Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30535

Hátha a váltóddal majd pontosabb lesz. Még mindig nem raktam fel.................

 

   B.

Előzmény: Törölt nick (30523)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30534

Hát igen, az lesz, hogy kiolvasom majd hamarosan. Azért köszönöm a tanácsokat. Az előző autóm 1 km/h-t csal a GPS-hez képest. Az nagyon pontosan mért. És hozzá kell tegyem, még spirálos volt, mechanikus. És sosem remegett a mutatója. Végezte a dolgát, ahogy kell.

 

   B.

Előzmény: Törölt nick (30523)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30533

Szia!

Már így is nagyobb méretű kerék vannak rajta, hogy lassabban forogjon. 175/65 R15 nyári, és 175/70 R14 a téli. Nem teszek fel rá peres gumikat, mert herótom van a pattogástól kicsiny hazánk csúcs minőségű utaitól.

 

  B.

Előzmény: -peter (30530)
-peter Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30532

mazdi japó gyártmány de fáj ha benne kell ülni

az avensis angliai gyártású, már nem japán tartósságú...

 

Tényleg, a Megane II sebességmérő eltérését nem is mértem! Hazafelé megteszem :)

 

Egyszer rátettem a Toyotára a 195/60 gyári kerék helyett 195/65 méretűt és nagyon pontos lett az óra. 60 alatt 2-3, 130-nál 4km/h lett csak az eltérés.

 

Előzmény: kisfitti (30531)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30531

Jóvanna, az japán. :)

 

Ez meg szarolasz, a thalia meg francia török qrva. :)

 

Előzmény: -peter (30528)
-peter Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30530

milyen méretű gumik vannak az autódon?

és egyezik-e a gyári mérettel?

Előzmény: PeeWee33 (30506)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30529

Ki kellene próbálni, mielőtt bárki is bele forraszt. Mivel van rá nem kis esély, hogy ez már jó verzió. 

Sajnos a képen nem látni az ellenállások értékét. Kéne benne lennie 2db. 101 feliratúnak, mellettük meg felirat nélküli kondenzátornak. De mindenképp próbálni, mielőtt bármit is levennél róla.

Előzmény: kolcsar (30521)
-peter Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30528

toyota avensis 1. generációs 

30-60km/h-ig 4-et csalt az óra

120-140 között 7-8km/h volt az óra által mutatott  többlet a gps-hez képest.

 

2 éves Mazda bt-50 terepes órája pontosabb, alsóbb sebességekben 3-at csal, autópályán kb 4-5-öt.

Előzmény: kisfitti (30526)
-peter Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30527

3000/db áron melózik.

legalábbis a Megánomra ennyit mondott de úgy fest az izzócsere használt, azóta jól látok.

20 / öt négy 8 1 kilenc tizenegy

Előzmény: ritmoabarth (30504)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30526

Jogos. De 12-15-öt én nem érzek drasztikusnak. A thaliam 15-tel mutatott többet, a 2/B punto 10-zel, a grande pedig 8-cal. Lehet egy nem pontosan megválasztott gumi váltóméret is az oka, de kb. 10 km/h többlet teljesen normális. 

De a legbiztosabb ha megnézed MES-sel, mit ad rá az ecu, és mit mutat az óra. De ilyen jellegű hiba nem szokott lenni. Vagy mér, vagy nem.  Az óracsereberéléssel meg óvatosan. Beépítési garanciával vegyél bontottat, ha a cserére szánod rá magad, mivel nem kompatibilis mindegyik, mindegyikkel. Máshonnét veszi az adatot. Lehet, hogy nem fog egyáltalán mérni az órád, egy másik műszerfallal.

Előzmény: PeeWee33 (30522)
-peter Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30525

inkább cserélj számlapot, az nem lenne sokkal egyszerübb?

Előzmény: PeeWee33 (30522)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30524

Ha nem illeszted a buszt rendesen, ne is várd el, hogy megfelelően működik: a levett ellenállás helyett meg kellene csinálni a rendes illesztést, és elsőre csatlakozna. +5 perc.

Előzmény: kisfitti (30516)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.20 0 0 30523

Értem én, hogy többet mér, olvasd ki, mit ad menet közben e műszerfal, gps-hez össszehasonlítva és akkor látod, hogy hol a hiba. 6% eltérés gyárilag direkt van benne, azzal számolj.

Előzmény: PeeWee33 (30522)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30522

Ha figyelmesen olvastad volna el amit írtam korábban, akkor ezt a kérdést nem teszed fel nekem. Azt írtam, hogy TÖBBET mutat, NEM KEVESEBBET a valósnál.  A mutató azért áll lejjebb, mert nincs rajta gyújtás. Ha ráteszem, akkor beemeli 0 alá közvetlen. És azért alá mert egy picit lejjebb tettem a mutatót a tengelyen. Korábban felé rakta, kb1 km/h-ra......................................... De így is többet mutat még 12-15-tel. És ez a bajom vele. Azt tudni kell, hogy nem hibás a műszerórám, tökéletesen működik rajta minden visszajelző............. mutatók mozgása, nem akadós, nem darabos. Folyamatosan jó a mozgása.Csak ez a többlétmérés van, ami zavar. A skálázás másabb rajta valamiért. Ha csak 200-ig lenne írva, a számlap, akkor pontosabban mérne.

Ezért kérdeztem, hogy lehet-e kalibrálni valami úton módon.

 

   B.

Előzmény: Törölt nick (30517)
kolcsar Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30521

 

Itt van nem tudom mennyire látható,telefonal csináltam gyorsba hátha okosabak leszünk:))

Előzmény: kisfitti (30520)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30520
Van ami teljesen jol mukodik ugy ahogy van. Nem kell semmit tenni vele. Multiecuscan program es egy fiat kell hozza. Elobb probald ki, hatha mukodik. Ha nem csatlakozik pl. a kormányhoz 4-6 probalkozas utan, akkor ha gondolod fotozd le az aramkor mind ket oldalat, es hatha latni h mi a gond.De elobb probalni. Es a portbeallitasra oda kell figyeln a programnal.
Előzmény: kolcsar (30519)
kolcsar Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30519

Kösz a választ,de én is szétfeszitetem,mert nem volt senki aki válaszolt volna rá a beirásomra.

Az enyim az egyáltalán nem igy néz ki a belseje mint a berakott kép van se amit te teteél be se aminek a linkjét teted be.

Nem tudom mitöl ELM-327 es ,mert nem találtam benne se tokozott,se felület szerelt ELM chipet.

Azért invesztáltam be,elméletileg,mert mondták ezel kilehet olvasni a valós kilómétert,meg hasonlókat. Van egy régi még amit eredetileg németektöl lett véve,és az még dobozos zacskós titbe volt azt összeraktuk,abba az ELM cship tokozott volt,hogy cserélhetö,ha újab jön ki,a az csak azért volt macerás nem USB-s,és a dobozon RS 232-es csatik vannak,külön a hossszú,kábelnek ami a laptopra megy ,a másik oldalra meg az OBD-16 kábelt lehet csatlakoztatni.

Ez ami van most ezt ha rádugom a laptop USB-re akkor egy piros valami világit,és a maradék másik 4-lukon meg oda-vissza végig szalad egy világitó sor aztán csak a piros világit.Na ezért lett volna jó kis segitség.rápróbálni kocsira müködik vagy nem.

Üdv:Kolcsár

Előzmény: kisfitti (30516)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30518
Hat en is ezt mondtam. De ez nem az enyem.
Előzmény: Törölt nick (30517)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30517

A tieden a 0 alatt van alapból, ergo annyival kevesebbet mutat, vagy nem?

 

Előzmény: kisfitti (30515)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30516

Nem túl bonyolult. Én is sajnos egy hibás elm 327-est vettem. Azt tudni kell, hogy ezek a pár ezres kütyük nem mindig csatlakoznak (legalább is az enyém) elsőre, van, hogy csak 2-3-4. próbálkozásra. A hibás is látja a motort, de semmi mást, ami a CAN hálózaton megy. Sima puntohoz elég ez is, grande-hoz kellenek kiegészítő kábelek, mivel más a lábkiosztás. (nekem eddig csak a sárga kellett, bár a készlet 3 kiegészítő kábelt tartalmaz), de ez csak grande-nál. Punto 2-2/B-nél elég az interface.

Ha a hibásból kaptál, ahhoz sem kell nagy művészet, mivel bebizonyosodott, hogy működik átkötés nélkül is. (én így használom, bár van, hogy 2-3 szor meg kell próbálni csatlakozni, de működik). Nos, a nyáklapon egyetlen egy 121 számú ellenállás van. Ezt kell lekapni, elég hozzá egy éles kés.

 

 

Itt az R14, de lehet r04-is akár, vagy más jelölésű is. A lényeg, hogy egy van, amin 121 felirat van.

Ja, és a matrica alatt van a 4 csavar. Ne törd szét, mint én. :)

ITT olvashatsz róla. 

Előzmény: kolcsar (30509)
kisfitti Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30515

Most arra gondolsz, hogy az ő mutatója lejjebb van 0-n, vagy, hogy a másikon ég a diag lámpa? :P   ;) 

Szal, szarul áll a mutató, ami enged valamire következtetni.......  

Előzmény: Törölt nick (30512)
Gyozi2 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30514

írtam mailt  papa.

Előzmény: kolcsar (30509)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30513
Csak neked: fiatalkatreszek.hu vagy olaszautobonto.hu mindkettő postáz is, a másodiknál 5 perce voltam ott, de már munkát ajánlottak. ©
Előzmény: ritmoabarth (30507)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30512
Mit is kellene beszélni róla? Adapter és Multiecuscan, élő adat műszerfalról.
Összehasonlít, majd hibás cucc csere.
De nézd meg alaposabban a két képet, 10 mp alatt látom a különbséget..
Előzmény: PeeWee33 (30506)
ZoliC220 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30511

A Punto Km óra az CAN bus-os? Mert ha nem, akkor lehet viszonylag egyszerűen hitelesiteni. 

Előzmény: PeeWee33 (30496)
ZoliC220 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30510

Mindenhol ennyi a city cserélye kb.

Ennél olcsóbban csak akkor úszod meg, ha magad javítod. 

Két hiba a gyakori benne.

A szervóban van két relé (5-7 e Ft a kettő), az a fő hibaforrás.

Vagy a nyomaték èrzékelő. Mielőtt bármit fizetsz, ezt pontosan határol(tas)d be.

Beépités után egyébbként is gèpre illik tenni, és beállitani a középállást.

A lámpából meg 15 az utángyártott, de SEMMIT nem ér. Soha nem lesz jó a fény teritése. 

Az eredeti meg 30 körül van per db.

A polir az csak tüneti kezelés, valóságba a foncsor a gond.

Ha vissza olvasol, rákeresve a gondjaidra, akkor kb ezt fogod mástól is hallani. 

Nekem legalábbis ez jött le 2 èves punto II múltamból :)

 

Előzmény: ritmoabarth (30507)
kolcsar Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30509

Kellemes hétvégét mindenkinek:)

Senki bátor jelentkezö nincs a 30488-as beirásomra??:)) Azért nem kéne ennyire bátortalanak lenni!!

hard74 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30508
Ha jól tudom miskolcon is van egy srác aki javít szervót.Ismerősömnek javította 2éve azóta hibátlan.
20/276-7270
atideath@gmail.com
Előzmény: ritmoabarth (30502)
ritmoabarth Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30507

 

 

 

Értelek és maximálisan igazad van, hogy ingyen nem segít senki a bajomon, de nem is várom el! A bontósokat azért mondtam mert az hogy egy city motorért elkér 25-30at és még vigyem a cseredarabot, de kitudja az is meddig húzza az kicsit felcseszi az agyamat! De a legkisebb bolháért is csillagászati összeget kérnek! Legalább is a környékünkön!

A lámpa akkor lehet marad az hogy veszek bontottan mondjuk 15ért és marad egy tartalék ha motor kell belőle vagy akármi!

De az elérhetőséget ha megosztanátok azt megköszönném mert egy telefont megér!

 

További szép napot!

Előzmény: PeeWee33 (30505)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 30506

Szia!

Beszéljünk már még erről a gondomról..................... :-)

Az a helyzet, hogy kétféle műszerfallal láttam piacon ilyen autókat(palio w II. vagy Albea) és az a különbség köztük, hogy a skálázas az egyiknek 200-ig a másiknak 220-ig van írva. Na most az enyém is 220-ig van, és pont azzal a 20-szal több, mint amit látok különbséget.  Szép és jó, hogy többet mutat csak bosszantó hogy pályán 130-nál mutat 150-et. Ha meg óra szerint megyek 130-al, akkor valójában csak kb 110. És nem csoda, hogy levillognak az útról a többiek és ez alapján ítélik meg ezeket az autókat, hogy milyen fos, menni se bír. Pedig..................... bír az.

Lásd a fotókon a különbséget, a bal oldali a saját :

 

 

 

 B.

Előzmény: Törölt nick (30501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!