Gondolkodom egy ötajtós 308-ason, a 130 lovas, 1.2-es motorral. Mivel a használat egy része rosszabb utakon lenne (nem földút, csak gyenge minőségű aszfalt út) és elég alacsony a hasmagassága, felmerült kérdésként, hogy mennyire bírná az ilyen utakat? Van erről valakinek tapasztalata?
Nekem már régen volt szóval nem emlékszem biztosan, ami biztos ,hogy nekem azzal volt gond amit neked cseréltek. Akkor azt mondták van egy másik hőgomba a termosztát házban. Érdemes azt is megnézni
Skacok tudtok segíteni, hogy melyik motorkódokban nincsen kettőstömegű lendkerék? Ha jól tudom valamelyik 1.6-os dieselben nincsen.Létezne?Köszi. Jó a fórum!
Vettem egy 308 1.6 THP-t (156LE). Tök jó mg minden, másfél hónapja van nálam. Most elkezdett reklamálni a computer, alkalmanként, hogy azonnal álljak meg és töltsem fel az akkumulátort.
Ez előfordul 50,nél - 100-nál...stb mikor hogy, tegnap pl az autópályán 150-nél folyamatosan írta. Elég ilyesztő!!
Viszont!!! Pöccre indul minden működik, garázsban áll, lezárva!
Azonnal elvittem, bemérték a generátort és az akksit, a generátor tölt az akksi tökéletes!
Ahol vettem forgalmi (talán alvázszám?) + a régi kulcs alapján készítették. Utólag nincs lehetőség olyan kulcsot csináltatni ami szinkronizálható a BSI-vel?
Segítséget szeretnék kérni a következőben. Van egy 2008-as Peugeot-om aminek a távirányítós kulcsa tönkrement (eltört a kulcs elektromos panelje) Vettem hozzá egy delphi kulcsot, elvégeztem a tanítását. Az autó beindul vele viszont a távirányitó programozása sehogy sem sikerül (gyújtás ráad, 5s-ig gomb nyomva tart, gyújtás levesz)
Van esetleg más módja a távirányító hozzáadásának a bsihez?
Sziasztok. Újabb kérdésem van, a régebbi és az újabb 308-asok felnimérete között van eltérés, vagy mindkettő ugyanakkora? Ha igen, akkor mi a pontos felniméret. Köszönöm szépen.
Nézőpont kérdése. Ha szereted a kényelmet akkor igen. Nagyon gyönyörűen vált észre sem venni. Viszont szerintem még nem tökéletes a vezérlése. Néha szerintem hamarabb is válthatna, mint ahogy megteszi. Nagyon óvatosan kell nyomni a gázt, mert zabál. De valamit valamiért.
MOTOR DV6ATED4 TURBÓDÍZEL TÁPELLÁTÁS TURBÓ BEFECSKENDEZÉS KÖZVETLEN TURBÓ GÁZOLAJSZŰRŐ VÍZÉRZÉKELŐJE VÍZÉRZÉKELŐ GÁZOLAJSZŰRŐVEL TÜZELŐANYAG GÁZOLAJ KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS (MOTOR) EURO 4 KÖRNYEZETVÉDELEM (MOTOR) MOTOR (TÍPUS) DV TÍPUSÚ MOTOR HENGERŰRTARTALOM 1600 CM3 KATALIZÁTOR FELSŐ KATALIZÁTOR 50PPM MOTOR HŰTÉSE RADIÁTOR 21,3DM2 18MBAS KARTERGÁZ-VISSZAVEZETŐKÖR FŰTÉSE KARTERGÁZ RENDSZER FŰTÉS NÉLKÜL EOBD ÖNDIAGNOSZTIKA "EOBD" ÖNDIAGNOSZTIKA GYORSULÁSMÉRŐ NÉLKÜL KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS "EGR" KIPUFOGÓGÁZ VISSZAVEZETÉS A JÁRMŰ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉDELME GÉPJ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉD EURO 4 RÉSZECSKESZŰRŐ RÉSZECSKESZŰRŐ NÉLKÜL VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 2 SEBFOK 140W AERO LAPÁT NÉLKÜL BENZINGŐZ-VISSZAVEZETÉSE BENZINGŐZ VISSZAVEZETÉS NÉLKÜL BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK BOSCH BEFECSKENDEZŐ RENDSZER TARTÁLY-SZŰRŐ BELSŐ TARTÁLYSZŰRŐ STOP AND START STOP ÉS START NÉLKÜL
BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA KÖTÖTT ANYAG SIBAYAKF990+OMNI MONO F915 "4P" RIASZTÓ RIASZTÓBERENDEZÉS NÉLKÜL HÁTSÓ FEJTÁMLA ÁLLÍTHATÓ HÁTSÓ FEJTÁMLA HÁTSÓ ÜLÉS HÁTRAHAJTHATÓ ELVÁLASZTOTT ÜLÉSPAD KIEGÉSZÍTŐ ÜLÉS KIEGÉSZÍTŐ ÜLÉS NÉLKÜL HÁTSÓ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ HÁTSÓ KÖNYÖKLŐ NÉLKÜL CSOMAGTÉR-TAKARÓFEDÉL KALAPTARTÓ HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖV 3 PONTOS HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖVEK 3 ÖVTEKCS ELSŐ BIZTONSÁGI ÖV PIROT ÖVFESZVEL FELSZ BIZTÖV FJELZŐVEL KLÍMA (KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET T°) ÉSZAKI ORSZÁGOK GYERMEK BIZTONSÁGI ZÁR HÁTSÓ KÉZI GYEMEKZÁR A SEBESSÉGEK BEOSZTÁSA BEOSZTÁS KM/H-BAN VEZETŐI OLDAL (VEZETŐ HELYZETE) BALKORMÁNYOS VÁLTOZAT KIEGÉSZÍTŐ FŰTÉS AUTOMATA KIEGÉSZÍTŐ FŰTÉS CSOMAGTARTÓ ÉS RAKODÓTÉR VILÁGÍTÁS AUTOM CSOMAGTART ÉS CSOMAGTAJTÓ VILÁGÍT MŰSZERFAI FELSZERELÉS WARM SILVER U FEKETE MŰSZERFAL TALAPZAT KÜLÖNFÉLE BELSŐ LÁMPÁK TÉRKÉPOLVASÓ LÁMPA MUNKAASZTAL MUNKAASZTAL NÉLKÜL ÜLÉS ALATTI RAKODÓHELY ÜLÉS ALATTI RAKODÓREKESZ NÉLKÜL KOMBINÁLT KIJELZŐEGYSÉG (JELLEMZŐK) 230 KM/H 140 M/H BEOSZTÁS FEKETE ALAP KRÓM PEREM HANGSZÓRÓ 4 ELS HSZ (2 TWEET + 2 ELS) + 2 HTS HSZ RÁDIÓVEZÉRLÉS AUTÓRÁDIÓ TÁVIRÁNYÍTÓ AZ UTASTÉR HANGSZIGETELÉSE TŰZFAL HANGSZIGETELÉS 13 KG UTASOLDALI ELSŐ ÜLÉS MAGASSÁGÁLLÍTÁSA EL UTAS ÜLŐR MAGAS NÉLK VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLÉS KAPCSOLÓJA KÉZI VEZETŐÜLÉS-BEÁLLÍTÁS UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ KAPCSOLÓJA UTASOLDALI KÉZI ÜLÉSBEÁLLÍTÁS VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ BEÁLLÍTÁSA DÖNTHETŐ VEZETŐOLDALI ÜLÉSTÁMLA UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ BEÁLLÍTÁSA DÖNTHETŐ UTASOLDALI ÜLÉSTÁMLA VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ DÖNTÉSE HÁTRAHAJTHATÓ VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLÉS NLK UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ DÖNTÉSE HÁTRAHAJTHATÓ UTASOLDALI ELSŐ ÜLÉS NLK ELSŐ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ ELSŐ ÜLÉS KÖZÉPSŐ KÖNYÖKLŐ KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET KIJELZŐ KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET JELZŐ CD CD BESZERELÉS NÉLKÜL NAVIGÁCIÓS RENDSZER NAVIGÁCIÓS RENDSZER NÉLKÜL FÉNYSZÓRÓ-IZZÓK HALOGÉN FÉNYSZÓRÓ HÁTSÓ ABLAKEMELŐ HÁTSÓ KÉZI MŰKÖDTETÉSŰ ABLAKEMELŐ KÖZÚTI INFORMÁCIÓ LEJÁTSZÓ OLDALIRÁNYÚ ÚTVONALKÖVETÉS FELÜGYELET NÉLKÜL VEZETŐOLDALI ELSŐ ABLAKEMELŐ VEZETŐOLDALI ELSŐ SZEKVENC ABLAKEMELŐ UTASOLDALI ELSŐ ABLAKEMELŐ UTASOLD ELSŐ SZEKVENC ELEKTR ABLAKEMELŐ KIJELZŐ KIJELZŐ (RÁDIÓ+ÓRA+ÉS VAGY T°,CD) MEMÓRIA NÉLKÜL EGYÉB BELSŐ TARTOZÉKOK ÖRVÉNYLÉSGÁTLÓ HÁLÓ NÉLKÜL SMINKTÜKÖR VEZOLD+UTASOLD ÁRNYÉKOLÓ VILÁGÍTÁS NLK LÁBPIHENTETŐ VEZETŐOLDALI LÁBPIHENTETŐ PÁRNABÉLÉS STANDARD ELSŐ ASSIVE BÉLÉS OLAJKIJELZŐ OLAJSZINT-ÉRZÉKELŐ FŰTÖTT PÁRNA NEM FŰTHETŐ VEZETŐÜLÉS ELSŐ OLDALLÉGZSÁK KETTŐS ELSŐ OLDALLÉGZSÁK UTASFÜLKE LÁBTÉR MEGVILÁGÍTÁSA UTASTÉR ALSÓ RÉSZ MEGVILÁGÍTÁS NÉLKÜL UTASOLDALI LÉGZSÁK UTASOLDALI LÉGZSÁK FELSZERELÉSCSOMAG FELSZERELÉS CSOMAG NÉLKÜL KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (FŰTHETŐ) FŰTHETŐ KÜLSŐ VP TÜKÖR LÉGZSÁK SEMLEGESÍTÉSE LÉGZSÁK KÉZI HATÁSTALANÍTÁSA AJTÓ BELSŐ KAPCSOLÓJA (MEGJELENÉS) KRÓMOZ AJTÓFOGANTYÚ + SZÍNES DÍSZÍTÉS FÉNYSZÓRÓMAGASSÁG SZABÁLYOZÓ KÉZI FÉNYSZÓRÓBEÁLLÍTÁS KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ NÉLKÜL ELSŐ HELY VÉDELME VEZETŐFÜLKÉT VÉDŐ MEREVÍTÉS NÉLKÜL ELSŐ NAPELLENZŐ VEZETŐ+ UTASOLDAL BEJEGYZÉS NÉLKÜL RAKODÓHELY (VEZETŐÜLÉS) ELSŐ TETŐKONZOL RAKODÓREKESZ NÉLKÜL RÁDIÓVEVŐ RDS "RD4" CD AUDIÓ RENDSZER HŰTÉS AUTOMATIKUS HŰTÉS SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ RENDSZER NÉLKÜL BELSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR NAPPAL - ÉJSZAKA BELSŐ VISSZAPIL TÜKÖR VEZETŐOLDALI LÉGZSÁK VEZETŐOLDALI LÉGZSÁK KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (VEZETŐ OLDALI LÁTÓMEZŐ) KÜLSŐ VISSZAPIL DOMBORÚ ÜVEG CSOMAGTÉRI RAKODÓHELY CSOMAGRÖGZÍTŐ HÁLÓ NÉLKÜL RÁDIÓTUNER MONO RÁDIÓ TUNER AKADÁLYÉSZLELÉS AKADÁLYÉSZLELŐ NÉLKÜL OLDALSÓ FÜGGÖNYÖK OLDALSÓ REDŐNYÖK NÉLKÜL GUMIABRONCSNYOMÁS-CSÖKKENÉS KIJELZŐ GUMIABRONCS NYOMÁSCSÖKKENÉS-JELZŐ NÉLKÜL KÁRPITOZÁS ADAPTÁLÁSA SEBESSÉGVKAR FOGANTY MŰANY+ KRÓM LAPKA KIEGÉSZÍTŐ PADLÓSZŐNYEG LÁBSZŐNYEG NÉLKÜL ERŐSÍTŐ EKVALISER EQUALIZER ERŐSÍTŐ NÉLKÜL RÁDIÓ FREKVENCIÁJA ÁZSIAI RÁDIÓFREKVENCIA RETESZELÉS VEZÉRLÉS EGYSZERŰ RETESZELÉSŰ ZÁR +AUTOMATA HÁTSÓ OLDALABLAK ÜVEGE (CSUPASZ) HÁTSÓ OLDALABLAK NÉLKÜL ÜVEG (TÍPUS) HANGSZIG RÉTEGELT ELSŐ SZÉLVÉDŐ + EDZETT HÁTSÓ KORMÁNYKERÉK MŰANYAG BEVONATÚ 3 ÁGÚ KORMÁNYKERÉK VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 2 SEBFOK 140W AERO LAPÁT NÉLKÜL VEZETÕ OLDALI TÉRDLÉGZSÁK VEZETŐOLDALI TÉRD-LÉGZSÁK NÉLKÜL AUDIÓ CSOMAG KIEGÉSZÍTŐ CSATLAKOZÓ PACK AUDIO KIEG CSATLAKOZÓALJZAT NÉLKÜL TELEMATIKA MODUL TELEMATIKUS EGYSÉG NÉLKÜL
Eladóvá vált 11-es 308 sw-m 1,6hdi. Sportium felszereltség. Második tulaj vagyok . Hosszú távon használtam viszont most megszünt a hosszú táv. Sajnálom beindítani kicsit menni vele aztán leállítani ezért vettem egy benzinest. Ha valakit érdekel figyelem a fórumot válaszolok a kérdésekre.
Megy mint az ökör. Amilyen kicsi a motor olyan durván megy. 145 öt simán tartotta 4személy + csomi fullon Montenegróba menet. Viszont azért kér cserébe enni is. Nekem most 7,45 az átlag fogyim, de ebben volt több mint 2000 km pálya. Múltkor sport fokozatban nyomtam egy kövéret és meglepődtem nagyon. Szerintem az automatához adhatnának ki egy szoft. frissítést. Időnként hüle. :-). Klímát nem venni észre hogy megy, iszonyat gyorsan üzem meleg. Halk, kényelmes, jó vezetni, hamar meg lehet szokni a kicsi kormányt. Ma már ha átülök a párom Puntójába, mindig csodálkozom mért van be ekkora kormány :-).
Szerintem nem lehet külön kikapcsolni. Max a közlekedési hírek hangját tudod lehalkítani. Én a Navinak a hangját nem tudom lehalkítani, csak ha kikapcsolom. Elvileg a turbó bolond biztos leállításnál, mert van egy külön keringtető szivattyúja ha jól emléxem. Bár ha járatja az ember 1- 2 percet megállás után nem veszít semmit. Manuális vagy automatád van?