Sziasztok ! Szia Peták-taxi ,bocs ,de erröl még nem hallottam ,s sajnos segíteni sem tudok problémádban. Tetszik a sok segítséged amit másoknak írsz . Nagyon dicséretes a segítő készséged ! Hát nem is tudom hogy mikor volt miko r utoljára írtam hozzászólást! Most viszont nekem is akadt gondom , az izzító jel kialszik beindul az autó rendesen jár a motor , DE AZ IZZITÓ JEL VISSZA KIGYULAD , pár perc mulva eltünik ..Szerintem az izzito gyertya valamelyike nem müködik rendessen ,bár ez csak az én ötletem !!!! Tud -e valaki valamit erre írni ???? Illetve 900 km kibir-e egyfolytába , még Jövöhéten haza nem indulok és meg nem nézetem ??? Idegesít ,hogy hazaérek-e vele ?? Válaszotokat előre is köszönöm !!! Csokiszem
Most nekem volna szükségem segítségre. A hátulján a szintszabályzós futómű (légrugó) nem akar emelkedni, de a kompresszor zümmög. belül villog a visszajelző, majd világít folyamatosan. A kezelési szerint ha rányomok, akkor újból próbálkozik és utánna ugyanaz. Hová nyúljak azon kívűl, hogy kiolvastatom a computert? Mire számíthatok, ha valaki már járt így? Megköszönöm előre is...
De, két keresztfejes csavarnak kéne benne lenni, de azok előtt van két műanyag patent, amit nem tudok kivenni. Szétbarmolni nem akarom, azt hittem aki már kiszedte tud rá valami trükköt.
99-es, 112CDI-hez szeretném a szakértők segízségét kérni!
Pár hete jelentkezett a tünet. Az ETS és az ABS visszajelzők az indítást követően sem alszanak el. Jelentkezett-e már valakinél hasonló tünet, és mi a megoldás?
Más. Hogyan tudom a központi műszer egységet (Km óra) kiszerelni.
Köszönöm a figyelmeztetést, nem ismertem a pontos cserefolyamatot....... Mint írtam az olaj ára sztem nem veszélyes 1800 Ft / liter..... Átbeszélem majd a szerelővel......
A 342-ben már írtam erről. Az olaj a drága nem a munkadíj. A szűrőcsere az drága mulatság, mert a váltót le-fel és középen van a szűrő. Csak olyannal cseréltesd a váltóolajat aki ért hozzá, mert nem mindegy hogyan csinálja. Nem csak leengedem és feltöltöm...
Ebbe a váltóba MB 236,5 előírású váltóolaj kell,(az MB szervíz szerint). Ennek az ára Q8 AUTO 15 ( ATF) 1800 Ft / liter.Nekem ebből 8-9 liter kell = 16200 Ft Talán a szűrő is kijön 3800 Ft-ból. Ez kb bruttó 20.000 Ft + munkadíj max.Brutto 25,000 Ft (ÁFÁS) A szervíz Brutto 62500 Ft-jával szemben.......
Tudom valamiből üzemeltetni kell a CÉGet is......+az F1-et is....
Melyik Merci topikban, mert néztem néhányat, de nem találtam a váltóolaj témát (az elmúlt napokban legalábbis' nem )
Köszönöm,és remélem ez a 639-es (2005-ös) Vitonál is működik :)
Most éppen: kisóra ' +1 db villáskulcs és 17 amit mutat az ASSYST,tehát hamarosan kiderül,h működik-e a leírt gombnyomáskombináció'.
1-es karbantartásra mondtak nekem 120-130 e nettós számlát (ebből szerintük 50 e nettó az automataváltó olaj'cseréje, hmmmmmmm ) Szal, biztosan nem megyek vele márkaszervízbe.........
A -hópihe- a klimakapcsoló, a -hullám- a kiegészítő fűtés, az alsó a maradékhő befújás leállított motornál. Ha bekapcsolod a kieg. fűtést hideg járó motornál és elindul, akkor olyan hangot ad ki, mint egy hőlégfúvó. Ha csend van, akkor hibás. Többnyire az izzitógyertyája (10 ezer) vagy a keringető szivattyúja (26 ezer) szokott meghalni. Akkor sem indul el ha kevés az üzemanyag a tankban vagy gyenge az akksi, illetve ha a víz meleg. Olvass vissza korábban részletesen írtam erről és arról hogyan lehet átalakítani állófűtéssé. Vagy Dodi54 vagy Peták-taxi nick név alatt.