Ez nagyon szuper. Ismét nagyot alkottál. Mint az előttem hozzá szólók megjegyezték nem csak a retro dolgokat megírni. Ilyeneket is nagyon szívesen fogadunk.
Sőt ezek után tudom, hogy kit kell zaklatnom ha, akarok valamit (már pedig szeretnék) :-)))
Az tuti, hogy Ckerti barátom oda lesz meg vissza és érdemes volt várnia egy évet erre a gyönyörű Rally csapatra. Látom még a rendszám is a barátom nevéhez lett igazítva.
Ez után kettővel, ha minden igaz. Tegnap jelent meg a Dácia, utána Samara jön, és ha, mégegyszer ha igaz, akkor csak utána jön a Volga, de az még egyáltalán nem tuti, csak kósza infó volt, és maradt is egyelőre...
Majd odaérnek,tudjuk,hogy nem a nagy sebesség volt a legfőbb erényük.
Az nagyon tetszik,hogy a billencse is szép,"makettisztikus"-ezt a szót most találtam ki:-)).Meg a billencs rögzítőcsapja is igényes,patent kis fémalkatrész.
A Krazé játékautósabb.De lefújva az is nagyon szép.
Pedig ez egy döntés, és a gyárak többsége így tesz.
A Suzukinál is láttam így megsemmisített autókat. Amúgy anyagilag nem rédekli őket, le van írva selejtként. Meg ezek mellett a gyártásból is annyi kasztni kerül selejzezésre, amik részeinek örülnének a karosszériások.
Mivel a selejttel is így tesznek a gyártók. Kis karccal szép alufelniket vágnak szét, mindent megsemmisítenek. Leírják, nem nézik, hogy más megvenné az autójához. Akkor sorra születnének a selejtek, hogy kell egy légzsák, kis karc, itt kidobják, nekem meg még jó töredékárért.
A Mercinél is így van, valami nem passzol, megy a selejtbe. Ezek bekalkulált dolgok. A Suzukinál is kint voltak a táblák, a törött patentot se dobják ki szemétbbe, menjen a selejtbe, mert leírva a gyárnak pénz. nem tudom, hogyan, erre is biztosítást kötnek? Vagy csak az anyagár a feldolgozótól? Tény, hogy a Suzuki mellé települt hulladéktelep iszonyú jól megél a Suzuki szemetéből.
Mint írtam, a fejlesztés milliárdjaiban nem tétel ez a pár kész autó. Ahogyan az sem tétel, amikor a mérnökcsapatok rengeteg munkaórát beleölnek olyan formaterv-változatokba, amikből csak egy teamé lesz elfogadva. Az is rohadt sokba van, és még hány ilyen zsákutca van a fejlesztésben, de ezek be vannak tervezve, így lesz készen az autó, ezekből a próbaautókból kivehető csak kis rész az ilyen inproduktív költségekből, de a fejlesztési tapasztalatokat nézve nyereség.
A Mercinél is mondták, ők csak végleges terméket engednek ki a piacra, ezek nem azok, nem rontják velük a termék, márka hírét.
Meg nem állítanak oda pár embert, bontsátok, keressétek a fejlesztést, mi végleges, mi nem, stb, te is tudod, a nagyoknál annyi dolog megy pocsékba, ez a legkevesebb, nekik nem tétel az általadf sajnált pár millió.
Az alkatrészt is csak a szériagyártásból származó, leamortizált céges autókból veszik vissza, mint a Merci : https://www.mbgtc.de/ . Jártam is ott nemrég, egyik telepükön. Több milliós autók várnak bontásra.
Szerintem a videó "kalóz", nem céges marketing, hehehe...
Ők gyártanak újat, jót, tessék azt megvenni, nem a fejlesztési melléktermékkel "cigánykodni".
Ez csak magánemberként pazarlás, céges szinten semmmi, annyi ilyet lehetne még egy vállalatnál racionalizálni, nem ettől lesz extra-profit.
Arról olvastam, hogy 1304 Pickup és 1100 Dacia várható a Lengyeleknél, a Rocar nem tudom mennyire volt náluk mindennapos a Zuk és Nysa mellett. (Magyar megjelenésről direkt nem írok, mivel ki tudja, hogy nálunk meddig fut a sorozat.)
Nem azt mondom hogy magyar gyártmányú autók kellenek. Vagy is jöhet az is. Csak azt mondom hogy a Daciákat meg a náluk most kiadott Arot azért nálunk is kiadhatnák. Meg az a sárga rocar is nagyon szép.
Magyar autókat is lehetne kiadni, csak ezek kevésbé ismertek: Fejes-féle S10, Csonka-féle postásautó, Borbála, Alma, Puli, és pár kisszériás törperautó, ismertként az első szériás Swift. A Román Aro-hoz, vagy Daciához hasonló magyar népautóról nem tudok, hiszen nekünk anno a Teherautó és Buszgyártás volt kiosztva.
Csakhogy a magyar forgalmazónak nemsok beleszólása van abba, hogy a lengyelek mit szánnak ide.
Egyébként kint nincsenek elájulva a Samara megjelenésétől, azt írták, hogy náluk állítólag ez nem volt nagyon elterjedve, hiába a Szovjet szomszédság. Érdekes módon még a Zis-nél sem morogtak ennyire, pedig annál vártam volna.
Érdekes hogy ők mindig valami olyat kapnak ami gondolom én fogy mint a cukor mert hát mégis csak aző népautójuk.
Minket meg le sem szarnak. Gondolom nagyobb piac. A kisebb országokban nem lehetett volna összeválogatni ilyen szépen a sorozatot? Nagyobb lett volna a porfit. Nem?
Náluk volt a sárga pick-up is ugy? Nagyon szép az is meg ez is.
A sárgából lehet még valahol szerezni? Vagy érdemes megvárni még lesz nálunk is?