Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2010.02.26 0 0 418

ÉN nme venném ki a légrugókat tuti.

 

Ez olyan mintha mindent ami elromlik kidobnál a kocsiból.

Vannak olcsó bontók,csak ki kell fogni.

 

Előzmény: Peták-taxi (417)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 417
Maximálisan egyetértek a kolléga ezen mondatával:

 

-Egyszer ha rendbe rakod nagyon tuti auto lesz.

HA erre még van pénzed az autovásárláson kivül akkor vágj bele.-

 

Olvasd vissza a topicot figyelmesen és rájössz arra, hogy mindenki szereti csak ezzel is vannak problémák.

Előzmény: PowerZ (391)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 416
Én részemről tanácsolom, ha nem követed el azt a hibát melyet annak idején sokunk. Ragaszkodjál saját költségeden(10-15 ezer) komputeres hibakiolvasáshoz és teljes állapotfelméréshez egy álltalad kijelölt szervízben. Ha belemegy az eladó akkor jó vételt csinálhatsz, ha nem és hablatyol, akkor keress másik autót... Kereskedővel ugyanígy állj hozzá!!! Ne tévesszen meg a látványos csiri-biri kiglancolt vito. Állapotfelmérés a te álltalad kijelölt szervízben (természetesen ezt te fizeted és vagy bebukod vagy jól jössz ki ebből) utánna lehet alkudni nagyon sok százezret néha... Ha három autónál bebukok 50 ezret erre és nem kifizetek utólagosan 500 ezret felujításra akkor azt hiszem érezhető az anyagi megtakarítás!!!
Előzmény: nyb1111 (390)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.25 0 0 415

Szívemből szóltál.

 

Én megvettem a magamét és költöttem rá rendesen. Ha a megvételkor hozzáértő fogta volna a kezemet , akkor fél millát nem verek rá utólag. Sok autóm volt és besétáltam a csapdába... Bár saját költségemen kértem volna egy diagnosztikát az autóra...

Előzmény: PowerZ (391)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.25 0 0 414

Ez még hirtelen kikivánkozott belőlem tanulságul amatőröknek: Egy nagy bevásárlóközpontnál hagytam a Vitómat és kijövet nem működött a jobb első és a jobb oldali toloajtó zárja. Szorultak és a kulcs berakása után szinte lifegtek. Irány a Mercedes (kecskeméti) Papashoz: tolóajtó zárszerkezet javítás és csere kb.: 200.000.-Ft. Irány a bontóba ürömre. Kilincs ha törne 2500 Ft. utánna irány egy aranykezű kecskeméti kulcskirályhoz aki zárbetét csere illetve utánna ledugóztattam a zárhengerek utasoldali oldalát záranként nem sokért. Mostantól csak ablaktörés után lehet bejutni az autómba, de sivít a riasztó. Mint tudjuk, ha egy autót elakarnak lopni, akkor abban lehet bármilyen védelmi rendszer ---ELVISZIK akár PITT-BULLAL együtt is...

 

Vigyázzatok a Vítótokra: akár üzlet, vagy családi autó.....

Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.25 0 0 413

Bocs, de most én néztem kútba. A V220-as 112 Cdi változatom gyárilag szintszabályzós hátsó légrugóval szerelt.

 

Ezzel van most gondom. Az autómatikus szintszabályzós hátsó futómű reagált minden súlyváltozásra és kompenzálta rögtön a kompresszor eddig, de most csak villog a piros a műszerfalon.

 

Most halott és leült a segge, ezzel kínlódok hétfőig.

Bontóból többnyire kaphatóak motyók, de bizonytalan.

 

Ennek ellenére a reklámot félretéve az ürömi beszereli és ha nem gút akkor nyente pagare.

Előzmény: PowerZ (409)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.25 0 0 412

Szép estét!

 

Ma ismét tanultam és spóroltam egy kis pénzt. Előzmény a V220-as vitom mostanában nem fújta fel a hátulját. Lustaságból és gazdasági megfontolásból irány a legközelebbi Bosch szervíz hibakiolvasásra, gondoltam utánna alkatrészbeszerzés és javítás a bevállt profi szerelőmnél aki nagyon elfoglalt és messze van tőlem. Alapállásból szeretném elmondani, hogy autót én csak fényezőnél hagytam kényszerből a munkafázisok miatt. Mivel nekem munkaeszköz én mindíg kiseggelem a javítási időt és nézem is, hogy mit és miért csinálnak. Nos a közeli Bosch szervíz rádugta a csatit nehezen a gépre és közölte nincs elektromos hibaüzenet. Ajánlották, hogy nekiállnak és átnézik alulról a mechanikai részeket. Mindeszt 3500+ Áfáért és bizonytalan meddig tart. Úgy tünt még ilyent nem csinált ez a hivatalos Bosch szervíz és ötletel. Átfutott rajtam, hogy órákig szarakodnak és kifizetek egy rahedli pénzt, utánna szétszedve otthagyhatom és mehetek alkatrész uán. Ezek után is bizonytalan minden... Végre elértem a korábban emlegetett villanyászt, aki séróból felsorolta a lehetséges hibát és a rendszer ellenőrzésének módját. Első ülés ki-relé és kompresszor ellenörzés-jobb hátul szintszabályzó ellenőrzés-légrugók szintén-vezérlőszelep kontrol és sorolhatnám...Ha valamit rosszul jegyeztem meg sorry a szakiktól. Azt mondta egy nap alatt megcsinálja garantáltan, ha a hibák alapján kellő alkatrészeket én rögtön odahozatom. Ezt már összegszerüsíthetjük is: a javítás költsége lett volna durván 8x2500 ft. az alkatrészeké pedig a csillagos ég.

A javaslata alapján, hogy ki a légrugó és be a spirálrugó a költség lecsökkent 40 ezer ft.-be komplett munkadíjjal. Ez bontott alkatrésszel. Ezt ha új rugóval és tányérszettel oldottam volna meg, akkor 2 rugó 34 ezer, tányérszett 20 ezer, munkadíj 10 ezer. Nálam valószínűleg a kompresszor szállt el ami újonnan 100 felett van, de még utánna jöhetne a felújítókészlet, szintszabályzó vagy a légrugó. Én korábban jártam így egy opel omegával és a spirálrugó közé kapható egy magyar szabadalom utólagos szabályozható légrugó a XVI. kerben (ha valakit érdekel előkeresem) ami kb. 16 ezer ft.-volt pár éve. Ja és az előzmények csattanója: a Bosch partnerszevíz 1.5 órát méregette az autóm szintszabályzója milyen hibát ír ki. Mint korábban írtam semmit. A PROFI pedig telefonon keresztűl mondta, hogy a szintszabályzásra semmit nem ad ki a gyakorlatában.

Bocs ha túl hosszú voltam, de az amatőrök tanulhatnak más kárán...

Ennek ellenére én imádom, pedig hajtottam bőregértől lexusik és 3000 mitsubitsi gt-t, de  egyterű családi vagy üzleti autónak szerintem ár-érték arányban jó, természetesen használtan mivel újra nem volna pénzem...

Előzmény: csokiszem (405)
csokiszem Creative Commons License 2010.02.25 0 0 411

Sziasztok még egyszer !! Powez -nek üzenem Nem levegös !
Véleményem szerint 2000-res évjáratú Vitó 1 600 000- max 1 900 000-ig érheti meg ,de mivel 2 személkyeset kresel igy olcsobban is találsz de ne feledd azok kaptak is eleget , " normális " minimális dbszámban lehetséges, és olyat kifogni nemegyszerű feladat fog lenni megtalálni !!!!!!!!
Előzmény: 1.9mechaTDI (406)
csokiszem Creative Commons License 2010.02.25 0 0 410



Sziasztok !! Köszönöm mindenkinek a válaszát . Minden lehetséges valószinüleg a számítógépre csatlakozva többet fogunk tudni !!!! Ma elértem szerelömet ő is ezeket a variáciokat mondta , kihangsúlyozta a szgép kifogja írni mi okozza ezt az egészet !!! valószinüleg az izzitó gyertya a hunyó mert kb. 60Ezer km van benne..... , de én a relét is gyanitom , de kifog derülni . Beindulásnál kb 1-2 percig egyenetlenül jár a motor addig amig ujra kinem alszik a vissza jelző spirál jel . Hát igen ez azért is rossz mert ameddig nem izzik át rendesen az izzitó gyertya addig ropssz az égetés a hengerben ,és addig rongálja a katalizátort, tudtommal!!!Bár nemtudom ez mennyire van igy ????Ha izzitó gyertya lesz a hunyó mind anégyet cserélem az tuti (meg így logikus is szerintem !!! Köszönet még egyszer és mindenkinek kívánok meghibásodás mentes autózást minimum 2-5 évig mátol !!! Sziasztok Üdv. Csokiszem
Előzmény: PowerZ (408)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.25 0 0 409

Én sajna nem találkoztam még ilyennel.

 

A mi 124-sünk oil megy, a vito levegős?

 

Előzmény: Peták-taxi (404)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.25 0 0 408

Az összes merci igy jelzi ha izzitógyertya hiba van.

Tudomásom szerint!

Ha beindul nem jár egy kicsit egyenletlenül?

Előzmény: csokiszem (405)
szkz Creative Commons License 2010.02.25 0 0 407

Szia Csokiszem!

A Vitoval még nem jelentkezett ilyen tünetem, de a dízel AUDI-nál már volt. Az izzítórelé volt hibás, beragadt. Csere!

Remélem ez segít!

Üdv. szkz

Előzmény: csokiszem (405)
1.9mechaTDI Creative Commons License 2010.02.25 0 0 406
ha reggel beindul, akkor irany haza egy talpon :) szokott lenni olyan h utoizzitás, nem tudom h a merci visszajelzi-e, tipus idegen vagyok :)


többiek

mi a realis ara egy 2 személyes, 2000es evjaratu 112 cdi-nek?

Előzmény: csokiszem (405)
csokiszem Creative Commons License 2010.02.24 0 0 405



Sziasztok ! Szia Peták-taxi ,bocs ,de erröl még nem hallottam ,s sajnos segíteni sem tudok problémádban. Tetszik a sok segítséged amit másoknak írsz . Nagyon dicséretes a segítő készséged !
Hát nem is tudom hogy mikor volt miko r utoljára írtam hozzászólást!
Most viszont nekem is akadt gondom , az izzító jel kialszik beindul az autó rendesen jár a motor , DE AZ IZZITÓ JEL VISSZA KIGYULAD , pár perc mulva eltünik ..Szerintem az izzito gyertya valamelyike nem müködik rendessen ,bár ez csak az én ötletem !!!! Tud -e valaki valamit erre írni ???? Illetve 900 km kibir-e egyfolytába , még Jövöhéten haza nem indulok és meg nem nézetem ??? Idegesít ,hogy hazaérek-e vele ?? Válaszotokat előre is köszönöm !!! Csokiszem
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 404

Kedves Vitósok!

 

Most nekem volna szükségem segítségre. A hátulján a szintszabályzós futómű (légrugó) nem akar emelkedni, de a kompresszor zümmög. belül villog a visszajelző, majd világít folyamatosan. A kezelési szerint ha rányomok, akkor újból próbálkozik és utánna ugyanaz. Hová nyúljak azon kívűl, hogy kiolvastatom a computert? Mire számíthatok, ha valaki már járt így? Megköszönöm előre is...

Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 403
Hívjál fel és elmondom részletesen... számom a honlapomon...
Előzmény: kazj (383)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 402
Pici csavarhúzóval kiveheted a 2 takaródugót! 2 csavar és már jön is ki...
Előzmény: szkz (400)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.24 0 0 401
Pedig az csak takaró,tuti ki lehet imátkozni.
Előzmény: szkz (400)
szkz Creative Commons License 2010.02.23 0 0 400
De, két keresztfejes csavarnak kéne benne lenni, de azok előtt van két műanyag patent, amit nem tudok kivenni. Szétbarmolni nem akarom, azt hittem aki már kiszedte tud rá valami trükköt. 
Előzmény: PowerZ (398)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 399
Nekem a hátsó kerekeknél szokott szétjönni a csati,de már összeszigszalagoztam.
Előzmény: szkz (397)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 398

Rég csináltam,nem emlékszem. Meg nem is ültem benne pár napja.

 

A müszerfal felett nincs két csillag csavarhúzós csavar?

Nem az fogja be a műszerfalat?

szkz Creative Commons License 2010.02.23 0 0 397

Köszönöm a gyors választ, ha száraz idő lesz holnap akkor megnézem!

Km óra kiszereléssel kapcsolatban nincs tipped?

szkz

Előzmény: PowerZ (395)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 396

Nem tudom én nem járok szervizbe.

 

Magyar mentalitás.

Előzmény: nyb1111 (394)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.23 0 0 395
ABS hibára a gyanum h lecsúszott valameik érintkező a keréknél.
Előzmény: szkz (392)
nyb1111 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 394
Miért gondolod, hogy a magyar VITO-k mind lestrapéltak? Olyan drága a szervíz?
Előzmény: PowerZ (391)
nyb1111 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 393
Köszi az észrevételt, megpróbálok jó állapotú autót beszerezni.
szkz Creative Commons License 2010.02.22 0 0 392

Sziasztok!

99-es, 112CDI-hez szeretném a szakértők segízségét kérni!

Pár hete jelentkezett a tünet. Az ETS és az ABS visszajelzők az indítást követően sem alszanak el. Jelentkezett-e már valakinél hasonló tünet, és mi a megoldás?

Más. Hogyan tudom a központi műszer egységet (Km óra) kiszerelni.

Előre is köszi a segítséget!

szkz

PowerZ Creative Commons License 2010.02.22 0 0 391

A magyarországon ment autok mind széthajtottak,elhanyagoltak.

Ezt a Mercedes nem hálálja meg.

 

Egyszer ha rendbe rakod nagyon tuti auto lesz.

HA erre még van pénzed az autovásárláson kivül akkor vágj bele.

 

Előzmény: nyb1111 (390)
nyb1111 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 390

Üdv mindenkinek!

Szeretnék venne egy VITO-t 112 CDI-t 2003 évjáratút. Már ki is néztem.

De annyi negatív hozzászólás volt és annyi hibajelenség, hogy elbizonylalanodtam, pedig az autó nagyon tetszik.

Nem tanácsoljátok ezt a típust?

 

niko.g Creative Commons License 2010.02.22 0 0 389
Megkérdeztem Őket (Váltódoktor) náluk 48.500 Ft brutto a komplett olajcsere.

köszönöm a címet,az is 14 e forint megtakarítás....az MB-hez képest.
Előzmény: Peták-taxi (382)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!