Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

naveed Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52572

Az biztosan fényszórómosó motor volt? Nem ablakmosó motor?

Amúgy a bárdi webshopban nem találok fényszórómosó motort sajna.

Előzmény: Martinka. (52567)
mpepe82 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52571

sziasztok!

 

307SW eladása után megmaradt gyári tetőcsomagtartó rudak és csomagtartóba való ülés eladó!

 

 

 

 

ÁR: 20e Ft/db a 2 cucc együtt 35ezer Ft

 

 

P.

 

 

NHF307SW Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52570

A "szoktam" az kis túlzás, de nem szeretném, ha asszony+gyerekek alatt szakadna a szíj.

Van némi közöm az autószerelő szakmához (mégiscsak 4 évig verték a fejembe, bár sosem dolgoztam benne, csak gázautóztam 1 évet), így a nem nagyon kockázatos dolgoknak nekivágok, csak szeretek előtte körbenézni, hogy ne közbe szívjak jó nagyot. :o)

NHF

Előzmény: _Haszi_ (52556)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52569

Nam ez az ötlet nekem is tetszik, tényéeg lóft se látni este tolatva

Előzmény: citromheja (52564)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52568

Mi a max?

Ebben a 2es hdi 107 LE-ben 6000 a max, de 4950-nél tilt a komputer.

Előzmény: Sas-307 (52561)
Martinka. Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52567

Én a Bárdinál veszem a dolgaimat, és itt Nkanizsán polcról adták, meg sem kellett rendeléni. Jah és 3100 volt csak nem 12000. Elvileg utángyártott, gyakorlatilag meg gyári, csak ki volt csiszolva a pug logo.

Előzmény: naveed (52562)
citromheja Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52566

A servicebox oldalon alvázszám(?) alapján egyértelműen meg kell mutatnia, hogy mi van az ékszíj körben.

De szerintemis kell, hogy legyen. Eddig csak az 1.6HDiben találtam strechfit szíjas megoldást.

Előzmény: NHF307SW (52555)
citromheja Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52565

Mondeonál igen.

Előzmény: Sas-307 (52561)
citromheja Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52564

Így elolvasva most tetszik nekem. Főleg, a kíméljük a tompítottat része. 8)

Kint vetted, vagy itthon. 5e/készlet? 

Muta! :)

Lehet, nekem is kellene.

 

Én egy ledforrást akarok feltenni a tank aljára. Szépen hátrafele világítana és rásegít a tolató lámpára, ha megy a tompított is.

De ez még csak elmélet. Eszméletlenül nem látni semmit éjjel tolatva. :(

Előzmény: ádibébi (52560)
bananatree Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52563

bármilyen gonoszság elképzelhető, de ezt azért nem tartom valószínűnek.

 

Előzmény: Sas-307 (52561)
naveed Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52562

Hol vettél fényszórómosó szivattyút? Én már megnéztem pár boltot, de sehol nem találtam. Pedig kikerestem a gyári cikkszámot is és úgy sem megy.

Előzmény: NHF307SW (52555)
Sas-307 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52561

Egy fontos kérdés - azt olvastam, hogy az új gyári verdáknál ötezerig szoftveresen korlátozva van a teljesítmény 'bejáratás' céljából. Hallottatok már ilyenről??

Előzmény: Jena307 (52553)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52560

A nyáron írkáltunk itt erről.

 

A nappali fény alapelve, hogy éles fényt adjon ki, előrefelé, hogy messziről is látsszon. A tompított messziről, főleg szarabb időben meg sem közelíti ezt a láthatóságot, éppen, mert le van árnyékolva, hogy ne vakítson.

Ezenfelül takarékossági oka is van: egy tompított nálunk 110+40+ műszerfal villany, összesen 150-160 Wattot eszik, ez a rendszer meg fog vagy 40-50-et (led-es meg tizet... ugye hátul nem kell mennie minden karácsonyfának, semmi értelme, úgysem látszik). Azt is megtárgyaltuk, hogy ennek kimutatható mértékű fogyasztáscsökkenési hatása van.Ezt meg ne kelljen magyarázni, miért jó. :) A planétának is, nemcsak nekem. (Valaki hivatalos kiszámolta, mennyi tonna CO2 megy fölöslegesen a levegőbe amiatt, hogy nappali fény helyett a tompival világítunk nappal. Iszonytató mennyiség, milliárdos árú üzemanyag...)

Aztán meg azért is hasznos, mert a távfényt jóformán sosem használjuk, így sosem ég ki, gyakran a bontóba mennek a gyári refi égők, az éjjeli jó látás érdekében viszont sokan használunk a tompítottba prémium, emelt fényű égőket (vagy épp xenon-t), amiket így elpazarolunk a nappali világításra.

 

Ez a rendszer tehát sokkal, de sokkal jobb láthatóságot biztosít, mint a hagyományos tompikás megoldás, és ehhez képest takarékos, jól kihasználja a meglévő adottságokat, kapcsolása szerint homológ a magyar ÉS az európai (sajnos még két eltérő) szabványhoz is. És mindössze 5000 pénzembe kerül, sőt, másnaptól elkezd spórolni az emelt fényű égőkön/xenon fejek bekerülési költségén.

Előzmény: Herr X (52559)
Herr X Creative Commons License 2010.12.14 0 0 52559

bocs, hogy beledumálok, de miért nem jó a "mezei" tompított?

Előzmény: ádibébi (52558)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52558

Srácok, alakul a nappali fény-projektem, végülis a barkácsolástól elálltam, bármennyire is szerettem volna szép erős fényű ledet, nem akartam fúrni-faragni... Így a távfény lesz megküldve kb 25 watton.

 

A szabályzó modul már megvan, már csak azt kell kitalálnom, hová teszem a motortérben (ugye elég kevés a hely nálunk, ahol meg van, ott forró... :S), nomeg hogy hogyan kötöm be... Nem ismer valaki egy jó autóvillamosságist? Állítólag könnyű, aki tudja mit csinál, annak 10 perc a bekötés... Van mondjuk egy buktató a dologban, a műszerfalig kell vinni egy szálat, és bekötni az egyik vak kapcsolóba... Egyébként van hozzá elvi bekötési rajz, meg minden..., ja és két autóról beszélek, egyik ráadásul OFF... ;)

Zolysys Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52557

1,6B ről tudok nyilatkozni

alulról egy 10 as kulccsal van a feszítő csavarozva.

Jó kis móka a generátor szíj csere :) méretet mindenképp ellenőrizd :)

Előzmény: NHF307SW (52555)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52556

Feszítő kell legyen, de ezek szerint te szoktál cserélni?:) Én ugyan láttam, ahogy a szerelősavez kicseréli előttem, de én nem próbáélkoznék meg vele. Hely sincs szinte, főleg ilyen nem gykorlott kéznek,

Előzmény: NHF307SW (52555)
NHF307SW Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52555

 

Tegnap kibányásztam a fényszóró mosó szivattyúját (beszart, gyári 12.500Ft), és közben észrevettem, hogy a hosszbordás szíj szélső bordájából ki van szakadva egy darab, és a többin is jó pár repedés van. Cserélt mostanában valaki ilyet (2.0 HDI, 110Le), jól emlékszem, hogy ezeken van feszítő csak az 1,6 HDI-n nincs? Figyeljek valami buktatóra, vagy semmi extra?

 

NHF (2002, SW, 2.0 HDI, 110, FAP, RHS)

 

_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52554

Az 90-es.

Előzmény: Jena307 (52553)
Jena307 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52553

"hogy ezt a szivacs szerű szart leszedte a szűrőről, és azonnal jobban ment hidegben is a motor, mg hamarabb is húzott. "

 

Az eredeti 2.0hdi 107le, gyári levegő szűrőjén van fílc/szivacs réteg, hangtompító céllal. Mikor nem gyárit tettem, sokkal hangosabb volt a szívóhangja, utána visszaálltam a dupla annyiba kerülő gyárira, semmilyen menetteljesítménybeni különbség nem volt.

Előzmény: _Haszi_ (52551)
Druu Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52552

Én is vettem egy olyan készletet, nem egyszer jött már jól.. :)

Előzmény: BuNnY (52544)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52551

Nézd, az a baj, hogy úgy néz ki tesómék kocsija tulajdonképpen a tipikus orvosi ló volt eddig, miközben abban a hitben voltak, voltunk, hogy a gablinis szerelő mindent faszán csinál. Szóval volt megint mizéria a gnerátorral, elvileg megcsinálták, elhozta a kocsit, együtt voltunk ott, mert én vontattam be. Hazafelé hív, hogy nem megy a kocsi 2600-ig halott (teljesen nonszensz) volt az autó. Az én szerelőm megnézte, az volt az első, hogy ezt a szivacs szerű szart leszedte a szűrőről, és azonnal jobban ment hidegben is a motor, mg hamarabb is húzott. Kb. ez a tünet, de többet nem tudok mondani, mert én se értem a sztorit, sőt, az alapján azt se, hogy a szarházi márkaszervízek hogy tudnak megélni, ha ilyen mocsok munkákat csinálnak. Najó, értem, amíg nem derül ki semmi, addig faja.

Előzmény: Frankofil (52548)
Herr X Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52550

úgy látom megint "szét kell néznem Hongkongban"....

Előzmény: BuNnY (52544)
Herr X Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52549

kösz!

 

Bejött a lapos csavarhúzós tipped! :-)

 

Elemet kivettem, megmértem, jó. Visszatettem és működik. Gondolom valami kontakt hülyesége lehetett....

Előzmény: Jena307 (52526)
Frankofil Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52548

Még mindig értetlen vagyok.Ez az érték jó vagy rossz?Mennyinek kell lennie?Ez új szűrő volt?Vagy egy eltömődött használt?Milyen gyártmány?Lehet venni ua.motorhoz fojtós és fojtás nélküli légszűrőt?Hol,milyen cikkszámon,ki gyártja?És van-e még kérdésem?És minek?:)

Előzmény: _Haszi_ (52543)
Frankofil Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52547

Természetesen ez nem az én véleményem,ironizáltam:)

Előzmény: Smíró (52546)
Smíró Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52546

"Ha nem akarjuk,hogy a hülye júzer bontsa csapos torx kerül bele."

 

Na ja. Okos csak az aranyáron dolgozó szerelő lehet. Példaként: hajszárító. Bár én szinte minden nap mosok hajat, soha nem szárítok. De a család többi, női tagja sűrűn. A becsavart hajszál a ventillátor kis tengelyét hányszor "beállította"... Persze csapos torx-szal van szerelve a hajszárító náluk használt példánya. Nagy nehezen vettem hozzá csavarhúzót, hogy a 20 másodperces aktust hülye júzerként megoldjam és ne kelljen fizetnem érte min. 2.000 pénzt. (abból inkább levegőszűrő.)) Szóval jó lenne, ha nem a hülye gyár döntené el, hogy az általam megvett, kifizetett eszközt könnyen akarom-e szétszerelni, vagy átkozódva, qrvaanyázva. Bár ha a hajszárító gyár csapos torx csavarhúzokat is gyárt és forgalmaz, egész jó biznisz:-)

Előzmény: Frankofil (52540)
Smíró Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52545

Hát én szinte minden cserénél találok falevél törmeléket a légszűrő tartóban... szerintem nem akkora hülyeség ilyet használni, meglehetősen poros és pollenos a levegő kishazánkban. Ennek okán én ezen nem is szarozok, évente kétszer kicserélem a pollen- és a légszűrőt is. Lehet felesleges pénzkidobás, de a motor ennyit megérdemel, meg talán mi is ott bent.

Előzmény: krisztian98 (52542)
BuNnY Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52544

OBI-ban lehet kapni csavarhózó készletet, amiben kimondottan ilyen spéci fejek vannak, 3 rugó körül van de minden fillért megér. Mobiltól a szemüveg javításig életmentő készlet.

_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.13 0 0 52543

Hiszed, vagy nem, mégis 400 1/min lett a különbség, ahol a motor húz. Lehet elméleti okosságokat mondani, de attól még a fizika, meg amit az ember tapasztal a saját autójában, az üti az elméletet.

Előzmény: Frankofil (52540)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!