Kíváncsi vagyok, hogy csak azért szerepelnek-e kizárólag olyan városok az összeállításban, amik a háború előtt és után is Lengyelországhoz tartoztak, mert csak ilyen helyekről maradt fenn fotó; vagy azért, mert keleten esetleg nem voltak a két háború között távolsági buszok. Végig csak Krakkó, Varsó, Katowice, Cieszyn stb., de semmi Wilno, Lwów Stanisławów, ilyesmi.
"Dunaújváros Megyei Jogú Város Közgyűlése meg kívánja hosszabbítani a Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt.-vel megkötött, az autóbusszal végzett helyi menetrend szerinti személyszállítási közszolgáltatási szerződést és módosítja akként, hogy a szerződés hatályosságát 2016. december 31–ről, az autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítási közszolgáltatás ellátásával kapcsolatos pályázati kiírás alapján, a nyertes pályázóval kötendő új közszolgáltatási szerződés hatályba lépéséig tartson, egyben felhatalmazza a polgármestert, hogy a határozat mellékleteként csatolt szerződésmódosítást írja alá."
Nem nagyon láttam 2017-ben, hogy egyáltalán a pályázat kiírásra került volna... :)
Sőt, 2015. májusban hozták meg a határozatot, hogy 1+4 évre hosszabbítják meg a DDKK-val, de az egész dokumentumban az induló dátum sehol nem szerepel, vagy 2015. június vagy július lesz szerintem, így 2020. nyaráig él a mostani szerződés.
Egyes szerződések - főként sikertelen pályázati eljárások miatt - feltételes időtartamra kerültek meghosszabbításra, ilyen esetben a lehetséges legkésőbbi dátumot jelöltem meg.
A listában nem szerepelnek a VOLÁN-csoport által nem közszolgáltatási szerződéssel üzemeltetett helyijáratok (pl. Mátészalka, Mezőkövesd).
Ma reggel láttam egy Volán-ellenőrt, aki a Sasadi útnál szállt fel a bükfürdői járatra és dolgavégeztével a tárnoki pihenőhelynél szállt le, egy bónuszmegállás képében. Az ilyen esetekben hogyan jutnak vissza az ellenőrök valamilyen értelmes helyszínre?
Plusz a termelői piac és a rendezvénytér helyszíne fontosabb a település elöljárói számára, mint azt, hogy kulturált autóbusz-állomása legyen a fürdővárosnak... Gyakorlatilag a költözés óta nem történt semmi az épülettel és a területtel.
Az akkor sem volt, de én mindig felvittem a buszból vödröt és cuccokat, mert 1-2 kollega a WC kefét sem ismerte. Vittem magamnak törölközöt, ágyneműt.... Tudom, finnyás vagyok.
2 nap egy műszak. elvileg 2-4 napot is lehet csinálni. ez alapján 7-8 napot szoktam lent aludni egy hónapban. Egy egyszerű 4 emeletes panel lakást bérel a cég egy ottani DAKKos kollégától.
És hogy jön ki a műszak? Hány napot kell Kalocsán aludni egy hónapban, illetve hány munkanappal lehet "megúszni"? És milyen szállás jut - pl. egy panzió vagy ilyesmi? (Már ha publikus dolgokat kérdeztem.)
Na ez is egy f*szság, gyakorlatilag ugyanazon az útvonalon halad a DAKK és az ÉNYKK járatpárja is, mégis két külön mezőben szerepelnek, egymásét meg begöngyölik...