Keresés

Részletes keresés

Vivabalaton Creative Commons License 2016.10.21 0 0 58412

Közben a kettővel lejjebbi kérdésre megtaláltam a választ :) viszont felmerült, ha nem tracked / registered post -tal kérem a küldeményt, hanem csak "simán" akkor is hagynak papírt, ha nem fér be a ládába és nem találnak otthon? Illetve ha lenyúlja a posta, akkor is van kártérítés? Vagy csak a nyomonkövetett csomagokra?

SnAkE Creative Commons License 2016.10.21 0 0 58411

Elég a hozzárendelt kártyára pénzt tenni.

Előzmény: Vivabalaton (58409)
Vivabalaton Creative Commons License 2016.10.21 0 0 58410

AusPost Air Mail Parcel

Ez mit jelent? 

Vivabalaton Creative Commons License 2016.10.21 0 0 58409

Ha vásárolok az ebay.com-on, akkor a paypalra kell pénzt  feltöltenem, vagy elég, ha a hozzárendelt internetkártyám egyenlegét töltöm fel a kívánt összeggel? Köszönöm.
Bocs, totál kezdő vagyok :)

nyubocs Creative Commons License 2016.10.21 0 0 58408

Nem riogatják, csak elhalasztották a bevezetéset (eredetileg október 1-től vezették volna be)

Csak az eBayes postázást nem zavarja, mert a külföldi küldeményekre nem vonatkozik

Előzmény: PermanentDestructor (58407)
PermanentDestructor Creative Commons License 2016.10.21 0 0 58407

Riogatják itt az embert!

 

 

Hamarosan már csak az lehet levél, ami tényleg befér a postaládába

A Posta kivezeti az amorf levélküldeményeket, ezentúl csak drágábban, csomagként adhatja fel őket. Azt azért nem árulták el, mégis mikortól, csak azt, hogy mi akartuk. Tovább »

forrás: divany.hu

Tshu-hash Creative Commons License 2016.10.20 0 0 58406

Kozben megoldodott a problema. Mindketto tranzakcio torolve lett, az iment erkezett meg a 2 banki sms. Mindenesetre igen fura...

Előzmény: Tshu-hash (58404)
radikál Creative Commons License 2016.10.20 0 0 58405

Most már működik.(remélem nemcsak átmeneti)

Mindkét böngészőnél azonosítani kellett magam.

Előzmény: radikál (58403)
Tshu-hash Creative Commons License 2016.10.20 0 0 58404