Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43236

King tony imbusz+ egy 60centis cső kihozta. Brutál, ami kijött. Szerintem hamarosan megint cserélek, mert az új olaj is egyből fekete lett. Ilyenkor nem lehet valamivel átmosni a motort? A szijat is kicseréltem. Fogóval forditottam, de nem feszes nagyon, olyan fél centi középen a lógása.

Előzmény: ívfény (43235)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 43235

próbáld megütögetni kalapáccsal a csavart, ha aluból van a karter, akkor ovatosan!, ha nem indul meg, akkor vésővel, indítsd meg a csavart, jobb menetes.

Előzmény: barnazol75 (43233)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 43234

a szíjat, pont ugyanúgy kell ,megfeszíteni, mint egy autónál! én nem szoktam erőmérőt használni. ha ujjal megnyomod, ne lehesen nagyon nyomni, de azért kissé, mozogjon! nem tudom másképpen leírni!

Előzmény: barnazol75 (43228)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 -2 0 43233

Lombardiniből hogy a 3,14csába kéne kivarázsolni az olajleeresztőt?

A hűtőt levettem, de annyira meg van tépve, hogy kenődik a csavar. Nem is igazán lehet hozzáférni a tartóváztól.

Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43232

Az a tengely egy közönséges csavar , amit keresztüldugnak kerékagyon . Belül kulccsal meg kell fogni .

Előzmény: acca59 (43230)
acca59 Creative Commons License 2017.03.17 -7 2 43231

Nekem meg az a bajom vele,hogy nem fér bele a zongora.Ezért kelett venni mégegyet.

Előzmény: oljeg12 (43216)
acca59 Creative Commons License 2017.03.17 -10 0 43230

Elkezdtem leszedni a csavart.Meglazúlt,majd meggondolta megát,és pörög tengelyestől.(?????)

Előzmény: Bakancs4 (43184)
acca59 Creative Commons License 2017.03.17 -9 1 43229

Nyomom neki nyomom,a fara akkorsem tőr ki.A lovakkal sincs baj.

Előzmény: barnazol75 (43185)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 43228

Mennyire kell megfeszíteni a szíjat? A pdf-ben 20Nm-t ír egy célszerszámmal, de nekem olyan nincs ugye. Az első, hosszú oldalán tudom a "lógását" csekkolni.

Előzmény: ívfény (43227)
ívfény Creative Commons License 2017.03.17 -3 0 43227

ha ilyen vízköves kifolyás van, az régen rosz, a vízpumpára nézve!,  elég sokba fáj, és olyan alkatrész, amit talán nem lehet behelyettesíteni! én az enyém szétszedtem és kicseréltem a csapágyat és a tömszelencét egy használt, m de jó másikra. de sajnos nem tudom, hogy milyen volt a márka, mivel volt, van itthon, vagy 15 féle, fajta, mindenféle kocsikról lebontott vízpumpám, de ki emléxik méár arra, hogy melyik kocsiról, lett lebontva anno. pedig, ha be lehetne azonosítani, az jó lenne, mert, kb 5-8000-ekéet lehetne újat venni és abból kiberhelni az alkatrészeket és berakni a mi kis vízpumpáinkba. a feszítő görgőt meglazítod és , már a kezedben is van a vezszíj! ha már így szét van szedve, illene kicserélni újra!, nem a régit visszarakni.

Előzmény: barnazol75 (43221)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43226

Számomra úgy tűnik, hogy lesz egy új vízpumpád . A vezérműszíjat a görgő feszíti , egyetlen csavar kitekerésével levehető a szíj .

 

Előzmény: barnazol75 (43221)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43225

nem a motortartó bak a rossz hanem a variátor lesz a hibás.az felújítani lehet?

 

Minden műszaki hiba javítható , csak kérdés milyen áron és ki fogja elvégezni a javítást . A Casalinin egyébként is átok ül , mert a szekunder variátort csak kiszerelt motornál lehet javítani ...

Kénye néhány fénykép , hogy lássuk , hogy meglássuk , hogy mit látunk meg .

Még normális képeket se találok :

 

egyedi mazsó Creative Commons License 2017.03.16 -1 0 43224

szia.. sajnos nem a motortartó bak a rossz hanem a variátor lesz a hibás.az felújítani lehet?

Előzmény: Bakancs4 (43214)
egyedi mazsó Creative Commons License 2017.03.16 -1 0 43223

Hali. sajnos nem a motortartó bak a rossz hanem a variátor lesz a hibás.az felújítani lehet?

Előzmény: egyedi mazsó (43215)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43222

Illetve a szíjcseréhez mit kell meglazítani? 

barnazol75 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43221

Fogy a víz a hűtőből. Találtam két "nedves helyet". Az egyik a hűtő alsó sarka, a másik pedig itt a burkolat alatt. Gondolom a vízpumpát látjuk. Kérdés az, hogy van-e ott szimmering, vagy komplett szivattyút kell cserélni? Ki volt cetezve, a sárgaság (remélem) vízkő, mert a víz teteje nem olajos egyáltalán.
A másik az, hogy szerintetek cseréljem-e ki a vez. szíjat?

 

 

acca59 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43220
Előzmény: zylo. (43186)
acca59 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43219

Köszönöm

Előzmény: Bakancs4 (43184)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.16 -6 0 43218

Javít: nem a "menetkész tömegnek" kell lennie 350 kg alatt, hanem az "üres tömegnek".

Előzmény: WooDoo (43217)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.16 -5 1 43217

Egy elektromos járműnél a teljesítmény könnyen skálázható, ha az európai szabályozásnak kell megfelelni, akkor átprogramozzák a szoftvert a vezérlőben. Inkább a 350 kg-os menetkész tömeg lehetne necces, bár azt akku nélkül kell tudnia egy elektromos mopedautónak.

Sajnos mire ideér Kínából egy kocsi, és ráteszik az adókat, legalább a duplájába kerül. Bár szerintem még mindig jobb lenne 1,6M Ft-ért venni egy vadonatúj elektromos mopedautót, mint harmad negyed áron egy 15-20 éves diesel motorosat.

Előzmény: oljeg12 (43216)
oljeg12 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43216

Nekem az a bajom vele, hogy több lovat tettek bele, mint amennyit egy mopedautóba lehet tenni. Így nekem már nem is jön be.

 

Előzmény: WooDoo (43211)
egyedi mazsó Creative Commons License 2017.03.16 0 0 43215

Köszi megnézem.

Előzmény: Bakancs4 (43214)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43214

casalini diesel mopedautót és induláskor nagyokat csattanik,

 

Gyanúm szerint az első motortartó gumibakok lehetnek kiszakadva . A Casaliniben úgy van megoldva , hogy amikor teljesen elporlad a gumi akkor egy csavar még benn tartja a motort , de a fém a fémen ül . Elinduláskor -- pláne ha nem elég finoman nyomják neki , vagy rosszul van beállítva a variátor -- kicsit felemelkedik a blokk eleje , majd visszaesik a gumibak hült helyére . Én első tippként erre gyanakszom . Meg kell fogni a hideg kipufogócsövet ( a motornál elől a leömlőt ) és megemelni-megbillenteni a motort . Megrángatni jobbra-balra -- rögtön érzékelhető , ha nincs rendben a gumibak .

 

Ha a gumibakok rendben vannak akkor : variátor .

Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43213

Ne rémüldözz ! Gondolkodj pozitívan : nézd milyen szép fényes az évek óta nem használt* járgányon a teleszkóp szára .

 

* A tulaj meghalt pár éve , ő használta a kocsit . A testvére megunta kerülgetni és meghirdette .

Előzmény: VolksrodZoli (43212)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43212

Ez atya úr isten! Ide minden jobb, még a merev vascső is.

Előzmény: Bakancs4 (43210)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.15 -6 1 43211
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43210

Az a barátom a kivontatta annak idején a Logodat a sárból vett bontási áron egy Aixamet . Végülis rendbe rakta és levizsgáztatta . Az elülső lengéscsillapítók így néztek ki :

Előzmény: VolksrodZoli (43206)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43209

Értem. Köszönöm. Akkor sokban hasonlít a Porsche teleszkópokra :)

Előzmény: G é z a (43207)
egyedi mazsó Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43208

Szia!Most vásároltam egy casalini diesel mopedautót és induláskor nagyokat csattanik,mi lehet a gondja?

G é z a Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43207

Az AIXAM típusoknál a teló háza szokott többnyire elrohadni. Gyárilag lehet kb. 1 mm a falvastagság. Javíttattam már jó néhány darabot,de hosszú távra nem lehet velük tervezni.Több helyen is próbálkoztam.2-3 évnél nem nagyon bírtak ki többet. Legutóbb vettem két gyári újat a legtöbbet futó járgányomra.

Előzmény: VolksrodZoli (43206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!