"de azt nemértem, hogy hogy a franciába lehet az hogy egy ukrán v orosz rendszámú póton magyar "cimke" van...... lehet hogy lopott a kicsi?????
kíváncsi lennék erre a dologra!!!!, ti nem????"
Megfejtem neked a titkok, hogy ma este már ne foglalkoztasson a kérdés, és jót tudjál aludni. :o)
A cég amelyik korábban a Soproni-t szállította, eladta a pótkocsit amit történetesen egy külföldi cég vásárolt meg, aki nem akart időt, pénzt és energiát áldozni arra, hogy leszedje a felíratot a ponyváról, így úgyhagyta ahogy vette.
"ami különösen tetszett, az a kibabrálás a hülye adóhivatallal.A kabinos, platós WV transporterből, csináltak egy minden szempontból megfelelő 6 személyes teherautót méghozzá zártat!"
Ezt csinálta a Ford is a Transittal egy jó negyed évvel korábban. Gondolom innen jött a VW-nak is az ötlet.
most hogy előfizettem a másik bibliára hát örülök....
aztán van benne a kamazokról hír, de hát ugye ez mostanában kicsit eme irányba is kell nézegetnünk. miért is???
hát van egy kis tipusidegen dolog benne.... rába motor....
tudtátok, hogy a rábamotorokat itthon teszik bele???? mert én nem!
aztán hogy már 19db el is kelt eme vasdarabokból???? én is wow!!!!
meg hogy a honvédségi ural-okba is eme mocikat pakolják! arról nem pötyögnek, hogy mennyit alakítottak át, de volt a szalagon 2db!
azért jóó látni, hogy vhová még jóóó v kell a mimotorunk!!!!! én happy, az tutti!
meg tetszett a két holland gyepmester, akik mi ugytudjuk nem füvet szállítanak..... naszóval hogy nagyon is nagy különbség van ugyanazon motorok között, de hogy ennyi...
ja a másik hogy két csillagot leemeltek a stuttgarti szallagról. 3és4tengelyes bányászok. az egyik 3tengelyes+tandem, amásik meg sima 4tengelyes!
nem gondoltam volna hogy ezek igy isszák a folyadékot, pláne úgy hogy még nem is izzadnak..... félszázliternél is több a folyadékveszteség barátaim!!!! természetesen ha van benne nehezék!
A nagyon jótól azért messze van.Bár az igaz,hogy pont ott tűrhető az út minősége.Pesten a Thököly-Hungária kereszteződés után készült a kép és mint tudjuk ott az agyad elhagyod annyira sz@r az út.
Meg az, hogy nagyon jóóóó minőségű az út (ha Pesten van fényképezve), de ez nem a legjobb indok, csinálnak már ott is utakat azért, csak elenyészőő a %-uk.
Nemrég lenyomtam 2000km-t egy Panda Vannal, ennél kisebb szutyok nem nagyon van :) De teherautónak tényleg nem nevezném... Az új VW Mixtón én is jót röhögtem :)
MALWIN, Megkerdem mar toled, hatha tudod ra a valaszt ;) Teherauto viszkok es a szemelyauto viszkok kozt mi a kulonbseg? Csakmert a szemelyautoet fektetve kell szallitani, a teherautoket meg elukon. Marcsak amiatt sem ertem, mert beszereleskor a szemelyautoban is az "elukon" allnak, de a bobozan felkialto jellel figyelmeztet arra, hogy CSAK fektetve szallitsd/tarold.
Jóóóó, bocs, vedd úgy nem szóltam. Tudom én, hogy nagyon sok fuvart-kiszállítást ilyen kocsikkal oldanak meg olyan helyekre, ahonnan a nagyobb autók ki vannak tiltva, vagy nem kell oda annyi árut vinni, hogy nagykocsit küldjenek. Bocsesz!
lehet, hogy te a nagyvasak mexállottja vagy, de nekem speciel ilyen kis "szutyok" jutott. Azé' ezekbe is belecsavarodott öszvesen vagy másfélmillió km, és mind az én seggemmel, szal inkább ne fikázd a kicsiket, mert összekötjük a bajuszt.
Ami meg azt illeti, hogy ti. hova valók, melyik újságban látod őket, azt nem mi, hanem a szerkesztők döntik el.
Továbbá, ezek a kis "szutykok" igen sok árut hordanak el, ha még nem meséltek neked a hangya szorgalmáról, sürgősen vedd ki a könyvtárból.
Az én kis szutykom pedig konkrétan abba rokkant bele, hogy a nagy szutykok menni tudjanak.Ahány motor, váltó, komplett futómű, fékdob és kuplung, meg egyéb volt benne, az egy nagy lószarnak is becsületére válna.
Hallod én azon tudom felhúzni magam, amikor ilyen kis személykocsikból átalakított áruszállítókat tesztelnek egy kamions újságba. Az okés, hogy áruszállítási szaklap is az újság, de szerintem az ilyen kis szutykoknak az Autó-motorban és társaikban lenne helyük!!
Má' megin ellentmondó hír: eszerint a lap szerint is van jövője a Rába motorgyártásnak.Négyszelepes hengerfej, Euro3, megazisten!:-)
-ami különösen tetszett, az a kibabrálás a hülye adóhivatallal.A kabinos, platós WV transporterből, csináltak egy minden szempontból megfelelő 6 személyes teherautót méghozzá zártat! ebbe kössön bele a vámhivatali atyaúristen...
Fúúúúú télleg! Volt 1-2 homokbánya ott lenn, de ott nem voltak nagyszámban. Viszont amikor egyszer olaszban voltam egy másik sofőrrokonnal, akkor Bergamoban kellett bent a városban vámkezeltetni, és ott kellett töltenünk a városban az éjszakát, mertt ugye a vám már nem volt nyitva amikor odaértünk, de a speditőr csaj meg Istenre esküdött, hogy tárt karokkal várnak minekt a dígók a doganaban. Nah lényeg az, hogy egy nagyobb parkoló, 15-20 különféle nemzetiségű szerelvény éjszakázott ott. És estefele ott megjelentek kocsikkal a "legények", ott is furikáztak körbe-körbe, meg nézelődtek a kamionok felé, a sofőr srác rögötn mondta, hogy homokosok itt lesznek majd az éjjel....
most nincs nálam,a sulibol netezek,holnap elküldöm!
ha van rá igény nekem is van 1-2 spanyolos képem,beszkennelhetem
gerob
mi csak ott vikendeztünk,kicsit tovább mentünk madrid felé ott volt pár hatalmas raktár.a pirelli gyárbol.torino környékéröl vittünk gumit.rátoltunk a rámpára és ilyen fiatal srácok szedték le a cuccot.kézzel gurították le az összeset eltartott egy darabig mire végeztünk.a savonai parkedzsóban nem találkoztál másfajta nemi beállítottságú fiúkkal?mert állítólag arra tanyáznak.én rómánál találkoztam ilyenekkel. az egyik ilyen családapa kinézetü volt,gondolom lement egy röpke menetre,legalább megszabadulhat 1 kicsit a kölyköktöl meg az anyjuktól.körbe-körbe köröztek a kocsijaikkal aztán ha megtetszettek egymásnak,akkor bementek a parkoloval szembeni bokros részre!olyan 5-10 perc alatt végeztek is.ja amikor meg hajnalban indultunk,akkor fater alig birt kiállni,mert mindenhol autók meg fiúk álltak!ez nem vicc!!!