Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csbenjamin Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35713

Termosztátok, izzítók szintén megvoltak csak lemaradt, turbógondokra nincs utaló jel, légrugó nincs benne, ezek szerint a nagy része már megvolt szerencsére előző tulajnál :)

Előzmény: Obici (35706)
BigGyuri Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35712

Köszönöm korrekt válaszod.

Előzmény: szokes83 (35711)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35711

ja aha... lehet igazad van, viszont az elmúlt 5 évben én nem vettem észre... évi 30-35e-t megyek...

Előzmény: BigGyuri (35710)
BigGyuri Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35710

Éreztem, hogy a véleményemmel "olajat" öntök a tűzre.:)

A válaszom profán: amit nyersz a réven, azt elveszted a vámon...

Előzmény: szokes83 (35709)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35709

miért is?

Előzmény: BigGyuri (35708)
BigGyuri Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35708

Előre elnézést kérek a véleményemért: olajkályha helyett érdemesebb lenne benzines autóval járni...

 

Előzmény: maszibmw (35707)
maszibmw Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35707

Amikor a hengerenkénti fordulatszámokat vizsgálom, miért kezd el rázkódni a karosszéria? Amint visszalépek elmúlik.

 

Ha a "Drehungleichförmigkeitsmessung" modulra gonolsz, itt azért rázkódik a motorod, mert ennél a tesztnél a JOB kiegészül az "LLR_AUS" paraméterrel, ami nem más, mint hogy a DDE lekapcsolja a korrekciót az összes csúcsról. Ha egy kocsiban 6 db teljesen egyforma és tökéletes csúcs lenne, amit nem kell korrigálni, akkor ennél a tesztnél sem vennél észre remegést.

Előzmény: csbenjamin (35689)
Obici Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35706

.... szívósor, izzítógyertya, -relé, lámpafoglalat..... ;-)

Előzmény: gab200gab200 (35705)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35705

váltó,turbó,csúcsok,légrugó kompresszor,CCC modul,antenna erősítő,termosztátok :)

Előzmény: csbenjamin (35704)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35704

 

Amúgy mikre kell még számítani javítás, csere, elromlás tekintetében?

 

Wandler, DPF, turbócsövek, turbótömítés, görgők, már voltak. Ezeken kívül mi szokott még lenni?

reb el Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35703

Engem is érdekelne dobd at plz.

Előzmény: kisatila (35702)
kisatila Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35702

Szia!

 

Nem vagy publikus, nem tudtam küldeni..!

Írj rám és küldök elérhetőséget.

 

Üdv!

Előzmény: s_abel (35699)
Balako Creative Commons License 2015.01.23 0 0 35701

Nekem is küldd el légyszi

Előzmény: kisatila (35698)
fo_lo Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35700

Én onnan vásároltam és nagyon meg vagyok elégedve vele, volt aki ijesztgetett,hogy a kerámia fék betét majd megeszi a tárcsát meg nyikorogni fog. Magyarországra járok vele haza, ezért főleg pályán futottam velük nagyon meg vagyok velük elégedve. Nem tudom minek köszönhető de mióta ezek a fékek vannak nincs fékpor a felnin. Nekem még sosem volt semmi bajom az ebay -el. Ha nem magán személytől vásárolsz, hanem cégtől, akkor vonatkozik a német internetes vásárlási törvény. Miszerint ha nem a megfelelőt küldik, úgy tudom akkor kötelesek vissza postát átvállalni.   

Előzmény: bitangpower (35687)
s_abel Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35699

Engem is érdekelne ez a DPF dolog.

Előzmény: kisatila (35698)
kisatila Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35698

Szia L!

 

Írtam mélt az új találmány ügyben DPF-re.

Előzmény: riplac74 (35696)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35697

vélhetően 3 dolog lehet....

akksi...

generátor

fesszabályzó

Előzmény: riplac74 (35695)
riplac74 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35696

Kiss Attila.

 

Engem érdekne a dolog.

 

Előzmény: kisatila (35681)
riplac74 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35695

Sziasztok.
E60 2.5 D, az a problémám jött elő, hogy naponta egyszer feldob egy hibazünetet általában ABS vagy transmission és stabilizációs hiba.
És leállítás után nem indul mintha az Aksi teljesen lemerült volna.
Be kell bikázni és utána újból indul mintha mi sem történt volna.
Van valami ötletetek?

atiTDI Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35694

Ha garanciális problémád lesz vele, akkor hogy intézed el? Sajnos nem minden az ár...

De sztem tudok olyanban is segíteni hasonló áron.

bmwcucc kukac gmail.com

Előzmény: bitangpower (35687)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35693

Ha már így szóba kerültek a DPF szűrők, gyakran átfúrják illetve teljesen átkötik csővel...ez a motorra nézve számít valamit? Elvileg még talán jobb is a motornak, mivel nincs fojtás, nem? Persze a környezetvédelem ezt felülírja, de elvi szinten...

szokes83 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35692

diag volt? mert kézrátétellel vagy távgyógyitással sokra nem lehet jutni ezeknél... ez már nem a zsiguli korzsak...

de DPF-re tippelnék még esetleg...

Előzmény: Lipi001 (35691)
Lipi001 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 35691

Sziasztok!

 

A problémám a következő!

Fel lett ujitva a turbom 525d e61 be lett tesztelve elekronika jo turbo jo!

Még is van amikor érzem hogy nagyon jol megy és van amikor adok neki egy padlogázt és nem indul meg ugy meg max 3500-ig forog el maximum?

mit gondoltok mi lrhet még a probléma?

Minden cső rendben hibakód jelenleg nincs amit bejelezz!

Találkozott valaki hasonlo hibával??

Mit javasolnátok még mit tegyek??

Egyszerűen már teljesen kivagyok akadva ettől és már nem tudom mi lehet a baja!

Valaki tud hasznos tanácsot kérem jelezze!

gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35690

melegen már jók szoktak lenni az értékek,az nem mérvadó,ugyanúgy fordulaton sem.Azért remeg,mert lekapcsoltad az adott hengerben a befecskendezést

Előzmény: csbenjamin (35689)
csbenjamin Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35689

Nos lemértem üzem meleg állapotban is őket:

1.   1,01

2.   1,01

3.  -0,51

4.  -1,82

5.   1,11

6.  -0,75

 

Amikor a hengerenkénti fordulatszámokat vizsgálom, miért kezd el rázkódni a karosszéria? Amint visszalépek elmúlik.

gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35688

ez hirdetés akar lenni?akkor írjál árat és technológiát is mellé...Mondjuk sok lehetőség nincsen:

1.átfúrod

2.kiégetteted 1300-1400 fokon erre szakosodott műhelyben

3.cseréled

Előzmény: kisatila (35681)
bitangpower Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35687

Német ebay-rõl rendelt már valaki ATE fékszettet?

Ára alapján rendkívül jónak tûnik. Örülnèk ha lenne valakinek tapasztalata. Köszi.

gab200gab200 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35686

érdekesek ezek az értékek,azt az egy csúcsot próbaképpen biztos kicserélném,lehet megúszod vele,mert a többi szépen korrigálja

Előzmény: csbenjamin (35679)
mahoni525 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35685

Ezeknek a korrekciós az értékeknek  -1  és 1 között kellene lenniük.

 

A nyáron nekem is ilyenek voltak  a befecsi felyek  , de egy tisztítás után jók lettek. Van remény, de ne halogasd!

Előzmény: csbenjamin (35679)
szokes83 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 35684

nem feltétlenül... ami kopik az előbb utóbb elromlik... a befecskendező kopó dolog.... egyrészt az üzemanyagban is vannak szemcsék, másrészt a nagynyomású szivattyú kopásából is kerülnek micronnyi részecskék amik, mint abrazív koptatják őket...

 

kicseréled és utána jó lesz... persze a láncra rá kell nézni nehogy gebasz legyen

Előzmény: csbenjamin (35683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!