Urak! Kíváncsi lennék a véleményetekre ezzel a "vizes" módszerrel kapcsolatban... (Amit én öreg katalizátor nélküli (benzines) vasakon csinálni szoktam : 3000-es fordulaton szépen lassan a "torkára öntök " 2 dl fékfolyadékot... Iszonyat füst keletkezik az igaz ,de a szelepeket teljesen letakarítja... Most csináltam egy fekvö 1.4-es bx-en. Utána totál kisimult az alapjárat+gázadásra is egészen másként reagál...) De ugyanezt vízzel ??? Még nem próbáltam.. Úgy látom valami arab országbeli ez a film,de azért gondolom egy corolla vvti motor ott is katalizátoros.Nem tudom ez a módszer veszélyes lehet -e a katalizátorra ?? Vélemény?
Úgy tűnik, nem szereted az állatokat :) Egy találós kérdés számodra: mi lehet az oka, hogy az autómban időnként a 'London bridge is falling down' megszólal ?
Néha kanyarodás közben, néha csak fékezéskor, de legtöbbször teljesen váratlanul :) Én már megfejtettem, ha nem megy, segíthetek :)
Bocs, ami talán nem látszik elsőre, a söntcsöveket kivezettem a flakonba, az egyiken jön a gáz rendesen. A motor nem volt forrásközeli állapotban 70 fok körül lehetett. Az indikátor folyadékot csak nehezen színezi el (kevés a CO2 részarány), de érződik, hogy füstgáz jön fel.
Nissan Micra 1998 VJZ karamell színű: a jobb hátsó ajtót nem zárja a központi zár. A motorját kivettem, direktbe adott 12V-tal működik rendesen. A motorról lehúzott csatlakozón mérve a nyitás pillanatában 1V alatti, a zárásnál 3V körüli feszt mértem. Az autónak más elektromos gondja nincs, még egy kiégett izzó se.
Korábban az egyes swiftünkön az ajtó csukta oda és vágta el a kábelt, az könnyű eset volt, mert megforrasztottam és azóta is jó. De ilyet még nem tapasztaltam, hogy van feszültség, csak nem elég.
Kérdésem a következő: okozhatja ezt a kábel sérülése? ha nem, akkor mi más lehet a baj?