Termosztátok, izzítók szintén megvoltak csak lemaradt, turbógondokra nincs utaló jel, légrugó nincs benne, ezek szerint a nagy része már megvolt szerencsére előző tulajnál :)
Amikor a hengerenkénti fordulatszámokat vizsgálom, miért kezd el rázkódni a karosszéria? Amint visszalépek elmúlik.
Ha a "Drehungleichförmigkeitsmessung" modulra gonolsz, itt azért rázkódik a motorod, mert ennél a tesztnél a JOB kiegészül az "LLR_AUS" paraméterrel, ami nem más, mint hogy a DDE lekapcsolja a korrekciót az összes csúcsról. Ha egy kocsiban 6 db teljesen egyforma és tökéletes csúcs lenne, amit nem kell korrigálni, akkor ennél a tesztnél sem vennél észre remegést.
Én onnan vásároltam és nagyon meg vagyok elégedve vele, volt aki ijesztgetett,hogy a kerámia fék betét majd megeszi a tárcsát meg nyikorogni fog. Magyarországra járok vele haza, ezért főleg pályán futottam velük nagyon meg vagyok velük elégedve. Nem tudom minek köszönhető de mióta ezek a fékek vannak nincs fékpor a felnin. Nekem még sosem volt semmi bajom az ebay -el. Ha nem magán személytől vásárolsz, hanem cégtől, akkor vonatkozik a német internetes vásárlási törvény. Miszerint ha nem a megfelelőt küldik, úgy tudom akkor kötelesek vissza postát átvállalni.
Sziasztok. E60 2.5 D, az a problémám jött elő, hogy naponta egyszer feldob egy hibazünetet általában ABS vagy transmission és stabilizációs hiba. És leállítás után nem indul mintha az Aksi teljesen lemerült volna. Be kell bikázni és utána újból indul mintha mi sem történt volna. Van valami ötletetek?
Ha már így szóba kerültek a DPF szűrők, gyakran átfúrják illetve teljesen átkötik csővel...ez a motorra nézve számít valamit? Elvileg még talán jobb is a motornak, mivel nincs fojtás, nem? Persze a környezetvédelem ezt felülírja, de elvi szinten...
nem feltétlenül... ami kopik az előbb utóbb elromlik... a befecskendező kopó dolog.... egyrészt az üzemanyagban is vannak szemcsék, másrészt a nagynyomású szivattyú kopásából is kerülnek micronnyi részecskék amik, mint abrazív koptatják őket...
kicseréled és utána jó lesz... persze a láncra rá kell nézni nehogy gebasz legyen