Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alkapánó Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145614

Cam Aro!

 

Ma délután vettem vékony pvc csőveket és leellenőriztem.

 

 

Mindegyik injektor résolaj kivezetésén megjelenik időről időre egy kis buborék. Nem egyszerre, de hasonló intenzitással.

 

Mivel egyébként jól indul és jól húz, így a szivattyú levegősödése állhat fenn...

 

 

Előzmény: cam aro (145601)
szeekelymarci Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145613

Szép estét!

 

Volvo v40 1.9td D4192T2 vezérlést raknám össze,Ha tudnátok meghúzási nyomatékot a vezérműtengely-kerékhez,ill. a vezetőgörgőkhöz, azt megköszönném!

fourwheels Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145612

2010- töl cr van,azért a 2.0 elkél bele mert az 1.6 az gyatrán mozgatja! 

Előzmény: őrel (145611)
őrel Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145611

urak,

 

egy régi ügyfelem, 2-3 éves, diesel, kombi skoda superb-t akar venni,

 

milyen motorost javasoltok?

 

 

 

(pd tdi motorokkal meddig gyártották?)

FeZ_ Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145610

Nekem egy nem új,  de nem is öreg neves lengéscsillapító kopogott. (miközben nem folyt és csillapított rendesen) 

 

 

Előzmény: Törölt nick (145608)
Alkapánó Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145609

Köszi a tanácsot!

Előzmény: cam aro (145601)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.22 0 0 145608

Üdv Urak, nemrég cserélt új, de noname lengéscsillapító csinálhat olyat, hogy kopog rossz úton? Az összes gömbfej, szilent jó, már nem tudok másra tippelni.

Köszi

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145607

Fogj egy meroadaptert es dugd be a biztositotablaba a motorvezerlo biztositekanak helyere, meg egy lakatfogot az akkusarura. Hagyd elaludni (ajtok/csomagtarto maradjanak nyitva), es fel ora mulva hasonlitsd ossze a ket aramfelvetelt. Ha a lakatfogon tobbet mersz, mint a tablan, akkor a motorvezerlo nem egyedul szipkazza az akkut, valaki nem hagyja elaludni. Innentol mar "csak" annyi a dolgod, hogy a tablan egyenkent kimered a fogyasztokat elalvas utan, hosszadalmas turelemjatek lesz (ha van egy masodik adaptered es multimetered, az nem hatrany).

Nem gyari tartozekok, komfortelektronika, karosszeriaelektronika, hajtaslanc vezerloi, en kb ebben a sorrendben haladnek.

De ha szerencsed van, akad itt valaki, akinek volt ilyen problemaja ezzel a modellel, es tud tippet adni, mire merj ra...

 

 

Előzmény: cella8 (145603)
cam aro Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145606

most nezem, otos szeriat irtal. 

na, annal is. :) 

Előzmény: cam aro (145605)
cam aro Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145605

csak tipp. 

futes motor kontroll moduljarol huzd le a csatit. 

e46 szerianal 95% az a bibi. 

Előzmény: cella8 (145603)
FeZ_ Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145604

A kipufogócső tágítóból mindegyik vacak, meg kell melegíteni a csövet lánggal ahhoz hogy működjenek. :-(

 

A Lincos-os menetjavítóból egy készletet használtam már többször olajleeresztő csavarmenet javítására, eddig mindegyik jó lett. (kop-kop)

De ez csak egy vélemény / tapasztalat, lehet, hogy más is hozzá tud tenni valamit majd. :-)

 

 

Előzmény: patopal (145602)
cella8 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145603

segítséget szeretnék kérni.

BMW 520I 2004 évjáratú 2.2 benzines.

Hiba valamiért lemerül az akku.

hibakód nincs csak annyi hogy akku feszültség alacsony.

 

Ma addig jutottam hogy valamiért a motor ecu nem kapcsol le, állandóan feszültség alatt vannak az érzékelők és a beavatkozók.

Pedig diag szerint és valóság szerint is a központi kormányoszloptól megkapja a jelet hogy gyújtás le van véve.

patopal Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145602

Érdeklődöm, használ itt valaki kínai menetjavítót?   Konkrétan lincosos amit kinéztem azt írják heli-coil típusú.

 

Azt már tudom, hogy a  kipuffanócsőtágítójuk csak macskát dobálni jó, de a remény hal meg utoljára....

cam aro Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145601

szakaszold ki a resolaj csoveket is. 

ha egy injektortol jon a bubi, akkor ott a hiba.

 

ha az osszestol, akkor valoszinu a meghajto kerek mogotti szimm/csapagy/ enged.

 

 

Előzmény: Alkapánó (145600)
Alkapánó Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145600

Hi!

 

Kia 2.9 CRDI (Delphi)

Levegő kerül az üzemanyagrendszerbe.

Méghozzá a résolaj visszavezetésben látjuk a buborék gyöngyöket.

...miközben a nagynyomásút külön kannából tápláltuk.

 

Ha megáll, majd alaposan légtelenítek ezután egyébként hibátlanul indul, jár és húz.

 

Injektor hiba is lehet??

 

Esetleg a nagynyomású pumpába kerül levegő (főtengely tömítés, vagy a szívó részénél...)??

 

 

Quattroman Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145599

A defenziv vezetes lenyege pont az,.....

 

kösz hogy elmagyaráztad, még csak 41 éve csinálom, időnként hivatásszerűen is.

Előzmény: Törölt nick (145597)
Paco155 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145598

"vesztes lehetsz egy 70 eves tatával szemben.

(aki kokemeny monoton jarmu kezelessel figyet hany mindenre )"

 

Erről beszélek.

Előzmény: cam aro (145588)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145597

A defenziv vezetes lenyege pont az, hogy az ilyen manovereket elkerulod ill. megelozod azzal, hogy pl. megfelelo sebesseget valasztasz, betartod a kovetesi tavolsagot es szamitasz ra, hogy masok hulyeseget csinalnak.

Ha valaki minden masodik utcasarkon nyelgazzal kanyarodik, es naponta ketszer annyit kenyszerul fekezni, mint masok ugyanazon az utvonalon, az baromira nem kozlekedik defenziven. Az ilyen manoverek gyakorisaga/helye es a vezetesi stilus kozott kozvetlen osszefugges van, mint ahogy egy fekbetet vagy gumigarnitura elettartama is sokat elarul arrol, hogy hogyan vezet valaki.

Ijesztoen pontos profilt keszitenek rolad, pont ez a dilemma lenyege - hogy megeri-e penzert cserebe betekintest nyujtani nekik az eleted egy szeletebe.

Előzmény: Quattroman (145590)
cam aro Creative Commons License 2015.09.21 0 0 145596

en haraptam tul hamar. 

en is elnezest kerek. :/

 

 

csinalj par kepet. 

valoszinu a reteszek estek ki.. mas nem tud ha csak kapcsolo szekrenyt bontottad. 

Előzmény: jeepy (145594)
jeepy Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145595

Valahogy így néz ki:

 

 

 

Előzmény: jeepy (145594)
jeepy Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145594

Elnézést, de fogalmam sincs mi a közelebbi beazonosítása.

Csak azt látom az oldalán hogy gaz. 

Nem terep váltó szerintem. Öntött vas.

Az oldalán levő kapcsoló fedelet szedtem le a két léptető villával. más fedél nincs rajta.

 Az egyik sebességbe kapcsolja a másik a hátra menetet adja.

Ezután csúszott szét a tengely, (rajta egy csapágy van) és akkor hallottam hogy valami kiesett.

Marha nagy vas szekrény közt van,mindkét tengely oldalon ékszíjtárcsákkal. Nehéz volt mozgatni.

Sajnos nem csináltam fotót még.

 

 

 

Előzmény: cam aro (145592)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145593

par hete a vectraval 800+ milest kuzdottem vegig 2 nap alatt,  egy idoszakos map hibaval.

 

na most nem mondom azt, hogy 80 loero hirtelen gyorsulast tud okozni.. de mikor ecu tap helyre all 2.5e f/m kornyeken egy 2.0 td-n.. az hirtelen 40 loero plusz. 

nem tom mit szolt volna ehez a tracker.. de valoszinu tobb honapomba kerult volna vissza allitani a statisztikat. :)) 

===================

Előzmény: Quattroman (145590)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145592

gaz valtoban van valto, es van terepvalto. (ugyanitt gazban is par fele. :) 

ugyanott szamos tengely/fedel bennuk. 

tehat ennyibol meg a kavezacc is tobb infot ad. 

 

 

amire viszont tippelek,..  a ket kis henger kapcsan,..

 hogy a lepteto tengelyek reteszeloi estek ki. 

meg lesz az. 

csak panik helyett elobb nezd korbe. 

 

ugyanakkor lehet bunkonak tunok,.. vallalom. 

ez a kerdes viszont vallalhatatlan. :/ toled /

==========================

Előzmény: jeepy (145591)
jeepy Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145591

Sziasztok!

 

Segítsetek lécci!

 

Gaz váltó, egy esztergán van rajta.

 

Leszedtem a fedelet és kicsúszott a tengely.

Majd 2db kis henger ( retesz ) esett ki valahonnan.

Azoknak a helyét keresem.

 

Nagyon köszönöm!

Quattroman Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145590

a hirtelen gyorsítás és a kormány elrántása is tartozhat defenzív vezetéshez

Előzmény: Törölt nick (145587)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145589

figyet > fittyet <  lesz az inkabb. 

Előzmény: cam aro (145588)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145588

avagy mennyire figyeled a forgalmi kornyezeted. 

 

ha ezt csak ezen adatok alapjan nezik, es nem tudjak,.. - es nem tudjak - a forgalmi szituaciot, siman 

vesztes lehetsz egy 70 eves tatával szemben.

(aki kokemeny monoton jarmu kezelessel figyet hany mindenre ) 

 

szvsz SK velemeny alapjan a jarmu mozgasabol levont biztositos ertekitelet abszolute fals lehet. 

amikor nem. az a gyorshajtas. 

szvsz szerintem csak arra jo. 

Előzmény: Törölt nick (145587)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145587

Dehogynem. Az, hogy milyen gyakran gyorsitasz hirtelen, rantod el a kormanyt, vagy kell hirtelen fekezned, szorosan osszefugg azzal, hogy mennyire vezetsz defenziven.

Előzmény: Paco155 (145585)
kormi07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145586

Fogsz 50 kg ócskavasat, elviszed a legközelebbi gyűjtőtelepre, ingyen lemérik a kocsidat 2x, + keresel 1000 forintot.

Előzmény: H__G (145561)
Paco155 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145585

Tudom, hogy mi az és hogy mit gyűjt.  Viszont továbbra is tartom, hogy nem lehet ezekből megállapítani egy vezető veszélyességi értékét csak nagyon extrém esetben.

Mellette pedig ott vannak azok a sofőrök, akik ezen adatok alapján biztonságosnak tekinthetők viszont koccanások és sérülések tucatjait okozzák.

Előzmény: Dorka 57 (145579)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!