Tavaly voltam kénytelen váltógombot cserélni. Az eredeti szétfoszlott, nem csak a felülete, az egész gomb. A felhúzógyűrű is repedt volt már, darabok szakadtak le róla, így azt is leszedtem. Nem annyira meglepő a dolog, 400e+ km van a gépben (X20XEV). Most egy ilyen gomb van:
az én váltógombomról is lefoszlott a bőr.csak kérdés hogy meg tudják csinálni olyanra ahogy a gyári kinéz,vagyis a tetején nincs bőr ott a fokozatkiosztás van jelölve.
Lenne erről az autóról két ajtó, de nem tudom eldönteni, hogy megegyezik-e a színe! Azt tudom, hogy volt az Omegának egy világosabb-türkiz zöld-kék gyári színe, de azt nem, hogy volt-e a kettő között más árnyalat gyáriban! Kértem még fotókat az embertől, mert irdatlan messze van, nem mennék hiába, ha lehet!
M3 kifelé, Szentmihályira jobbra fordul a lámpánál! Elsők vagyunk a zöldnél, a kölyök elindul (fiam vezetett), fordul jobbra, irdatlan fékcsikorgás, de mire odanéztem, már bennünk is volt egy Fiat Scudo. Kb. 70-80-al ereszkedett saját bevallása szerint, csak a piros lámpát hagyta kicsit figyelmen kívül! Csak akkor fékezett, amikor kifordultunk elé... Az autót arréb tette kb 1 méternyit, de érdekes módon tök biztonságban érezte magát mindenki, senkinek nem villant be, hogy úristen, mi lesz velünk!(utólagos elmondás szerint. Asszony is ott volt velünk)
A képen látható két ajtón kívül a köszöb, a fenéklemez, a B oszlop sérült. A vállamnál nem tudom bedugni a kezem az ülés és az oszlop közé...
Nekem hátul manuális ablakemelős volt gyárilag, bontós barátomtól szereztem elektromos szerkezetet és kábelköteget, átépítettem mind a két ajtót összesen kb. 3 óra alatt szétszedéssel összerakással együtt. Nem nagy cucc.
Pillanatok alatt, de nagyon ritka az első kézihajtány. Legalább olyan ritka, mint a piros S Merci. A hátsó az gyakoribb, de az ISS minimális munka. Nem jól használhattad a keresőt, mert tényleg többször be lett írva...
Köszönöm a gyors választ! Még egy kérdés: ha kézihajtányos első ajtót tudok csak venni, átépíthető-e bele a villanylehúzó? Az sem baj, ha csak egy igennel-nemmel válaszolsz, de jöhet a szokásos -nekem bejövő-, karcos, kioktató stíkusban is :-)) (Használtam a keresőt, igen)
Egy kis segítségre lenne szükségem: Le lehet úgy venni az Omega váltógombját hogy vissza is lehessen azt rakni?Ugyanis újra szeretném bőröztetni ill. a váltókart hogy kell kivenni? ha kilehet.A választ előre is köszönöm!
esőben ,télen nem használom az Omegát,most a vizsga is le van járva,pár dolgot még meg kell csinálni motorikusan hogy jó legyen,de erre csak a jövő hónapban lesz csak pénzem.
Javított ajtónál egészen más a helyzet.Mivel nem tudod a gyári korrózióvédő technológiát alkalmazni,fokozottan fontos,hogy a nedvesség minél hamarabb kiszáradjon a kényes pontokról.Ez csak egy tanács,közel 25 éve foglalkozom a rozsdás lemezekkel...
Szervusztok! A fénykép mindent elmond. Tehát keresek 1996-os B Omega bal első (villanyos) ajtót üresen, és bal hátsó (kézihajtányos) ajtót üveggel. Szeretnék a saját színében venni, ha lehet! Opel 359 szín, sötét olajzöld -metál. Ha van valakinek eladó, vagy tud valahol eladót, kérem csörögjön rám, vagy küldjöm mailt! Köszönöm