Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cornetto33 Creative Commons License 2006.08.13 0 0 754

Hali !

Vezérműs szervízem nekem is volt , így olvasvána Tiedet eszembe jutott . A 90.000-es árat kicsit sokallom. Nekem a Peug.-ból gyári dobozos szettet kaptam netto 35.000.- ből ! De inkább képként küldöm a teljes árat, utálok gépelni. (Ehez a szervíz árhoz jön még a nálam jól bevált gyári Ford 5W40 -es olaj 9.500-ért)

 

1
Előzmény: pestigyerek (753)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.13 0 0 753

A verdám szervizes multja: (2001-es 2.2 hdi tiptronik)

 

57000 km megvettem. Bal elsö ablakom csak kézi erö segitséggel ment fel egy 300 Ft-os müanyag miatt, de csak kompletten cserélik. Bevittem egy márkaszervizbe ahol baráti áron ott hagytam egy 40.000-t egy alapos átvizsgálásra és karbantartásra (kicserélték az ablakemelö szerkezetet is).

60.000 km olajcsere, légszürő csere, elsö fékbetétcsere, futómüállitás 35.000-ért.

61.000 km 4 nyárigumi (225-55-16 Dunlop Sport maxx )netto 125.000 -életem legjobb gumiválasztása

70.000 km 50.000-ért "utóégető" tartály feltöltése 

78.000 km olaj + szürő csere (Castrol 5W-40), légszürő csere házilag 10.000-ért (olajat Fr.o-bol hoztam)

1 éve véletlenül rámhuzták  a kormányt és eltalálta a jobb elsö ajtom egy oszlop. Betétlapra Peugeot Sárkány javította (ajtó, küszöbcsere) 540.000 Ft. Mikor benéztem a szervízbe hogy hogyan is áll az autom, láttam hogy a jobb elsö ajtó miatt le kellett venni a jobb elsö sárvédöt, de ahhoz meg a lökháritót, szóval dirib darabra szedték. Érdekes, utána állandoan foly a bal elsö lámpámbol a fényszórómosó motornál a víz. Azt modták véletlen egybeesés és csekély 15.000-ért javították.

Majd elkezdte "enni" a hütővizet. Bepánikoltam, betoltam a szervízbe: 2.500-ért kicserélték a hűtősapkát és megjavult!

95.000 olajcsere + szürők megint 10.000-ért otthon. (épp hogy valamit esett az nívószint előző csere óta)

a kijelző vezérlő komputerem  már régóta "halott" de 200 ezret (haveri áron) nem adok egy tenyérnyi "tranzisztorért", majd valamelyik kinti utam során hozok egy bontottat 250 EURO-ért. Na meg keret sincs rá, asszony megölt volna.

110.000 Km olajcsere megint 10.000 -ből és még mindig olajcserétöl olajcseréig maximumon a szint. Bal xenon kiégett 6.000 Ft noname izzó-val pótoltam

Pollenszürő csere 9.500 Ft

115.000 km-nél járok most és Halacs mester barátaihoz megyek vezérmüszijcserére, ami kb 90.000 Ft (szíj, feszítö görgö,vezérmülánc a két tengely között, annak feszítöje, munkadíjjal)

Most tervezem a futomürekonstrukciót is ami elöl gömbfej, stab pálca, lengökar szilentek cseréje 35.000 ft. Egyúttal féktárcsám is csereérett ami fékbetét+tárcsa 60.000 Ft lesz a hátsó fékbetétekkel együtt.

Szóval ennyi.

 

Látható hogy nem díjazom a márkaszervizek, csak ha muszáj. Még baráti áron is drága. Azért csak mérnök vagyok, nehogymár egy olajcsere kifogjon rajtam?

Biztos feltünt, de még ezidáig nem cseréltem gázolajszürőt. Elfelejtettem. sürgősen pótolni fogom. Na meg nincs tartalékkulcso, de nem is lesz gyári 43.000-ért, hanem a kulcskirály 15.000-ért csinál egyet de abban nem lesz távirányító.

Vettem 4 uj 225-55-16 goodyear F1 gumit netto 86.500-ért, de még nem rakattam fel, majd csak ha rendben a futómü.

 

Hát ennyi.

:)

Előzmény: Adsa (749)
Cornetto33 Creative Commons License 2006.08.13 0 0 752

Ja, ha a gumikat is nézzük akkor :

- 4 téli gumi (pirelli 50 %-os használt) + lemez felni + gyári dísztárcsa :100.000.-

- 4 vadiúj 225/55/16 BF Goodrich (netto) 105.000.-

Esetleg:

-Thule box : 60.000.-  (Ocean 700)

-Tetőcsomagtartó konzol 6.000.- (Univerzális a TESCO-ból -jó még a C5-re és a 307-re is )

-Keresztrúd : 10.000.-

-Média rendszer bővítés (Pestigyerektől) LCD +TV Tuner : 40.000.-

 

Húú vazze már 6 kilónál járok amit az autóra költöttem 1 év alatt ? Kár volt számolnom....

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2006.08.12 0 0 751

Hali.

Két hétig nem voltam . Érdekes témák mentek ezalatt.

Szerintem nem érdemes bele menni, hogy kinek mi mennyit ér. Én személy szerint Pestigyerek álláspontján vagyok. Biztos van olyan kereset amivel lehet egy ilyet újonnan venni (szerintem havi 1 misinél már nem kell sokat agyalni), vagy beleszeretni (bár számomra érthetetlen miért adósodnak el emberek az autó miatt).Ez mindenki saját dolga....

Nekem a verdám 1 éve van meg. Most 5 éves , mentem 50.000-et vele. 2.2 HDI man váltó. Eddig egy ülés állító kapcsoló (15.000.-) , részecskeszűrő cuccok (110.000.-) , két első fékbetét (25.000.-), két olajcsere (60-70.000), egy kutyaelütés miatt lökhárító és festés, ködlámpa (100.000.-), majd egy veréb miatt még egy ködlámpa (15.000.-) össz.: kb. 350.000.-  Ez kinek sok kinek kevés.

Más.Az autóval horvátoszágba voltunk négyen tetöboxal egy 6 személyes gumicsónakkal 5 LE -as motorral a csomi tartóba. 1.400 km 7,4 L/100 km.

1
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.11 0 0 750
Hát ez nem semmi! Szóhoz sem jutok! Na majd én is összeírok egy ilyen listát. Nekem szerencsére rövid lesz...
Előzmény: Adsa (749)
Adsa Creative Commons License 2006.08.11 0 0 749

Amikor bejött ez a vpóver a kagylós kútnál épp egy Suzukit hajtottam, anno 1998-ban. Akkor már volt benne vagy 250e Km. Na az igazán megérezte, amikor kapott az újdonságból. Csak úgy repült. (két év múlva 310e km-el eladtam egy neppernek aki meg eladta 60e Km-nek tűnően egy távoli ismerősömnek :) ) Az új verda (1.6 focus) nem mutatott semmi különbséget a két üzemanyag között, sőt sztem még talán rosszabbul is ment tőle; úgyhogy átnyargaltam az osztrák kúthoz. A társam, aki ez év tavaszáig használta ott is tankolt utána mindig. Az 1.6-os 8.5 litert evett vegyesben.  (Aztán májusban lecserélte egy új motoros focus 1.6 ghiára, ami 3000 km-ig; az első olajcseréig többet kajált, mint az én 2.2-esem. Most beállt neki 8.0 l körül)

 

A 607-nek meg úgy vettem észre baromira mindegy mit teszek bele, úgyhogy mindig ott tankolok, ahol a legolcsóbb. (JET, ESSO, Auchan, Tesco, klub) Ezeken a kutakon a minimum 20Ft/l-t lehet spórolni a lakhelyem szerinti átlag 313/l képest. A fogyasztáson sem mutatkozik semmi észrevehető: országúton 90-nél 7.5 100-nál 8.0 130-nál 8.5 150-nél 9.5 Városban: 11-13 l

 

A verdám szervízes múltja:

 

14211 km: index visszajelző rossz:            5.166FT

36000 km: fékbetét csere             :          27.155Ft

40000 km: reggel rángat a motor:           13.316Ft

53987km: 60000 "C" szemle, kopogott valami kanyarodáskor, meg a tükrük időnként késve nyíltak ki                                         64.476 Ft

55000Km: bal első ablakemelő csere:      73.574Ft

64000Km: fékbetét csere, a motor néha leállt, és csak 4-5-ik inditásra gyógyult meg. Ez drága mulatság volt:                          121.202Ft

65000Km: a bal első tükör nem nyílt ki:    63.489Ft

66000Km: 2liter olajat evett meg; innentől eszi az olajat. szervíz szerint ez normális

67000Km: Motorkontroll lámpa világít, már nem tudom mi volt de ez sem volt occsó:

                                                                85.731Ft

73358km: a motor nem akar indulni:       23,532Ft

86619Km: lambda szonda                      107.084Ft

88214Km: esőérzékelő megbolondult, meg a kijelző (középső) este el-el ment:

                                    esőérzékelő:       28.844Ft

                                    kijelző:              201.710Ft

Most 96000Km van benne és a sofőr felöli ajtó nehez nyílik időnként, a tükrök néha továbbra is késve nyílnak ki, a motor néha csak 2-ik indításra indul full gázpedál nyomásra. A jobb első ablak felhúzáskor nagy melegben, száraz időben visít a guminál. A vezető oldali ülés tavasszal elkezdett nyikorogni (vszeg olajzás kéne neki csak nem tudom hova) És nem utolsó sorban eszi az olajat 4-5000Km /1liter. De ez a szervíz szerint normális, mert sokat indítózok, gyorsítok és gyakori a magas fordulatszám. Fékbetét csere ismét aktuális lesz.

 

totál összesen a könyvelés szerint 3,429.560 Ft lett költve az autóra, amiben benne van néhány Casco-s és kötelezős törés is, meg két garnitúra nyári és téli gumi

Ebből törés: 2.194.230Ft (jó pár szélvédő, csipp csupp koccanások)

Gumi: 5 téli gumi + felni : 413.461Ft

          5 nyári gumi: 460.000 Ft (nekem a pótkerék is olyan, mint a rendes kerék)

 

Összességében a két motorral kapcsolatos gondot leszámítva egyáltalán nem gáz a múltja sztem. A lambda szonda meg minden kocsiban szívás. (a Suzukimban és a társam focusában is volt cserélve) de hát a környezetvédelem...

 

pug406st Creative Commons License 2006.08.11 0 0 748

lekopogom engem még nem szivatott meg. az lehet h ha van 1ébként trutyi az autóban az felkapja de ha jól veszem ki a szavaidból akkor a tiédben 1ébként is volt. én vok az első mo-i tulaja azelőtt belgiumban ment ott gondolom szart nemnagyon pakolnak bele. jah az 1ébként tuti h nem szabad túlságosan kivárni míg veszettül elkezd villogni a tankolást kérő lámpa mert akkor télleg előfordhat h felsziv cuccost. én meg pont azt hallottam h a kagylós a legjobb...

én már ott tankolok kb. 3 éve és nem volt eddig gáz sose. persze lehet h a kutakkal van csak szerencsém.

 

a fogysztást nálam befolyásolja de gondolom azért eszik kevesebbet mert jobb a teljesítmény és nem kell annyira pörgetni. hasonló lehet az ha tunningolva van. a tapasztalatok szerint akkor is kevesebbet fogyaszt.

Előzmény: baada (747)
baada Creative Commons License 2006.08.11 0 0 747
nekem epp az a draga kagylos diesel (vagy setleg ket tenkolassal elötte osztrak ömvdiesel) ütötte ki a rendszert.... ugy bekapta a trutymot, hogy az egesz üzarsz elejet pucolni kellett (letiltott gep alig ment es a szerelöig szinte alapjaraton). ne bizz a kagylosba epp arrol hallottam a legtöbb rosszat + sajat tapasztalat, de szerintem nem marka, hanem kut függö. különben pedig en semmit nem erzek, ha erösebb lötyit teszek bele. szeretnem azt erezni, hogy jobban megy, jobb a hangja vagy kevesebbet fogyaszt, akar be is bszelhetem magamnak, hogy igy van, de a tenyek erezhetö különbseget az en vezetesi stilusom, autom mellett nem mutatnak
Előzmény: pug406st (746)
pug406st Creative Commons License 2006.08.11 0 0 746

hali

nekem 1 kicsit más tapasztalatom van ezirányban...

nekem csökknet a fogysztásom, érezhetően nem is amikor 98ról mentem följebb hanem amikor 95ről 98ra. persze érzésre teljesítménynövekedés is volt.

 

perzse elmegy 95tel is minden autó de azért javasolják inkább főleg az új benzineseknél a 98at valamint azt h érdemes párszor megtankolni magasabb oktánszámúval is

Előzmény: jub20282 (744)
jub20282 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 745

"...a rossz mnőségű üzemenyagra...
és ugye magyarországon szinte csak az van"

 

Nem igazán értem, hogy miért mondja mindenki ezt. Ez nem igaz, a külföldi benzin ugyanazt a teljesítményt, és fogyasztást nyújtja, mint az itthoni. Tény, hogy itthon a kéntartalom miatt lehetnek problémák bizonyos autóknál (pl. hpi) de az átlag autó meg sem érzi. (legfeljebb olyan magas futásteljesítmény után, amit én már nem szeretnék egy autónál megérni)

Előzmény: palkrisz (742)
jub20282 Creative Commons License 2006.08.11 0 0 744

Szerintem ez a vpózer csak egy nagy duma. Elképesztően drága, és tapasztalatom szerint semmivel sem jobb. És az árkülönbözetet soha nem hozod be, főleg hogy nem is fogyaszt kevesebbet az autó.

Az elmúlt sok sok ezer km alatt semmi probléma nem volt az "átlag" benzínnel, vagy éppen dízellel, pedig több autóban is benne volt a sok km.

És ha az autó 95-ös benzinre van beállítva, akkor a 98 mit sem használ. (igaz nem is árt, csak drága)

Előzmény: pug406st (741)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 743
Bocs, hogy lett néhány szórendhibás mondat! :)
Előzmény: palkrisz (742)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 742
Na ezt már nem tudom mennyi a különbség az "olcsó" és a "drága" üzemanyag közt. Az biztos, hogy mindig benzines autónk volt, de mindig 95-el mentek. a fordba volt tankolva 98-as, igazábol a benzin árában a külömbség nem jött ki, mert annyival kevesebbet fogyasztot az autó. Ha ez egyáltalán a benzinen múlott... nem tudom...
Az biztos, hogy a benzines nem olyan érzékeny a rossz mnőségű üzemenyagra...
és ugye magyarországon szinte csak az van. A drágák meg nem tudom milyenek
Előzmény: pug406st (741)
pug406st Creative Commons License 2006.08.10 0 0 741

nekem szerencsére eddig nem volt különösebb gondom vele... lehet h hülyeség de sose tankoltam semelyik autómba "olcsó" naftát. pontosan amiatt amit írtál...

a sima 406osba 98as ment a kupéba shell vpower a mostnaiba meg dizelből a vpower szintén

tudom h többe kerül de érdemes mivel "kíméli" a motort meg a fogysztást is.

szoktam még belerakni stp adalékokat is tapasztalat szerint azok is jó tesznek neki.

és persze nem hajtom őket túl és nem versenyzek hideg motorral.

Előzmény: palkrisz (740)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 740
Igazából mi is számolgattuk a vásárlás előtt mi a gazdaságos. első terv egy C5 volt szintén 3000 benzin, és nézegetük még a wv passatokat. ugyan nem egy kategória. a passat 900e ft-tal volt több mnt a C5. kiszámoltam, hogy kb 150ekm után térült volna meg az árkülömbözet. A másik, hogy dolgozik egy nagyon jó barátom a citroennél, és ő elriasztott a HDI-s autóktól. indoklása a következő: Ahdi nagyon jó motor, de magyarországon nem jó a gázolaj minősége és emiatt mennek tönkre a hdi-ben az adagolók. erre azt mondta, hogy kb 400e ft. (2.2 hdi). Szóval a dizel javítására azt mondta, hogy lényegesen többe ekrül mint a dízelé.
Igazából ez volt az ami a benzin mellett döntött. a szervíz. és valaki írta is, hogy velahol nem engedik a dízel vásárlását, pont emiatt.
Előzmény: pug406st (739)
pug406st Creative Commons License 2006.08.10 0 0 739

nem vitatkozom vele...

 

csak nem túl gazdaságos szerintem... legalábbis nekem napi 200 km.

 

tudom amit most irok sokan megvetnek de ha szép benzines hangot akarok hallani akkor meghallgatok 1 ferrarit. olyan gurguláló hangot még semmilyen más autó nem produkált pedig volt már szerencsém 1-2 igazán nagy lökettérfogatúhoz...

 

kicsit beleszólva de hozzá nem értve szerintem gazdaságossági szempontból a dizel azért jobb... főleg ha nincs benne részecskeszűrő

Előzmény: palkrisz (738)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 738
Azért azt ismerjük el, hogy a benzinesnek szebb a hangaj! még csak az első tanknál járok 1 hét alatt, de 11l a fogysztása. Az nem rossz! még az apeh norma is 12! :)
Előzmény: pug406st (737)
pug406st Creative Commons License 2006.08.10 0 0 737

hali!

 

palkrisz a benzinfalókat szereti :D bár úgy néz ki az övé annyira nem az.

én anno a kupémmal tele tankal kb 540 km tudtam menni... az annyira nem volt baráti... most a nagybálnával 2x ennyit és kb ugyanannyiért tankolok v még olcsóbban is mivel racinget raktam az előző macskába. na jó persze a dízel meg a nagy kaszni vissza is fogja az elvadultabb vezetési stílust:D

 

bár ha a pikk rc-t kihoznák szériában....

 

vagy ha beleülnék a 2,7es dízel kupéba... :D az még nagy vágy :D

 

rajtam kívül hordja még valamelyik topiktárs a macskáját a grószhoz?

 

üdv

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (735)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 736
az autómata váltónál, mi az a kis kerresnés ami az elején van? konkrétan alacsony fordulat/sebesség és akkor kerren egy kcsit valami, és onatól semmi. Ez volt a fordunknál is, de itt is van? Tudja ezt esetleg valaki?

D vagy N. Én is nemrég hallottam először, hogy ki kell venni, de nem tudtam mennyire igaz. A fordnál soha nem vettük ki üresbe, és nem is váltó lett a kocsi vége. (elütötte eg y toyota.:)
Szóval akkor nem kell ezzel foglalkozni. Marad a D!
palkrisz Creative Commons License 2006.08.10 0 0 734
607 esetében inkább évi 2 milla Écs van! A mi autónk papírjai közt ottvan az eredeti ára 13200000 Ft volt. 5 éve. Most megvettük kerek 10millóval olcsóbban. tehát évi 2 milla!
Én nagyon szeretem azokat az embereket, akik megveszik az új autót, mert akkor legalább mi tudunk venni jó használtat! :)
Csak az a baj egyre nehezebb venni jó használtat! Nehogy megsértődöjön senki! De az a baj, hogy az emberek kicsit igénytelenek amikor új autót vesznek, és egyre kevesebb a kuriózum. Manapság már 3L benzin V6 is lassan annak számít. Csak a dízel... azt veszi mindenki! néztem az új (újabb) 607-ket és csak 2,7 hdi van blőle használtan...
De sebaj, ha meglesz az új 608, akkor remélem sokan vesznek majd, és akkor 4,4 V8 lesz a topic új neve! :)
Előzmény: pestigyerek (732)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.10 0 0 732

Abszolut igazad van, de egy dologban nincs. Az én haszált autom felszereltsége pont olyan amilyet összeállítottam. Több mint fél évig kerestem hogy megtaláljam a vaj belsős, tiptronic hdi sötétkék xenonos, nagy navis 10 airbag-es autómat. Azért ha megnézed te mit engedhetsz meg magadnak és pl én akkor rájössz ha akarnék se tudnék új autót venni (suzukit vagy logant esetleg, de akkor inkább villamos, busz...).

Panelben lakom, és kb 5 évig dédelgettem a 607 álmom mire valóra vált. De új autót havi 5kilós fizetés alatt nem vennék. (200 alatt meg pláne). Irigylem azt akinek nem számít az évi 1 milla értékvesztés. Az uj Civic után én is megfordulok, mert baromi látványos... 

Előzmény: csabis (731)
csabis Creative Commons License 2006.08.10 0 0 731

Úgy érzem h hozzá kell szólnom egy kicsit a témához:

mivel a legtöbben itt mint pestigyerek is mondta használtan jutottatok hozzá a 607hez az elmúlt 1-2 évben.Viszont maga az autó 2000 óta van gyártásban,ergo nem kellene a mostani A8,BMW7,Lexus LS,Mercedes S katagóriához mérni.

2000ben mikor kijött,felsőkategóriás limuzinnak szánták ami nagyobb mint az BMW5 és az A6.az akkori BMW7,A8 és társai nem nagyon tudtak többet mint a 607!a maga nemében egy nagyon jó autó,nem véletlenül választották sokan ezt a típust.

Én anno újjonnan vettem,mégha tudtam is h bukni fogok az árán.Az autó a legrosszabb befektetés.beleszerettem,megvettem nem sokkal azután h elkezdték forgalmazni.

Mivel pestigyereknek még nem volt új autója ezért fogalma sincs az úgymond új érzésről.Az h olyan színű amilyet az ember kiválaszt,azzal a felszereltséggel amit szeretne és azzal a belső hangulattal ami neki legjobban ínyére van.Nem arról ahogy említette 'ő fog először belefingani'...

Az összes autónkat a családban újként vettük,márcsak azért is mert a használtpiacon még nem is voltak jelen akkor mikor nekünk már bent állt a garázsban.Példának okáért mi voltunk az elsők akik megrendelték az új Honda Civicet és már 2005 decemberében róttuk vele az utakat mikor még csak a márkakereskedésekbe kerültek az autók.

Minden ember kíváncsi volt rá és még most sincs túl sok a használtpiacon belőle...

 

 

Üdvözlettel egy hű 607 tulaj

 

 

pestigyerek Creative Commons License 2006.08.09 0 0 730
Automat váltó-kéziváltó fórumon az jött le, hogy nyugodtan maradjon "D"-ben. Ha legalább 2 percig tudod hogy állni fogsz akkor érdemes "N"-be tenni.
Előzmény: palkrisz (729)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.09 0 0 729
Egy kérdés!

Az autómata váltónál, meggoszlanak a vélemények az N és a D használatáról.
Ugye D-ben hajtunk, de i van akkor, ha megállok egy lámpánál és ott várakoznom kell!?
Állítólag ajánlatos olyankor N-be tenni a váltót, mert akkor azok a szallagok nem kopnak amik a váltóban vanank.
Erről van valakinek valami tudomása?
KKoppány Creative Commons License 2006.08.09 0 0 728

Sziasztok!

 

Tegnap Halacska mester megtuningolta a 2,2 Hdi-met. (Látom, szokás lett itt, ez egy 2004. februárban forgalomba helyezett, de 2003-ban gyártott kocsi, 72.000 kilométerrel vettem március 1-én, ma vittem 90.000-es szervízre.)

Mindenkinek ajánlom, akinek dízel a verdája! Nagyon megy az autó, mondhatnám, brutális lett. Nem mértük még meg, hogy mennyi lett a lóerő (Halacska szerint 170-180 körül kell lennie), sem a nyomaték (azt nem is tudom), de ha lehet, jövő kedden leméretem.

Viszont! Egyszer tudtam egy rövid szakaszon próbálni autópályán, olyan 50-60 kilométert mentem, 170-es tempóval, sok fékezéssel (mert mindenkinek jár a belső sáv, 110-es tempóval is...) sok gyorsítással, és 7,2 lett az átlagfogyasztása a számítógép szerint.

Holnap indulok vele egy hosszabb túrára (Erdélybe megyünk), majd beszámolok az élményekről.

 

Üdv:

 

Koppány

Adsa Creative Commons License 2006.08.08 0 0 727

mea culpa

 

Nálam a felső kategória meg a luxus - megszokásból vagy beidegződésből - néha ugyan az. És úgy látom nem csak nálam.

 

pestigyereknek megint csak igazat lehet adni. A 607 semmi egy Lexushos vagy egy 7-es BMW-hez, uram bocsá egy A8-hoz. Ezek tényleg luxus autók. 607 vetélytársa az 5-ös BMW vagy a C6 meg az A6, melyek szintén csak felső kategóriás kocsik. (sztem)

 

Visszatérve a benzines vs diesel témára. Olaszban voltam egy amerikai tulajdonú partnernél. Náluk tiltják a diesel autók vásárlását. Azt mondják, hogy a szervizelésen a benzines, a fenntartási ktg-eket (az üzemanyagktget is ideértve) tekintve simán behozza a diesel látszólagos előnyét a tankolásnál. És ne feledjük, hogy ha újan veszi az ember a diesel 2500-5000 euróval is többe kerülhet. Ennél a cégnél a "kiöregedett" 3-4 éves autókat (120-180000 Km-el) megvehetik az ott dolgozók - bocsánat a kifejezésért - szaré'-hugyér' (2-3000 €)és beszereltetik a gázt (1000€). Amivel ugyan 10-20%-al többet isznak a lovak, de a gáz ára fele a dieselnek (Olaszoknál 1l benzin 1.4€ a gázolaj 1.3€ a gáz 0.6-1.0€ között)

palkrisz Creative Commons License 2006.08.06 0 0 726
szeretjük a benzines autót! :)
eddig a fedélzeti 11l-es fogyasztást ír ki. Magánhasználatban nem fut sokat az autó inkább cégben megy. Azt meg úgymond az ügyfelek fizetik. a 2,7-es hdi-t már támogatnám, de a kisebbeket nem. Ja és gyönyörű a hangja! :)
A fejtámlát próbáltam úgy de nem akar jó lenni. :(
Azért próbálkozom még!
Előzmény: pestigyerek (725)
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.06 0 0 725

Jé, az enyém is 2001.áprilisi! Csak 2.2 hdi. A fejtámlát próbáld felfelé kihuzni, jó erösen rántsd meg, simán ki kell jönnie, majd dugd vissza ütközésig.

Jol meggondoltad a 3L-es benzinest ilyen benzinárak mellett? 15 literes fogyasztás sem gond? Én tegnap voltam balatonfelvidéken, és kellemes volt látni este az eredményt: 375Km 5.9 L/100 Km. Igaz talán még 130-nál sem mentem gyorsabban, söt, 110-120 autopályán, aztán mrg cammogás a 71-esen... Nekem még az ÁFA is visszajön a gázolajból, így kibirom... Persze majd jövöhéten felugrik az átlagom 9 L-re itt a fövárosban.  :(

Előzmény: palkrisz (724)
palkrisz Creative Commons License 2006.08.06 0 0 724
2001. 04. 3L V6 full 127e km, egy két kisebb karcolás van rajta de nem komolyak.
Csütörtökön vettük, még nem sokat sikerült menni vele.
Eddig nincs vele gond :)
tulajdonképpen apróségok vannak vele. a bal odali fejtámlának csak a motorja megy de nem emeli.
Ezt leszámítva semmi gond vele. remélemígy is marad
pestigyerek Creative Commons License 2006.08.06 0 0 723

És milyen a verda mesélj! Mennyi idös, mi van benne, hány km, stb... Van valami gondja?

Előzmény: palkrisz (721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!