Gondolom gondos volt az elozo gazdi ... legalabbis ha nem volt 300Ft-ja 30cm 5mm-es benzincsore. Ez a vacak szeret idovel a rejtett vegen elrepedni es leugrani a helyerol, ami az utasoldali hengersor tuzfal feloli vegen talalhato szuszogo. Kovesd a ket egymasbameno vastagabb csovet, ahova az megy ott lesz a vekonynak a helye mellette. Igy nez ki ki- es szetszedve:
Ellenorizd, hogy a luk ne legyen eltomodve. Amugy a cso hianyaban nagyobb esellyel rugja le a szelepfedeltomitest pl. Ledugozva azert van mert anelkul meg falsot sziv es szar lesz az alapjarat meg nyomhatja a cheklampat is.
Még off autóm van, de 1 hét múlva valószínű elcserélem egy omegára. Az lenne a kérdésem, hogy mik a gyengepontjai az omegának, mit kell vásárláskor okvetlen megnézni rajta.
Ez egy 1996-os 2.0 16 os benzin/gázos fullos. A gáz Landirenso Omegas hengerenkénti injektoros.
A 4 bol 3 a karter szuszogoja(a 2 nagy a pillango elott, a vekony utana - gondolon ez a vak), a negyedik a karbon kaniszter (benzingoz csapda - van magyar neve??)
Opel FarbtabelleDer Farbcode steht bis Baujahr 97 auf der Plakette vom Schlossträger und ab 97 auf der Plakette der B-Säule.
Der Farbcode besteht immer aus einem Kennbuchstaben:
E = kunstharz oder wasserbasislack (je nach produktionsort bis 12/93) Y = einschichtlackierung ab 94 Z = zweischichtlackierung (z.b. metalliklacke) ab 94
Kép alapján a tiéd ugyanolyan színű, mint az enyém:
Meg amit mutattál a leendő donorról, az is ilyen szerintem, múltkor Kisp-vel elemeztük a classicgrün és a dzsungelgrün közti különbséget, szerintem most egyformák vagyunk.
Tavaly voltam kénytelen váltógombot cserélni. Az eredeti szétfoszlott, nem csak a felülete, az egész gomb. A felhúzógyűrű is repedt volt már, darabok szakadtak le róla, így azt is leszedtem. Nem annyira meglepő a dolog, 400e+ km van a gépben (X20XEV). Most egy ilyen gomb van:
az én váltógombomról is lefoszlott a bőr.csak kérdés hogy meg tudják csinálni olyanra ahogy a gyári kinéz,vagyis a tetején nincs bőr ott a fokozatkiosztás van jelölve.
Lenne erről az autóról két ajtó, de nem tudom eldönteni, hogy megegyezik-e a színe! Azt tudom, hogy volt az Omegának egy világosabb-türkiz zöld-kék gyári színe, de azt nem, hogy volt-e a kettő között más árnyalat gyáriban! Kértem még fotókat az embertől, mert irdatlan messze van, nem mennék hiába, ha lehet!
M3 kifelé, Szentmihályira jobbra fordul a lámpánál! Elsők vagyunk a zöldnél, a kölyök elindul (fiam vezetett), fordul jobbra, irdatlan fékcsikorgás, de mire odanéztem, már bennünk is volt egy Fiat Scudo. Kb. 70-80-al ereszkedett saját bevallása szerint, csak a piros lámpát hagyta kicsit figyelmen kívül! Csak akkor fékezett, amikor kifordultunk elé... Az autót arréb tette kb 1 méternyit, de érdekes módon tök biztonságban érezte magát mindenki, senkinek nem villant be, hogy úristen, mi lesz velünk!(utólagos elmondás szerint. Asszony is ott volt velünk)
A képen látható két ajtón kívül a köszöb, a fenéklemez, a B oszlop sérült. A vállamnál nem tudom bedugni a kezem az ülés és az oszlop közé...
Nekem hátul manuális ablakemelős volt gyárilag, bontós barátomtól szereztem elektromos szerkezetet és kábelköteget, átépítettem mind a két ajtót összesen kb. 3 óra alatt szétszedéssel összerakással együtt. Nem nagy cucc.