Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

204 PS. Creative Commons License 2017.10.14 0 0 1972

Üdv.

308nak mi az osztóköre?

Köszi.

szakip1 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 1971

Gondolkodom egy ötajtós 308-ason, a 130 lovas, 1.2-es motorral. Mivel a használat egy része rosszabb utakon lenne (nem földút, csak gyenge minőségű aszfalt út) és elég alacsony a hasmagassága, felmerült kérdésként, hogy mennyire bírná az ilyen utakat? Van erről valakinek tapasztalata?

kemszi Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1970

Nekem már régen volt szóval nem emlékszem biztosan, ami biztos ,hogy nekem azzal volt gond amit neked cseréltek. Akkor azt mondták van egy másik hőgomba a termosztát házban. Érdemes azt is megnézni

Előzmény: akaakaaka (1969)
akaakaaka Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1969

Sajnos a hiba nem szünt meg.  :(

Ki lett cserélve a víz hőmérséklet érzékelő ami a szelepház mellet van jobbra. (1.4 vti motor)

Dob hibakódot P0119 Engine Coolant Temperature Circuit intermittent. - ez vajon melyik érzékelőre mutat??

 

Amit most cserélte érzékelőt annak a hibakódja P0117

 

akaakaaka Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1968

Akkor jól sejtettem!

Köszönöm!

Cserénél le kell engedni a hűtővizet?

Előzmény: kemszi (1967)
kemszi Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1967

hőgomba, nekem is volt ilyen. kb30 félóra alatt cserélték

Előzmény: akaakaaka (1966)
akaakaaka Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1966

Sziasztok!

Az autó reggeli hideg indításnál dettó ez a jelenség tapasztalható nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=1DaG91v0424

Erősítsetek meg ,hogy a hűtővíz hőmérséklet érzékelője halt meg!

Gromit81 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 1965

Skacok tudtok segíteni, hogy melyik motorkódokban nincsen kettőstömegű lendkerék? Ha jól tudom valamelyik 1.6-os dieselben nincsen.Létezne?Köszi. Jó a fórum! 

alázógyík Creative Commons License 2017.09.30 0 0 1964

Szia!

Nem a távirányító eleme merülhet?

 

 

Előzmény: Pzoe (1963)
Pzoe Creative Commons License 2017.09.30 0 0 1963

Sziasztok!

 

SEGÍTSÉGETEKE szeretném kérni!

 

Vettem egy 308 1.6 THP-t (156LE). Tök jó mg minden, másfél hónapja van nálam. Most elkezdett reklamálni a computer, alkalmanként, hogy azonnal álljak meg és töltsem fel az akkumulátort.

Ez előfordul 50,nél - 100-nál...stb mikor hogy, tegnap pl az autópályán 150-nél folyamatosan írta. Elég ilyesztő!!

Viszont!!! Pöccre indul minden működik, garázsban áll, lezárva!

Azonnal elvittem, bemérték a generátort és az akksit, a generátor tölt az akksi tökéletes!

 

Mi a nyavalya lehet ez??

 

Köszönöm előre is a segítségeteket!

Pulsar88 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 1962

Ahol vettem forgalmi (talán alvázszám?) + a régi kulcs alapján készítették. Utólag nincs lehetőség olyan kulcsot csináltatni ami szinkronizálható a BSI-vel?

Előzmény: Zolysys (1961)
Zolysys Creative Commons License 2017.09.27 0 0 1961

Nem hozzávaló a kulcs. A torottet kellett volna eljuttatni hátha javithato

Előzmény: Pulsar88 (1960)
Pulsar88 Creative Commons License 2017.09.25 0 0 1960

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni a következőben. Van egy 2008-as Peugeot-om aminek a távirányítós kulcsa tönkrement (eltört a kulcs elektromos panelje) Vettem hozzá egy delphi kulcsot, elvégeztem a tanítását. Az autó beindul vele viszont a távirányitó programozása sehogy sem sikerül (gyújtás ráad, 5s-ig gomb nyomva tart, gyújtás levesz)

Van esetleg más módja a távirányító hozzáadásának a bsihez?

Előre is köszönöm a segitséget.

vecserom Creative Commons License 2017.09.24 0 0 1959

Köszönöm.

Előzmény: Tcmano (1956)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.24 0 0 1958

Itt tudsz fogyi adatokat nézni

https://www.spritmonitor.de/en/

Előzmény: kardio1 (1951)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.24 0 0 1957

Szerintem +2 liter, de én már kényelmes vagyok. Viszont pályán, távolságkövető tempomattal verhetetlen. :-)

Előzmény: kardio1 (1951)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1956

ET 44 65 ös agyméret

Előzmény: vecserom (1955)
vecserom Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1955

Szia. Köszi és mi az ET szám?

Előzmény: Zolysys (1953)
lazy g. Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1954

Nagyon szépen köszönöm!!!!!
Szép napot, üdv!!! :)

Előzmény: Tcmano (1949)
Zolysys Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1953

új 308 as 5x108 osztókörrel van :P

Előzmény: vecserom (1952)
vecserom Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1952

Sziasztok. Újabb kérdésem van, a régebbi és az újabb 308-asok felnimérete között van eltérés, vagy mindkettő ugyanakkora? Ha igen, akkor mi a pontos felniméret. Köszönöm szépen.

kardio1 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1951

Szóval lényegesen többet fogyaszt automatával ?

Előzmény: Tcmano (1950)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1950

Nézőpont kérdése. Ha szereted a kényelmet akkor igen. Nagyon gyönyörűen vált észre sem venni. Viszont szerintem még nem tökéletes a vezérlése. Néha szerintem hamarabb is válthatna, mint ahogy megteszi. Nagyon óvatosan kell nyomni a gázt, mert zabál. De valamit valamiért.

Előzmény: kardio1 (1947)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1949

MOTOR DV6ATED4 TURBÓDÍZEL
TÁPELLÁTÁS TURBÓ BEFECSKENDEZÉS KÖZVETLEN TURBÓ
GÁZOLAJSZŰRŐ VÍZÉRZÉKELŐJE VÍZÉRZÉKELŐ GÁZOLAJSZŰRŐVEL
TÜZELŐANYAG GÁZOLAJ
KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS (MOTOR) EURO 4 KÖRNYEZETVÉDELEM (MOTOR)
MOTOR (TÍPUS) DV TÍPUSÚ MOTOR
HENGERŰRTARTALOM 1600 CM3
KATALIZÁTOR FELSŐ KATALIZÁTOR 50PPM
MOTOR HŰTÉSE RADIÁTOR 21,3DM2 18MBAS
KARTERGÁZ-VISSZAVEZETŐKÖR FŰTÉSE KARTERGÁZ RENDSZER FŰTÉS NÉLKÜL
EOBD ÖNDIAGNOSZTIKA "EOBD" ÖNDIAGNOSZTIKA GYORSULÁSMÉRŐ NÉLKÜL
KÖRNYEZETVÉDELMI BERENDEZÉS "EGR" KIPUFOGÓGÁZ VISSZAVEZETÉS
A JÁRMŰ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉDELME GÉPJ MŰSZAKI KÖRNYEZETVÉD EURO 4
RÉSZECSKESZŰRŐ RÉSZECSKESZŰRŐ NÉLKÜL
VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 2 SEBFOK 140W AERO LAPÁT NÉLKÜL
BENZINGŐZ-VISSZAVEZETÉSE BENZINGŐZ VISSZAVEZETÉS NÉLKÜL
BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK BOSCH BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
TARTÁLY-SZŰRŐ BELSŐ TARTÁLYSZŰRŐ
STOP AND START STOP ÉS START NÉLKÜL

 

BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA KÖTÖTT ANYAG SIBAYAKF990+OMNI MONO F915 "4P"
RIASZTÓ RIASZTÓBERENDEZÉS NÉLKÜL
HÁTSÓ FEJTÁMLA ÁLLÍTHATÓ HÁTSÓ FEJTÁMLA
HÁTSÓ ÜLÉS HÁTRAHAJTHATÓ ELVÁLASZTOTT ÜLÉSPAD
KIEGÉSZÍTŐ ÜLÉS KIEGÉSZÍTŐ ÜLÉS NÉLKÜL
HÁTSÓ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ HÁTSÓ KÖNYÖKLŐ NÉLKÜL
CSOMAGTÉR-TAKARÓFEDÉL KALAPTARTÓ
HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖV 3 PONTOS HÁTSÓ BIZTONSÁGI ÖVEK 3 ÖVTEKCS
ELSŐ BIZTONSÁGI ÖV PIROT ÖVFESZVEL FELSZ BIZTÖV FJELZŐVEL
KLÍMA (KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET T°) ÉSZAKI ORSZÁGOK
GYERMEK BIZTONSÁGI ZÁR HÁTSÓ KÉZI GYEMEKZÁR
A SEBESSÉGEK BEOSZTÁSA BEOSZTÁS KM/H-BAN
VEZETŐI OLDAL (VEZETŐ HELYZETE) BALKORMÁNYOS VÁLTOZAT
KIEGÉSZÍTŐ FŰTÉS AUTOMATA KIEGÉSZÍTŐ FŰTÉS
CSOMAGTARTÓ ÉS RAKODÓTÉR VILÁGÍTÁS AUTOM CSOMAGTART ÉS CSOMAGTAJTÓ VILÁGÍT
MŰSZERFAI FELSZERELÉS WARM SILVER U FEKETE MŰSZERFAL TALAPZAT
KÜLÖNFÉLE BELSŐ LÁMPÁK TÉRKÉPOLVASÓ LÁMPA
MUNKAASZTAL MUNKAASZTAL NÉLKÜL
ÜLÉS ALATTI RAKODÓHELY ÜLÉS ALATTI RAKODÓREKESZ NÉLKÜL
KOMBINÁLT KIJELZŐEGYSÉG (JELLEMZŐK) 230 KM/H 140 M/H BEOSZTÁS FEKETE ALAP KRÓM PEREM
HANGSZÓRÓ 4 ELS HSZ (2 TWEET + 2 ELS) + 2 HTS HSZ
RÁDIÓVEZÉRLÉS AUTÓRÁDIÓ TÁVIRÁNYÍTÓ
AZ UTASTÉR HANGSZIGETELÉSE TŰZFAL HANGSZIGETELÉS 13 KG
UTASOLDALI ELSŐ ÜLÉS MAGASSÁGÁLLÍTÁSA EL UTAS ÜLŐR MAGAS NÉLK
VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLÉS KAPCSOLÓJA KÉZI VEZETŐÜLÉS-BEÁLLÍTÁS
UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ KAPCSOLÓJA UTASOLDALI KÉZI ÜLÉSBEÁLLÍTÁS
VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ BEÁLLÍTÁSA DÖNTHETŐ VEZETŐOLDALI ÜLÉSTÁMLA
UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ BEÁLLÍTÁSA DÖNTHETŐ UTASOLDALI ÜLÉSTÁMLA
VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ DÖNTÉSE HÁTRAHAJTHATÓ VEZETŐOLDALI ELSŐ ÜLÉS NLK
UTASOLDALI ELSŐ ÜLŐRÉSZ DÖNTÉSE HÁTRAHAJTHATÓ UTASOLDALI ELSŐ ÜLÉS NLK
ELSŐ ÜLÉS KÖNYÖKLŐ ELSŐ ÜLÉS KÖZÉPSŐ KÖNYÖKLŐ
KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET KIJELZŐ KÜLSŐ HŐMÉRSÉKLET JELZŐ
CD CD BESZERELÉS NÉLKÜL
NAVIGÁCIÓS RENDSZER NAVIGÁCIÓS RENDSZER NÉLKÜL
FÉNYSZÓRÓ-IZZÓK HALOGÉN FÉNYSZÓRÓ
HÁTSÓ ABLAKEMELŐ HÁTSÓ KÉZI MŰKÖDTETÉSŰ ABLAKEMELŐ
KÖZÚTI INFORMÁCIÓ LEJÁTSZÓ OLDALIRÁNYÚ ÚTVONALKÖVETÉS FELÜGYELET NÉLKÜL
VEZETŐOLDALI ELSŐ ABLAKEMELŐ VEZETŐOLDALI ELSŐ SZEKVENC ABLAKEMELŐ
UTASOLDALI ELSŐ ABLAKEMELŐ UTASOLD ELSŐ SZEKVENC ELEKTR ABLAKEMELŐ
KIJELZŐ KIJELZŐ (RÁDIÓ+ÓRA+ÉS VAGY T°,CD) MEMÓRIA NÉLKÜL
EGYÉB BELSŐ TARTOZÉKOK ÖRVÉNYLÉSGÁTLÓ HÁLÓ NÉLKÜL
SMINKTÜKÖR VEZOLD+UTASOLD ÁRNYÉKOLÓ VILÁGÍTÁS NLK
LÁBPIHENTETŐ VEZETŐOLDALI LÁBPIHENTETŐ
PÁRNABÉLÉS STANDARD ELSŐ ASSIVE BÉLÉS
OLAJKIJELZŐ OLAJSZINT-ÉRZÉKELŐ
FŰTÖTT PÁRNA NEM FŰTHETŐ VEZETŐÜLÉS
ELSŐ OLDALLÉGZSÁK KETTŐS ELSŐ OLDALLÉGZSÁK
UTASFÜLKE LÁBTÉR MEGVILÁGÍTÁSA UTASTÉR ALSÓ RÉSZ MEGVILÁGÍTÁS NÉLKÜL
UTASOLDALI LÉGZSÁK UTASOLDALI LÉGZSÁK
FELSZERELÉSCSOMAG FELSZERELÉS CSOMAG NÉLKÜL
KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (FŰTHETŐ) FŰTHETŐ KÜLSŐ VP TÜKÖR
LÉGZSÁK SEMLEGESÍTÉSE LÉGZSÁK KÉZI HATÁSTALANÍTÁSA
AJTÓ BELSŐ KAPCSOLÓJA (MEGJELENÉS) KRÓMOZ AJTÓFOGANTYÚ + SZÍNES DÍSZÍTÉS
FÉNYSZÓRÓMAGASSÁG SZABÁLYOZÓ KÉZI FÉNYSZÓRÓBEÁLLÍTÁS
KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ KANYARKÖVETŐ FÉNYSZÓRÓ NÉLKÜL
ELSŐ HELY VÉDELME VEZETŐFÜLKÉT VÉDŐ MEREVÍTÉS NÉLKÜL
ELSŐ NAPELLENZŐ VEZETŐ+ UTASOLDAL BEJEGYZÉS NÉLKÜL
RAKODÓHELY (VEZETŐÜLÉS) ELSŐ TETŐKONZOL RAKODÓREKESZ NÉLKÜL
RÁDIÓVEVŐ RDS "RD4" CD AUDIÓ RENDSZER
HŰTÉS AUTOMATIKUS HŰTÉS
SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ RENDSZER NÉLKÜL
BELSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR NAPPAL - ÉJSZAKA BELSŐ VISSZAPIL TÜKÖR
VEZETŐOLDALI LÉGZSÁK VEZETŐOLDALI LÉGZSÁK
KÜLSŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR (VEZETŐ OLDALI LÁTÓMEZŐ) KÜLSŐ VISSZAPIL DOMBORÚ ÜVEG
CSOMAGTÉRI RAKODÓHELY CSOMAGRÖGZÍTŐ HÁLÓ NÉLKÜL
RÁDIÓTUNER MONO RÁDIÓ TUNER
AKADÁLYÉSZLELÉS AKADÁLYÉSZLELŐ NÉLKÜL
OLDALSÓ FÜGGÖNYÖK OLDALSÓ REDŐNYÖK NÉLKÜL
GUMIABRONCSNYOMÁS-CSÖKKENÉS KIJELZŐ GUMIABRONCS NYOMÁSCSÖKKENÉS-JELZŐ NÉLKÜL
KÁRPITOZÁS ADAPTÁLÁSA SEBESSÉGVKAR FOGANTY MŰANY+ KRÓM LAPKA
KIEGÉSZÍTŐ PADLÓSZŐNYEG LÁBSZŐNYEG NÉLKÜL
ERŐSÍTŐ EKVALISER EQUALIZER ERŐSÍTŐ NÉLKÜL
RÁDIÓ FREKVENCIÁJA ÁZSIAI RÁDIÓFREKVENCIA
RETESZELÉS VEZÉRLÉS EGYSZERŰ RETESZELÉSŰ ZÁR +AUTOMATA
HÁTSÓ OLDALABLAK ÜVEGE (CSUPASZ) HÁTSÓ OLDALABLAK NÉLKÜL
ÜVEG (TÍPUS) HANGSZIG RÉTEGELT ELSŐ SZÉLVÉDŐ + EDZETT HÁTSÓ
KORMÁNYKERÉK MŰANYAG BEVONATÚ 3 ÁGÚ KORMÁNYKERÉK
VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 2 SEBFOK 140W AERO LAPÁT NÉLKÜL
VEZETÕ OLDALI TÉRDLÉGZSÁK VEZETŐOLDALI TÉRD-LÉGZSÁK NÉLKÜL
AUDIÓ CSOMAG KIEGÉSZÍTŐ CSATLAKOZÓ PACK AUDIO KIEG CSATLAKOZÓALJZAT NÉLKÜL
TELEMATIKA MODUL TELEMATIKUS EGYSÉG NÉLKÜL

Előzmény: lazy g. (1948)
lazy g. Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1948

Sziasztok,

valaki tudna segíteni, h ebben az alvázszámú 308-asban van e részecskeszűrő???
Köszi előre is!!! :)
Az alvázszám:

VF34C9HXC9Y096709

kardio1 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1947

Automatavàlto megéri az 1.2-es benzineshez (130 LE)? Vagy nem éri meg a felàrat?

Előzmény: Tcmano (1944)
204 PS. Creative Commons License 2017.09.19 0 0 1946

Üdv mindenkinek. 

Eladóvá vált 11-es 308 sw-m 1,6hdi. Sportium felszereltség. Második tulaj vagyok . Hosszú távon használtam viszont most megszünt a hosszú táv. Sajnálom beindítani kicsit menni vele aztán leállítani ezért vettem egy benzinest. Ha valakit érdekel figyelem a fórumot válaszolok a kérdésekre.

 

Üdv.

vecserom Creative Commons License 2017.09.19 0 0 1945

Köszönöm szépen.

Előzmény: Tcmano (1944)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.19 0 0 1944

Megy mint az ökör. Amilyen kicsi a motor olyan durván megy. 145 öt simán tartotta 4személy + csomi fullon Montenegróba menet. Viszont azért kér cserébe enni is. Nekem most 7,45 az átlag fogyim, de ebben volt több mint 2000 km pálya. Múltkor sport fokozatban nyomtam egy kövéret és meglepődtem nagyon. Szerintem az automatához adhatnának ki egy szoft. frissítést. Időnként hüle. :-). Klímát nem venni észre hogy megy, iszonyat gyorsan üzem meleg. Halk, kényelmes, jó vezetni, hamar meg lehet szokni a kicsi kormányt. Ma már ha átülök a párom Puntójába, mindig csodálkozom mért van be ekkora kormány :-).

Előzmény: vecserom (1942)
Tcmano Creative Commons License 2017.09.19 0 0 1943

Szerintem nem lehet külön kikapcsolni. Max a közlekedési hírek hangját tudod lehalkítani. Én a Navinak a hangját nem tudom lehalkítani, csak ha kikapcsolom. Elvileg a turbó bolond biztos leállításnál, mert van egy külön keringtető szivattyúja ha jól emléxem. Bár ha járatja az ember 1- 2 percet megállás után nem veszít semmit. Manuális vagy automatád van?

Előzmény: pöttyös cipó (1940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!