Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csokiszem Creative Commons License 2010.02.24 0 0 405



Sziasztok ! Szia Peták-taxi ,bocs ,de erröl még nem hallottam ,s sajnos segíteni sem tudok problémádban. Tetszik a sok segítséged amit másoknak írsz . Nagyon dicséretes a segítő készséged !
Hát nem is tudom hogy mikor volt miko r utoljára írtam hozzászólást!
Most viszont nekem is akadt gondom , az izzító jel kialszik beindul az autó rendesen jár a motor , DE AZ IZZITÓ JEL VISSZA KIGYULAD , pár perc mulva eltünik ..Szerintem az izzito gyertya valamelyike nem müködik rendessen ,bár ez csak az én ötletem !!!! Tud -e valaki valamit erre írni ???? Illetve 900 km kibir-e egyfolytába , még Jövöhéten haza nem indulok és meg nem nézetem ??? Idegesít ,hogy hazaérek-e vele ?? Válaszotokat előre is köszönöm !!! Csokiszem
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 404

Kedves Vitósok!

 

Most nekem volna szükségem segítségre. A hátulján a szintszabályzós futómű (légrugó) nem akar emelkedni, de a kompresszor zümmög. belül villog a visszajelző, majd világít folyamatosan. A kezelési szerint ha rányomok, akkor újból próbálkozik és utánna ugyanaz. Hová nyúljak azon kívűl, hogy kiolvastatom a computert? Mire számíthatok, ha valaki már járt így? Megköszönöm előre is...

Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 403
Hívjál fel és elmondom részletesen... számom a honlapomon...
Előzmény: kazj (383)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 402
Pici csavarhúzóval kiveheted a 2 takaródugót! 2 csavar és már jön is ki...
Előzmény: szkz (400)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.24 0 0 401
Pedig az csak takaró,tuti ki lehet imátkozni.
Előzmény: szkz (400)
szkz Creative Commons License 2010.02.23 0 0 400
De, két keresztfejes csavarnak kéne benne lenni, de azok előtt van két műanyag patent, amit nem tudok kivenni. Szétbarmolni nem akarom, azt hittem aki már kiszedte tud rá valami trükköt. 
Előzmény: PowerZ (398)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 399
Nekem a hátsó kerekeknél szokott szétjönni a csati,de már összeszigszalagoztam.
Előzmény: szkz (397)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 398

Rég csináltam,nem emlékszem. Meg nem is ültem benne pár napja.

 

A müszerfal felett nincs két csillag csavarhúzós csavar?

Nem az fogja be a műszerfalat?

szkz Creative Commons License 2010.02.23 0 0 397

Köszönöm a gyors választ, ha száraz idő lesz holnap akkor megnézem!

Km óra kiszereléssel kapcsolatban nincs tipped?

szkz

Előzmény: PowerZ (395)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 396

Nem tudom én nem járok szervizbe.

 

Magyar mentalitás.

Előzmény: nyb1111 (394)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 395
ABS hibára a gyanum h lecsúszott valameik érintkező a keréknél.
Előzmény: szkz (392)
nyb1111 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 394
Miért gondolod, hogy a magyar VITO-k mind lestrapéltak? Olyan drága a szervíz?
Előzmény: PowerZ (391)
nyb1111 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 393
Köszi az észrevételt, megpróbálok jó állapotú autót beszerezni.
szkz Creative Commons License 2010.02.22 0 0 392

Sziasztok!

99-es, 112CDI-hez szeretném a szakértők segízségét kérni!

Pár hete jelentkezett a tünet. Az ETS és az ABS visszajelzők az indítást követően sem alszanak el. Jelentkezett-e már valakinél hasonló tünet, és mi a megoldás?

Más. Hogyan tudom a központi műszer egységet (Km óra) kiszerelni.

Előre is köszi a segítséget!

szkz

PowerZ Creative Commons License 2010.02.22 0 0 391

A magyarországon ment autok mind széthajtottak,elhanyagoltak.

Ezt a Mercedes nem hálálja meg.

 

Egyszer ha rendbe rakod nagyon tuti auto lesz.

HA erre még van pénzed az autovásárláson kivül akkor vágj bele.

 

Előzmény: nyb1111 (390)
nyb1111 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 390

Üdv mindenkinek!

Szeretnék venne egy VITO-t 112 CDI-t 2003 évjáratút. Már ki is néztem.

De annyi negatív hozzászólás volt és annyi hibajelenség, hogy elbizonylalanodtam, pedig az autó nagyon tetszik.

Nem tanácsoljátok ezt a típust?

 

niko.g Creative Commons License 2010.02.22 0 0 389
Megkérdeztem Őket (Váltódoktor) náluk 48.500 Ft brutto a komplett olajcsere.

köszönöm a címet,az is 14 e forint megtakarítás....az MB-hez képest.
Előzmény: Peták-taxi (382)
niko.g Creative Commons License 2010.02.22 0 0 388
Nekem ez a 3. automatám, és nem volt egyikkel sem gondom,remélem ez így is marad :)
Előzmény: PowerZ (387)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.22 0 0 387

Köszi!

 

Hál istennek nekem nincs automatám. Nem is kéne. Semmi jót nem hallok róla.

Előzmény: niko.g (386)
niko.g Creative Commons License 2010.02.21 0 0 386
Mél ment....

Kedvezmény nélkül :)
Előzmény: PowerZ (384)
niko.g Creative Commons License 2010.02.21 0 0 385
Köszönöm a figyelmeztetést, nem ismertem a pontos cserefolyamatot.......
Mint írtam az olaj ára sztem nem veszélyes 1800 Ft / liter.....
Átbeszélem majd a szerelővel......
Előzmény: Peták-taxi (382)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.21 0 0 384

A Mercedes Benz Cars Topikba akkor volt téma mikor írtam.

 

Amugy hol 1800 a váltó oil? Kedvezménnyel?

Előzmény: niko.g (381)
kazj Creative Commons License 2010.02.21 0 0 383

Köszönöm. Az enyémen a kályha azt a jelet kapja, hogy száz fok van ezért nem indul be. Nem tudod véletlenül ,hol a jeladója?

Az órát és az elektronikát hol tudom megvenni, és mindegyik vitoban ugyanaz a kályha márkája?

Előzmény: Peták-taxi (377)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 382
A 342-ben már írtam erről. Az olaj a drága nem a munkadíj. A szűrőcsere az drága mulatság, mert a váltót le-fel és középen van a szűrő. Csak olyannal cseréltesd a váltóolajat aki ért hozzá, mert nem mindegy hogyan csinálja. Nem csak leengedem és feltöltöm...
Előzmény: niko.g (381)
niko.g Creative Commons License 2010.02.19 0 0 381
Főleg a márkaszervízben.....

Ebbe a váltóba MB 236,5 előírású váltóolaj kell,(az MB szervíz szerint).
Ennek az ára Q8 AUTO 15 ( ATF) 1800 Ft / liter.Nekem ebből 8-9 liter kell = 16200 Ft
Talán a szűrő is kijön 3800 Ft-ból.
Ez kb bruttó 20.000 Ft + munkadíj max.Brutto 25,000 Ft (ÁFÁS)
A szervíz Brutto 62500 Ft-jával szemben.......

Tudom valamiből üzemeltetni kell a CÉGet is......+az F1-et is....


Melyik Merci topikban, mert néztem néhányat, de nem találtam a váltóolaj témát (az elmúlt napokban legalábbis' nem )
Előzmény: PowerZ (380)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.18 0 0 380

Az automata váltó oil csere télleg nem olcsó mulatság.

 

A Mercedes Benz topikba pont ez a téma. Ha komolyabban érdekel.

niko.g Creative Commons License 2010.02.18 0 0 379
Köszönöm,és remélem ez a 639-es (2005-ös) Vitonál is működik :)

Most éppen: kisóra ' +1 db villáskulcs és 17 amit mutat az ASSYST,tehát hamarosan kiderül,h működik-e a leírt gombnyomáskombináció'.

1-es karbantartásra mondtak nekem 120-130 e nettós számlát (ebből szerintük 50 e nettó az automataváltó olaj'cseréje, hmmmmmmm )
Szal, biztosan nem megyek vele márkaszervízbe.........
Előzmény: Peták-taxi (376)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.18 0 0 378
Pontosan melyik változat? Az én V220-as 112 cdi autómban egyenként le-felhajtható mindegyik ülés és kivehetőek valamint megforgathatóak.
Előzmény: meznyul (372)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.18 0 0 377
A -hópihe- a klimakapcsoló, a -hullám- a kiegészítő fűtés, az alsó a maradékhő befújás leállított motornál. Ha bekapcsolod a kieg. fűtést hideg járó motornál és elindul, akkor olyan hangot ad ki, mint egy hőlégfúvó. Ha csend van, akkor hibás. Többnyire az izzitógyertyája (10 ezer) vagy a keringető szivattyúja (26 ezer) szokott meghalni. Akkor sem indul el ha kevés az üzemanyag a tankban vagy gyenge az akksi, illetve ha a víz meleg. Olvass vissza korábban részletesen írtam erről és arról hogyan lehet átalakítani állófűtéssé. Vagy Dodi54 vagy Peták-taxi nick név alatt.
Előzmény: kazj (367)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.18 0 0 376
A 258-ban már írtam erről és a 316-ban is leírták, hogyan kell.
Előzmény: niko.g (375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!