Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145409

nyilvan allapot kerdes. de nalam negativ.

valtoban az elektronika, ablak kapcsolok, ulles allito kapcsolok, , motorban neha egy-egy injektor.

 

Előzmény: őrel (145407)
triunguis Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145408

365.000 az új. Bontott van még egy, de ahhoz is hozzáértő kellene mert az immo meg a vázszám stb.

Előzmény: mica-r (145406)
őrel Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145407

urak,

 

MB ML 270 cdi 2000től

 

mi a vélemény ?  tapasztalat? 

mica-r Creative Commons License 2015.09.11 -1 0 145406

Kell egy másik :)

Nem hiszem hogy drága.

Előzmény: triunguis (145405)
triunguis Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145405

1.6 SR Bora 2000-es évjárat /AKL motorkód/

Alapjárat gondok, kiderült szar az ecu. Bontott ecut varázsló beletette, megjavult.

Folytószelep levesz, megpucol. Itt jön a gond, nem lehet alapbeállítani, mert a varázsló valami olyat csinált vele, hogy átlag szerelő nem tud belelépni a motorvezérlőjébe.

Visszavittem a varázslóhoz, de 2 ónapja ül rajta.

Előzmény: mica-r (145404)
mica-r Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145404

Pontosabban?

Előzmény: triunguis (145403)
triunguis Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145403

Sziasztok!

 

Tudtok valakit Vas megye környékén, aki ecu varázsolással foglalkozik?

 

 

Köszönöm!!!

automágusBp Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145402

angyifiu@indamail.hu

Előzmény: baradlay1 (145401)
baradlay1 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 145401

hello

 

olyan mail címet adj légyszives amire irni is lehet,mert erről visszajön az üzenet,hogy nem lehet kézbesíteni....

Előzmény: automágusBp (145400)
automágusBp Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145400
Előzmény: baradlay1 (145367)
cam aro Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145399

egr vezerlo vakum megvan ? 

membran szakadas nem jellemzo.. de a vakum hiany az igen. 

 

nem tudom egy elm-el mit lehet elerni.. ezen agyalni sem tudok tobbet. 

de ha megmered a maf-ot lezart, es rahuzott egrel.. latnod kell a valtozast. 

nyilvan ez meg nem mond sokat.

ezert lenne jo egy hozza valo diag soft.. mert az mutatja a kert, es a valos erteket is.  

 

esetleg ebbol kitudod bogaraszni mennyi kell legyen a maf. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/16266919-a4c0dd01/user

 

Előzmény: Sunny65 (145391)
mica-r Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145398

Szerencsére olyat még nem láttam közelről :)

Esetleg még tuningolni kicsit a szerkezeten (ha lehet) ?

Előzmény: no_holy_shit (145395)
cam aro Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145397

jo, felreertes reszemrol. 

 

na nem a pillango/orveny, mert szerintem  egyertelmu volt.

hanem hogy a dpf/egr herelest mar az -maradjunk ennel - az orvenycsappantyuk (dehulye szo )  kiiktatasa utanra ertetted. 

 

szvsz. 

szorom a hamut. :)

Előzmény: no_holy_shit (145384)
cam aro Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145396

ez benyasra szol. az alany meg egy TD. 

Előzmény: mica-r (145383)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145395

inkabb abban segits h mit csinaljak a panda kupplungjaval ?!

 

Előzmény: mica-r (145393)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145394

Igen ott a választ benéztem.

Nincs még itt olyan nagy probléma a kocsival, sem kár stb, tehát nagy veszteség sincs. Amúgy én is ezt szoktam javasolni az én szakterületemen ha kérdeznek, vidd el szakemberhez és ne buherálj.

Előzmény: mica-r (145393)
mica-r Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145393

Viszont lejjebb írtad kérdésre válaszul, hogy nem örvényszelep, hanem pillangó lett kidobva...

Inkább nem kellett volna piszkálnod, hozzáértő embernek kellene javítani egy ilyen autót.

Előzmény: Sunny65 (145391)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145392

nincs harag es most mar mindenki tudja mirol van szo.

Előzmény: Sunny65 (145391)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145391

Azé nincs harag ugye?:-)

Ha beütöd a google-ba, hogy BMW pillagószelep, meglepően sok oldalt, fotókat találsz és legtöbb az örénycsappantyúkról szól. Még Bp.-i szervizek is így hirdetik, sőt ledugózásnak, pedig nem is azt dugózzák le.:-)

Természetesen nem helyes a kifejezés, de mivel én mindig többes számban beszéltem róla, nem gondoltam, hogy valaki is félre érti. Hát tévedtem...

 

Az én motorom M47-es ott bizony fenn áll a probléma, 2007-ben volt a váltás aza N47-es re, de te ezt biztosan tudod.

Előzmény: no_holy_shit (145389)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145390

az AGR aramlasi diag nem mas mint figyeli hogy be tudja-e szabalyozni az elvart legtomeget

Előzmény: Sunny65 (145382)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145389

hat van egy pillangoszelep. meg az orvenycsapantyuk.

(en is ugy tudom mint itt mar irtak, hogy manapsag mar nem hullanak szet az orvenycsappanytuk)

Előzmény: Sunny65 (145386)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145388

 

ennyit nem oszt /szoroz a pillango a legnyelest tekintve. (altalaban +/-(15-)20% tures van a diagnal)

 

Előzmény: cam aro (145378)
mica-r Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145387

Én is arra gondolok

Előzmény: no_holy_shit (145385)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145386

Bocs, lehet,hogy pontatlanul fogalmaztam.

Sokan az övénycsappantyúkat pillangóknak becézik.... Én csak emiatt írtam pillangót ill. én többes számban írtam pillangókat, nem feltételeztem, hogy félreérthető.

 

Előzmény: no_holy_shit (145384)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145385

 

bar szerintem az orvenycsappantyut szedte ki, de nem tudja hogy mit hogy hivnak.

Előzmény: no_holy_shit (145384)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145384

kiszedte a pillangot. pillango nelkul a budos faszba nem fog rengeneralni es jol tele lesza DPF. ha nem rakja vissza a pillangot akkor nincs mas kiut mint kiszedni a DPF-t. Ha van AGR akkor meg hamarabb tele lesz a DPF. (bar ha felismeri a hibat akkor ugy is lekapcsolja az EGR-t)

 

bar alapbol nem ertem minek szedte ki a pillangot... leven az orvenycsappantyu szokott szethullani a BMW-kben

Előzmény: cam aro (145379)
mica-r Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145383

Ez nem teljesen érvényes az adott autóra. Az örvényszelepeket kár volt kiszedni DPF-es motorból.

Előzmény: Sunny65 (145382)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145382

Azért ez érdekes idézet:

Hibakód P0400: Kipufogógáz-visszavezetés (AGR) árama nem megfelelő

Hibakód P0401: Kipufogógáz-visszavezetés (AGR) árama nem elégséges

Hibakód P0402: Kipufogógáz-visszavezetés (AGR) árama túl nagy

Áramkör/rendszerleírás

A motor-szabályozó modul (ECM) a kipufogógáz visszavezető (EGR) rendszeren a lassítás közben egy áramlási tesztet hajt végre. Az ECM (motor-szabályozó modul) ehhez egy pillanatra utasítást ad az EGR (kipufogógáz visszavezetés) szelep kinyitására, miközben ellenőrzi a szívócsatorna abszolút nyomás (MAP) érzékelő és az EGR (kipufogógáz visszavezetés) helyzetérzékelő által szolgáltatott értéket. Ha a MAP jele nem felel meg az AGR-forgócsapszeg helyzetének, akkor az ECM feljegyzi az érzékelt MAP-különbség mértékét, és a kalibrált sikertelen események számlálóját a kalibrált sikertelen események küszöbszintjéhez igazítja. A sikertelen események küszöbének átlépéséhez szükséges AGR áramlási ellenőrzések száma az érzékelt AGR áramlási hibák mértékétől függően változó.

Az ECM (motor-szabályozó modul) szokványos körülmények között egy gyújtáscikluson belül csak egy EGR (kipufogógáz visszavezetés) áramlás tesztet szokott megengedni. Egy javítás eredményes voltának ellenőrzéséhez az ECM (motor-szabályozó modul) egy hibakód törlési esemény után több EGR (kipufogógáz visszavezetés) áramlás teszt végrehajtását is lehetővé teszi.

 

Szóval ott járkálok én a hiba közelében,de kéne még pár diagnosztikai felszereltség, ennek hiányában lassabban araszolgatok.:-)

Előzmény: cam aro (145378)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145381

Áhhh most látom csak, hogy te MAF-ot írtál ( flow) és nem MAP (pressure... Már olvasni sem tudok.:-)

De amúgy a hibakód alapján akkor is kevésnek találja.

Mondjuk a MAF is elég poros volt, megfújtam egy kis féktisztítóval, háát nem tudom.

Előzmény: cam aro (145378)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 145380

Ok, értem, még holnap körbenézem.

Amúgy a hibakód szerint inkább kevés a kipufogó gáz beáramlás, tehát olyan mit mikor ledugózzák a szelepe előtt.

Na ebből csak azt akarom kihozni, hogy ha kivettem a pillangókat így szerintem olyan mint kb, amikor nyitva voltak a pillangó szelepek, tehát nagy légtömeg áramlik be.

 

Ezért ha ennek ellenére  kis áramlást jelez a hibakód, akkor ugye vagy nem nyit a szelep ( membrán, vákuum, mágnes stb) Vagy marad az MAP téma...

Ezért nem gondolok én arra, hogy a pillangószelepek kiiktatása miatt van ez a jelenség.( hibakód)

 

Gondoltam amúgy, hogy adaptív a dolog, hiszen a koszolódások által előidézett változásokra is beáll... Valószínűleg nem fogom megvárni.:-)

Előzmény: cam aro (145378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!