És hogy jön ki a műszak? Hány napot kell Kalocsán aludni egy hónapban, illetve hány munkanappal lehet "megúszni"? És milyen szállás jut - pl. egy panzió vagy ilyesmi? (Már ha publikus dolgokat kérdeztem.)
Na ez is egy f*szság, gyakorlatilag ugyanazon az útvonalon halad a DAKK és az ÉNYKK járatpárja is, mégis két külön mezőben szerepelnek, egymásét meg begöngyölik...
Az szép kis táv. Jól van akkor nem vagyunk egyedül. :) Hasonló módon itt is két MAN de csak Regio pörög felváltva.
Racilaci! Egri telephelyes mindkettő nem volt ennek ellenpárja sose. Ugye régen Sztálinváros volt a cél. Rendszerváltás idején került le Kalocsára. Különben ha a DAKK csinálná 4 kézbe beleférne a mostani menetrendbe. 11:55-re érkezünk 12:30-kor indul vissza a másik. Egy embernek a vezetési idő miatt nem megy, 5 és fél óra a tiszta vezetési idő.
Különben szeretem ezt a járatot. Sokan azért nem mert hú távol kell aludni, na most azt a pár órát ki lehet én szerintem bírni. Viszont a vonal nem fárasztó, nem eszetlenül hajtós, a táj változatos. ( én például hoztam a bringát nyáron aztán edzettem még esténként :) )
Amúgy ha a teljes távot nézzük akkor Kalocsa-Miskolc, mivel hazaérkezés után járatváltás, kötelező pihenő és go Miskolc. :) nem is egy utas volt már így oda és vissza is.
hétvégén meg keretes szerkezetet alkotva dolgozunk.
Nem teljesen klappol, de a felvetés kapcsán eszembe jutott: máig létezik a forda a Borsod Volánnál, ami 23:30-kor végez Miskolcon, s másnap 4:40-kor kezd. Ez 5 Miskolc-Tiszaújváros kört tartalmaz, s most már miskolci üzemegységhez tartozó sofőrök csinálják, méghozzá osztott műszakban. 1998-ig viszont egysofőrös forda volt, s a VI-os üzemegységhez tartozott, ami azt jelentette, hogy az éjszakai kiállást a sofőr a buszban töltötte.
Kérdés. Jómagam az Eger-Kalocsát járom. Ez a járat mióta létezik Agriás busszal ottalvósba oldja meg a cég. Van még ilyen hosszú járat amit nem 4 kezesbe oldanak meg hanem a célállomáson pihentetnek?
Ezen a Hungaricana.hu oldalon más megyék újságjai is elérhetőek, illetve az MTI-nek a 2 világháború közti hírei is... meg egy csomó levéltári, múzeumi kiadású könyv. Elég hasznos oldal.
Nem csak majdnem, egy darabig át is vette. Ha jól emlékszem, akkor a telephellyel kapcsolatos problémák vezettek a kudarchoz, bár fene tudja, régen volt. Sajnos a Dunántúli Naplónak nincs netes archívuma, de a korabeli újságcikkekből nyomon lehetett követni a vállalkozás történetét.
Gondolom a T-Busznál (jó, tudom, tender volt) felmentek az man.hu-ra, majd a készleten lévő modellek közül választottak Lion's Cityt, így jóval egyszerűbb. :)
Azért, mert a szentesítési joga annyira terjed ki, hogy megállapítja, hogy pontosan annyi ülés van-e benne, amennyi a forgalmiban és a típusbizonyítványban van.