Keresés

Részletes keresés

DVB Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411449

Ebben egyetertunk, csak mondjuk ez a buli 300+ eve megy, amig van eroforras, addig fog is.

 

A te munkaltatod es annak nemet tulajdonosa sem szocialis foglalkoztato, hanem a profitert dolgoznak (a reszvenyesek elvarjak eleg erosen), addig ameddig van. Kokemenyen a kereslet es kinalat alapjan.

Előzmény: koller andor (411447)
vrobee Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411448

OFF

ha a szomszédainkat elnézzük, hát nem a csatlakozás időpontjával van gond, hanem hogy azt se tudjuk, akarunk-e csatlakozni...

meg lehet azon filózni, hogy jó-e csatlakozni, de valahogy, olyan helyen, amelyik _nem csatlakozott_ , kevesen szeretnénk élni.

Előzmény: koller andor (411447)
koller andor Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411447

Piramisjáték, csak későn tudtunk csatlakozni. :-)

Előzmény: Rangun (411437)
koller andor Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411446

Jót nevettem. :-)

Előzmény: DVB (411432)
Rangun Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411445

És a vasutat is az áruszállítási igény hozta létre.

Előzmény: vrobee (411443)
DVB Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411444

Szia,

 

irj egy email legyszives. nick @ freemail.hu

 

Koszi!

Előzmény: vjano (411433)
vrobee Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411443

Akárcsak a mai ember :)

Vagy inkább :(

Az őskorban már igen szép kereskedelmi kapcsolatok voltak, nem is kis távolságokra.

Előzmény: Törölt nick (411442)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411442
Ja. Ha meg nem ment valamiért szépen, akkor megoldotta erövel :-)
Előzmény: v_peti (411440)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411441
Lol.....
Előzmény: kivi000 (411439)
v_peti Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411440

Szerintem már az ősember is a piacon adta el az áruját. Egy mamutagyar 5 cserépkorsót ér, vagy valami hasonló.

Előzmény: kivi000 (411439)
kivi000 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411439

Az ókor óta, mióta kialakult a kereskedelem.

Előzmény: Törölt nick (411435)
vrobee Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411438

hát ja, van egy pár kérdés, csak azt mondom, hogy elvileg akár jól is elsülhet....:)

Előzmény: Rangun (411436)
Rangun Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411437

Látom itt sokan nem hisznek a kapitalizmusban, ami érhető is, hisz 45 éven keresztül ment az ellentétes propaganda, csak jobbat senki nem tud mutatni.

Előzmény: koller andor (411424)
Rangun Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411436

Kérdés, hogy mennyi lesz a felújított kocsi élettartalma, nem hiszem, hogy annyi, mint egy új járművé.

Előzmény: vrobee (411422)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411435

"Viszont a "szent piacgazdasag" mozgatja a bolygot amin elunk (kereslet-kinalat),ha tetszik ha nem"

 

Mióta? Lemaradtam valamiről??

Előzmény: DVB (411432)
schlumbergerrrr Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411434

Hehehe:

http://www.kisalfold.hu/mosonmagyarovari_hirek/eltunt_egy_vonat_a_hegyeshalom_-_gyor_vonalon/2397865/?utm_source=hirkereso&utm_medium=feed&utm_campaign=hirkereso

 

Hétköznaponként rendszeresen a Mosonmagyaróvárról 7.14 perckor induló vonattal járok Győrbe, nagyon sokan, elsősorban diákok utaznak rajta. Ez a vonat ma, azaz pénteken reggel egyszerűen eltűnt. Na jó, ˝csak˝ kimaradt. 

vjano Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411433

off

Nem mész véletlenül a breclavi bulira? Erősen gondolkodom.....

on

 

Előzmény: DVB (411432)
DVB Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411432

OFF

 

Nem politizalok. Viszont a "szent piacgazdasag" mozgatja a bolygot amin elunk (kereslet-kinalat),ha tetszik ha nem. Szoval lehet kozgazdasagi tenyek ellen agalni, de az ellentetes rendszernek sem sikerult legyoznie a tavolrol sem tokeletes kapitalizmust. Lehet szellel szemben, csak az ember sarga lesz tole...

 

ON

Előzmény: István Gyuri (411421)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411431

7. Hogyan minősíti a jelenleg a pályaműködtetéshez rendelkezésre álló eszközöket? (pályahálózat, ingatlan, IT, stb.)

 

Erről mégis mit tudhat egy polgármester? Persze mínősíteni azért lehet. Például: Az országos átlagot figyelembe véve valahol az elégtelen és az értékelhetetlen közöttinek minősíteném.

 

8. Mi a véleménye a MÁV Zrt. által bemutatott szűk keresztmetszet programról?

 

Ezt kinek mutatták be és kik?

 

 

És így tovább. Remélem lesz polgármester, aki erre a zagyvaságra igazi válaszokat ad.

Előzmény: trizs77 (411430)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411430

http://iho.hu/hir/igy-lesz-jo-es-versenykepes-vasutunk-140911

 

Hazai polgármestereink 99%-a (beleértve a felsőfokú végzettségűeket is) meg sem érti a kérdéseket.

 

 

GOLAZ111 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411429

Kiben? Egyébként én linkeltem be az indóház cikket, de azt hittem :), hogy csak pr szöveg.

 

Akkor milyen szerkesztési szelvényű ez a kocsi és milyen hőmérsékleti viszonyok között üzemeltethető és milyen a fékrendszere, valamint milyen szilárdsági szabványnak felel meg és tényleg alkalmas központi ütköző - vonókészülékes üzemre?

 

Mert, ha mindezt tudja, akkor ez tiszta üzlet. Bár a tolókocsisokra gondolhattak volna.

 

Mármint a fejlesztés része, mert az oroszok vadi új kocsikkal járnak, (síma oldalfaluakkal is) és épp a minap volt arról szó, hogy Tverben azért is gyárthatnak villamost, mert az RZD nem rendel már évente 800 kocsit.

Előzmény: Rangun (411388)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411428

OFF.:

 

elviszik innen a pénzt és Németországban, Angliában vagy Franciaországban állnak sorban a népeka központ előtt, akiknek osztják ki, hogy nesze ezt a magyaroktól loptuk? 

 

Igen, nagyjából ez a helyzet. Mondjuk a németek és a franciák még csak-csak. Nekik adnék önként is, jó nem ennyit, de adnék.

 

Tudomásul kéne venni, hogy a fejlett világ (kapitalizmus) úgy mükődik...

 

Nem kell tudomásul venni semmit. Ez a lényege. Ha bármit tudomásul kellene venni, akkor fáradjanak haza a tescóikkal, az ócska összeszerelő lepratelepeikkel, meg a többi minimálbéres xarral, mi pedig elleszünk itt (ott:) az egyharmadon, aztán majd jön hozzá a kétharmad is. Kb. mint Izland, vagy Olaszország.

Előzmény: DVB (411419)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411427

ne felejtsük el, hogy egy magán cégnél nem kell felesleges embereket is eltartani.

 

 

Ez legalább 4 Kavalecz volt. 10 óra előtt ekkora dózis kicsit durva.

Előzmény: Rangun (411392)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411426

Zala megyében már egy hete folyamatosan esik.

 

Elsősorban Nagykanizsa és környéke kap az égi áldásból.

 

Most elérte a vasutat is :

 

 

5 óra 10 perckor a Budapest-Székeférvár-Nagykanizsa vasútvonalon Nagyrécse és Zalaszentjakab állomások között. Nagyrécse állomáson a váltók és a sín fölött 10 centiméteres víz áll.

Jelenleg áll a vonatforgalom.

A MÁV-START Zrt. már magánbuszokat is próbál rendelni az utasok elszállítására. Egyelőre autóbuszt nem tud a helyszínre irányítani.

Az utasok bizonytalan ideig ezen a szakaszon nem tudnak utazni.

A MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. szakemberei mindent elkövetnek, hogy az utasokat minél előbb eljuttassák úti céljaikhoz.

 

1047 005-2 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411425

", hogy az állam kivásárolja a Bombardier-t a Dunakesziből..."

 

 

Kicsit más a konstrukció,ez a máz.Ettől nem fognak tudni  "Bombardier" stílusban vállalatot működtetni,kocsikat gyártani,fejleszteni.

Előzmény: rm40 (411415)
koller andor Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411424

Látom nektek is megvan a 77 Magyar Népmese.

Előzmény: DVB (411419)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411423

"Az ottani menetvonalakra teljesen jók lennének az IC+ kocsikból kiállított vonatok is."

 

 

Tudja mindenki,hogy külföldre egyetlen darabot se tudnak eladni,így az itthoni "vadi új" kocsikat kellene először cserélni.

Előzmény: Ashi Valkoinen (411396)
vrobee Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411422

sem az új metró, sem az új villamos, sem az új Flirt nem volt rossz választás

 

Ebből a Flirt és a villamos minőségileg új konstrukció volt, többek közt ma már alapkövetelmény alacsonypadlót hozta el (Mávnál SK+0.00001-es peronokkal ez néha csak relatív...). Ez felújítással nem nagyon lett volna elérhető.

 

az orosz metró felújításnak nem örülnék

 

A metrónál igazából ilyen konstrukciós "áttörés" nem volt (talán az átjárható utasteret lehet említeni, a többi hiba felújítással is jórészt orvosolható lenne elvben, sőt, ha olyan fontos, elvileg még az átjárhatóság is...), csakhogy: egyszerűen elértek az Ev, Ev3 kocsik arra a pontra, amikor már nem voltak gazdaságosan felújíthatóak. Az abszolút fapados, élettartamot pár évvel nyújtó Barbi-programnak is egy idő után elkezdett olyan ára lenni, ami józan megfontolással nem volt vállalható.

Ugyanez miatt az orosz metrók belengetett felújítása vélhetően a gyakorlatban új metró építését fogja jelenteni. A kérdés ott szerintem az, hogy mik azok az elavult műszaki megoldások, amik a régiből átöröklődnek, de azért az 1/3-nyi árelőny nem jelentéktelen, szóval azzal, hogy papíron felújítunk, itt nem biztos, hogy rosszul fogunk járni.

Előzmény: Rangun (411406)
István Gyuri Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411421

OFF

DVB: a fejlett világ (kapitalizmus) úgy mükődik

Látom, még Te is beveszed a dajkamesét.

Na, inkább hagyjuk a "szent piacgazdasági" propagandát és a politizálást is....

ON

Előzmény: DVB (411419)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 411420

 

Tény, magas az egyszeri  1,4 milliárd Ft, de sorozatgyártásban az ár levihető.

 

--------------------------------------

 

Az 1,4 milliárd forint felhasználása tervezésre nem bűn hanem dícsérendő, előrelátó gondolkodás, ha az elkészült termékből sorozat lesz és az állam vásárol 100-200-300 ilyen vasúti kocsit.

 

Ha kétévente vesz 3-3 db ilyen kocsit, akkor az 1,4 milliárd forint ilyen célra való elköltése = bűncselekmény.

Felelőtlen gazdálkodás.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!