kopasz 2
2015.09.09
0 0
145344
Üdv! F Astra C14Nz motorral,a hiba a következő: A gyújtógyertyákon nem jelenik meg a szikra,sem kint, sem bent. Immobiliser nincsen benne, sem utólagos indításgátló vagy rablásgátló kütyü. Egy ugyanilyen évjáratú, felszereltség és motorú F Astra-ról át lettek cserélve próbaként: motorvezérlő egység gyújtótrafó, gyújtásmodul, gyújtógyertyák, elosztó (kompletten), gyertyakábelek. Egyenként és mind együtt, a cserélt alkatrészek a próbaautóban hibátlanul üzemeltek. Testelési pontok rendben vannak. Egyedül ami nem lett átcserélve, az a kábelkorbács. Ebben lehet-e esetleg valahol szakadás vagy zárlat, ami miatt nincs szikra? Válaszat előre is köszönöm. kopasz
409
2015.09.09
0 0
145343
Ha annyira keveset nyitna a szelep, akkor a kompresszió sem lenne jó.
"Amúgy nagyon meg jó az autó...:) "
3hengerrel nem fog jól menni. Ha jól megy, akkor nem csak 3henger működik.
Előzmény: baradlay1 (145337)
409
2015.09.09
0 0
145341
Hétfőn csináltam egy majdnem ugyanilyet. Az autómentős letette az udvaron, valahogy be kellett tolni a műhelybe.
Szóval egy ilyen kép láttán, nem feltétlenül arról van szó, hogy ezzel így bárki is közlekedni akarna.
Előzmény: Quattroman (145340)
baradlay1
2015.09.09
0 0
145337
köszi
már mondtak sok mindent...
hogy szelephézag állítás...
nem jó az elosztófedél..de szikra van..tehát jónak kell lennie...
Kompresszió is van...
akkor csak az marad,hogy nem kap benzint a 3. henger...az pedig a szelepen keresztül kap-kapna-benzint..
Tehát nem nyit ki a szelep..vagy el van kopva a vezérműtengely...
szombaton szedik szét...
Amúgy nagyon meg jó az autó...:)
Előzmény: szeekelymarci (145336)
baradlay1
2015.09.09
0 0
145331
Hello
Kérdésem...
Zastavám van 92 es Yugo...:)
Nem megy a 3. henger...
Kompressziót mértünk..mind a 4 hengerben szinte azonos...szikra is van...
Lehet,hogy nem nyit ki a vagy csak alig a szívó szelep a 3. hengernél?
Mi lehet a baj?
Szelephézag állítás?
Amúgy elsőre indul,hidegen szivatóval..és utána bármikor egész nap is...
Törölt nick
2015.09.09
0 0
145329
beguglizva fotók alapján mindkettővel, de ez minden akkori autótípusnál így volt. Aztán a fene tudja, miért volt ez jó nekik. :)
Az Opeloknál, Fordoknál anno én is találkoztam mindkét változattal.
Elég vicces tudott lenni a lucas adagoló, ha belevegősödött, amire elég hajlamos volt a rakás tömítése miatt.
Előzmény: hazafia (145327)
hazafia
2015.09.09
0 0
145327
Üdv uraim!
Tudja-e esetleg valaki hogy a 90-es években gyártott dízel 5-ös Renault-okat milyen adagolóval szerelték? Bosch vagy Lucas?
Alkapánó
2015.09.09
0 0
145325
Sziasztok!
Valahol levegősödik az autóm üzemanyagrendszere (Kia 2.9 CRDI /J3/).
Ilyen kézi pumpa van a szűrő előtt:
A kimenetét lehúztam, felpumpáltam teljesen.
Utána lassan, de folyamatosan visszaeresztette a gázolajat teljesen.
Ez normális??
Törölt nick
2015.09.09
0 0
145321
Üdv Urak,
Vezérműszíj adhat ki olyan hangot, ilyen súrlódó, szakaszos, és csak akkor, ha felmelegszik a motor?
Gagyi vezérműszíj, régi 1.6-os dízel Opelon, a görgők+vízpumpa nem lógott, nem volt zajos előtte.
Rendesen meg lett feszítve, az előző szíjjal(Bosch) ilyen hangot nem adott ki.
Köszi.
LyPapa
2015.09.08
0 0
145317
Köszönöm szépen. Azt hiszem, marad a Homasita, és némi fúrás-faragás. Ezeken az árakon komplett fejegységet is lehet kapni :)
Üdv: LyPapa
Előzmény: Törölt nick (145316)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!