Én egy 112 cdi Vito tulajdonos vagyok.A következőkben kérnék segítséget:
Most vettünk egy Vitot,de sajnos az öröm nem tartott sokáig.Az autó megy egy darabig aztán se szó se beszéd megáll.Várakozás 2-5 percig aztán mehet minden tovább.Most hideg időben gyorsan visszahül de gondolom ha melegebb lesz ez az idő rövidebb lesz.Voltunk vele szervízbe de a hibát ott nem produkálta.Elöbb égett a EDS lámpa is de most az is magától elaludt?!Olajcsere,tank tisztitás,szűrőcsere megvolt.Az autó 1999 10.havi.
Ebben kérem a segítségeteket!!!!Előre is köszönöm.
Hát úgy néz ki, hogy eléggé bonyolult szerkezet. Ma levettem, de a nagynyomású csöveket nem tudtam kihúzni ezért elvágtam tőben. Nem kellett volna, mivel ha begyomom a fekete pöcköt akkor kijött volna a cső... No mindegy. Számoltam és átgondoltam: a légrugószett utólagos javítása 1 napos mutatvány hozzáértő szerelőmnél és az alkatrészt oda kell hozatnom ha nem akarom az autót letenni több napra. Így hát hétfőn új tekercsrugó+légrugó betét összesen 80-ért, (max 2 óra meló) ameddig egy kompresszor bontottan 60. Nagyon jó és kényelmes ez a szintszabályzós rendszer, de ha valami meghal akkor a gatyád rámehet erre...
Megvezetnek... Én elhagytam az egyik gyári bicskakulcsot ami chippes és a Mercédes P*p*s aranyárért segített volna. Nékem azt mondta a kecskeméti szervíz, hogy nem lehet másolni a zár alapján a kulcsot . Ezek után egy idős (ragaszkodom a régi szakikhoz) szaki 10 ezer környékén lemásolta a chippes kulcsomat...
Hello mindenkinek! Fél éve van a tulajdonomban egy 112 cdi, három személyes. Az autóval nagyon meg vagyok elégedve, azzal a kivétellel, hogy az ülései nekem és a páromnak is elég kényelmetlenek. Szeretném átalakítani két ülésesre. Az lenne a kérdésem, hogy milyen ülés lenne megfelelő a gyári helyett ahhoz, hogy az ember kényelmesen levezethessen akár 1000 kilómétert. Ha esetleg valaki már csinált ilyet, szívesen venném a segítségét. Előre is köszönöm!
Egy 2002es gyártású vito 112cdi tulajdonosa vagyok. Az a sajnálatos dolog történt, hogy elhagytam az egyik kulcsot. Bementem a szalonba és ott monták, hogy semmi baj, 110e ft az új kulcs és 15e a programozás.
Úgy gondolom, hogy ez az ár kicsit magas és szerintem valahogy okosabban is meg lehetne oldani. Nektek volt-e már hasonló problémátok? Ha igen szívesen fogadok minden tapasztalatot, ha pedig nem akkor minden ötletet szívesen elolvasok.
Köszi. A kompresszor halt meg (fúj, de gyengén) és ha lehet kapni bontottat az 60 ezer. Napok óta keresem de most csak egy van eladó kompletten kiszedve 150-ért, mert a tulaj átalakította tekercsesre. Állítólag nyenge pontja a kompresszor a vítónak. Ha előbb szólsz generátor ügyben... Nekem is meghalt és 2 óra alatt ki-beszerelte és felújítva 30 ezerért (Bosch cuccal) garival.