Más. Kezembe akadt egy régi Szeged térkép (97-es). Azon láttam a 2F-es járatot Kiskundorozsma, Sziksósfürdő- Petőfitelep, Fő tér viszonylatban. Kérdezném hogy van-e valakinek képe róla? Illetve a régi 32-es járatról ami meg Algyőre ment ki, míg független nem lett.
Ha egy szóló és egy csuklós kocsiról lenne szó, még megérteném ezt, de itt két csuklós kocsiról van szó, még a kötelező alacsonypadlós menet sem lehet érv, mivel nincsenek meghirdetve.
De a teljes az a tiszavolan.hu oldalon "Menetrend" fül, majd "helyi" picivel lejjebb húzva olvasható ez: "Tájékoztató a társaságunk által helyközi járatokkal ellátott helyi közösségi közlekedési szolgáltatásokról:"
Jó pár helyközis megállóba kék alapú tájékoztatók lettek elhelyezve, ami szeptember 1-től érvényes-Szeged közigazgatási határán belül helyi bérlettel igénybe vehető helyközi autóbuszjáratok indulási ideje.
Elnézést a buta kérdésért, de nem lett volna értelmesebb húzás a két 417-est elosztani a két település között? Így mindkét vonal kapna egy-egy fix alacsonypadlós kocsit.
...és a maradék egyetlen darab pedig át lett építve balkormányosra és Ő most a GMC-622, ha jól tudom. Csak hogy legyen Tisza Volános vonatkozása is az irományodnak.
10db jobbkormányos E94-est gyártott a Mátyásföldi üzemegység. A fenti(E94.A4) készült indonéziai exportra, a többi 9 M.A.N. gépészettel Angliába került. Ők már Faceliftesek voltak.