Óvatosan :D meg tényleg csak jóidős autónak volt használva, és garázsban állt.
MX-5 is jó választás lehet, vannak típushibái, főleg a rohadó karosszéria.. ami jó állapotú, sztem nem biztos hogy kapható 1 misi alatt.. (igaz ez a SAAB 9-3-as cabriokra is, plusz ugye ott is ott a sok típushiba)
Keress rá az autonavigator.hu -n , volt vele teszt, meg vételi tanácsadó is...
Ha nem garázsban állna akkor valami keménytetős lenne jó választás
Kiváncsi leszek, hogy mekkorát szól ez a VW balhé, ha nem elég nagyot akkor talán még előkapnak néhány kártyát a pakliból valakik, újabb EU-s konszernek lesznek érintettek tavaszig.
Mondjuk a részvények zuhannak, mint a kő, annak ellenére, hogy ez az egész cirkusz a vásárlókat sem érdekli.
Csalásnak túlzás... Valamelyik túlbuzgó illetékes így majdnem 10 év után eljutott odáig, hogy felfedte az edc17 motorvezérlés képességeinek egy részét...
De mivel se a vezetők se a média nem tudja lekommunikálni(fogalmuk sincs hogy működik), ezért inkább csendes bukta van.
Az a durva, hogy 10 évig elhitték, hogy egy ~170Le/350Nm TD motor 120g/km Co és szinte 0 nox és korom kibocsátás mellett üzemel :)
EOBD teszt alatt valóban...
" de a tobbi jarmu jobban regeneral ?"
Jobban.
A vw dpf rendszere köztudottan gyenge minőségű és alulméretezett. Állandó beszállítói hibákkal küzdenek.
Megjapja a kormot a haldokló EGR miatt plusz egy kis olajsár és már vége is.
Nem olvastam nagyon utána, mert egyrészt nem is érdekel, főleg mert nagy lufinak tartom én is.
Mindenki cselez, csak, hazudik, ki így ki úgy, egy egyébként szerintem zseniális módon "csaló" VW most megbukott, vagy inkább elgáncsolták.
Mindig is trükköztek, csak máshogy. Egyszerően nem mehet az úgy, hogy egy EU-s előírás pár évente lefelezi az ilyen-olyan kibocsájtási értékeket.
VW kényelmes megoldást választott, átverte a mérést, aztán mehet minden. A többiek máshogy verik át, talán nem ilyen pofátlan módon. Az, hogy erről minden EU-s autógyártó tudott az szinte biztos, legfeljebb nem alkalmazták. Most meg mindenki jajjistenemkedik.
Álszent szar ez az egész, színház, de attól még sokan belebuknak.
kizartnak tartom hogy a vw ne tudta volna azt az eloirast hozni, amit az audi, bmw, merci tud.
ennyire nem loghat ki a sorbol.
szvsz vagy egy jol fejfujt lufi/tamadas ez vw ellen, ..vagy minden gyarto erintett.
ugyanakkor kivancsi lennek a csalas mikentjere is, / mert arrol nem sok szo esik / egy stabil monoblock dpf systemel szerelt motoron.
..a legtobb forced dpf regen.-re beeso auto a vw nalunk.. bar lehet ez csak a nagy szamok torvenye, de a tobbi jarmu jobban regeneral ?.. vagy még kevesbe erzekeny ??...ketlem.
jo.
akkor nem dpf korom, hanem nox.
a 2 literes cr bmw 160 pacival alacsonyabb egeshot termel, mint u.a. vw-ben ?
Köszi a választ! Am nem tudom hogy elírás-e (Totalcar cikk). "Qute nevű mikroautó, amely lehetetlenül könnyű, 400 kilogramm üresen, és egy csupán 216 köbcentis, egyhengeres, négyszelepes, háromgyertyás motor hajtja. A motor teljesítménye 13,5 lóerő 5500-as fordulatszám mellett, a csúcsnyomatéka pedig 19,6 Nm 4000-nél"
Aztán bepötyögtem googleba és találtam még valami régi francia gyártmányt 3 henger-9 gyertya.
Amit én gondolok erről, szerintem csak marketing duma az egész, a repcsiket kivéve, ahol a redundancia miatt teljesen érthető. Ott a nagy hengerűrtartalom és a nagy égéstér felületek, térfogatok miatt is indoklolt lehet(ett).
A jobb égés, nagyon leegyszerűsített megfogalmazás, és nem is feltétlen igaz. Két gyertya miatt az égéstér két pontjáról indul el a lángfront, így csökkentve a gyulladási késedelmet... elméletileg.
Gyakorlatban ez sokkal több összetevős dolog.
A három gyertyás megoldásról nem hallottam, remélem marad hely még a szelepeknek is :)
Miért van az hogy egy hengerbe több gyertyát tesznek? Mi ennek az előnye? Aszem alfának van twinsparkja a jobb égés miatt, 2 gyertya ami még okés hogy jobb legyen az égés. De pl most olvastam Tatának az új microautójába 1 henger (~230 ccm) és három gyertyás. Rákerestem, van ilyen más autóknak is hogy 3 gyertya egy hengerhez.
Köszönöm a választ! És bocsánat hogy mások problémájának megoldása között ezt a kíváncsiskodó kérdést teszem fel.
Opel Vectra 2003 Z18XE azt csinálja időnként, hogy kigyullad a műszerfalon az abs hiba, check engine, a műszerek nem mutatnak semmit. Közben az autó simán működik. Viszont ha ilyenkor leállítják egy darabig nem lehet beindítani, még az önindító sem teker. A kiolvasás ezeket adta ki:
B3700 - Wiper Interval Circuit Malfunction (0F) - Not present
B3750 - Switch Info Display Circuit Open or High Voltage (04) - Present
U2103 - No Communication with CAN-Bus (High Speed) (00) - Not present
U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module) (00) - Not present
U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System) (00) - Not present
U2111 - CAN-Bus No Communication With EHPS (Electro-Hydaulic-Power-Steering) (00) - Not present
Hibakód a "szintérzékelő szenzor jel, nem megfelelő" volt, a szenzort ellenőríztem, élőadatban mozgatásra változik a jel. (magasság, feszültség) Törlés után már nem jött vissza.
Kivezérlésteszten indul a pumpa, (motorja) viszont nem emeli egyik oldalt sem.
A légrugózást meg kéne diagnosztizálni rendesen, hátha valami vezérlési, szivárgási problémája van. Valószínűleg nem jutsz előrébb ha hátul megnézed a nyomást.
Nem olyan bonyolult ez, nyáron is jól használható autó kéne. A felsoroltak az ellenjavallt kategória? Már a félreértés elkerülése végett. A 4. Golfot jó autónak hittem.
Úgy is mondhatnám, hogy "közértbe járó autót" keresek, nem (csak) a csajokat akarom kábítani vele :)
Utólagosan elektromos csomagtér nyitás működne az autómon 3 gombos bicskakulccsal a csomagtér nyitó gomb funkciójának megfelelően, illetve tudja e kezelni a központi zár vezérlője ezt a funkciót is ha megveszem a hozzá szükséges motort a csomagtartó ajtóba és a 3 gombos kulcsot (a beépítés helye adott és a kábelkötegen is van kialakítva hely neki)?
VW Boráról van szó 1.9 PDTDI 2001-es évjárat amerikai modell. Jelenleg 2 gombos bicskakulcs van hozzá.
Jó napot, sziasztok, Az idei nyár betett, arra az elhatározásra jutottam, hogy beszerzek egy cabriót. Kínálat van belőle, gondolom, most inkább szabadulnának tőle, mint nyáron. Viszont nekem nincs se ötletem, se tapasztalatom, hogy melyik típus megbízható, nem nagy fogyasztású, amelyikből van cabrio is. Kérhetek egy-két tippet tőletek 1 millió alatt?