Alkatrészeket szeretnék rendelni. A családban van még egy Citroen is. Régebben a ServiceBox oldalon szoktam megnézni a gyári cikkszámát az alkatrésznek, hogy jó-e az autóhoz, de ha jól látom most fizetős lett. Nem mondom, hogy szemétség, ha kell egy szolgáltatás akkor kifizetem, de az egy óra kevés, az egy napos előfizetés meg autónként 15€, az több, mint 10e Ft lenne egy napra a 2 autóhoz csak azért, hogy leellenőrizzek pár nyomorult cikkszámot. Ez azért irreális!!! Van valakinek ötlete, hol tudnám megnézni, van valami alternatíva, esetleg letölthető program, amit használhatnék legalább a 307-hez? Köszi.
Több éves autójavítási tapasztalattal abból a hibás feltételezésből indultam ki, hogy bemék' a gyári szervízbe és a kezembe adják. A sok pampogás után ne sírjanak, megveszem a 300 Ft-os tömítést náluk tízszeres áron, járjanak ők is jól:-) De nem.
A klub oldaloról meg van a doksi de nagyon köszönöm a korrekt linket!
Mire kell a csavar ?
(most laptopon vagyok és nem tudom megnyitni a DOCX file-t.
Köszi a segitséget,megtaláltam az eszmefuttatást. Okosabb nem lettem.Viszont eszembe jutott, hogy kb egyéve amikor megvettük a gépet még működött a kannácska, ahogy kell. Vagy az 5w40-es olaj nem jó neki?
Kérsz 21x2,5- ös O gyűrűt 2-öt, aztán csavar boltban 5x20-as hatlapfejű csavart és anyát hozzá (2*). Aztán kicseréled. Ha nincs benne minden csavar, akkor pótlod.
A fűtőradiátorhoz keresek tömítőgyűrűt, de eddig nem jártam szerencsével.
Próbáltam PUG szervízben -nem szállítható már, csőcsonkkal sem.
Kersetem alkatrészesnél, ajánlotta a Bárdit.
A Bárdi nem találja, gyári cikkszám alapján sem, csak komplett radiátorral tudnak adni tizenvalahány ezerért.
Esetleg valakinek van valami ötlete, (PUG alkatrész kereskedés Budapesten), vagy személyes tapasztalata, hol találok ilyen tömítő gyűrűt, két darabot ?
Azt írtad, hogy három hete vetted. Ha magánszemélytől vetted, akkor is felelősséggel tartozik a vásárláskori rejtett, vagy pláne az elhallgatott hibáért.
Nyugodtan követelheted az "eredeti állapot visszaállítását". Egy ügyvédet keressél meg, de előtte beszélj az eladóval.
Ha jól emlékszem használt autónál is 3, vagy 6 hónap idő áll rendelkezésre.
A lényeg mindig az, hogy a jármű vásárlásakor a hiba fennálljon és a vásárló ne legyen tájékoztatva, illetve ne legyen elvárható, hogy azonnal észlelje. Más szóval nem annak tudatában vásárolja meg az autót, hogy ez a hiba benne van.
Hát úgy néz ki hogy jó lett, a négyes henger, amelyik hol ment hol nem, annak a porlassztó csatija lazult, nem érintkezett, a szervízben kábelbinderrel rögzítették, meg persze légtömegmérőt cseréltek, azóta megy kop-kop-kop.... 300 Euró volt....
-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat
-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(