[Budáról Pestre] "hogy lekanyarodik a Népfürdő utcába vezető kerékpárútról a kereszteződésbe. Főleg, ha a kerékpáros sem ad általában irányjelzést, hogy lekanyarodik a Népfürdő utcába vezető kerékpárútról a kereszteződésbe"
Egy ugye az Árpád híd északi kerékpáros sávjának a vége. Ha nem a Népfürdő felé gurulunk le, akkor a kerékpáros elméletileg megy tovább egyenesen. Legalábbis ezt mindig úgy tekintettem, hogy én balra kanyarodok, ha pedig a zebrás rész mellett megyek tovább, az az egyenes.
Bár a Google Maps-ot megnézve ez jobbkanyarnak néz ki, de általában úgy gurul le mindenki, hogy szépen íven megy és gyakorlatilag egyenesen gurul át a zebrával kombinált átkelőn. Tehát elvileg nem kellene irányt jeleznie, főleg, hogy az autósnak ki is van rakva a macisajt alá a kiegészítő "kerékpárút halad át" tábla.
Ellenkezőleg, én néha pont azzal szoktam segíteni a hídra kanyarodó autósokat, hogy kirakom balra a kezemet, mivel én a Népfürdő utca felé gurulok tovább, rám ne várjanak.
Miért csak néha: 20-25-tel lehet jönni a kanyar miatt. Fékezős, enyhén lejtő kanyar.
Sajnos egyszerre kell fékezni és kanyarodni és a folytatódó út sem túl széles, főleg ha jön valaki szembe.
Lehet, hogy béna vagyok, de ezt egy kézzel (a másikkal kellene jelezni) nem mindig tudom biztonsággal végrehajtani.
170 kilosan milyen kerékpárt vegyek ? az ilyen mélyvázasokból is lehet van olyan ami elbírna? férfi vagyok 40 éves és városi használatra kéne. A segítséget elöre is köszönöm üdv: Balázs
Az első kép a buszmegálló felől készült, a második pedig a baleset helyszínére merőlegesen, a híd közepéről. A fekete kocsit egyszer bal oldalról látod, egyszer meg szemből.
Megnéztem a 24.hu cikkét, de a fotók mintha két külön balesetről készültek volna, az egyik fotón a híd felé menő oldalon fekszik a bicikli, a másik oldalon a Váci út felől érkező oldalon dolgoznak a mentősök...
Tudom, hogy ott a tábla, és nem figyel az autós, de azért a sporttársak is lehetnek picit életképesebbek.
Ha a hídról jövök, akkor egyrészt jobb kéz ki, másrészt előtte finom fékezés, pontosan azért van ilyen cikk-cakkban vezetve a kerékpárút és az átvezetés a híd felől, hogy ne egyből tökön-paszulyon át érkezz meg a közútra. Az érkezők felé szemkontaktus keresése, és olyan sebesség tartása, amiről meg tudsz állni, ha valaki jön és nagyon nem akar észrevenni. Szóval értem én, hogy elsőbbség, de a kikényszerítése nem éri meg ezt a rizikót, amivel jár.
Ha Pestről mész Buda felé, akkor a Népfürdő utca felé jobbra lekanyarodók számára egy buszmegálló takar ki, ha Budáról jössz Pest felé, akkor meg a sokszor jó 30-cal beeső kerékpárost nehéz észrevenni, mielőtt a Népfürdő utcából kanyarodik fel az ember a hídra. Főleg, ha a kerékpáros sem ad általában irányjelzést, hogy lekanyarodik a Népfürdő utcába vezető kerékpárútról a kereszteződésbe, aztán meg is van a gond. Persze, az autósokat sem kell félteni, mert ha nem látnak gyalogost, akkor le se szarják, hogy más is közlekedhet arra...
Túl van aggódva ez a téma a TÜV- meg mindféle szarral. Ezek a cuccok a nemzetközi piacon vannak, ugyanúgy mint a vonóhorog. Találkoztál már olyan vonóhoroggal ami nem volt jó? Az alábbi termékekről meg az alábbi a véleményem úgy, hogy 45 éven keresztül végigkempingeztem európát sátras utánfutóval, biciklitartóval.
Egyik oldalon én is azt mondom, hogy átpattintom és kész, de tényleg lehet nem tudja a rendőr, hogy mi az aktuális álláspont és most már át lehet tenni.
Sziasztok! Mik a tapasztalatok vonóhorogra szerelhető kerékpár szállítóval kapcsolatban? Mennyire csesztetik a rendőrök ha átteszem rá a hátsó rendszámomat? Cserélhetek-e rajta lámpákat? Van-e valami papírja ezeknek, kell-e lennie? Köszönöm.
Én úgy emlékszem, hogy egy héttel előtte, de lehet, hogy rosszul.
A Duna Maraton benne van a túranaplómban, július 7-8. A teliholdas nincs. De biztosan emlékszem, hogy az ott szerzett tapasztalat alapján mentem fel ülve a HHH-ra.
jó volt, integettünk is Fenyőgyöngyénél, amit nem láttál mint kiderült. sajnos futva nem tudtam hozni dinnyét, pedig az időjárás és a dinnyeszezon is stimmelt :)
Egyébként ott a lyuk a csomagtartórögzítőlemez alatt középen, oda kellene tenned, de nem fogsz találni értelmeset, mert a sárvédő és a gumi jó nagy, így a hosszú benyúlású 90mm-es esetleg elérheti, de ordenáré lesz és a fékereje se sok a túl rövid erőkar miatt.
Minden Cruiserre kontrafék való, úgy az igazi.
Ha mégis kézifékesre akarod akkor a shimano féle görgősfék lehetne alternatíva és akkor már egy N3-as vagy N7-es agyváltós verzióban.
A dátum miatt ez egy jó közelítés, az első telihódas egy-két nappal volt a verseny előtt, erre határozottan emlékszem, és amúgy is az rémlik, 2001-ben indultunk.
Elején gombfoci nyilatkozik, mellette orby. A végén is van csapatban jópár sárga, de azok pólónak tűnnek, nem meznek, szóval nem innen voltak. Ami nagyon durva, hogy a Hegyimazsolák meze azóta sem változott semmit. Minden más egyesületi mez, ami ebben a 2001-es videóban feltűnik, már rég a múlt homályába vész, de a visegrádi csapatot a mai napig felismered ebben a mezben. :-)
Vhol fent kering a neten Kaposvári Petya videója (egyébként ennek is ő volt az egyik operatőre) a következő évről, abban én is vágókép vagyok (ujjatlan, home made "topikmezben"). A 2001-esnek érdekessége, hogy itt még Péter Attila volt a szpíker, akit aztán sokan a triatlon- és futóversenyekkel "kötöttek össze", itt még nem drága jó Ádámunk volt a Hang.
A júliusi Duna maraton körül volt az első teleholdas. A 2001-es verseny július 7-8 hétvégére esett Én akkoriban kezdtem éppen újra kerékpározni, már egy éve volt meg az országúti bringám. 2001 év végén vettem egy MTB-t és a december 30-i teleholdason már ott voltam. 2002-ban már MTB versenyekre járogattam, hála a Kerékpáros topik inspirációjának.