Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diagnet Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145723

99%-os ember nincs. Még ha magadnak csinálod se megy.

Jó is lenne, ha csak évente 2,5 nap nem lenne kedvünk dolgozni vagy követnénk el hibákat...

 

50% feletti egyének nem mennek már el alkalmazotti jogviszonyba kétkezi munkára.

Az 50 alattiakat pedig felelős munkakörben csak megfelelő HR és munkafelügyeleti háttér biztosítása mellett lehet dolgoztatni.

Ezért van a multiknál műszak/szerviz vezető.

 

Előzmény: novothauto (145716)
Maki1971 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145722

Udv!

 

Golf 1.5 Diesel 1979-es. Mennyi a realis (nem lehuzos) munkadija egy futoradiator cserenek Bp-en? 

Kisa Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145721

Gány, de lényegretörő, és ha ezt "követeli ki" az ügyfél magának, akkor ez van. :)

 

 

 

Előzmény: cam aro (145719)
cam aro Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145720

nem a kritikaval van a problema.  (lasd lejebb :DD) 

es nem is a te elvarasodal. 

az a tied. nekem ahoz semmi kozom. 

ugyhogy nem sertodsz. :) 

 

egyszeruen csak ugy jonnek le - nekem-  ezek a hosszutavu 'probaidok' mintha melos lehuzas lenne. 

3 honap egy betanitott melosra is tobb mint eleg.. te viszont kepzett szakembert keresel. 

 

szvsz fene tudja, -en - maskent csinalnam. 

legyel szakember, legyen 3 honap probaido. az alatt  kevesebb a fizu.

DE. az boritekba megy, ES ha jo vagy.. visszakapod. (vagy majd ev vegen, addig meg deposit hohóó )  

 

 

lehet csak en latom rosszul. 

 

Ha milliós nagyságrendű károkat adsz össze fejben egy év alatt, lehet,

hogy kritikusabb leszel.""

 

nam akarok hulyeseget mondani, de szerintem a hozzaertest egy felulet elokeszitsbol, szerszam hasznaltbol, muhelyrendbol. es stb.. egy het alatt lelehet szurni. 

 

Tibor. a te dolgod. 

nem belemagyarazni akartam. 

bocsi., 

==========================

Előzmény: novothauto (145718)
cam aro Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145719

07" C vectra. Z19DT. 250e -km kornyeken. 

friss vezszijjal. 

 

10-bol 9 nem indul, CKP/CRK hibakat dobal nagy csorompolesel.  

uzanyomas van. 

szkopra fel, nincs szinkronban. 

ugyfel beidez, kozol tenyallast, DMF- hibara IS figyelmet felhiv. 

tiprodas, vajudas. jajajaj. 

de ha ez, de ha az, de ha .. de ez biztos, , de az biztos ?! 

na eriggye. vezerles nincs jelen.. azt muszaly. 

jo, de tobbet ne,, es az legyen biztos. 

peeersze.  

 

vezerlest bont, szerel.

 http://indafoto.hu/cam_aro/image/23291357-68e4d4b6/471853 

, kozben feltunik CP1H radialis tengely logas -csak - szijiranyban..

juhe.  fokozodunk.

 

osszerak.

es .... nem.

mar 10-bol 5 az indulasi arany.. de hat az ugyse jo.  

hat bacsi, ez igy nem fizet, DMF-et meg nem fog csereltetni.. .

ingyen viszont nem dogozunk ... 

karbid maro elougrik.. tokom se szarozik, ugyis mindegy. 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/23291359-4c475662/471853

 

kapott sacc 12x1 cm varratot, azt gyogyulja ossze..

auto pocre indul, DMF sem zorog . (mééég )

..a nyeles csapagya mondjuk szol mint a p*csa, de az eddig is volt csak nem lehetett hallani dmf-tol. 

 

 

...aszem ilyen egy igazi sikersztori... :DD 

(esetleg ha valaki ganynak gondolja, akkor igaza van. 

...csereben viszont olcso. :P)

======================

 

 

 

 

 

 

 

novothauto Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145718

Ez a Te szempontod, de volt már nálam olyan, aki elsőre jónak tűnt,

utána meg nem. Egyébként teljesen mindegy, ha valaki nem jól dolgozik,

bármikor el lehet küldeni.

 

Ha milliós nagyságrendű károkat adsz össze fejben egy év alatt, lehet,

hogy kritikusabb leszel.

 

 

Előzmény: cam aro (145717)
cam aro Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145717

nem kotozkodok, de miert kell egy 99%-os embernek 3 honap probaido ? 

 

itt is volt par allasajanlat..

azzal kezdi ket honap probaido . 

miert ? 

ket nap alatt latod hogyan dolgozom. 

egy het alatt a muhely rendbe is berazodok.. 

akkor ? 

hat, itt ket honap. 

oke, viszlat. 

Előzmény: novothauto (145716)
novothauto Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145716

Bocs, ha off:

 

Korszerű gépjárműmotorok szerelésében nagy tapasztalattal rendelkező,

precíz autószerelőt keresek.

 

Feladat, a fent említett mechanikai munkák elvégzése.

 

Bér próbaidő (3 hó) után netto 200 e ft.

Van: szabadság, kávé, néha süti.

Nincs: herevere, kimagyarázás.

Nem 100 %-os embert keresek, elég a 99.

 

Emailem publikus.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145715

Köszönöm mindenkinek,azt hiszem sikerült.  Karmantyú fel -cső kihúz kicsit és folyt is az olaj. először kifolyattam a régi fekete löttyöt, majd megszívattam kicsit, na erre levegős lett, utána ismét hagytam folyni ekkor elzártam,kipróbáltam, de a pedál beesett szinte. Újra szét, de most már fecskendővel szilikoncsővel belenyomtam a cuccot, és így lett a jó.

 

THX! :-)

Előzmény: cam aro (145701)
lapar Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145714

"Hümmm, kicsit, mintha?  :-P"

 

Na, ettől félek (az utolsó mondat)

Különben is, nem föttög, kihagy :-)

Előzmény: 409 (145685)
maghulo Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145713

Az mx5-nél évjárat, motorkód, vagy mi lehet még kritikus a kasztnin kívül? A sperrek nem mennek szét?

Előzmény: combi27 (145665)
409 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145712

 

  Erre azért ne vegyél mérget. Hiába a katalógus, ha az autóban nem az van mint ami a papíron.

Előzmény: Törölt nick (145706)
409 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145711

"..hanem hogy az bajonett zaras legtelenito a betapon van, es nem vegponton.."

 

 

Van ilyen sok más típuson is, akár németen is. Nincs ezzel tulképpen baj, ha tudod, hogy hogyan kell légteleníteni. A hagyományos módon persze nem megy, ebbe bele kell nyomni a fékfolyadékot.

Szerintem sokkal nagyobb baromság a központi hidraulikus kinyomó, ami a kuplung rezonanciája miatt előbb-utóbb "szeret" levegőt beszívni a karmantyúnál.

Előzmény: cam aro (145704)
mica-r Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145710

Ez túlzott elvárás lenne a Renaulttól...

Előzmény: Törölt nick (145708)
gesszti Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145709

Van ilyen progi a renaultnak is, de spec kuplungnál az is 3 cikkszámot hoz.

Előzmény: Törölt nick (145708)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145708

Hát igen igazatok van szétszedés után már világosabb,de: nem hiszem el,hogy nincs egy olyan program a renaultnak, a Laguna 2-re mint pl a FIAT ePER program, ahol robbantott rajz alapján gyári számra tudok keresni...

gesszti Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145707

Még az öreg róka, renaultra specializálódott szerelők is úgy csinálják, hogy szétszedik, megnézik milyen van benne, és utána rendelnek. (vagy mindegyik fajtából egyet, és a maradékot visszaviszik)

Előzmény: Törölt nick (145679)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.30 0 0 145706

Keress valakit, akinek van Infotech hozzaferese (pl. markakereskedes), alvazszam alapjan egyertelmu lesz.

http://www.infotech.renault.com/fo/accueil.action

 

Előzmény: Törölt nick (145679)
diagnet Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145705

Ha az óra rosszalkodik, akkor a BCM és ECU letárolja  a "nincs kommunikáció az IPC-vel" hibakódot.

Előzmény: Hyuing-II (145693)
cam aro Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145704

a vw nagyobbat tevedet.. ..aszongyak... 

...hat nem tom. 

 

sztem még csigast nem lattak az ámerikánusok.. :)) 

 

(nem a csavar hiany a baj, hanem hogy az bajonett zaras legtelenito a betapon van, es nem vegponton )

=======================================

 

Előzmény: Törölt nick (145703)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145703

Köszi...megértettem végre a dolgot, csak azt tudom mondani hülye volt aki kitalálta...ezt a szart. Miért nem csavaros...na mindegy megpróbálom v.hogy összehozni.Köszönöm mindenkinek!!

Előzmény: cam aro (145701)
cam aro Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145702

Előzmény: cam aro (145701)
cam aro Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145701

gumisapkat leveszed. 

piros karikas klippet felhuzod egy kattra,

csovet vissza huzod egy kattra.

(ugyel ra, mert nem tori el a muanyag csatlakozot , mondjuk nyakban a masik klippnel. )

... kivan nyitva a legtelenito. 

 

ez igy cumis, szokasos csigas teknics.

vagy sikerul, vagy nem.

tehat  nem art hozza egy legtelenito keszulek. 

ha nincs, akkor egy fecsivel a csocson keresztul huzd/nyomd meg, hatha alapon. 

 

kell hozza valami figyelmeztetes is. 

ez a rendszer roppant szar. (betapon van a legtelenito. )  

tehat keszulj fel ra, hogy megfelelo szerszam nelkul esetleg xarabb lesz mint volt. 

===============

 

 

Előzmény: Törölt nick (145699)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145700

Amúgy igen kettő biztosító van.

Előzmény: technikman (145681)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145699

Köszi a válaszokat. Sajnos nem poén a kérdés a légtelenítésre, mert bár van rajta valami az nem csavar csak egy műanyag sapkás szelep. Nyomom a képeket..

Előzmény: technikman (145681)
409 Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145698

 Igen.

Előzmény: Hyuing-II (145689)
Alkapánó Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145697

Na ja. :)

 

A szivattyú termelheti?

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (145695)
cam aro Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145696

hat akkor,.. az a legjobb, hogy.... 

 

sok szerencset. :) 

Előzmény: Hyuing-II (145693)
cam aro Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145695

csak olvasni tudok! 

 

Az üzemanyag visszavezetés egy része a tankba, egy része pedig az üa.szűrőbe megy vissza.

Szerintem a szűrőben feltorlódik, s ez okozza a gondot.""

Előzmény: Alkapánó (145694)
Alkapánó Creative Commons License 2015.09.29 0 0 145694

Kannáztatom!

 

Lásd a második képen!

Előzmény: cam aro (145692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!