Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410875

Nem csuklós Bz. Btzx vezérlőkocsi. Egyik végén van vezetőfülke és nincs benne motor. Összesen 5 ilyen van.

Előzmény: YCbCr (410874)
YCbCr Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410874

A csuklós Bz-t ne keverjük ide :)
Avagy cseh/szlovák alapokon nyugodna tán?

Előzmény: r1232 (410871)
aruzsi Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410873

No, az már régen itt van! Ebben fényévekkel előrébb vagyunk a nyugatnál.

Előzmény: martinaxe7 (410872)
martinaxe7 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410872
r1232 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410871

ha már 35 év alatt senki sem volt képes keresztülverni a döntéshozóknak Bzmot vezérlőkocsi ötletét, amivel már kismillió körbejárást megspórolhattak volna.

 

Van Bz vezérlőkocsi.

Előzmény: M63 010 (410864)
paca664 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410870

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=112947787&t=9115539

 

A hőfelvétel csökkentése végett festik fehérre.

Előzmény: lepeshiba_boy (410868)
division by zero Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410869

Nem lehet, hogy a hőtágulás csökkentésére? A fehér felület kevésbé melegszik fel.

Előzmény: lepeshiba_boy (410868)
lepeshiba_boy Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410868

Idén nyáron Firencéből vonatoztam a Viareggio-i vonalon Montecatini Termebe, ahol több tíz kilométeren keresztül ilyen fehérre volt festve a sín:

 

indafoto.hu/lepeshibaboy/image/21639689-e016f9a1/

 

Mi  a magyarázat erre ? Korrozióvédelem vagy valami más?

 

Egyéb képek itt:

 

http://indafoto.hu/lepeshibaboy/olaszorszag

 

egy Párizs-Nantes utazásé pedig itt:

 

http://indafoto.hu/lepeshibaboy/franciaorszag

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410867
A Jenbacher több tucat dolgot jelent ( egy gyár termékeit)
Előzmény: schlumbergerrrr (410863)
M63 010 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410866

Mármint Jenbacher...

Előzmény: M63 010 (410864)
C50 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 410865

 Ajánlom trizs77 topiktársnak:

 

https://www.antikvarium.hu/book.php?ID=578624&oldal=bongeszo&utm_source=ertesito_email&utm_medium=e-mail&utm_campaign=ertesito_konyv

M63 010 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410864

Nem ártana pár darab, ha már 35 év alatt senki sem volt képes keresztülverni a döntéshozóknak Bzmot vezérlőkocsi ötletét, amivel már kismillió körbejárást megspórolhattak volna.

 

Ha egy forgalmasabb vicin napi 10 pár Bzmot-szerelvény  (nem Anakonda) jár, akkor az egy évben 3650 menet, azaz 7300 körbejárás. Tíz év alatt 73 ezer, 20 év alatt 146 ezer, 25 év alatt meg 182500 körbejárás. Így az egész hálózaton a 25 év alatt tízmilliós nagyságrendű körbejárás jön ki, eltekintve az Anakondáktól és a szólómenetektől.

Előzmény: Lovrin (410862)
schlumbergerrrr Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410863

A Jenbacher az olyan, mint a Jaegermaister? ;-) Hogy ajándékba jár... :-)

Előzmény: Lovrin (410862)
Lovrin Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410862

Végre valami jó ötlet. Igazán adhatnák az osztrákok csomagban, ajándék Jenbacherrel.

Előzmény: Snake-Mojzi (410860)
DJ. Bakter Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410861

Ez jó lenne, ezek (szerintem) talán minden hazai gyors, sebes, személyvonati kocsifajtát vernek.

Ha másban nem, akkor futásjóságban mindenképpen. Tárcsafékes, halk, 160-as (bár ez nekünk tökmindegy).

 

Nem lehetünk telhetetlenek, de ebből nem 54 kellene, hanem 254 :)))

(54-ből a Start kiállít majd 6 db 6 kocsis szerelvényt (a többi lesz a bánya és a 'tartalék'), a végállomásokon 2 órás fordulóidővel, ez összesen egy vonal távolsági gyorsvonataira elég lehet)

Előzmény: Snake-Mojzi (410860)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410860

Jönnek a labancok?

 

Használt személykocsikat vásárolna a MÁV-START a hírek szerint. Az „alanyok” pedig ezúttal nem Németországban, hanem Ausztriában keresendők. Az ÖBB-nél ugyanis jelentős mennyiségű „Lange Schlierenwagen” várja vevőjét és ezekre a magyar személyszállító vasúttársaság csapott le.

 

http://www.regionalbahn.hu/2014/08/mav-start-inlandswagen.html

Rangun Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410859

Jó lenne látni nálunk is 6 részes Flirteket, és a vasút is rugalmasabban tudná követni az utazási igényeket.

Előzmény: padorjan (410858)
padorjan Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410858

Volt már példa utólagos hosszabbításra: az STA követte el.

Előzmény: Rangun (410857)
Rangun Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410857

Ja, a nemakarásnak nyögés a vége.

Előzmény: paca664 (410856)
paca664 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410856

Rosszul gondolod, mindkettőt.

Előzmény: Rangun (410854)
paca664 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410855

Szerinted a Nosztalgiánál mi számít fontos kérdésnek, ha ez nem?

Előzmény: trizs77 (410662)
Rangun Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410854

Gondolom utólag is lehetne hosszabbítani a motorvonatokat, ha rendelnének még hozzá kocsikat, gondolom ehhez közbeszerzés sem kellene, mivel más nem gyárt Flirt kocsikat.

Előzmény: r1232 (410850)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410853

Ha azt írná, hogy a "Hozzászólás nem tartalmaz információt", még talán... Bár te sem mindig kötözködsz. :)

Előzmény: Vendégsín (410845)
r1232 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410852

Egyébként úgy tudom, az új flörtöket a 70-71-re rendelték,

 

Rosszul tudod. Oda is. + a 2, 30, 40, 120. Valamint az ETCS miatt a tervek szerint nagy számban dolgoznának a 30a-n. Az eddigi nyilatkozatok alapján ott is állnának forgalomba először a pirosak átcsoportosításával, ha csak azóta ez nem változott.

Előzmény: nagypapi (410849)
r1232 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410851

Nálam két bővítmény okozta a gondot, de nem kellett törölni az előzményeket, csak engedélyezni őket...

Előzmény: smith (410846)
r1232 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410850

A 4 részes vonatok teljesítménye, legalábbis nálunk, korlátozva van. Így van még teljesítménytartalék. Hat részesből tényleg kevés példány épült, de 5 részesből már több.

Előzmény: paca664 (410835)
nagypapi Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410849

"Elvonatkoztatva az engedélyezéstől, ha most hatrészesek is jönnének, mindenki azon prüszkölne - joggal - hogy elvárosba lassú, máshova meg a kapacitása fölösleges."

 

Már ott tartana a magyar vasút, hogy az utasok azért prüszkölnek, mert nem megfelelő a gyorsulás. :-)

Egyébként úgy tudom, az új flörtöket a 70-71-re rendelték, gondolom elsősorban a hernyók kiváltására. Az ezeken vagy a bhv-kon (70-es vonal) szocializálódott jónépet nem elsősorban az zavarja, ha nem megfelelő a gyorsulás (bár szerintem egy hatrészes flirt is simán legyorsulná egy hernyót vagy egy szilis ingát), hanem az, hogy ha nem csatolnak össze 2 négyrészest, akkor a reggeli és esti csúcsban errefelé tömegnyomor lesz. És még az, hogy a 71-es az átépítés után is vmax 80-as lesz.

Előzmény: paca664 (410835)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410848

"Az jó, csak itt mi 6/14-ről vagy 8/14-ről beszélnénk."

 

 

Eddig 6 részesről volt szó,nem a tengelyek számáról.Ha minden igaz,3 fajta tengelyszámmal is képesek gyártani motorvonatot.

Előzmény: paca664 (410839)
Rangun Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410847

A határidő azért volt rövid, mert későn döntöttek, lehetett volna 2 évvel korábban is meghozni ugyanezt a döntést.

Előzmény: r1232 (410834)
smith Creative Commons License 2014.08.26 0 0 410846

Előzmények törlése után FF restart és menni fog.

Előzmény: Vendégsín (410845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!