Nem reklám, de egyelőre nem teszem a hahu-ra, hátha itt kell valakinek.
Puntó MK1 selecta CVT automatic. 1160ccm.
1995. Egy év műszaki.
Elől két új gumi.
Új elektromos kuplung. + egy váltó. ( Ennek értéke 120E FT. )
Fokozatmentes autómata.
4-4,5-6,5L fogyasztás. Kipróbálható!
Gyárilag napfényvédő az első szélvédőn. Hátsó ablakfűtés, hátsó ablaktörlő. Magasságállítható vezetőülés.
Vonóhorog. Riasztó. A riasztó zárja a kp zárat és felhúzza az első elablakokat.
Elől elablak. :-)
Servo kormány.
Nagyon szép belső.
Bal és jobbhátsó taposó lakatolva.
Alufelni.
2015 2.hó-ig műszaki.
Fehér színű.
Motorban-váltóban friss olaj.
Az autó nagyon jó állapotban van és napi használatban és női autó. ( Remélem, mert a feleségemé és húsz éve együtt vagyunk. Csak nem most kell csalódnom és újraterveznem az életemet! :-) :-) :-) ) Nem dohányzunk!
Ezzel nem helyettesítheted a hibás zárakat. Előbb csináld meg azokat, hogy belűlről is tud lenyomni, utána beépítheted ezt a komfort távirányítót. Úgymond a távirányító csak "extra" dolog az autókban, hogy ne kelljen kulcsolgatni az ajtót. De a záraknak jóknak kell lennie minden esetben.
Sziasztok! 2002-es 1.9-es JTD Punto-ban (3 ajtós) ha kulcs nyitásra nyílik az összes ajtó (belülről egyáltalán nem lehet kézzel lenyomni a zárat) akkor ha távirányítósra akarom szereltetni a kocsit, elég egy Központizár vezérlő és a segédmotorok nem is kellenek?
Ilyet vennék ebben az esetben:
Vagy van ilyen is amiben benne vannak a motorok is:
Köszönöm a felajánlást, de sikerült lebeszélnem az egyik munkatársammal. Nála megnézzük a kocsit. Viszont valószinűsíthető, hogy beázás miatt ég folyamatosan a lámpa.
Szia, ez alapján 2. henger haldoklik, a 4. meg leirták előttem. Mérjék újra, 16 újkorában sincs.
Bár nekem ellentmondás, amit írtál az elején hogy hallásra szépen jár, a szikra nélküli 3 hengerezést meghallani, és érezni is, hogy rángat. Mikor volt kábel cserélve benne?
Szia értem én, csak mint sok autónál látom/láttam hogy tulaj tippelget, cserélget, rákölt egy vagyont, és 10 perc mérésből kiderül a baja.
Én is: volt több hiba, amivel én is eljátaszottam másfél évig, mire meglett. Külön külön talán könnyebb lett volna megtalálni, de egyszerre jelentkeztek, és okozták a galibát.
Szeretek gondolkodni és saját magam feltárni a hibát. Ugyanakkor említettem, hogy már átadtam a szerelőnek, mert nem volt több időm foglalkozni vele.
Nem éreztem bántásnak az írásodat. Csak azt is tudom, hogy egy ilyen oldalon, ha megosztjuk a gondolatokat akkor nagyon sokat tudunk egymásnak segíteni.
Kb 10 km-t mentem vele, aztán egy 10 percet állt a motor amíg beugrottam egy boltba. A kép utánna készült miután újra beültem a kocsiba. Nem volt gyújtásra téve (még a kezemben volt a kulcs).
Ha űres lenne a tank, akkor a lámpa nem világítana akkor amikor nincs ráadva a gyújtás. Üzemanyag van benne, mert vasárnap tankoltam, és azóta nem mentem vele annyit, hogy kifogyjon. A könyvben próbáltam erre való utalást keresni, de sajnos nem találtam.