Üdvözlöm az idelátogatót! Ezen a fórumon szeretném azon motorokat bemutatni, melyeket egy helyre fixen letelepítve használtak elődeink. Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy kötetlenül beszélgessünk mindazokkal akiket ez a téma érdekel vagy netán gyűjtéssel s restaurálással kívánnak foglalkozni.
Csavard ki teljesen a légtelenítőcsavart az adagolón ! Ha nem folyik, akkor ellenőrizd a szűrő mögött, ha itt sincs, akkor a szűrőt is légtelenítsd,ha a szűrő előtt sincs, akkor az üzemanyagtartályt légtelenítsd !! :-)
Tovább keresgélve egy régi 2010 évi bejegyzést találtam Lacman68 a bejegyző ott Ő alkatrész vásárlásról ír sőt az eladóval kapcsolatban azt írja hogy érdeklődőnek kiadhatja az elérhetőséget ha lehet ide vagy az attilaharsanyi@freemail.hu ra szeretnék kérni.Köszönöm
Tiszteltetem az urakat én itt új vagyok,segítséget szeretnék kérni.Van egy MIA motoros csettegőm és a tavaszi újraindításnál az adagolóból egy csepp gázolaj sem jön keresek esetleg adagolót vagy javítót tanácsot.Előre is köszönöm
Ha már járatod, és olaj téma......a hajtókar alsó csavarján remélhetőleg ott az olajfelverő kanál ,és a furata is passzoljon a hajtókar olajfuratához !!
Ha leveszed a forg.ház fedelet, ezt ellenőrizd !
Az olajszint úgy álljon, hogy a hajtókar csavarja elmerüljön benne kb. 3/4-ig, de a főtengely már ne érjen bele . Ez a terelőgát felett lesz pár mm-rel .
A vízbeöntőt Pistinek ajánlottam, ha tudunk, azért segítünk egymáson !
Ha az ikonok közül a fejlécen a balra hajló nyílra kattintasz válaszként, akkor látjuk,hogy kinek szánod a hozzászólásod .
Minél hosszabb a nappal, annál több dolgot tervezek be 4 h utánra.
Így is csak szaporodik az el nem végzett munkák száma. (:-(((
A motorok + csak várakoznak...
Igen benzines, de nem merek kérni tőled ilyesmit mert már így is sok mindennel tartozom. Az adagoló is benne van már a telefonba, csak el kellene küldeni a többivel
Köszönöm a fel ajánlást meg van a fedele csak még nem lett fel szerelve mert ami csavart csak lehetett sikerült beletörni úgy hogy még azokat ki kell furkálnom. Vízvolt benne és elég meleg is volt mert kézzel nemi gazán lehetett benne nyúlkálni de csak félig volt vízzel melegnek meleg volt már a gépezet.
Örülök neki hogy tetszett mondjuk a vissza durranás oka az elégett rongydarab volt ami bele esett a torokba és gondolom a szelep nyitva maradt egy pillanatra a torokba van egy fűtő szál beépítve de azt még nem használtuk most , annyi volt hogy ha elvettem a lángot mindjárt meg is akart állni de mikor a szívó csonkot be fogtam újra pöfögött gondolom kicsit sok így a levegő neki de hát még finomítunk nincs vége a bulinak egyenlőre.
Van egy jó hírem MIB életre kelt hosszú idő után, végre pozitív dolog is történt a kezdeti nehézségek után. Készült egy videó is aminek a linkjét meg is osztom. Munka védelmi előírásokat nem igen tartottam be ez látható lesz. Gázkar hiányában Csak kézzel tudtam meg oldani a dolgot de mihánst elkészül teljesen ezt is meg osztom veletek, addig is köszönöm a segítséget mindenkitől.
A befolyó ágon való visszaáramlást ,hogy sikerült megállapítanod ?
Sem levegő ,sem szivárgás nem lehet a rendszerben.
Ha az adagolónál ilyet észlelsz, okozhatja az elem kopása,de lehet az elem talp, és a ház közti tömítetlenség is . Ha jelentős a szivárgás ,felhígítja a motorolajat, így az elveszti megfelelő kenőképességét.
Nem tudom hogy klappol-e minden nálam valamennyit mozdul a befolyó ágon a csőben vissza fele a gázolaj mikor nyom a porlasztó fele nem tudom az stimmel e meg apró kis levegő buborékokat olyan mintha fel habzana az anyag de csak közvetlen a befolyó csonknál meg azt vettem észre hogy a ház alja felé belülről a bütyök felé is szivárog le gáz olaj nem sok de azért érzékelhető.
Nos Nos az eredmény annyi lett hogy két pöffenésig jutott majd le állt mintha nem kapott volna anyagot, nagy vonalakban ennyi volt a dolog mára. Még holnap remélem sikerül valamit össze alkotni.