Nálam is ugyan ez a hiba, nálam túlnyomás szabályzó relét ír hibának a szelepeket ellenőriztük cseréltük a hiba továbbra is fenn áll, esetleg sikerült valamilyen módon megoldani a problémát valakinek?
Az a baj, hogy ahol vizsgáztatnak nem automatikus a fék ellenőrzése ha a tulaj nem kéri. Mert ha megbont valamit, azt pénzért teszi.
Az enyém idén lesz 8 éves, de még én sem láttam a hátsó dob belsejét. Decemberben műszakis lesz, lehet, sőt biztos, hogy a nyáron megnézem a hátsó féket közelebbről.
Az elsőkön még nagyon sok a betét. Utálok fékezni, inkább motorfékkel lassítok. Jó előre le a gázról a lábat, és lelassul magától.
Tatásan vezetek.
A szerelők meg csak ilyenek. A saját önös érdeküket nézik. Nem nagyon van hova vinni. Ha sok dolgot nem tudnák sk. megjavítani, több tízezret kellett volna rákölteni. Pedig csak apró dolgok voltak. Már cserélte volna az olajszűrő házat, de kiderült, csak kosz akadt a szelep alá. ( 30000Ft.+munkadíj) A Lambda szonda fűtése elszállt. (32000+szerelési díj) Én meg vettem 12 ezerért egy általános szondát, és tökéletesen működik. Most kicseréltem négy hidrotőkét, 2000/ db, és munkadíjat nem kellett fizetni érte. De a szerelő egy tizest elkért volna biztosan.
Most más bajom volt az autóval, mert a bal hátsó kerekem blokkolt. Kicsit húztam is az új vedestein gumi bánta. Tenyérnyi helyen kicsit lekopott. 2 hónapos se volt. Szétszedtem és le volt pottyanva mindkét ferodol. Viszont el tudtam menni a szervízbe. Nem kelett tréler. Mindent cseréltek a hátsó dobba, kicsit le is húztak. Meg annyira igénytelen volt a szerelő, hogy 2 ajtót, kormányt sebváltót kéziféket olajos kézzel fogdosott. Fehér ajtón ujjlenyomatok. Nem lehetett a megszokott helyre vinni a távolság miatt, ott tudom, hogy gagyit nem raknak bele.
Nyáron vizsgázott, nem igaz, hogy nem tudják szétszedni a dobot ilyenkor, hogy belenézzenek. Az első fékem meg lett csinálva. Gyári cucc volt még a dobba. Kutyaütők ezek a szerelők! :D
Nem is nagyon kukkantottam be, mert konyhabútort, gardróbot szerelem össze. Meg a festésbe kell javítgatni.
Szeretném ha valaki tudna segíteni. Astra H autóm van és a fűtés, légkondi konzolomnak nem működik a világítása, biztosítékok jók, hibát nem látok rajta mert kiszereltem már, előre is köszönöm a segítséget!
Köszönöm az információt, G Astrám van. Valaki a gyújtáskapcsoló hibáját említette. Nem álltam neki szerelgetni eddig, mert nem olyan kedvezőek a kinti körülmények. :)
Én azt gondolom, hogy az elektromos rendszerben valamilyen relé hibásodott meg. Különösképp azért, mert a gyújtást relé vezérli. Keresd ki a kapcsolási rajzodon (nem írtad milyen típus) a gyújtás relét és nézd meg, hogy nincs-e beragadva.
Általában az elektromos hibákat aprólékos ellenőrzéssel, próbálgatással lehet javítani. Ellenőrizgetni kell minden kapcsolódó alkatrészt.
Én csak valamikor 40 éve tanultam hasonló dolgokat, nem vagyok naprakész, de én így kezdenék hozzá.
Van egy furcsa hibája az autómnak. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal.
Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával.
Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?
Ma kicseréltem mind a négy hengernél szemből nézve a bal oldali hidrotőkéket.
Azért kellett a csere, mert már nagyon zakatolt a motor beindulás után. Nem volt sima az alapjárat, és ha elindultam a kocsival, akkor elment az ereje, nem akart felpörögni.
Azért csak a balosokat cseréltem, mert részterhelésnél a a jobb oldali szelepeken keresztül nem szív levegőt, azt a csappantyúk elzárják.
Magas fordulatszámon feltöltötte olajjal rendesen, de alapjáraton már nem.
Egy tőkét szétszedtem, hogy tudjam mi van benne. A képeket feltettem az indafotóra
cowboymisi elérhetőséggel, Opel G Astra hidrotőke cimkével.
Kérnék segítséget. Úgy jártam a héten, hogy tankoltam MOL EVO benzint. Eddig semmi gond nem volt a géppel 1.6 Twinport motor 50000 km-rel, de ahogy beletankoltam ezt a benzint, folyamatosan világít a motor piktogram lámpám,/ kipufogó gáz/, ez vajon miért lehet? Semmi hibát nem érzek, megy vele mint a veszedelem, de miért? A hibakódnál kiírja 35100. Ez mi, vagy nincs gond vele, csak valami fals érzékelés?
Nekem egy 1.7 DTI isuzus G Caravanom van, egy az egyben ugyanígy jártam. 125 körül jön ki nekem a motorhiba jelzés, régebben amikor kijött akkor el is tűnt gyakran, de most már amikor kijön addig nem alszik el amig le nem állítom. 2 napja kiszedtem az EGR szelepet és alaposan megtisztítottam és megnéztem a membrán működését is az is jó volt. Ma kipróbáltam és megint 130 körül kijött és alig húz a gép onnantól. Azt nem értem, hogy miért pont 125-130-nál jön ki azonnal, vagy pedig ha hosszabb utat megyek pl. Miskolctól Gyöngyösig elmegyek akkor gyöngyösi parton felfele állandóan kigyullad addig nem. Akinek lenne ötlete, hogy mit nézzek meg vagy ellenőrizzek az ne tartsa magában :)
Csak tanulságként leírom (G Astra, 2002, Z14XE). A kocsi nem pörög ki (még üresben sem), erőtlen, néha rángat, alig tudtam hazamenni vele. Elllenben hang alapján megy minden henger, és semmi hibajelzés nincs. A gyertyák teljesen kormosak.
3-4 nap szerelés után meglett a hiba. Már mindent szétszedtem, kipucoltam, kompressziót mértem, EGR, pillangószelep, szenzorok, relék, stb, még az ECU-ba is belenéztem. A kipufogó, vagyis a leömlö volt eldugulva, vagyis széthullott a katalizátor, és eltömte! A leömlőben van a katalizátor. Mikor ellennyomást mértem a lambda-szonda helyén, olyan nagy volt, hogy még a tömlőt is lerúgta. Leszereltem, kiszedtem a törmeléket, és kiütöttem a maradékot. Új tömítés, paszta, üres leömlő visszaszerelés. Azóta tökéletes, szerintem új korában nem ment ilyen jól, mint most. :)
Jobbra kanyarodáskor, van egy pont, ahol koppanó hangokat hallani. Tompa, több egymás után. Nem az a féltengelyes zaj. Ha visszatekerem a kormányt nem hallani, továbbá álló helyzetben sem. Viszont érdekesség, hogy a váltóhoz hozzáérve érezni lehet a koppanásokat. Csak jobbra, csak menet közben, és csak picit intenzívebb kanyarodáskor (beállás parkolóhelyre, jobb kanyar, stb...)
szijasztok valaki segicsen ha tud van egy 1/4 es astrám f es alapjáraton nem megy az 1 es henger de ha lehuzom a 3mas hengert akor elindul az 1 es mi lehet a baj
szijasztok egy kis segitséget kérnék van egy 1/4 asztrám f es alapjáraton nem megy az 1 gyes henger de ha elindulok vele akor be indul mi lehet a baja segicsetek
Helló! Az üzemanyag ellátással, nyomással nincs semmi baj.
A motor becsörög fordulaton, de csak meleg motornál, hidegen még egész tűrhetően megy de ha bemelegszik alig akar a fordulatszám 3000 fölé menni, és erőtlen.