Nálam generátorcsapágy volt a hunyó. Azonban lehet a feszítő görgő csapágya is. Vízpumpa is szóba jöhet, de inkább a generátorcsapágy. Nálam az volt. De azt tudom, ha újból vennék autót, Suzuki szóba sem jöhetne. Az előző autómat azért cseréltem le mert nehéz volt kiszállni belőle mivel elég alacsony volt. Hát a Wagon r-nek semmi más jó tulajdonságát nem ismertem meg, kivéve a magas felépítményt.
Köszönöm, a 3. pont nem jutott eszembe, az első két pontra gondoltam én is. Esetleg még halványan valamelyik kerékcsapágyra tippelnék, de ezt nem tartom valószínűnek (már csak a futásteljesítmény okán sem). A legvalószínűbbnek a feszítőgörgő tűnik.
Sziasztok, a bal hatso ajtohatarolom megadta magat. Az ajto nem all meg vegalassban, hanem visszacsukodik es bezarul, eleg idegesito. Ugye ennek cserejehez le kell szedni az ajtoboritast? Nagy munka ezt leszedn? Esetleg nincs ennek leirasa? Koszonom szepen
Találkozott már valamelyikőtök olyannal,hogy a belső féltengelycsukló kotyog,de nem a csukló része,hanem a bordázott tengely ami a váltóhoz csatlakozik.
Uh... ez kemény, remélem, tévedsz! Mindössze 80e km van az autóban, kíméletes üzemmód végig. Ez lenne a híres japán, Suzuki-féle megbízhatóság és olcsó fenntartás?! Na ne... Na mindegy, egy szerelőnek muszáj lesz látnia. Ha drága a javítás, inkább el leszen adva.
Nekem ismerős! Cserélni kell szinte mindent, nem olcsó dolog, én még nem vágtam bele, miután a szelepszár-szimmering cserére azt mondta valaki cseréljek motort!
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék a topiktársaktól. Ismer valaki egy jó, megbízható szerelőt/szervizt Óbudán vagy Zuglóban?
A gond a következő: pár napja sivító, vinnyogó hang jön a motortér felől, de ez szerintem nem az ékszíj, hanem mintha csapágy lenne (vagy a generátor csapágy, esetleg a keréké - nem tudom). Ismerős valakinek ez a baj? Mit lehet tenni, mekkora költségbe fájna a dolog?
2002-es Wagon R+, 1.3-as benzines autóról van szó.
Azért az éremnek két oldala van hátsó ajtó teleszkóp gyári 25 000ft/db nem tudom miböl van arany esetleg?? de van kóreai 2500 ft ért aztán kormányszervó elektromos 360 000 et mondtak nekem rá a suzuki szervizbe, vettem neten 11 000 ért. "ac pumpa" bárdinál 50- 60 000 ezer vettem nevenincs et 12 ért szoval vannak érdekes árak ahoz képest hogy suzuki és most nem mellesleg most ez van benne mellékelem a linket a legfelsö az http://suzukialkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/jeladokkapcsolokoninditogenerator/kategoria/onindito/marka/wagon+r%2B/tipus/14791/ nem panaszkodom mert ezt is olcsóban szereztem meg de akkor is .........
Anno azt mondták, hogy a szuszkához a legolcsóbb minden. Jaaaaaaaa, ha nem kel hozzá venni semmit sem. Pl. a Passatomhoz 2700 Ft. volt egy hőgomba, a szuszkához / wagon r + / 19500 Ft.
Ezen már én is túljutottam, már azon voltam, hogy eladom a büdös p....ba. Melegen semmi gond sem volt vele, de hidegen, mínuszban, 4-5 szöri rövid indítózás után indult csak el. Fiam nézte számítógépen, semmi hibát nem mutatott. A szivattyú üzemi nyomása 2,7- 3,4 bar. Az enyém 4 bar-ról 3,4 bar-ra esett vissza 8 óra alatt. Már azt hittem, hogy hülyét kapok. Végül is a fiamnak volt itthon CRC GASOLINE ADDITIVE üza javító és rendszer tisztító folyadék, és plusz hozzá töltöttem kb. fél tank 100-as oktánszámú benzint, azóta rendben minden. Nagy mínuszban kb. 3-6 mp.-re indul, de ilyenkor egy pöccre. Ja, és majd elfelejtettem, hogy 1 hőgombát is cseréltem, de az csak az alapjáraton segített / 11000- 19500 Ft. / Hát ennyi a tudomány.
Hello, betettek az ujat, vegul kellett fizetni. 6e valamennyi volt (gyari, listaaron). Ez mar ugy van kialakitva, h ne tudjon eltorni es fel is van fogatva egy kis tarto karral egy kozeli alkatreszre, azaz nem a sajat sulya tartja. Nekem erezhetoen konnyebben mozog a gazpedal, foleg ha nincs nagyon lenyomva. A szervizesek mondtak, hogy az szokott a gond lenni, hogy a rezonancia miatt eltorik a haz teljesen, aztan elkezd surlodni a bovden, s hosszu ido alatt kiszalalodik. Volt olyan, hogy kover gaz utan nem ment vissza, hanem ugy maradt, mert a kiszalalodott bovden beleakadt a torott hazba.
Korabbi tema volt... a valtokart nehezen lehetett mozgatni, "beton" kemeny volt, kulonosen hidegben. Javasoltatok, hogy olajozzam at a bovdeneket (szerviz 30e penzert akart ujat tenni bele). Az olaj segitett, de rovidesen megint visszajott a problema. Vegul azt csinaltuk, hogy vettunk un "nano" zsirt (3e penz), s kivettuk a bovdeneket. A zsirt addig tuszkoltuk bele az egyik vegen, mig a masik oldalon kijott. Ez volt fel eve, de meg mindig olyan, mint a vaj. Koszonom a tanacsokat igy fel ev elteltevel is :-)
Hello, a Wagon R-nel volt egy visszahivasi kampany a gazbovdenek kapcsan, mert a tuzfalnal el szoktak torni. Esetleg alvazszam alapjan erdemes lehet megnezetni, hogy a tied beleesik-e, mert ingyen kicserelik. Az enyem holnap meg a "mutetre".