Ma autópályáztam. Eddig (évek óta), állandóan liftezett a hőmérő. Ha meglátta az emelkedőt, már elindult felfelé a mutató, lejtőn visszaesett. Most stabilan áll, mint régebben. Mivel semmi változás nem történt, csak a vízszivattyú csere, erre gondolok. Azért 4mm átmérő különbség, 7 centis keréknél nem kevés.
nem tudom, mennyire vagy felkészült versenyző, ide azért nem teljesen elég, hogy már kitekertél életedben két hatos csavart.
kormányt le kell venni, utána a komplett kormánykapcsolót, azt négy helyen szétfúrni, utána szétpattintani úgy, hogy ne töröd el a füleit, szétemelni a két oldalt, hogy nem hullik szét, vagy ha igen, akkor össze is tudod rakni, aztán utána férsz hozzá a légzsák átvezetőhöz, amit egyébként szintén úgy kell szétpattintani és nem mindegy, hogyan rakod össze.
Akkor van valami megoldás szétszedés nélkül, hogyan lehet megszüntetni? Fordos focus fórumon hintőport meg WD40-et ajánlottak,lehet ez megoldás? Ha igen hogyan lehet bejuttatni? :D
Igen megkaptam a leveled, csak nem volt időm válaszolni.
Szóval 3 éve Gates szett lett beszerelve. Amiben INA görgők voltak, és (valószínűleg, cikkszám alapján) Bugatti pumpa.
Most nem vettem szettet, külön vettem HEPU pumpát, SKF görgőt, és GATES szíjat, ami kacskaringós.
Első tapasztalat:
Évek óta problémám, hogy a motor magasabb hőfokon üzemelt, ill. jobban ingadozott a hőfok, mint előtte sok éven át. Volt 2 termosztát cserém, hűtő átmosás (kívül), semmi változás.
Most helyreállt a dolog.
Mi lehetett az ok? A GATES szettben lévő pumpa lapátkereke 4 mm-el kisebb átmérőjű volt, mint most a HEPU-é.
Így szerintem kevesebb vizet forgatott, mint kellett volna. :-(
Bocsi, valószínűleg rosszul fogalmaztam. A hang a kormánykerék tövéből jön, nem pedig a pedálok felől. Szóval térd felett, légzsák mögött, kapcsolók alatt. :) Ha jól lokalizáltam a hang irányát. Ez a "COM2000 középső hengeres elforduló része" szétszedhető? Megigazítható? Kicsit a nyikorgás mellett mint ha valami spirálrugó nyúló hang is lenne. Nem tudom jól megfogalmazni :)
Ezt a fehér gyűrűt nézegettem. Kentem oda is zsírt biztos ami biztos de nem lett jobb. Majd holnap ha lesz egy kis időm megint aláfekszem. Egyébként hogy kell annak a gyűrűnek állni?
Azért az csúnya lenne ha egy szakboltban a bendix szó hallatán gyorsan elszaladnának mondjuk a Unix-hoz egy fékbetétért. :) Mert ugye az önindító, generátor szakboltban fékbetét az tuti nincs.
Mindenhol a köznyelvben elterjedt bendix szót használják a szabadonfutóra.
Ha egy oldhatatlan csavart leflexelsz, te sem mondod azt hogy levágtam sarokköszörűvel. :)
Az USA-ban meg például nem fénymásolni szoktak, hanem Xeroxozni.
Megzsíroztam,de nem lett jobb. olyan mintha a kormány "tövéből" jönne a hang. Holnap leszedem a kormány alatti burkolatot(ha jól látom 3 csavar?), oda is bepillantok hátha ott van valami vezeték útban.(remélem)