Úgy alakult hogy elcserélném a jumzot (kismotoros inditású 6L) egy árokásóra (EO 2621 értékegyeztetéssel). Traktorként igazából nincs kihasználva, amire kéne (leginkább egyengetés, tereprendezés) arra jobb lenne egy árokásó. Képet ha kell küldök, illetve tehetek ide is, de az expresszen, agroinformon van róla.
Kalocsai MÉH telep (Kalló) épp 3 napja vittek egyet be,rögtön szét is cibálták,lerángatta a markolós a lemezeket róla és e a hátsó részbe behajitotta,motor váltó hátsóhiddal egyben árválkodik szerencsétlen .sajnos nem adnak ki vasat ,köszönhetően a sok mocsadék tolvaj miatt,és a majom törvényhozók miatt:-(
Steyer 180 a traktorhoz (azt hiszem 1954-es évjárat) keresnék motorblokkot. Csak maga a blokk érdekelne, a belsőségek (dugó, főtengely, karok stb.) nem szükségesek. Ha valaki tud segíteni, akkor itt vannak az elérhetőségeim: 06-20-204-7683, farago26@vipmail.hu Előre is köszönöm.
Mint már korábban említettem a zetor 3011 traktoromon a kuplung pedál benyomása után a gépre akasztott munkagépet a hidraulika azonnal leejtette, illetve a gép hidraulikája a beállított helyzetben elkezdett emelgetni magától. A hibát megoldottuk, szétszedtük a gép vezértömbjét és ennek során a diferenciáll szelepen lévő gumigyűrűt kicseréltük amelynek során a hidraulika megtartja a munkagépet, és ezzel egyidelyüleg megszünt a hidraulika emelgetése.
A lenti fényképen lévő gép az amiről szó volt, ez van a tulajdonomba. Kérdésem lenne hozzátok, hogy a lenti képen lévő gép értéke mennyi lehet, a motor felvan újítva, a vezértömbben a diferenciál szelepen a gumigyürü ki van cserélve, illetve a hidraulika munka hengeren a manzsetát / gumi karmantyu kilett újra cserélve. Összegezve a gép tökéletesen müködik. A gép 1963. -as.
Nekem van egy zetor 3011 traktorom. Az a gondom vele, hogy a beállitott emelési helyzetben a hidraulika elkezd lengedni, majd felemelni. A legnagyobb gond vele az, hogy ha benyomom a kuplung pedált a gépre akasztott munkagépet azonnal hirtelen leejti. A munkahengerbe a gumi karmantyut már kicseréltük, valószinü, hogy valamilyen szelep gondja lehet a vezértömbe. Ha valaki tud segitsen a hiba megszüntetésébe egy kis infóval, illetve ha lehet magyarázó rajzal, képpel.
Az infókat ha lehet küldjétek a micu69@freemail.hu cimre.
Két hete utaztam egy féllánctalpas aknakeresővel,amiben az eredeti benzin motor helyén egy V6-os kétütemű dizel duruzsolt.Az minden fordulatszám tartományban alig érezhetően
Így van, ahogy mondod. A gázolaj hűti az elektronikus motorirányítási rendszert, vagy hidegben fűti, így nem tud párásodni a belseje. Egy hibájuk van ezeknek a motoroknak, a járáskultúrájuk. Rendesen rázzák a karosszériát, pedig még két darab kiegyenlítőtengely is van az olajteknőben. Ezek a négyhengeresek ilyenek.