Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stegere Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28411

Szia!

 

Gyertya gond is  lehet.....

Előzmény: bicskeyd (28410)
bicskeyd Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28410

Sziasztok!

Bocs a gyors kérdésért lehet le volt már írva de sürgős lenne! A G13BB motoros wagonR-nek mekkora nyomással kellene az üzemanyag szivattyúnak a benzint adnia?

Nem akar beindulni reggelente pár nap állás után. Akku új önindító felújítva benzin van. Ha beindul utána már pöccre megy. Haverom szerint lehetséges kevesebbet nyom a szivattyú. 3 szor ráadtam a gyújtást míg a tápszivattyú el nem hallgatott és tekertettem vagy 15 másodpercig utána nagy nehezen kis pöffenésekkel beindul.

Köszönöm! Üdv:Bicskeyd

emts Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28409

Nekifutottam meg egyszer, szethuztam a csoveket, majd  felulrol, a fujoka felol, suritett levego be, egy fel spray-t befujtam. Aztan osszedugtam, utana jo hosszu ideig huztam az ablakmosot, h mossa at a folyadek es egyszercsak elkezdett jonni rendesen, most mar teljesen egyforma mind a 4 fuvoka :-) eljen, eljen, koszonom szepen a tanacsokat!!!

Előzmény: Landsmann_ (28408)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28408

Még egy dolog lehet. Nem dugulás, hanem tűvel, ne adj isten vastagabb valamivel, mondjuk dróttal próbálta állítgatni valaki, hogy hova spricceljen. Az eredmény az lett, hogy a kerek kis lyuk eldeformálódott és össze-vissza folyik rajta a folyadék. 

Előzmény: emts (28407)
emts Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28407

Koszonom szepen mindenkinek. Szethuztam, szereztem suritett levego sprayt es azzal fujtam elolrol. A spray latszott a cso vegen, azaz porlasztott visszafele, mindket fuvokan keresztul. Mindket iranybol tobbszor is megjarattam, de meg mindig eleg sovany. Lehet, h tul suru a lotty a tartalyban. Pedig nem a legolcsobbat szoktam tolteni bele. Meg kiserletezek. Koszonomo meg 1x

Előzmény: sanyooo1 (28406)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28406

A wartburgomon oldottam meg így, most a suzin is meg fogom, majd beszámolok az eredményről.

Előzmény: Landsmann_ (28404)
1413 Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28405

Sziasztok!

 

Van belső csukló a féltengelyen a Wagonon?

 

Valami zörög a futóműben,de semmi mást nem találtam,ami lógna.

Aláfeküdtem,a féltengelyt megrángatva,a váltó felöli vége kottyan.

Csak a jobb oldali.A bal meg sem mozdul.

Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28404

Nincs jelentősége a cső hosszának. Nálam a bal oldalitól van tovább vezetve a jobb oldalihoz. Tökéletesen működik. Eltömődés van ott.

Előzmény: sanyooo1 (28403)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28403

Nálam is ez van, úgy lehet megoldani, hogy középre tenni egy Y elágazást, és mindkét szórófejhez egyenlő hosszúságú cső vezessen!

Előzmény: emts (28401)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28402

Nyilvánvalóan valami kis szennyeződés kerülhetett a mosótartályba és azt a csövön felnyomva eltömítette. Mielőtt kicseréled, megpróbálhatod a következőt. Alulról húzd le a csövet a spricniről, majd felülről a spricni furatain keresztül nagy nyomással levegőt fújjál be. Ha van kompresszor, az a legjobb. De akár egy bicikli pumpa is jó lehet. Érdemes tisztán tartani a mosó tartályt. A betöltött folyadék is mindig legyen tiszta. Ha a mosó folyadékot át kell önteni valamiért másik palackba, az is legyen tiszta. A sima csapvíz használatát nem javaslom, mert idővel poklásodik (lebegő moszatok úszkálnak a folyadékban), ami szintén tömődéshez vezethet. A tűs módszer jónak tűnhet, csak nem lehet vele célt elérni, mivel a szennyeződést eltávolítani nem, csak visszadugdosni lehet vele. Ezért jobb nagy nyomású levegővel kifúvatni, hogy eltűnjön a spricniből.

Előzmény: emts (28401)
emts Creative Commons License 2015.01.10 0 0 28401

Koszonom szepen a valaszt mindenkinek legzsak visszahivas ugyben. En meg csak az elso ertesitot kaptam meg. 

 

Lenne meg egy kerdesem. Az elso szelvedomoso fuvokambol a bal oldali teljesen spriccol, a jobb oldal (anyosules elotti) meg nem. Annak is a bal oldalijabol meg ugy ahogy jon a folyadek, de a jobbbol alig. Ez igy normalis vagy csere erett a jobb oldalu fuvoka? Gondolom bal oldalon van a szivattyu, igy meg ertehto is, ha a jobb oldalra kevesebb jut. Mas markaju auton mar probaltam tuvel tisztitani, nem sok sikerrel. Altalaban mindig csere lett a tortenet vege :-( Suzukim nem reg ota van, s eddig alig kellett ablakot mosni. 

Fujita Creative Commons License 2015.01.07 0 0 28400

Sziasztok!

 

A javítás kb. 1 óra alatt van meg. -Jövő héten, viszem a szervizbe a Dobozkámat. :) Általánosságban elmondható,hogy 3-5 napra tudnak időpontot adni a cserére a szervizek.

Előzmény: sztgyi (28399)
sztgyi Creative Commons License 2015.01.07 0 0 28399

Ma kaptam egy ajánlott levelet, melyben azt írják, hogy keressem fel bármely hivatalos márkaszervízt.

A márkaszervízzel telefonon kell egyeztetni, a levél hátoldalán a szervizek fel vannak sorolva (mintegy 80 szervíz címe, neve, telefonszáma).

FONTOS: A gépkocsi javításával kapcsolatban semmilyen költség nem terheli Önt - azaz engem, hogy Benneteket terhel-e arról nem szól a levél :-)

 

El kell vinni ezt a levelet, a Jótállási és szervízfüzetet.

Na ennyit röviden.

 

A levél kelte: 2014.12.19.

A mi Wagonkánk 13. évét fussa ...

Előzmény: emts (28397)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 28398

igen, csend

 

Előzmény: emts (28397)
emts Creative Commons License 2015.01.07 0 0 28397

Sziasztok, valakinek megvolt mar az utasoldali legzsak visszahivos javitas? Meg elozo ev oszen kuldtek egy papirt, hogy majd ertesitenek, ha menni kell, de azota nagy csond. Koszonom

tomi2107 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 28396

ok köszi majd egy barátom megkérem mert neki van műszer hozzá _D

Előzmény: Landsmann_ (28395)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28395

Az érintkezők végein és  a hozzátartozó kábelen nézzél már egy ellenállást. Elvileg 0 Ohmnak kellene lennie, de 1-2 tized ohm nem vészes. Már csak azért, hogy a forrasztás és az érintkezők szegecselésénél tökéletes-e az érintkezés. 

Előzmény: tomi2107 (28394)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28394

na megpucoltam összeraktam igy jobban látod de az eredmény ugyanaz :( ám látni már hogy az évek alatt hol vájt bele de még érintkezik na mind1 igy marad mert még müködik csak zavaro hogy nem mindig ott áll meg

Előzmény: Landsmann_ (28393)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28393

Nem, az maradhat zsíros. Fontos a kopás csökkentése érdekében. A tárcsán sincs kikopva az érintkező felület? Tehát a réz felület megvan mindenhol?

Előzmény: tomi2107 (28392)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28392

Nincs baja megnéztem csak a tárcsán látod azt réz valamit?? azt nem lehetett látni a zsirtol ill a 3 érintkezöt se de megcsiszolom picit a 3 gumót :D köszi ill a tárcsát zsirtalanitsam??

Előzmény: Landsmann_ (28390)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28391

Gondolom, mikor bekapcsolod, a lapát először elindul lefelé egy kicsit és csak utána felfelé. 

Előzmény: tomi2107 (28387)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28390

Igen, az az a végállás kapcsoló. A három közül az az alsó érintkező nincs az eltörve, elkopva? A képen olyan furcsán néz ki. Azokat a kis érintkező gombócokat finoman csiszold meg egy kicsit. 

Előzmény: tomi2107 (28387)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28389

az a baj hogy nekem nem vizesen is söt ma elvittem mosóba utána is ezt csinálta ez kb 1 hete megy igy akkor is ha garázsba alszik kiprobáltam ugy is hogy a lapátot felhajtottam ugy kapcsoltam be és akkor is így áll meg :(  de van amikor rendesen söt ma menet közbe kb 90 km/h nál olyan volt mintha nem ment volna a "vihar"fokozat csak lassan ment mind1 igy marad törölni töröl ill. még azt nem értem van az a 3 érintkezö alatt zsir volt de a müanyag fogaskeréken nem is láttam azt az érintkezöket 

Előzmény: h.c.s (28388)
h.c.s Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28388

Az az igazság, hogy szerintem a lapát tapadása miatt áll meg feljebb.

Ha rendesen vizes az ablak, mindig lemegy az alsó végpontra. Ha szárazabb, akkor áll meg fent.

Az enyém 10 éve ezt csinálja. Megfröccsentem a mosóval és visszamegy a helyére.....

Előzmény: tomi2107 (28387)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28387

nos itt ez lenne az?? egyszer így áll meg egyszer meg így

Előzmény: Landsmann_ (28384)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28386

szia leginkább igy :D

Előzmény: peca53 (28385)
peca53 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28385

Sziasztok!A tankhoz hogy férek hozzá ? tudja valaki?Azt mondták az ülés alatt van egy ablak.kiszedtem az ülést nincs ott semmi sem.Ha netán tudjátok köszi a választ.A benzinit akarom a törött kocsimból leszívni.

Landsmann_ Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28384

Az az itt-ott való megállás nem a relé bűne, hanem az ablaktörlőmotorba szerelt végálláskapcsolóé. Azt kell szétszedni ls megnézni. Általában kopásból eredő problémákra vezethető vissza.

Előzmény: tomi2107 (28383)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 28383

szia elfelejtettem szólni hogy van egy relé is az anyósülésnél a légzsák mögött jól eldugott helyen nézd meg azt is nekem is kattog az elsö fokozatban ám én se jártam sikerel mert továbra is úgy ál meg a lapát hogy van mikor normálisan és van mikor 8cm feljebb :(

Előzmény: sanyooo1 (28377)
tomi2107 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 28382

No ezt nem tudom de hogy van benne valami kenő anyag az tuti én a lapát tartó csavart fujtam be vele mert nem akart lejönni :D

Előzmény: sanyooo1 (28381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!