Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2015.09.09 0 0 145322

Ezeket:

 

Van rendes prés, csak alátéteket csináltatok hozzá, nehogy sérüljön a csapágy.

Előzmény: 409 (145306)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.09 0 0 145321

Üdv Urak,

Vezérműszíj adhat ki olyan hangot, ilyen súrlódó, szakaszos, és csak akkor, ha felmelegszik a motor?

Gagyi vezérműszíj, régi 1.6-os dízel Opelon, a görgők+vízpumpa nem lógott, nem volt zajos előtte.

Rendesen meg lett feszítve, az előző szíjjal(Bosch) ilyen hangot nem adott ki.

Köszi.

 

409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145320

75W-80 GL5

Előzmény: pingui (145309)
409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145319

A szíjfeszítője nem ugrál olyankor?

Előzmény: kovacs1000 (145311)
409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145318

BKR5EYA11

Előzmény: Törölt nick (145312)
LyPapa Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145317

Köszönöm szépen. Azt hiszem, marad a Homasita, és némi fúrás-faragás. Ezeken az árakon komplett fejegységet is lehet kapni :)

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: Törölt nick (145316)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145316

Pl itt:

http://www.ebay.de/itm/161444579221

A masik opcio a markakereskedo, de az szerintem meg ennel is jobban fog fajni.

Előzmény: LyPapa (145313)
cam aro Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145315

drotkorongal szoktam agyat kitakaritani, az nem csiszol, de tiszta lesz. 

aztan tobbnyire szarazon, esetleg valami wd40 jellegu. 

Előzmény: gesszti (145305)
cam aro Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145314

(diag szerint csak a referencia fesz jön a szonda felöl, "" 

 

a legegyszerubbet mondom. /szerszamozottsag/ 

kosd ki a szurke drojtot csatibol. 

tegyel ra egy merult AA elemet, masik fele test. 

multimeter elemen, szemed a diagon. 

a kettonek ~ egyezni kell. 

Előzmény: Adm (145304)
LyPapa Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145313

Úgy tűnik, a Nissan topic elhalt, így itt is felteszem a kérdést: Nissan Primera P11-144-hez kellene tetőantenna alap+antenna szár. Hol lehet ilyet venni ?

Segítségeteket  köszönöm,

 

Üdv: LyPapa

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145312

mégegy kérdés?

 

Mi a gyári gyertya ami toyota corolla 1.4 vvti 2003 as szürke 5 ajtós benzinesbe való

 

NGK BKR5EIX11  van benne jelenleg, de az alkatreszek.hu oldalon ezt nem hozza hozzá.

 

előre is köszönöm

kovacs1000 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145311

Helló,

 

2007-es, mercedes w209 clk320cdi, 215ezer km. Állóhelyzetben kormányzáskor erősen beremeg a kormány, menet közben semmi gond. Találkozott vki ilyennel? Szervópumpa lenne gyenge? Kormányt nem nehéz tekerni, bár nincsen összehasonlítási alapom. Diagnosztika esetleg megmondja vagy erre nincsen szenzor?

 

Köszönettel

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145310

Sziasztok, 

 

A mini one 1.4 d motorral vállaható? vagy betegágy?

pingui Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145309

Üdv Urak!
'99 Volvo V40 1.9DI 70kw

A váltót (5sebesség, manuális) milyen olajjal kínálhatom meg?

409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145308

 

 Mármint nernst

Előzmény: 409 (145307)
409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145307

A Nerns szondának szerintem nem mérhető ellenállása, de nincs is értelme, feszültséget kell mérni a széthúzott csatlakozójában járó motornál, üzemmeleg szondánál.

Előzmény: Adm (145304)
409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145306

Nem tudom, milyen szerszámot csináltatsz, de szerintem kézi préssel nem sok esélyed lesz.

 

Fogalmam sincs melyik a jobb eljárás, de hogy ne legyen vita, fújd be WD-40-nel.  :-)

Mondjuk a szárazon összerakást még nem próbáltam. 

Előzmény: gesszti (145305)
gesszti Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145305

Esztergályossal készíttetek megfelelő ki-be nyomó szerszámokat, és szereztem egy skf-es mágneses kártyát is, amivel meg lehet nézni, hogy a csapágy melyik oldalán van a jeladó.

 

Csapágy felülete és csapágyfészek hogy jobb? Ha összerakás előtt kap egy kis olajat, vagy inkább zsírtalanítsam? (mindkettőt ajánlották) Én inkább zsírtalanítanám.

Előzmény: 409 (145303)
Adm Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145304

Alfa 146 1.6TS 16V

Lambdaszonda jelvezetékei között kell tudnom mérni valamilyen ellenállást, vagy ha szakadás, akkor az gyanakvásra adhat okot? Tudom, szkóp, de csak hétvégén lesz közel hozzám, én meg türelmetlen vagyok.

(diag szerint csak a referencia fesz jön a szonda felöl, random be is dobja a hibatárolóba)

 

Köszi

 

409 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145303

Csak annyi, hogy legyen hozzá megfelelő méretű prés, meg az ABS jeladó a jó oldalra kerüljön.

Előzmény: gesszti (145301)
kornel8 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145302

Rendben, köszönöm a tanácsodat, akkor ezek lesznek végrehajtva. Igaz,csak hétvégén leghamarabb.

 

Kisa: Köszönöm neked is, az anya ellenőrzése lesz az első.

Előzmény: 409 (145298)
gesszti Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145301

2-es megánomon szeretnék első kerékcsapágyakat cserélni. Van valami buktató, amire oda kell figyelni?

Beer Monster Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145300

Sziasztok!

Tudnátok olyan szakit mondani, aki szokott c4-es audit diagolni? Nem lenne baj, ha esetleg dél- vagy középmagyarországon.

Kisa Creative Commons License 2015.09.08 0 0 145299

Elképzelhető, hogy a menesztőtárcsa kopott (a palást része, ami a csapágy belső gyűrűjére illeszkedik), így, ha nagyobb erő éri elmozdul. Sajnos ezt csak szétszeeléssel lehet ellenőrizni, ekkor a csapágy is cserés.

Ellenőrizd, hogy a féltengelyanya nem lazult-e fel.

Előzmény: kornel8 (145297)
409 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 145298

 Meg kellene mérni a helyén, hogy mennyit üt hidegen, majd néhány húzós fékezéssel felmelegíteni és megint mérni melegen. Ha hidegen nem üt, de melegen igen, akkor eldobható a tárcsa. Ha már hidegen is üt és ez melegen sem változik, akkor a helyén szabályozás segíthet. Ha egyik állapotban sem üt, de melegen rázza a kormányt, akkor is eldobható a tárcsa.

 

 Az öntöttvas feldolgozásának van egy technológiai folyamata, amit be kell tartani. Az öntés után "pihentetni" kell, tömegétől függően 3-6hónapig, majd egy normalizálási hőkezelés után megint pihentetni 1-3hónapot. Ezek után lehet megmunkálni. Ha ezeket nem tartják be, illetve különböző trükkökkel gyorsítják, vagy sikerül, vagy nem. Ha nem, akkor hőmérséklet változásra mindig deformálódni fog a tárcsa.

Előzmény: kornel8 (145297)
kornel8 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 145297

Akkor két új tárcsával csináltassam,az a tuti? :)

Előzmény: 409 (145296)
409 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 145296

Azért azzal legyél tisztában, hogy ez csak akkor üdvözítő, ha a kerékagyban van a hiba. Ha a tárcsa kehes, akkor nem fog segíteni. Márpedig amit írtál, abból ez az utóbbi a sanszos.

Előzmény: kornel8 (145295)
kornel8 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 145295

Köszönöm szépen a segítséget, a tapasztalatok megosztását a fékproblémámmal kapcsolatban. Akkor helyén szabályozás lesz belőle. Valaki tud olyan műhelyt ajánlani, ahol jól megszabályozzák a helyén?

Miskolc környéke előnyben, de Budapest, Debrecen is jó, ha nincs más.

Előre is köszönöm.

409 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 145294

Jól láthatóan a középső furatnál magából a házból van kialakítva a "brezon".

Előzmény: bambi942 (145293)
bambi942 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 145293

a másik furatnál nincs 1 illesztő stift??

Előzmény: Tomii Barna (145292)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!