Nem tudom,a köv. frissítés mit hoz,de én addig befejeztem a Retroautók vételét/és nem a gyűjtését/.
Remény a román sor,ill. az orosz/ukrán.És hiába puffogok sokszor,örülök,hogy van az Atlas teher,amiből a frankókat meg lehet venni a Vateráról is.Meg az új kedvencecskéim, a buszocskák.
Bár nem fizetek, mert a Szovjet nagyvasak és a kisteherek kivételével kihajingáltam őket a vitrinből, és egy dobozban a lomosban várják jobb sorsukat....
Nagyon helyes, amit írtál, teljesen egyetértek veletek. Nekem is több a számomra ismeretlen típus (koromból adódik), mint az ismert, de mégis megveszem mindet, mert baromira megtetszik mire a kezembe kerül (ennyiért pedig különösen kihagyhatatlanok számomra), és nagyon remélem folytatódik a sorozat 80db-on felül is, és megkapjuk a lengyel frissítést is valamikor, mert a Merci is tetszik. Röviden: KELL EZ A SOROZAT!!! ;)
A sárga Zukhoz adott újság utolsó oldalán a kis idézetek részben van egy, amit én írtam anno. A lengyel Nysa mentőhöz adott újságban pedig több képem is benne van, a nevem pedig szerepel a köszönetnyilvánításban (igaz, nyelvtanilag hibásan). :D
Támogatlak, én is örülök mindnek. Plusz mivel én még aránylag fiatal is vagyok és elkötelezett autóbuzi mindegy, hogy milyen legyen csak szép legyen és kész. Meg hát jöjjön ki minnél több lengyelből itthon is, mert hát nem mindenkinek van pluszban annyi pénze, hogy azt is beszedje, plusz román, orosz meg ki tudja még milyen sorozatot. Én annak is örülök, hogy a magyart ki tudom koplalni, szóval abban jöjjön ki minden ami csak volt, min. a lengyel sor hiánytalanul.
Egyébként most sok más modell mellett 2 Nysa mentő is készül nálam (egy nekem - végre!). Eddig bliszterben jól elvoltak, de kibontva és megnézegetve már nem vagyok túl vidám. Alapvetően azon az állásponton vagyok, hogy örvendetes, hogy ilyen modellek, ilyen baráti áron kaphatóak. Tényleg nagyon kedvező és jó dolog. Viszont ez nagyon kicsapta a biztosítékot a márka iránti elkötelezettségem miatt. Gyakorlatilag hemzseg a hibáktól, nincs egy kis pontja, amin ne kellene alakítani és ezt halál komolyan írom, nem költői túlzás. Csak ránézésre jó. :( Márpedig az én polcomon ilyen modell nem fog állni. :D még egyszer: De legalább van és így van miből dolgozni! :)
Köszönöm szépen mindenkinek a jó szavakat a rally csapattal kapcsolatban! :) Sokat jelent. A témaválasztás pedig nem az én érdemem, mint általában, én csak formába öntöm mások elképzelését.
Ha megengeded én egyáltalán nem így látom. És nem a lengyel Tarpan miatt, bár az nálam biztos befutó lesz. A Simca igenis kedvelt és ismert autó volt a 60-as években Magyarországon is, max. csak nem emlékszem rá. Örkény István egyik művében is feltűnik. :) Csak elég ránézni a használtautó.hu-ra és láthatod, hogy mindig van belőle eladó darab, még ha romos is. Ezek jó része a Kádár-korszakban lett behozva, ha jól tudom a Merkúrnál is elő lehetett fizetni rá.
A Merci talán szintén nem Kádár-rendszerből származó autó, de azért szép modell és ha valakinek nem tetszik, még mindig ki lehet hagyni. :)
A Tarpanról nem írok többet, csak annyit, hogy automatikus lengyel sor-átvétel. Mindenki eldönti tetszik-e avagy sem.
A Volga telitalálat, nekem tetszik és egy szép Volga-sorba kell is feltétlenül. Nem mellesleg pár éve még sok hasonlót láttunk az ukrán határ közelében, tehát máig velünk él.
Tucatautókból csak kevés volt, azok nagy részét már "ellőtték" az újságban. Persze még mindig volna mit kiadni (vesszőparipám: Nysa 501!!!!!, de mások is: trabant 1.1, wartburg 1.3, izsek, moszkvicsok, régi latvia, román sor román autói) és szerintem nem szánalmas kapálózás jön, hanem szép új modellek, amiket olcsón be lehet majd szerezni, mindenesetre olcsóbban, mintha a lengyel sorból vásárolnánk ki őket. Nézd meg, miket hoztak ki a lengyelek most: jó eséllyel ez mind lesz nálunk is: Gaz, Zuk, és a csodaszép Wartburg. Vagy mi lesz még nálunk: a Gaz 12, és a Dacia kombi. Ezt én nem nevezném végjátéknak.
(Persze értem hogy vannak akik örülnének neki, ha magán-behozatlaból élnénk, de szerintem ha nézik ezt a fórumot a szerkesztők - márpedig nézik, mert egy indexes hozzászólásom megjelent az egyik újságban - akkor nem árt ha inkább megköszönjük nekik, hogy elhozzák ide is ezeket a modelleket!)
De a vége sajnos nem vicces, abban igazad lehet. Nem sokáig él már nálunk, akkor viszont maradnak a lengyelből-románból behozott vegyes cuccok, és az ukrán CSAKSZOVJETEK...
Az augusztusom is egy fantörpikus hónap lesz a két szupi modell miatt, börzén pedig még csurog-csepeg majd belőle egy pici maradék...
Hurrá és szupiiiii!!! :-))))
(Ezekkel a rendelésekkel nem kell kapkodnotok, a lengyelekből lesz bőven, még ha a ZUK ott nemzeti kincs is, nem úgy, mint a román modellhiánynál... De persze eddigis befolyt már sok, azok fel vannak jegyezve.)
Ha valakinek egy tartályosra van szüksége a retroautóihoz van egy felesleges IFA S 4000-1 SW7 -em Atlaszos ki volt bontva de csak ellenőrzés képben így tutira hibátlan!Kompletten csomagolással kísérő lappal atlaszos áron eladó. személyesen átvehető a Velencei tónál esetleg komoly érdeklődő esetén Érdig vagy Székesfehérvárig elszálithatom.06204577171
Bár tudom, hogy nem szorosan tartozik ide, mivel Nyugati Retroautó, de egy ma érkezett Fiat 1900 Granluce modellnek érdekes hibája volt: gyárilag egy más típusú modell talpát kapta meg. Néztem a neten, és ennél a típusnál nem egyedi az eset.