Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tiblalt Creative Commons License 2011.09.03 0 0 10226

Tiblalt Creative Commons License 2011.09.03 0 0 10225

Nagyon jó volt ma a találkozó, köszönet mindenkinek aki ott volt és szervezte:-)

 

Előzmény: dakaros (10215)
kis59 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 10224

Fantasztikus nap volt, köszönet érte mindenkinek.....!!

Sok nagyszerű embert ismertem meg.

Külön köszönet annak, aki elvitte (hosszúhajú)  pici lányomat egy kis traktorozásra...:))

Előzmény: dakaros (10215)
endrebá Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10223

Na ez a legveszélyesebb eset a kapirgálóssal.... azért van levakolva az ötödik, mert ott már olyan oldalirányú lengések léphetnek fel, hogy kitörik a felni, vagy jobb esetben belevág az árokba...

És ráadásul az ötvenes gyorsabb is lett mint az ötös volt...

 

Komoly veszélyben voltál az mögött a balfax mögött....

Előzmény: Szilis (10219)
endrebá Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10222

..tudok nehányról...

 

...mdbz mesélte a hajtányos rekordkísérleteket...

 

 

:-))))

Előzmény: sínbohóc (10218)
endrebá Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10221

Szia feri, egyáltalán semmitse hallottam mostanában rólad... utoljára a K 701-est mesélted, rézsűkaszálást eddíg nem....

 

Tologatok itt egy RS kardánhosszabbítót... nem kell neked?  :-))))

Előzmény: mérnökferi (10216)
endrebá Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10220

Rettenetes távolság.... még mozdonnyal is, nemhogy ezzel a bigyóval.

Előzmény: tom sawyer (10213)
Szilis Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10219

Kemény dolgok ezek, kérem. :) Volt nekünk is EO-s kalandunk bőven. Csak egyet említek: a gépnek volt egy olyan átmeneti állapota felújítás előtt, hogy motorikusan jó volt, a hidro nagyjából, de sebességet nem lehetett váltani vele.

Ezért a szomszéd faluból országos főúton (10 km) egy MTZ 50-es húzta dróton (!), közben a nagyszivattyú bekapcsolva, azzal emeltük a fáradó talpakat, tolólapot, a két gólyalábas első kerék pedig úgy kóválygott, mint semmi fényes nappal Magyarországon. A vonó traktoros nem szarozott, beszúrta a rettenetest, az EO meg lobogott, kóválygott, hullámzott utána. Finoman szólva izzadtunk egy pár litert, pedig rendőr valahogy nem járt arra...:)

Előzmény: endrebá (10211)
sínbohóc Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10218

Lehervadna az a kaján mosoly a szádszéléről...

Volt már részem egy-két érdekes dologban :-)

Előzmény: endrebá (10211)
kis59 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10217

Ott leszünk....:))

Vonattal Pest felől Kövesden az első megálló?

Előzmény: dakaros (10215)
mérnökferi Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10216

Nem olyan vészes az árokásóval közlekedni  :-)

Én 60km- ről jöttem vele és fő uton, nem a kertek alatt bújkálva! Én voltam a leggyorsabb, mert mindig én mentem a sor elején :-)

Öröm volt nézni a hosszú kamionsort, de azért egyse mert a kanálnak nekimenni  :-)

Nem tudom tudsz-e az új egyéni rekordomról: 260km rézsűkaszás (395cm magas) MTZ80-as kiskabinos, részben ablak nélkül így lehetett igazán élvezni a motor hangot, mert kipufogó se volt :-) Az ülőlap csak rá volt téve a meglévő ülés maradványaira, csúszott minden merre. Azért az úton is történt egy, s más  :-) , de hál' Istennek épségben hazaértünk!

Előzmény: endrebá (10211)
dakaros Creative Commons License 2011.09.02 0 0 10215
Zemiator Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10214

Akkor ez nem csak "élmény", hanem igazi kalandtúra !! :-)  Így is bevállalok 25 km-t .......

2x !! :-)

Előzmény: tom sawyer (10213)
tom sawyer Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10213

Gyönge 456 km. Mi az? :-)

Előzmény: endrebá (10209)
Zemiator Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10212

Én meg azt a maradék 25-30-at..........ha már "élménytúra" !!  Aztán félútról már úgy is a Jumzzal jövünk vissza !! :-))

Előzmény: sínbohóc (10210)
endrebá Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10211

Lehervadna az a kaján mosoly a szádszéléről....

Ezek a kapirgálósJumzok irtóra hátraterheltek, oszt mikor van sebesség, akkor az eleje alig éri az aszfaltot... bezzeg a pluszsúly a hátsógumikat jól rogyasztja, és mikor egy-egy útegyenetlenségen pattogni kezd az egész hóbelevanc, akkor lehet a félfékekkel rásegíteni az iránytartásra...

Közben persze kedélyesen süllyed a kanál az úttest felé, azt is néha emelni kell - ha nem lett fixálva spaniferrel...

 

Élménytúra - na...

 

:-)))

Előzmény: sínbohóc (10210)
sínbohóc Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10210

50 km-t bevállalok belőle :-)

Előzmény: endrebá (10209)
endrebá Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10209

Az lenne ám a kalandtúra.... :-))))

 

Anno mikor hazacepedliztem vele erdőnek Surdról, az se volt kutya... de Sawyer fix hogy százötven kilaméteren túl lakik tőlünk.... az lenne csak az igazi macsó mutatvány....

Előzmény: sínbohóc (10208)
sínbohóc Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10208

Ha lesz üzlet, félúton találkoztok :-))

Előzmény: tom sawyer (10206)
endrebá Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10207

Áhhh... ilyen jó helyem seholse lehetne mint idehaza....

 

nézd csak :

 

 

..vagy emezt :

 

Előzmény: tom sawyer (10206)
tom sawyer Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10206

Na majd kialakul mi lesz. Egyenlőre nem tolonganak az érdeklődők. Te meg lakhatnál közelebb is:-). 

Előzmény: endrebá (10205)
endrebá Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10205

Köszönöm, a vezérlőtömbbeli kopások velejáróit nem ismertem.

Azt meg hogy megemeli magát, a hidraulikarendszer belső nyomásviszonyait illusztrálandó írtam. Sajnos a kisgémet mozgató karmantyúk kopottsága miatt volt ott kifelé igyekvő olajmennyiség is....

Előzmény: csepel fan (10204)
csepel fan Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10204

Ha a hátulját felemeli,akkor a munkahenger karmantyúknak semmi bajuk.Viszont ha kattogva

visszaenged az a vezérlőtömb kopására és átersztésére utal!

Szauermate99 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 10203

SZIASZTOK!

a van köztetek valaki aki szeretné megosztani a képei a blogomon:..Mezőgépek.. .Írjon a Szauermate@gmail.com email címre

endrebá Creative Commons License 2011.08.30 0 0 10202

Az bezony.

A hidrorendszer nyomóoldala azt hiszem rendben, de az olaj alacsony szintje miatt habosodás jellemezte. Az általában próbaként szolgáló önemelést tudta a gép, tehát a kanalat a földre téve fel tudta emelni a traktor hátsó kerekeit a földről.

A munkahengerek karmanytyúi miatt nem tudta szinten tartani semmijét amit felemeltettem vele, de csak lassan (kettyenve) engedett mindenhol - kivéve a balhátsó talpat. Az tré.

Csak egy kanál van rajta, egy nagyerős, nem régen újították fel - mármint az én vásárlásom előtt.

 

Bezony messze lakunk, én iharosi vagyok... itt a Somogy-Zala határon.

Előzmény: tom sawyer (10201)
tom sawyer Creative Commons License 2011.08.30 0 0 10201

Elég avétos az már biztos:-). Hidraulikus rendszer milyen állapotú, mennyire működőképes? Kanalak, ilyesmik mik vannak hozzá? Adott esetben akár érdekelhet is, csak az a gáz hogy emlékeim szerint igen messze vagyunk egymástól. 

Előzmény: endrebá (10194)
Szilis Creative Commons License 2011.08.30 0 0 10200

:)

Előzmény: endrebá (10199)
endrebá Creative Commons License 2011.08.30 0 0 10199

Olyan szabadkozóra sikerült ez a hozzászólásod, mintha bizony becsületében sértegetted volna, lángvágóérettnek meg kidobandusznak tituláltad volna.

Pedig csak azt írtad hogy kicsit totyakos.

 

Tényleg az, és ha megsértődtem volna akkor nem reagálok.

 

:-))))

Előzmény: Szilis (10197)
endrebá Creative Commons License 2011.08.30 0 0 10198

Igensok a bánata szegénynek... leginkább az hogy még nem éreztem múlhatatlan szükségét a rendberakásának.

Ha egyszer ráugrok akkor úgyis rendbevágom, csak olyan sokfelé kell általában ugrálnom.

 

A kiforgatás azért volt, mert ennek a felijei megrepedtek az oldalirányú lengésektől, és a mindennapos Jumz felnijeit tettem rá amíg meghegesztettem az eredetieket.

Azok természetesen a hétköznapira kerültek, szinte úthengermintázatú gumikkal - tehát azóta nincsen a differenciálmű túlterhelve.

...pontosítanék : Kiforgatva azért vannak, mert így sokkal egyszerűbb alátenni a segédalváz alá az olajemelőt.

Előzmény: Szilis (10196)
Szilis Creative Commons License 2011.08.30 0 0 10197

Most nézem csak, hogy olyan faján sikerült a hozzászólásom, mintha lehúznám az öreg gépet, pedig Isten az atyám nem ez volt a szándékom. Mint tudod, Endrebá, mi is felújítottunk egy ilyet, azóta is muzsikál. Csak kellett volna egy szmájlit a mondat mögé raknom... :)

Előzmény: Szilis (10196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!