Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146134

szerintem nem a terheles oli meg a dmf-et, de leginkabb az alapjarat., no es a sofor. 

------------

 

googli szerint van hozza, de tuning ceg arulja, gondolom az arazasa is ahoz igazodik. 

 

http://ttvracing.com/product/bmw-m57-330d-single-mass/

Előzmény: mados (146130)
mica-r Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146133

Gyakorlatilag már kiveszőfélben van. A modern fékrendszerek mellett nem kell.

Előzmény: jakuza80 (146132)
jakuza80 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146132

B már régen volt, idén meg csak motorból vuzsgáztam, ott meg nincs ilyen. :)

Sosem volt még ültetett autóm, csak édekességképpen kérdeztem! Akit eddig kérdeztem ültetett autós tulajt, mindenki kiröhögött...

Előzmény: Centi the real (146129)
Rihi11 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146131

Üdv urak!

 

  Mennyire kompatibilissek egymással a szélesávú lambdaszondák?

tudom hogy van piros és kék vezérszálas, de azon kivűl?

 

köszönöm.

mados Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146130

Uraim!

 

'98-as BMW 530 Döbbenet 183 Le lánykorában. Létezik hozzá fix lendkerékre átalakító szett ? Nem driftelni szeretnék,csak vontatni,egy ilyen motorral szerelt autóval. Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Centi the real Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146129

:-))  Ez a B kategóriában is benne van....

 

Az ültetésnél ezt is be kéne állítani, bár én az egész ültetéses históriát  - kivéve a versenysportot - száműzném.....

Előzmény: jakuza80 (146127)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146128

Gyûjtök még és beszállok valami megkíméltebb 2.7 crd-be szerintem.  Úgy tudom a 3.1nek a váltója is szeret tönkremenni, a 2.7nek meg a váltója is merci.

Előzmény: 409 (146126)
jakuza80 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146127

OK! Megvizsgáltatom rendesen a szerkezetet! Köszi!

 

Este kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és akkor eszembe jutott valami. Lehet nagy ökörség, akkor előre is bocs..

Pár éve, mikor csináltam a C jogsit, tanultunk olyat, hogy a dinamikus fékerő szabályzó annak függyvényében változtatja a fékerőt, ahogy változik  a terhelés. Ha magpakoljuk a csomagtartót, akkor több fékerőt ad hátra.

Ha ez így igaz, akkor az ültetett autókkal mi a helyzet?

Előzmény: cam aro (146122)
409 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146126

Repedés vizsgálni kell. (pl. penetrálós repedésvizsgáló)

Előzmény: _smasszer_ (146125)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146125

Ez hogyan mérhetõ?

Előzmény: 409 (146121)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146124

Köszi, azt hiszem meggyõztél. Van egy W126om OM617tel az orrában, az is traktor de nem az elromlós fajta...

Előzmény: Kisa (146120)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146123

Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat fényszóró témában.

 

cam aro Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146122

nem az emlekeidrol volt szo.. hanem a hibakodok felre ertelmezeserol. 

 

ja,  jobb hatso szenzor hiba..akkor csere., fottoges spray otezer. 

aztan meg jon a pingvin effekt. 

hat me' mer' nem jo ?.. ha' itt irja bele a hibaba a komputer. . 

 

ja bzmg.. 

mer' csak nem szenzor hibat ir.. hanem szenzor aramkort. :)

 =========================

Előzmény: jakuza80 (146098)
409 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146121

"elfolyt belőle a víz, megforrt és hengerfejes lett."

 

Biztos vagy benne, hogy nem repedt meg egy hengerhüvely sem?  (7-8 éve kicsivel 1millió fölött volt hozzá egy garnitúra)

Előzmény: _smasszer_ (146116)
Kisa Creative Commons License 2015.10.20 0 0 146120

Hát, igen. Igazi ősmotor, pont úgy is néz ki. Osztott hengerfej, ne vicceljünk már, se nem hajómotor, se nem bányagép...

Nagy nehéz vasdarab, rossz anyagból.

Tipikusan elfáradnak benne a hengerfejek, hiába újítják fel egyszerűen kilágyul az alu. Belenyomódik a tűzkarika, a hengerfej csavarok alatti acél alátétek szintén benyomódnak, repesztik a kis felfekvő felületet.

Már összerakni is egy kihívás, egyszerűen nem lehet jól lehúzni a hengerfejet...

(eddig kettővel volt dolgom komolyabban, mindkettőnél ez volt, 2.4D, 2.5D)

Semmilyen olaj, víz, cooler cső nincs integrálva az autóba, berakták ezt a koloncot, és mindent összekötöttek gumicsővel, ami miatt ez is egy drótmalac, mindenhol csak cső, bilincs keresztbe-kasba.

Így aztán mindig folyik belőlük valami, jó esetben csak olaj szivárog, de évek alatt eleszi a gumicsöveket.

Szélmalomharc életben tartani.

Tudom sokan esküszenek az ilyen technikára, van pár szakmabeli, aki ráállt ezek javítására, ők bátran ajánlják. Én nem.

 

Előzmény: _smasszer_ (146116)
cam aro Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146119

..nem akartam! :D 

Előzmény: henger fej (146118)
henger fej Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146118

Köszi.:-)

 

Nem merted beírni ékezet nélkül.:-))

Előzmény: cam aro (146115)
cam aro Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146117

de visszaterve olajal toltott kipuff rendszerre...

 

szivesen hallgatok jobb megoldast. 

az autopalyas kiegetes nem jatszik.. 100 meterre csokkent latotavolsagert itt rogtonitelo birosag jar. 

(nem is beszelve a beegett olajrol ) 

a csere sok esetben az auto ertekenek a fele. 

 

tehat akkor hogyan ? 

 

(jelzem, ez a vizes habos feltoltes eddig korul 70-80%-os fust csokkenest hozott.

ha korrozio miegyeb a felhozott vadpont , akkor mi ujsag a kondenz vizzel ?

ha hoterheles.. akkor nem azt kell elkepzelni hogy a forro motorba beoncsuk a hideg habot.  :)

 

a padlo tisztitas sem igy mukodik, ez csak elo aztat.. aztan jon a karcher kefe/vakum talicska. 

=========================================

Előzmény: cam aro (146115)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146116

Mesélj kérlek :) mitől olyan rosszak? azt tudom, hogy a digók gyártották, de azt hallottam, hogy ez egy detroit diesel licensze. miért szidja ezeket mindenki? elfolyt belőle a víz, megforrt és hengerfejes lett. víz nélkül jó eséllyel előfordul ilyesmi.

Előzmény: Kisa (146114)
cam aro Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146115

 

 

hasonlot talaltam. 

ilyen kis propik vannak a szorofejben.

+ kap levegot is a buvarcso megfurastol. 

habágyú. :D

 

(sprayos karpit tisztito hogyan muxik ? )

 

 

 

Előzmény: henger fej (146110)
Kisa Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146114

Ezt, és a többi VM motort is nagyon messziről kerülöm :) Sok jót nem tudnék róla mondani...

Előzmény: _smasszer_ (146109)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146113

170 ezerért van hozzá csupasz motor, felújított hengerfejekkel, de semmi sallang nincs rajta, még a csúcsok sem.

azt a váltóhibásat már nagyon megbontották, meg a szín sem stimmel. 

Előzmény: henger fej (146111)
mica-r Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146112

Nehéz pontosan behatárolni. 

Van a HaHu-n egy váltóhibás, vedd meg azt és akkor évekig elvagy a maradékkal. 

(ritka és öreg autót nem biztos hogy érdemes venni)

Előzmény: _smasszer_ (146109)
henger fej Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146111

Megnézném, hogy mennyiért van motor hozzá.

Előzmény: _smasszer_ (146109)
henger fej Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146110

Van képed róla?

 

Koszos a padlóm.:-)

Előzmény: cam aro (146108)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146109

Sziasztok, 

 

mivel a Jeep fórumok döglöttek, ide írok. Miket tudtok elmondani a 3.1 turbodieselről? Venni akarok. 2001-es évjáratú grand cherokee. Egy hölgy használta, elfolyt a víz (az autóé:-), nem figyelte a hőfokmérőt, és amikor már gőzölt, félreállt, utána csak tréler. Osztott hengerfejes a motor, lebontották blokkig, 5ből 4 hengerfej repedt. Minden sallang kosárban a csomiban. 

 

Kérdések:

1. egyáltalán érdemes belevágni? Erről a motorról mi a tapasztalat?

2. nagyságrendileg milyen összegből jönnek ki a következő munkák: 

nyomáspróbázás, hegesztés, síkba munkálás, szelepfészek marás, szelepek becsiszolása, új szelepszárszimeringek, porlasztócsúcsok beállítása, hengerfejek összeszerelése, tömítéskészlet, összeszerelés, vezérlés és adagoló beállítás?

cam aro Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146108

levett cooler csovel kell kiporgetni. 

 

a masik az a puffcso..itt nem lehet ilyenel kozutra menni.

ezert..  

 

also pontokon szoktam megfurni kipuff rendszert... ha kicsopogott akkor facsavar, vagy co potty.

de meg ez is keves..

igy van egy 15 kilos poroltom megszelepelve. 

furmanyos szerkezet, cso vegen csap, csap vegen szorofej, szorofej vegen 6 pici kis propeller felelos a hab kepzesert. 

ez is keves, igy buvarcsovet fent megfurtam 1mm lukal. kapjon mar egy kis fals levegot is..

aztan kap bele 1/4 hideg zsiroldot, 3/4-ed csapvizet, 8 bar kompresszort. 

borotva hab jon ki belole.. :)) 

na ezt szoktam turbo utan csobe dugni.. kap ebbol 4-5 litert. (habban ez korul 20 liter +. ) 

igy a nagyja olaj -  eges nelkul -  az elso par komolyabb gaz utan az emulzioval egyutt tavozik. 

innen mar csak egy feloras szaritas jon autopalyan. 

 

ja, barbar. 

tudom. :) 

 

(a padlot is ezzel mosom.. :)

 

Előzmény: henger fej (146105)
novothauto Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146107

Ha tényleg fplyik a turbó, az lehet túl magas olajnyomàs is.

Tartósan 5 bar fölöt elengednek. Mindenképpen mérj turbó

belépő olajnyomàst, mert ha itt magas, màshol nincs.

Előzmény: technikman (146099)
Dorka 57 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146106

30 fok az eltérés a két rendszer között, teljesen mindegy H4 vagy H7.

Lehet szórakozni vele, de a tükör vagy az üveg még mindig más.

Soha nem lesz jó igazán. 

 

Előzmény: lacipécs (146092)
henger fej Creative Commons License 2015.10.19 0 0 146105

"Interkúler tiszta..."

 

Nagyon vigyáznék rá, nehogy szétpörögjön.

 

 

Előzmény: technikman (146099)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!