Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pitecus Creative Commons License 2014.11.20 0 0 3845

http://antik.vatera.hu/jatek/retro_pedalos_moszkvics_gombi_2003907290.html

 

Mennyibe is kerül egy 2140-es mostanság? Drágább a Gömbi, mint egy 1980-as moszva. :-(

Pitecus Creative Commons License 2014.11.20 0 0 3844

Pedálos moszkvából 1973-as "rendszámum " volt, az még gömbölykés kivitel volt. Sajnos már nincs meg és nem is tudok eladót.

Az évjárat miatt írtam be, hogy mit keress.

Előzmény: Betyus23 (3843)
Betyus23 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 3843

Sziasztok. Én Gömbit pedálos moszkvicsot keresek. Tud nekem ebben valaki segíteni? 

Lki1 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 3841

A CZ milyen?

Előzmény: Törölt nick (3840)
Lki1 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 3839

Ha megvan még, előtted a lehetőség.

Én sajnálnám, ha bontódna.

 

Előzmény: Törölt nick (3838)
Lki1 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 3836

ícsí 345 GLS Creative Commons License 2014.02.09 0 0 3835

Üdv! 

 

Sajnos Aleko nélkül maradtam egy ideje,  de sok alkatrészem maradt hozzá,  pl:

 

http://aprod.hu/i/hirdetes/aleko-2141-fek-futomu-alkatresz-ID1QqyP.html

 

Tessék nyugodtan keresni: szevrichard@gmail.com

 

Köszi! 

Aleko Viva Creative Commons License 2013.10.29 0 0 3834

Sziasztok!

 

 

Nincsen valakinek véletlenül egy eladó CPI1280-as trafója vagy orosz tilisztoros gyújtása?

Pitecus Creative Commons License 2013.10.05 0 0 3833

Régi CD-imet nézegetve bukkantam egy régi beltéri világítás hatékonyság növelő projekt képeire. Most vágatlanul teszem őket közzé.

AVB Creative Commons License 2013.07.27 0 0 3832

 

4. Szovjet Jármű Túratalálkozó - propaganda film

 

4. Szovjet Jármű Találkozó és Túra

(Veterán, oldtimer és nosztalgia járművek részére!)

 

2013, augusztus 1–4.

Szolnok -Viharsarok

 

Program tervezet:

 

augusztus 1., csütörtök

 

           12:00-  Érkezés, szálláshelyek elfoglalása. ’Egésznapos’ szabadprogram (strand,

                     városnézés, passzív pihi a csendes táborban).

            19:00  Közös esti sütögetés, beszélgetés, jó kedv, éjszakába nyúlóan.

                    

augusztus 2., péntek

 

        8:00-9:00  Az előzőnap érkezőknek folyamatos ébredezés és szovjetasztalos reggeli.

             8:00-  A frissen érkezőknek szálláshelyek elfoglalása.

      9:30-11:00  Egy nagy Szovjet Jármű meglátogatása. :-) esetleg „filmforgatás”…

     12:30-13:30  Ebéd: Pelmenyi (tradicionális orosz specialitás), orosz szakácsnőnktől!

     14:00-16:30  Terv: Repülő Műszaki Oktató Biztosító Központ Tanhangárjának megtekintése.

            18:30  Vacsora, eligazítás.

     19:30-21:00  Várhatóan, a tavalyi találkozó FILM bemutatója!

            21:30  Szabadtéri 16 mm-es filmvetítés, szabadprogram.

 

augusztus 3., szombat

 

     7:00  Ébresztő, reggeli, eligazítás, felkészülés a túrára.

     8:00  Szervezett túra: Viharsarok ’13 hadművelet

            Peresi Tájház - szivattyúház megtekintése,

Gyomaendrőd – Kner Nyomdaipari Múzeum meglátogatása

Közben: ebéd

Hármas Körös Pálinka Manufaktúra - Főzdelátogatás          

  17:00-  Visszaérkezés a szállásra, vacsora.

   19:30   Eligazítás.

   21:30  Szabadtéri 16 mm-es filmvetítés, szabadprogram.

 

augusztus 4., vasárnap

 

     7:00  Ébresztő, reggeli, eligazítás, felkészülés a „tájékozódási versenyre”!

        8:00-9:00  A „tájékozódási verseny” folyamatos indítása.

     8:00-11:00  „Tájékozódási verseny” Szolnok városában.

      9:00-13:00   Kiállítás és közönség találkozó a ’Béke Tábor’ területén.

            12:30  Eredményhirdetés, díjátadó.

            13:00  Könnyes búcsú egymástól.

           -16:00   A tábor elhagyása!

 

A rendezőség a „műsorváltozás” jogát, rajta kívülálló okok miatt fenn tartja. :-)

Akit esetleg megmozgat, az még jelezheti részvételét a hétvégén!

Érdeklődés, információ, regisztráció: 30/23-33-193 vagy szovjet@alfoldiveteran.hu

110206R Creative Commons License 2013.07.26 0 0 3831

Sziasztok.

Össze kéne hozná már egy Tavriás találkozót vagy csinálni valami klub szerüséget.Nekem 13-ik éve van Tavriám.Már a 4-ik.Email címem publikus.

AVB Creative Commons License 2013.05.28 0 0 3830

A június 2-ai Alföldi Veterán Börze technikai okok miatt ELMARAD!
Kérünk, hogy értesítsétek minél több érintettet!

Bővebben az alábbi linken olvashattok róla:
http://alfoldiveteran.hu/AVB_hirlev_2013_05.html

Berovics Creative Commons License 2013.05.17 0 0 3829

Megy a méhtelepre szegény. Adnak 45 Ft-ot kilójáért, csak még miként viszem oda, az nehéz kérdés. Még a hátsó futóművet kiveszem, bár szerintem sohasem fogom használni.

 Beszólt a közterületes, hogy tegyek rendet az udvaromon, és így a taverna is áldozatul esik. Annak nincs papírja, de a Pulival mit csinálok? Azt kivonták a forgalomból, a biztosítás miatt, rendszám meg leadva.

Előzmény: kazanoska (3828)
kazanoska Creative Commons License 2013.05.17 0 0 3828

Konkrétan semmi,csak gyüjtögetek.:-)

Előzmény: Berovics (3827)
Berovics Creative Commons License 2013.05.15 0 0 3827

Tulajdonképpen teljesen üres, ajtók, üvegek benne, zárak nem. Piros színű. Ha elviszem a Méhbe, akkor még az üvegeket ki kell vennem. Csak sajnálom. Papírja nincsen.

Szükség lenne valamire konkrétan?

Előzmény: kazanoska (3826)
kazanoska Creative Commons License 2013.05.14 0 0 3826

Tök üres,vagy van benne valami használható?:-)

Előzmény: Berovics (3825)
Berovics Creative Commons License 2013.05.13 0 0 3825

Jelenleg Pécelen van, és 15e-re gondoltam. Ha ügyes leszek, fel tudom tenni az utifutira, és akkor szállítható is lesz.

Előzmény: kazanoska (3824)
kazanoska Creative Commons License 2013.05.11 0 0 3824

Szia.A kasztnit menyiért adnád?Helyileg hol van?

Előzmény: Berovics (3823)
Berovics Creative Commons License 2013.04.07 0 0 3823

Van 1-2 dolgom most már nekem is hozzá. Kénytelen voltam begyűjteni, mivel néha siralmas az alkatrész ellátás hozzá. Most is vettem a vaterán 40-ért egy szinte vadi újat. Gyönyörű, egész életében garázsban állt, havat nem is látott.

 Farkas Zoltánnak (IX Ecseri út) mindene van, és nagyon korrekt árakon.

Előzmény: kazanoska (3822)
kazanoska Creative Commons License 2013.04.06 0 0 3822

Szia.Nekem igazábol nem a kasztni kellene!

Előzmény: Berovics (3821)
Berovics Creative Commons License 2013.04.04 0 0 3821

Egy üres kasztnim van, üvegekkel benne, piros színben. Törve nem volt.

Előzmény: kazanoska (3818)
AVB Creative Commons License 2013.04.04 0 0 3820

2013. április 7-én ISMÉT! Alföldi Veterán Börze Szolnokon!

Maradunk az új helyszínen:
Szolnok - Logisztika
i Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége)
Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje!
Adás - vétel - csere! :-)
Több infó a helyszínnel, és a börzével kapcsolatban: alfoldiveteran.hu

 

Pitecus Creative Commons License 2013.04.01 0 0 3819

Így már világos.:-)

Előzmény: Berovics (3817)
kazanoska Creative Commons License 2013.04.01 0 0 3818

Üdv mindenkinek.

Tavriát vennék bontásra.

Berovics Creative Commons License 2013.02.15 0 0 3817

Sanos a topik elejét olvasgatva, volt rá példa. De tulajdonképpen nem ide írtam, hanem a népítéletbe, csak ott nem jelentették meg. Gondoltam itt is jó helye lesz, és szerezhetek híveket ennek a számomra kedves autónak.

Előzmény: Pitecus (3816)
Pitecus Creative Commons License 2013.02.15 0 0 3816

Senki nem szídja itt a tavriát...:-)

Nekem is Lux-om volt. ERC-396

Előzmény: Berovics (3815)
Berovics Creative Commons License 2013.02.14 0 0 3815

Tavria-Lux

 

Nem kell szidni a Tavriát! De azért nem árt, ha tud bütykölni otthon az ember.

 35 e Ft-ért vettem a gépet, 2010 nyarán, 86e Km-el, tulajdonképpen egy papír nélküli elektromos tavriához, rendszáma, és vizsgája miatt. Szerettünk volna a családdal, elektromos autóval is közlekedni, amiből időközben nem lett semmi, az akkuk iszonyatos ára (6-800e FT),  és a kicsi hatótáv (kb 60Km) miatt. Viszont ott volt ez a benzines, amit időközben megkedveltem, jó vezethetősége, lágy rugózása, és kicsi fogyasztása miatt. Gondoltam, ha nem árammal töltöm majd fel, hanem gázzal, akkor még jobban is járok, hiszen a gáztartály nem megy szinte soha tönkre, hivatalos élettartama is 20 év. Nem úgy mint az akksi, ami max 15e Km után cserélendő lett volna, és egy év alatt az könnyen megvan. Arról nem is beszélve, hogy mentem én már az elektromos Pulival télen 25 kilométereket, -6 fokban az utastérben, nem mertem lélegezni sem, nehogy a szélvédőre fagyjon a pára még jobban. Tavriában viszont le kell kapcsolni a ventillátort, hosszabb úton meg levetkőzni, mert olyan fűtése van. Igaz, le kell hajolni, ősszel, és átváltani téli állásra a radiátornál az emeltyűt, ami a jobb első utas bal lábánál van. De azt is lehet vele állítani, hogy felfelé hideg, lefelé meleg levegő jöjjön, csak meg kell azt a kart pl. egy szalvéta golyóval félúton állítani. De ki is lehetne vezetni a műszerfalra, az eredeti fűtésállítóra kötve kis ügyességgel.

 Szóval átalakíttattam CNG-re. Nem hiszem, hogy volt-e valaha Magyarországon, vagy egyébként valahol is CNG-s Taverna? Nagyon bevált! Elképesztő fogyasztásokat produkált, , ami 4 liter alatti, benzinnek felel meg. A tartályok, az autó magas építése miatt, szinte észrevétlenül nyomták csak le a hátulját, pedig egy mázsa bizonyára van. Még valamennyi hely is maradt hátul, pakolni apróságoknak, amúgy meg remekül lehet az utastérben is rendezkedni. Ki is használtam, pedig csak lóti-futi autónak lett átalakítva eredetileg, de még az első ülést kivéve is fuvaroztam vele. Végig csinált két építkezést másfél év alatt, utánfutóval hordtam a homokot sódert, mert csak ez fért be az udvarba. Jártunk Szegeden, Mezőkövesden, Balkányban, ami pl 560 Km oda-vissza egyhuzamban. Soltvadkert?, nem számít, gyerünk. Igaz, általában 90-es tempóval, de szinte hiba nélkül. Egyszer Kiskunfélegyházán leszakadt a kipufogó (17 éves korában, ez már nem csoda), szombat délután, elöl az ipszilonnál, és hiába drótoztam vissza, bejött a gáz szag. Egy kedves mester viszont meghegesztette, szinte ingyen, és mehettünk is tovább. Máskor pedig, meg-meg ragadt fagyban a kormány, egyenes úton, elég furcsa érzés, de később a gumi harmonikát eltolva, bezsíroztam a kormányművet, és jó lett.

 Egyébként ajtózárakat, kilincseket, zsanérokat zsíroztam, olajoztam. Egy évig nehezen ment fel az ablak. Egyszer mérgemben lekaptam a kárpitot de semmi hibát sem látván, bezsíroztam a görgőket, és annak sínjét, utána vaj puha lett az ablaktekerés. Mogyorónyi zsírtól. Hátsó lámpákban is forrasztottam egy két foglalatot, a biztosabb érintkezésért. Volt még a rotorral is gond, (kihagyott néha a gyujtás) 470 Ft, és a hátsó fékmunkahengerrel (2500 Ft), ( szivárgott). Ez utóbbit számomra is meglepően, de kb 20 perc alatt, egyedül kicseréltem, még le is légtelenítette magát, amíg felraktam a fékdobot.

 A szerelő bácsi azt mondja, ha leugrik, vagy elszakad a vezérműszíj, a motornak semmi baja nem lesz tőle. Hihetetlen. Most nemrég csöpögött a főtengely szimering, de ahhoz motorkivétel kell, azt már nem én csináltam.(15e Ft) Kicsit nézett is a mester, a gázrendszer miatt. Most pedig eladtam- gáz nélkül - 60 ezerért, de többet is kérhettem volna simán. Ha az átírást leszámítom, akkor így az autó fenntartása ingyen volt. Ezek voltak két és fél év, 50e Km, mindennapos hajtás után. És most átültem egy szinte új Tavriába, amiben 35 e Km van. Igaz, az már 93 ezer forint volt. Kezdhetem a zsírzásokat, karbantartást elölről.

 Tavria: olcsó, így elvárásaim nem voltak. Nagy a fordulóköre, és jobban oda kell rá figyelni, mint az előző Passatomra, de ehhez az árhoz mérten, viszont nagyszerű autó.

 

andycat18 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 3814

Nem minden,sajnos.:-(Az indulási nehézség még nagyon ritkán megvan.Még megpróbálkozunk egy szelep állítással is.

Előzmény: Pitecus (3813)
Pitecus Creative Commons License 2013.01.14 0 0 3813

Akkor minden jó lett?

Ezt örömmel hallanám.

 

Előzmény: andycat18 (3812)
andycat18 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 3812

Szia.Köszi.A wartburg 1.3-as önindító bronzkeféje teljesen megeggyezik a tavriáéval.:-)Nálam már csak 3-4 mm volt és az egyik már nem is volt a helyén.Ezért forgatot nehezen,most nagyon tekeri.:-)

Előzmény: Berovics (3811)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!