Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146009
Előzmény: _smasszer_ (146008)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146008

Ficsor Autóház, Bp 10. ker, Fehér út 7.  Ráütöttek olyan fejet, mibt a torx csak ferdék benne a recék, mint a fogaskeréken. 1 méteres szárral megindult. Nagyobbat nem mertek volna rátenni, mert eltört volna a szerszám. Bátran merem õket ajánlani, nagyon felszerelt mûhely és profi csapat, nem ma kezdték.

lapar Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146007

Már ahol persze anya van, mert ugye van, ahol csavarokat kell tekergetni .

Előzmény: lapar (146006)
lapar Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146006

Már a leírás után gondoltam, hogy ezzel baj lesz....

Nem mond ellent, csak érdekes, hogy ott is berohad, ahol az anyának azért forognia kéne, attól, hogy a kúpos (forgó) rész összegyógyul az aluval.

Előzmény: 409 (146005)
409 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146005

"Ez némiképp ellentmond annak, amit írtál."

 

????  Miért is?    (talán olvasd el mégegyszer.....)

Előzmény: lapar (146002)
Paco155 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146004

Próbáld meg Pásztóy-t a budafoki úton, vagy a legközelebbi gumist...

Előzmény: _smasszer_ (146003)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146003

Ott a pont. Feladtam, inkabb profira biznam. Hova vigyem? Budapesten vagyok.

Előzmény: 409 (146001)
lapar Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146002

Laikusként belevau. A Ford Focusnál volt olyan, hogy a csavaranya kúpos része persely-szerűen elfordult, mégis rá tudott rohadni. Ez némiképp ellentmond annak, amit írtál.

Nekünk is volt olyan, hogy egy vasárnapi téli kerékcserénél, az utolsó csavr miatt kellett szerelőhöz menni. Köszönhető ez a "szorgalmas" légkulcsos gumisoknak, szerintem.

Előzmény: 409 (146001)
409 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146001

Mint írta alább, már "legyalulták" a csavarfejet, arra nem tudja ezeket használni. De amúgy sem jutna sokra vele, mert többnyire más a baj. "Összenőtt" a csavar a felnivel, ez a vas és az alu kölcsönhatásából adódik, annyira összetapadnak, hogy a tapadás erősebb mint az alu szakítószilárdsága. Ergo a nyitáshoz el kell tépni magát az alut a csavar alatt. Ekkorát egyik csavarnyitogató sem képes fogni a fejen.  Szerintem.

 

Le kell fúrni.

Előzmény: tigronca (145998)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.16 0 0 146000

" de még bepontozni is nehéz. "

 

A csavarkiszedős emberem ilyenkor - mint írtam is - esztergál egy megvezető perselyt, ami nem engedi középről elmozdulni a fúrószárat.

Hengerfej csavarokat is így szed ki mélyedésekből is akár, ha azt meg lehet fúrni, sztem a kerékcsavarnak is mennie kell.

 

Az egyéb - hegesztős, stb - ajánlott módszerből egyik sem vált be ?

 

Előzmény: _smasszer_ (145993)
gesszti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145999

lehet, hogy gány megoldás, de fognék egy rövid, vagy vágott csőkulcsot, amit rá lehet még valamennyire ütni a csavarfejre, aztán belülről ráhegeszteném. Valami kevésbé salakoló bevont elektródát keresnék hozzá.

 

http://www.welco.hu/index.php?a=termekek&cat_id=48

Előzmény: _smasszer_ (145993)
tigronca Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145998

Keress sérűlt csavar kihajtót,autós szerszám boltokban!Erre való;Condor márkájú a Genius  isforgalmazza.

Előzmény: _smasszer_ (145993)
technikman Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145997

Nagyon köszönöm!

Előzmény: 409 (145986)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145996

Más megoldást nem látsz? Kitörik a karom fél mm után, és olyan nincs, hogy sikerüljön központosan

Előzmény: JAMIE222 (145995)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145995

Mondjuk rendesen élezett fúrók legyenek...

Előzmény: JAMIE222 (145994)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145994

Több lépcsőben fúrd, ahogy írták itt lejjebb.Előbb 4-5mm-es fúróval, aztán kb 2mm-es lépcsőkkel mehetsz felfelé.

Előzmény: _smasszer_ (145993)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.16 0 0 145993

Köszönöm a válaszokat, itt egy kép, hogy mirõl is van szó. Beletettem egy csavart az egyik mâr leszedett felnibe.

Amik nem jöttek be: ráütés dornival, melegítés  kerékõr leszedõ ráütése, YOKITO külsõ torxra valõ crowa fej ráütése. Totál szét van már barmolva a csavarfej. Lemértem kb 9-10 mm-t kellene fúrni koncentrikusan vagyis pont a közepén axiál irányban, de még bepontozni is nehéz. A képen a felniben levõ csavart gépsatuba fogva oszlopos fúróval próbáltam, hogy megtapasztaljam milyen ez. Alig viszi. Ráadásul a fentragadt keréken az 5bõl kettõ csavar játsza ugyanezt. Tanácstalan vagyok, nem akarom levésni a felnit.

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145992

A gyari diagnal nyilvan be vannak kotve a plusz pinek is, es a fej tud kapcsolgatni kozottuk.

Igy sporolja meg a gyarto a diagnosztikai gatewayt.

Előzmény: Black.Alex (145945)
cam aro Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145991

nem kell lefurni a fejet, ha kozepen tud furni (mellette felesleges ) 

befur magmereten fejhossz minusz 1-2 mm..(hogy ne seruljon felni )  azt egy korives leng rugastol le esik a kerek.

Előzmény: FeZ_ (145989)
Kisa Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145990

Én ráhegeszteném CO2-val azt a legnagyobb anyát, amire aztán ráfér a dugókulcs.

Nem fog sérülni a felni, nem ég bele a szikra, ha ügyes vagy. (zsír, hővédő alu lemez...stb.)

 

Előzmény: _smasszer_ (145987)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145989

Vélemény 1:  Középen meg kéne fúrni több lépcsőben és beleütni egy kiszedőt (vagy ha nincsen, egy torx vagy spline fejet) és azzal megpróbálni kitekerni. Ha nem megy, nagyobb fúróval még le lehet fúrni a fejet is akár, bár ha a felnire vigyázni kell nagyon, akkor naggggyon óvatosan szabad.

Mindezt akkor, ha egyben van még annyira a csavar feje, hogy megfúrható legyen középen. 

A fúráshoz lehet csinálni egy megvezetőt is, ha profik akarunk lenni :-)

 

Előzmény: _smasszer_ (145987)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145988

Flex vagy fúrógép biztosan hozzáfér...

Előzmény: _smasszer_ (145987)
_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145987

Sziasztok.

 

Alufelnibe rohadt kerékcsavart hogyan szednétek ki? Nagyértékû felni, meg kéne menteni. Csavar feje totál szétbarmolva már....

409 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145986

 

27Nm

Előzmény: technikman (145985)
technikman Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145985

Sziasztok!

 

Toyota Avensis Verso 2.0 D4D motor 2003 gyártás.

Injektor leszorító kengyel lehúzási nyomatéka ?

 

Köszi előre is !

 

Kisa Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145984

...'Mit tegyek?'

 

Talán azt, hogy olvasd el azt a zöld szöveget odafönn... ;)

Előzmény: -Smiley- (145983)
-Smiley- Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145983

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy volt egy jégeső károm, kb 50 helyen összepöttyözte a tetőt. A javításhoz le kellett venni az utastér - tető alatti burkolatát.  Viszont úgy vették le hogy a C oszlopnál pár helyen kisebb gyűrődés látszik.  Ezt mivel lehetne kiegyenesíteni?  Milyen anyagból lehet?    

 

Másik kérdés, hogy új autó esetén az első olajcserét meg kell-e csinálni 2000 km után vagy sem?

Az importőr azt mondta hogy csak 20 ezernél kell vagy 1 év használat után, viszont sok autószerelő azt mondja hogy az első 2000 km megtétele után is ajánlott mert valami fémszemcsék kerülhetnek bele.  (ezt az olajszűrő nem szűri ki?)

Mit tegyek?

_smasszer_ Creative Commons License 2015.10.15 0 0 145982

Sziasztok

 

2000es évj Jeep Grand Cherokee 3.1 td

 

-Hidegen magas fordulaton vált az automata. Ezt mi okozhatja?

 

-váltó oldali fõtengelyszimmering csepegteti a motorolajat. Mennyibe kerül a javítás? Új szimmering+munkadíj.

 

Üdv, _smasszer_

gesszti Creative Commons License 2015.10.14 0 0 145981

Ok, köszi! Ez is segítség, hogy ha holnap beviszem egy céghez, akkor el tudjam dönteni, hogy jó ár-e, amit mondanak, illetve, hogy mit kell javíttatni ezen a generátoron.

 

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat!

Előzmény: henger fej (145979)
cam aro Creative Commons License 2015.10.14 0 0 145980

http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/peugeot/hdi/b1bbm2k3.htm

 

 

majdnem legalul. 

 

The scavenge pump (51) generates a supply pressure of 2.25 ± 0.25 bars .

The low pressure regulator (61) regulates the pressure after filtration of the diesel to 1.25 ± 0.25 bars 

Előzmény: ferixa (145976)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!