Bocs a gyors kérdésért lehet le volt már írva de sürgős lenne! A G13BB motoros wagonR-nek mekkora nyomással kellene az üzemanyag szivattyúnak a benzint adnia?
Nem akar beindulni reggelente pár nap állás után. Akku új önindító felújítva benzin van. Ha beindul utána már pöccre megy. Haverom szerint lehetséges kevesebbet nyom a szivattyú. 3 szor ráadtam a gyújtást míg a tápszivattyú el nem hallgatott és tekertettem vagy 15 másodpercig utána nagy nehezen kis pöffenésekkel beindul.
Nekifutottam meg egyszer, szethuztam a csoveket, majd felulrol, a fujoka felol, suritett levego be, egy fel spray-t befujtam. Aztan osszedugtam, utana jo hosszu ideig huztam az ablakmosot, h mossa at a folyadek es egyszercsak elkezdett jonni rendesen, most mar teljesen egyforma mind a 4 fuvoka :-) eljen, eljen, koszonom szepen a tanacsokat!!!
Még egy dolog lehet. Nem dugulás, hanem tűvel, ne adj isten vastagabb valamivel, mondjuk dróttal próbálta állítgatni valaki, hogy hova spricceljen. Az eredmény az lett, hogy a kerek kis lyuk eldeformálódott és össze-vissza folyik rajta a folyadék.
Koszonom szepen mindenkinek. Szethuztam, szereztem suritett levego sprayt es azzal fujtam elolrol. A spray latszott a cso vegen, azaz porlasztott visszafele, mindket fuvokan keresztul. Mindket iranybol tobbszor is megjarattam, de meg mindig eleg sovany. Lehet, h tul suru a lotty a tartalyban. Pedig nem a legolcsobbat szoktam tolteni bele. Meg kiserletezek. Koszonomo meg 1x
Nyilvánvalóan valami kis szennyeződés kerülhetett a mosótartályba és azt a csövön felnyomva eltömítette. Mielőtt kicseréled, megpróbálhatod a következőt. Alulról húzd le a csövet a spricniről, majd felülről a spricni furatain keresztül nagy nyomással levegőt fújjál be. Ha van kompresszor, az a legjobb. De akár egy bicikli pumpa is jó lehet. Érdemes tisztán tartani a mosó tartályt. A betöltött folyadék is mindig legyen tiszta. Ha a mosó folyadékot át kell önteni valamiért másik palackba, az is legyen tiszta. A sima csapvíz használatát nem javaslom, mert idővel poklásodik (lebegő moszatok úszkálnak a folyadékban), ami szintén tömődéshez vezethet. A tűs módszer jónak tűnhet, csak nem lehet vele célt elérni, mivel a szennyeződést eltávolítani nem, csak visszadugdosni lehet vele. Ezért jobb nagy nyomású levegővel kifúvatni, hogy eltűnjön a spricniből.
Koszonom szepen a valaszt mindenkinek legzsak visszahivas ugyben. En meg csak az elso ertesitot kaptam meg.
Lenne meg egy kerdesem. Az elso szelvedomoso fuvokambol a bal oldali teljesen spriccol, a jobb oldal (anyosules elotti) meg nem. Annak is a bal oldalijabol meg ugy ahogy jon a folyadek, de a jobbbol alig. Ez igy normalis vagy csere erett a jobb oldalu fuvoka? Gondolom bal oldalon van a szivattyu, igy meg ertehto is, ha a jobb oldalra kevesebb jut. Mas markaju auton mar probaltam tuvel tisztitani, nem sok sikerrel. Altalaban mindig csere lett a tortenet vege :-( Suzukim nem reg ota van, s eddig alig kellett ablakot mosni.
A javítás kb. 1 óra alatt van meg. -Jövő héten, viszem a szervizbe a Dobozkámat. :) Általánosságban elmondható,hogy 3-5 napra tudnak időpontot adni a cserére a szervizek.
Sziasztok, valakinek megvolt mar az utasoldali legzsak visszahivos javitas? Meg elozo ev oszen kuldtek egy papirt, hogy majd ertesitenek, ha menni kell, de azota nagy csond. Koszonom
Az érintkezők végein és a hozzátartozó kábelen nézzél már egy ellenállást. Elvileg 0 Ohmnak kellene lennie, de 1-2 tized ohm nem vészes. Már csak azért, hogy a forrasztás és az érintkezők szegecselésénél tökéletes-e az érintkezés.
na megpucoltam összeraktam igy jobban látod de az eredmény ugyanaz :( ám látni már hogy az évek alatt hol vájt bele de még érintkezik na mind1 igy marad mert még müködik csak zavaro hogy nem mindig ott áll meg
Nincs baja megnéztem csak a tárcsán látod azt réz valamit?? azt nem lehetett látni a zsirtol ill a 3 érintkezöt se de megcsiszolom picit a 3 gumót :D köszi ill a tárcsát zsirtalanitsam??
Igen, az az a végállás kapcsoló. A három közül az az alsó érintkező nincs az eltörve, elkopva? A képen olyan furcsán néz ki. Azokat a kis érintkező gombócokat finoman csiszold meg egy kicsit.
az a baj hogy nekem nem vizesen is söt ma elvittem mosóba utána is ezt csinálta ez kb 1 hete megy igy akkor is ha garázsba alszik kiprobáltam ugy is hogy a lapátot felhajtottam ugy kapcsoltam be és akkor is így áll meg :( de van amikor rendesen söt ma menet közbe kb 90 km/h nál olyan volt mintha nem ment volna a "vihar"fokozat csak lassan ment mind1 igy marad törölni töröl ill. még azt nem értem van az a 3 érintkezö alatt zsir volt de a müanyag fogaskeréken nem is láttam azt az érintkezöket
Sziasztok!A tankhoz hogy férek hozzá ? tudja valaki?Azt mondták az ülés alatt van egy ablak.kiszedtem az ülést nincs ott semmi sem.Ha netán tudjátok köszi a választ.A benzinit akarom a törött kocsimból leszívni.
Az az itt-ott való megállás nem a relé bűne, hanem az ablaktörlőmotorba szerelt végálláskapcsolóé. Azt kell szétszedni ls megnézni. Általában kopásból eredő problémákra vezethető vissza.
szia elfelejtettem szólni hogy van egy relé is az anyósülésnél a légzsák mögött jól eldugott helyen nézd meg azt is nekem is kattog az elsö fokozatban ám én se jártam sikerel mert továbra is úgy ál meg a lapát hogy van mikor normálisan és van mikor 8cm feljebb :(