meg kell, hogy szokják az emberek az új járatot, az új menetrendet, és az új áruházat. (az újranyitás is hivatalosan 09.13.)Az előd üzlet nagyon ráment a kvázi prémium minsőgére, legalábbis az árak alapján, talán ezért is maradoztak el az emberek.
A buszról, az új hirdetéssel az oldalán készített valaki már fotót?
IOA Motorterét bújják, de nagyon! DZA-035 2es szemlés, szerintem, mert fényezték és minden kis apróságot csinálgatnak rajta. Algyőn a DZA-031 és az ELM-294 egészen jól muzsikálnak. Az ELMnek volt egy kis problémája még a múlthéten, 10perces munka volt vele.
Ez a járat nem jótékonyságból lett indítva, és biztos, hogy vannak tapasztalataik az ilyen multiknak, hogy a vidékieknek kell-e kedvezni, vagy a városiaknak az ingyenes járatokkal (honnan van több vásárló). Mi győztünk, bocsi :-)
Én abból indulok ki mindig, hogy minden szegedinek, aki tömegközlekedik, van valamilyen erre feljogosító okmánya (pl bérlet), ergó nekik jó a helyi járat. De a vidékieknek már koránt sem biztos. Ezért ha ezeket a vásárlókat szeretné megcélozni az áruház, inkább számukra kellene ingyenes járatot biztosítani, nem pedig azoknak akiknek amúgy is van bérletük. De az ábra azt mutatja, hogy a vidék nem megcélzott vásárlóerő, vagy nem is tekintik vásárlóerőnek. Innentől kezdve pedig közelebb van más áruház pl nekem vidékinek. Ha a cél az volt amit említettél, akkor is szerintem 2 in 1 meg lehetne valósítani az én rémálmomat. :) Ha nagyon kötekedni akarok akkor attól nem körjárat valami, hogy a végén van egy kunkor. Ennyi erővel az 1-2 villamos is körjárat. :)
Egyáltalán nem értek egyet a gondolatmeneteddel. A Mars térről van oda járat, úgy hívják, 79-es. Sokszor sűrűbben is, mint ez az Auchan-járat. Pontosan az lehetett a szándék - logikusan - hogy a harmadik körúti lakótelepeket érintsék, és nem az, hogy a 79-essel párhuzamosságot képezzenek. Sokkal jobb, mint a korábbi Cora-járat útvonala.
Ami viszont keskeny, az a járatsúrúség (óránkénti járat csak amolyan elégséges szolgáltatás, nem több), valamint az áruházi dolgozók váltási időpontjait tojták le, de nagyon magasról, mert pont délben nincs járat munkanapokon (kb. háromórás a közlekedési szünet, ami szvsz. nagy baki). Ha már a kezdésre és a végzésre nincs járat, legalább a déli váltáshoz kellene (és nem nagyon vízionálok sok utast a munkanapi első járatra sem).
Elég hülyén van meg oldva ez a dolog, mert tényleg más útvonalon kellet volna mennie. Mert szerintem úgy kellet volna, hogy, Auchan-Budapesti út-Dorozsmai út-Rókusi krt.- Makkosházi krt.-Budapesti krt.- Szilléri sgt.-Római krt. – Brüsszeli krt.-Berlini krt.-Mars tér. –Attila u.-Belvárosi híd. – Vedres u.- Csanádi u. – Újszeged Gyk. Igaz egy kicsit hosszú az útvonal meg a menet idő is hosszú lenne, de így aki el szeretne jutni, bevásárolni az Auchanba el, tudna jutni.
Ezt megint elcseszték. Szólt valaki a franciáknak, hogy a vidékiek a Mars térre érkeznek és onnan kellene őket az áruházba juttatni? Ha már körjárat, akkor a Szillériről a Nagykörútra kellene fordulni és a Kossuth Lajoson pedig irány az áruház.