor is pest, v pécs.....
másmerre nincs semmi????? ott a közelben... :)
mondjuk ittenieknek könnyű, mert itt a tvk és közel a borsodchem is, meg debi is...
ja és mivel szeretnél foglalkozni????
azt irtad hogy ezzel, de mivel????
logisztikai raktárba v hol???
külföldön érdemes a németeket választani, mert ott jók a körülmények és legalább a szabályokaba kicsit beletanulsz! messzeb csak franciába jóó menni, mert az is jóóó ország ilyen téren, ja és spanyolba, hisz afrikával jóóóó dolguk van s lesz!
Kívánok nekik sok sikert!!! :))) Amúgy olyan 5 év múlva kb. én is ilyesmivel fogok foglalkozni remélem, csak ide Siófok közelébe is jóóó lenne egy ilyen központ, bár kitudja, lehet hogy jobb lesz nekem valahol máshol lakni, esetleg külfölddel megpróbálkozni!! Fater ezzel piszkál mindig, hogy húzni el külföldre.
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. a logisztikai piac fontos szereplője
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. tegnap - a Magyar Logisztikai Egyesület szakmai és szervezési támogatásával -"Logisztikai szolgáltatások az EU határon" témakörben a szegedi Forrás Hotelben konferenciát rendezett. A konferenciát Doór Zoltán MLE elnöke nyitotta meg, majd Gál Pál Zoltán IBUSZ Kft. vezérigazgatója köszöntötte a konferencia részvevőit. A konferencián előadások hangzottak el az IBUSZ Tranzit Röszke Logisztikai Központ ( logisztikai telephely) kialakításáról, a régiós, eurorégiós logisztikáról, a Szegedi Logisztikai Szolgáltató Központ fejlesztésének jelenlegi helyzetéről és a Budapesti Intermodális Logisztikai Központ (BILK) üzemeltetéséről.
Gál Pál Zoltán az IBUSZ Kft. vám üzletág igazgató ismertette a IBUSZ Tranzit Röszke Logisztikai Központ ( logisztikai telephely) kialakítását, amely a röszkei határtól 1 km-re, az 5-ös főút és a Röszke - Mórahalom útkereszteződésben. A közel 4,5 hektáros ingatlanon 1760 m2 hasznos raktározási terület található.
Az épület korábban nem raktározási célokat szolgált, így azt erre a célra rendeltetésszerűen át kellett alakítani: az 1760 m2-es raktárból 560 m2 "D" tűzveszélyességi, míg 1200 m2 "C" tűzveszélyességi fokozatú közvámraktár, illetve ÁFA raktár jött létre. Ezen belül 40 m3 hűtő kapacitással is rendelkezik. A beruházás értéke megközelítette a fél milliárd forintot. Jelenleg az IBUSZ túl van egy új, 3000 m2 területű raktár tervezési fázisán.
A logisztikai telephelyre is kiterjesztve a cég rendelkezik engedélyezett feladói, illetve engedélyezett címzetti engedéllyel, mely lehetőséget biztosít arra, hogy döntő többségében a vámhivatal jelenléte nélkül érkeztethessen vagy indíthasson szállítmányokat. A telephely adottságai megfelelnek annak a követelménynek is, mely lehetőséget biztosít a fuvarozók részére a 111/1995. (IX.21.) Korm. rendeletben illetve a hazánkban is kötelezően előírt a Tanács 1985. december 20-i 3820/EGK rendeletében foglaltak betartására. Előbbi a 7,5 tonnát meghaladó megengedett legnagyobb össztömegű tehergépkocsik hétvégi közlekedéséről, míg utóbbi a közúti szállításra vonatkozó egyes szociális jogszabályok összehangolásáról (mentességek, vezetési és pihenőidők) szól.
A Központ jelenleg 110 kamion egyidejű befogadására alkalmas, szilárd burkolatú, őrzött parkolóval rendelkezik, melynek kibővítése újabb 100 férőhellyel befejezés előtt áll. Az itt megpihenőket 70 fős étterem, kereskedelmi egység, fürdési és tisztálkodási lehetőség, valamint kamionmosás várja a nap 24 órájában.
További előadások hangzottak el régiós, eurorégiós logisztikáról, a Szegedi Logisztikai Szolgáltató Központ fejlesztésének jelenlegi helyzetéről és a Budapesti Intermodális Logisztikai Központ (BILK) üzemeltetéséről.
Gál Pál Zoltán IBUSZ Kft. vezérigazgatója egy feltett kérdésre válaszolva elmondta, hogy a teljes körű logisztikai szolgáltatás, jelenleg -elsősorban- a kamionok személyzetére terjed ki.
Holland hajógyár épül Ercsin Az ercsi sziget közelében építi fel új kelet-közép-európai gyártóbázisát és logisztikai központját a Kees Cornelissen Shipyard International. Hollandia egyik legnagyobb jacht- és vitorlásgyártó cége egy többmilliárdos turisztikai programot is megvalósít a Holt-Duna partján - írja a Napi Gazdaság.
Nem...mert nem is volt :) Egyebkent aki C-t akar csinalni, jobb ha minel elobb elkezdi, mert novelni fogjak a kotelezo oraszamot. Emiatt kitalalhatjatok, az ara is noni fog.
Rutint Pesten gyakoroltam, a vizsga Vacon volt. Forgalombol is Vacon vizsgaztam. Ez most 95E volt. A C-t 5 eve csinaltam, akkor volt olyan 90-100E korul, most 150. Amugy meg kuldtem egy levelet a reszletekkel ;)
de vannak :-) csak mivel több gépen is dolgozok, ezért előfordul, h 5 percen belül 3 különböző kiosztású klaviatúra elé kerülök. ezért egyszerűbb, ha mindent ékezetek nélkül írok. de hogy lásd, tudok írni ékezetekkel is, íme ;-)
megprobaltam en rakeresni, de az index sajat keresoje eleve megfekudt ennyi hozzaszolas lattam, a gugli meg csak a forumra mutat / a leguccso hozzaszolasra /.